Προς το περιεχόμενο

[smartphone] Lg g3 16gb Titan grey 204,9 (άκυρο)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

manosfp τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα, τα βάζεις όλα μέσα σε έναν κουβά και τα κάνεις αχταρμά.

ότι να ναι

Τι λάθος κάνω; (τραγουδάρα απο τον πατριώτη ε; )

 

Γιατί αχταρμά;

Επειδή λέω ότι κακώς το skroutz δέχεται κριτικές μόνο για προϊόντα που περνάνε απο τη μηχανή του;

  • Απαντ. 158
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Για το άκυρο παράδειγμα που έδωσες λέω όχι για την άποψη σου για τον τρόπο λειτουργίας του σκρουτζ.

  • Moderators
Δημοσ.

 

Bingo. Επειδή έχω μιλήσει με τα παιδιά του skroutz, έχουν όντως ένα τέτοιο σύστημα (το ονομάζουν auditor). Όταν το σύστημα τους πάρει την τιμή από το κατάστημα και αυτή έχει μεγάλη διαφορά από την προηγούμενη που έχουν καταχωρημένη, τότε δεν το εμφανίζει ποτέ, και ενημερώνει το κατάστημα. Αν το κατάστημα δώσει το ok, τότε εμφανίζεται κανονικά στα αποτελέσματα του skroutz. Αυτό γίνεται για να προστατευθούν και οι δύο πλευρές. O καταναλωτής δεν παραπλανείται και το κατάστημα από τη στιγμή που έχει κάνει λάθος, ενημερώνεται.

 

Εννοείται ότι από τη στιγμή που δεν εμφανίστηκε ποτέ στα αποτελέσματα του skroutz, δε μπορεί κάποιος να αφήσει αξιολόγηση αφού η μηχανή του skroutz δεν παρεμβλήθηκε στη συναλλαγή.

Αυτο ηταν βομβα. Εχεις μηπως υποψη σου και το ποσοστο εκπτωσης πανω απο το οποιο εφαρμοζει κατι τετοιο;

 

Πραγματικη βομβα ηταν αυτό! Είναι ένα εργαλειο/συνηγορος για πιθανες καταγγελιες καταναλωτων! Συμφωνα με το παραπανω λοιπον, το καθε κατάστημα φαινεται να εχει δωσει εγκριση πριν την δημοσιευση τιμων περιεργων/πολυ χαμηλων που βλέπουμε στο σκρουτζ! Εγκριση σε τιμες που στη συνεχεια χαρακτηριστηκαν/χαρακτηριζονται ως λαθος (συστηματος, υπαλληλου κλπ) από το εκάστοτε κατάστημα σε παρα πολλες περιπτώσεις μονομερους ακυρωσης παραγγελιων, σε σχεδόν καθημερινη (οπως προκυπτει από τα σχετικα θεματα/topics) μπορούμε να πουμε βαση!

  • Like 5
Δημοσ.

Πραγματικη βομβα ηταν αυτό! Είναι ένα εργαλειο/συνηγορος για πιθανες καταγγελιες καταναλωτων! Συμφωνα με το παραπανω λοιπον, το καθε κατάστημα φαινεται να εχει δωσει εγκριση πριν την δημοσιευση τιμων περιεργων/πολυ χαμηλων που βλέπουμε στο σκρουτζ! Εγκριση σε τιμες που στη συνεχεια χαρακτηριστηκαν/χαρακτηριζονται ως λαθος (συστηματος, υπαλληλου κλπ) από το εκάστοτε κατάστημα σε παρα πολλες περιπτώσεις μονομερους ακυρωσης παραγγελιων, σε σχεδόν καθημερινη (οπως προκυπτει από τα σχετικα θεματα/topics) μπορούμε να πουμε βαση!

 

Βεβαια δεν ξερουμε απο ποτε ισχυει αυτο αλλα τουλαχιστον απο εδω και περα (ή και στα προσφατα παραδειγματα) οταν θα εχουμε μεγαλα ποσοστα εκπτωσεων, θα ξερουμε οτι εχουν περασει απο εγκριση.

 

Μου ειναι αδυνατο να πιστεψω οτι δεν συνεβη κατι τετοιο στον προσφατο σκληρο του cosmodata που απο 94€ πηγε 42...Αν περναει κατι τετοια χωρις εγκριση, ποτε θα περιμενουμε να κοπουν; Οταν θα παει στα 5€;

Δημοσ.

Και όμως τελικά μόλις έλαβα email απο το skroutz που λέει οτι απορρίφθηκε η αξιολόγηση..

Άλλο ένα όπλο στα χέρια των λαμογιών..

