a400 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Πρόλαβα και εκανα και εγω παραγγελια χαχα για να δουμε τι θα δουμε!!
Red21 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Καμιά 100αρια (μαζί με τους κρυφούς) μέσα στο νερό!! Κάποιοι από μας και για την έξαψη της ακύρωσης πιο πολύ...λογο υποτασης!!
touloumelek Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Οπότε δύσκολο να μας σηκώσουν όλους.. Πιο εύκολο να μας κεράσουν ένα άκυρο.. We ll know sooner or later.. Άσε που οι περισσότεροι το πήραμε σε νεκρό χρόνο και χωρίς σκέψη χωρίς να το έχουμε ανάγκη Προσωπική πάντα άποψη.
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 https://checkout.skroutzstore.gr/p.LG-D855-G3-4G-16GB-Titan-EU.1085778.html €304,90
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Ποσότητα Σύνολο 1.LG D855 G3 4G 16GB Titan EU (TITAN) 1 €166,59 Συνολική Αξία: €166,59 Φ.Π.Α.: €38,31 Μεταφορικά: €4,70 Επιπλέον κόστη: €4,70 Σύνολο: €214,30
Red21 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 (επεξεργασμένο) Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου SPARTAAAANSSSSSSS....αου αου αου!!! Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2015 από Red21 1
Antwni Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Στις 22/6/2015 στις 6:12 ΜΜ, Σούπερ Μίτ Μπόυ είπε €304,90 από €304,97 πλέον. χαχαχαχαχα στις αντιπροσφορές πάει αυτό xDDDD Τι έχει να γίνει αύριο :lol:
touloumelek Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δεν έχει κακές αξιολογησεις. Μάλλον από αύριο θα αλλάξει αυτό.. 1
Physics_Rulez Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Στις 22/6/2015 στις 5:42 ΜΜ, gregdel είπε Προσοχή μόνο σε αυτό για το funbazaar: Δεν καλύπτουμε DOA δηλαδη αντικατασταση προιοντος σε περιπτωση βλαβης μεσα στις πρωτες μερες η ωρες αγορας του . Υπευθηνη ειναι η αποφαση του ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥ service της αντιπροσωπειας αν κανει η οχι αντικατασταση η το επισκευασει εφοσον κανει τον ελεγχο του προιοντος πρωτα και φανει οτι υπαρχει ελλατωμα *. Αν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ συσκευή σας Η το κινητό τηλέφωνο, που θεωρεί ο καταναλωτής ότι είναι εντός εγγύησης αυτή θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να ελεγχθεί από το αντίστοιχο Τεχνικό Τμήμα του εξουσιοδοτημενου service της εκαστοτε αντιπροσωπειας το οποιο θα το παμε εμεις οταν αποφανθει αντικατασταση στον προμηθευτη μας για να γινει η αντικατασταση του και να παραδωθει στον αγοραστη του προιοντος σε εύλογο χρονικό διάστημα ώστε να γίνει η επισκευή της (η διαδικασία αυτή είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για να ελεχθεί αν η συσκευή πληροί τους όρους και τις προϋποθέσεις της αντίστοιχης εγγύησης του κατασκευαστή ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΠΑΡΑΣΤAΤΙΚΟΥ) και ανεξάρτητα από το χρονικό διάστημα που παρήλθε από την αγορά της συσκευής σας. Σε κάθε περίπτωση αντικατάσταση της συσκευής ΔΕΝ μπορεί να γίνει και σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση, ακόμα και αν έχουν περάσει ώρες από την αγορά της ηλεκτρικης συσκευής η του κινητού τηλεφώνου από το www.funbazaar.gr.* http://www.funbazaar.gr/pages/47608.Oroi-CHrisis.html Τι κρίμα όμως που ο Ν.2251/1994 ορίζει ότι: "2. Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του." "Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του" "Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή" Τι κρίμα που ο προμηθευτής είναι υπεύθυνος για την εγγύηση και δε μπορεί να σε κάνει μπαλάκι στις αντιπροσωπίες! Του δίνεις το κινητό και το στέλνει σε όποια αντιπροσωπία θέλει, ας γράφει στο site ό,τι του καπνίσει. 3
leo06 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 αν είναι το 32αρι πάλι είναι το φτηνότερο στο skroutz
stelios18120 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Μαζικό attack από ολους αύριο...ποσό μου την σπαει το τηλέφωνο για άκυρο!! Έγινε λάθος κτλπ μαλακιες ....
Προτεινόμενες αναρτήσεις