Και πλέον το skroutz χάνει κάθε αξιοπιστία..Θα βλέπουμε 5 αστέρια και δε θα ξέρουμε αν είναι αλήθεια.

  • Like 1
Δημοσ.

Το ίδιο και σε εμένα.Αναλυτικά έλαβα αυτό:

Μετά από έλεγχο και αντιπαραβολή όλων των διαθέσιμων δεδομένων, προκύπτει ότι η συγκεκριμένη τιμή διάθεσης του κινητού τηλεφώνου ουδέποτε προβλήθηκε στο Skroutz, αφού απορρίφθηκε αυτόματα από τον σχετικό μηχανισμό ελέγχου της σελίδας...

 

 

 

Για μένα είναι εντελώς λάθος η λογική, αφού η βαθμολόγηση αφορά το κατάστημα και όχι τη συνεργασία skroutz-καταστήματος ξερωγω

Δημοσ.

Στο παλικάρι παραπάνω πες το που με χαρακτήρισε ότι να ναι. Το Σκρουτζ πρέπει να βάλει το εξής disclaimer φάτσα κάρτα : "οι αξιολογήσεις είναι εικονικές και δεν ανταποκρίνονται στις αξιολογήσεις που πραγματικά θα έπρεπε να έχει το κατάστημα. Αφορούν μόνο τα προϊόντα που φιλοξενούνται στο σύστημα μας κατά την κρίση μας και τα δικά μας κριτηρια"... Αγαπάω Σκρουτζ αλλά το σωστό να λέγεται...

Δημοσ.

καλα αφου το μαγαζι ξερει καλα και το insomnia θα ξερει ηδη οτι εχει φαει μεγαλη ηττα και δν θα ψωνιζει κανεις μα κανεις π εχει φαει ηδη 2 απανωτες ταπες σε πολυ λιγο διαστημα. 

Δημοσ.

εγω παιδια φυσικο το βλεπω μιας και πιστευω οτι τα καταστηματα λογικα θα πληρωνουν για να μπουν στο σκρουτζ οποτε και το σκρουτζ θα τα προστατευει οσο μπορει....Κι εμενα μου εριξε ακυρο το σκρουτζ δεν το περιμενα...

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλη τη παρέα,

 

Είμαι κι εγώ άλλος ένας που πίστεψε στο θαύμα και έριξε τη παραγγελία προχθές το βράδυ.

 

Για μένα το κατάστημα είναι όντως αδικαιολόγητο και ότι έχει αναφερθεί ως τώρα με βρίσκει σύμφωνο.

 

Αυτό που δε καταλαβαίνω όμως είναι γιατί έχετε κολλήσει με το να κάνετε κριτική στο σκρουτζ, από τη στιγμή που μόνο στο bestprice ανέβηκε αυτή η "προσφορά".

 

Κι εγώ από το bestprice το βρήκα. Συνεπώς εκεί πρέπει να μαυριστεί. Κατ'α τ''αλλα αυτό το σύστημα προστασίας του σκρουτζ είναι αμφιλεγόμενο και όπως φαίνεται καθόλου γνήσιο.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχουμε κολλήσει με το σκρουτζ γιατί πλέον καλώς ή κακώς, το χρησιμοποιεί ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των αγοραστών πριν κάνει κάποια αγορά.

Επομένως, λειτουργεί κατά κάποιο τρόπο και ένα μέρος όπου συμβουλεύονται οι αγοραστές για το κάθε κατάστημα, αν είναι αξιόπιστο, αν κάνει π@@στιές με μαϊμού συσκευές ή συσκευασίες ή καθυστερήσεις ή οτιδήποτε λάθος.

Συγκεκριμένες λάθος πρακτικές του καταστήματος θα πρέπει να φαίνονται κατά τη γνώμη μου σε όλους τους επίδοξους αγοραστές άσχετα αν η τιμή φάνηκε στο σκρουτζ ή όχι.

Δημοσ.

εγω παιδια φυσικο το βλεπω μιας και πιστευω οτι τα καταστηματα λογικα θα πληρωνουν για να μπουν στο σκρουτζ οποτε και το σκρουτζ θα τα προστατευει οσο μπορει....Κι εμενα μου εριξε ακυρο το σκρουτζ δεν το περιμενα...

 

Τα κέρδη τα βγάζει απο εμάς που μπαίνουμε στο skroutz..Άμα αρχίσει τέτοια παπατζιλίκια και χάσει την αξιοπιστία του δε θα μπαίνει κανείς στο site τους και κατ'επέκταση τα καταστήματα δε θα πληρώνουν για να προβληθούν.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...