manosfp Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 manosfp τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα, τα βάζεις όλα μέσα σε έναν κουβά και τα κάνεις αχταρμά. ότι να ναι Τι λάθος κάνω; (τραγουδάρα απο τον πατριώτη ε; ) Γιατί αχταρμά; Επειδή λέω ότι κακώς το skroutz δέχεται κριτικές μόνο για προϊόντα που περνάνε απο τη μηχανή του;
argimeg Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Για το άκυρο παράδειγμα που έδωσες λέω όχι για την άποψη σου για τον τρόπο λειτουργίας του σκρουτζ.
manosfp Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Μια χαρά είναι το παράδειγμα. Άμα δεν εξυπηρετεί το συμφέρον μου, χέστηκα για τον πελάτη μου.
johnbond Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Εγώ πιστεύω οτι θα μπουν κανονικά οι αξιολογήσεις..Το κάνατε θέμα χωρίς λόγο.
Moderators matrixxx Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Moderators Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Bingo. Επειδή έχω μιλήσει με τα παιδιά του skroutz, έχουν όντως ένα τέτοιο σύστημα (το ονομάζουν auditor). Όταν το σύστημα τους πάρει την τιμή από το κατάστημα και αυτή έχει μεγάλη διαφορά από την προηγούμενη που έχουν καταχωρημένη, τότε δεν το εμφανίζει ποτέ, και ενημερώνει το κατάστημα. Αν το κατάστημα δώσει το ok, τότε εμφανίζεται κανονικά στα αποτελέσματα του skroutz. Αυτό γίνεται για να προστατευθούν και οι δύο πλευρές. O καταναλωτής δεν παραπλανείται και το κατάστημα από τη στιγμή που έχει κάνει λάθος, ενημερώνεται. Εννοείται ότι από τη στιγμή που δεν εμφανίστηκε ποτέ στα αποτελέσματα του skroutz, δε μπορεί κάποιος να αφήσει αξιολόγηση αφού η μηχανή του skroutz δεν παρεμβλήθηκε στη συναλλαγή. Αυτο ηταν βομβα. Εχεις μηπως υποψη σου και το ποσοστο εκπτωσης πανω απο το οποιο εφαρμοζει κατι τετοιο; Πραγματικη βομβα ηταν αυτό! Είναι ένα εργαλειο/συνηγορος για πιθανες καταγγελιες καταναλωτων! Συμφωνα με το παραπανω λοιπον, το καθε κατάστημα φαινεται να εχει δωσει εγκριση πριν την δημοσιευση τιμων περιεργων/πολυ χαμηλων που βλέπουμε στο σκρουτζ! Εγκριση σε τιμες που στη συνεχεια χαρακτηριστηκαν/χαρακτηριζονται ως λαθος (συστηματος, υπαλληλου κλπ) από το εκάστοτε κατάστημα σε παρα πολλες περιπτώσεις μονομερους ακυρωσης παραγγελιων, σε σχεδόν καθημερινη (οπως προκυπτει από τα σχετικα θεματα/topics) μπορούμε να πουμε βαση! 5
runner69 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Πραγματικη βομβα ηταν αυτό! Είναι ένα εργαλειο/συνηγορος για πιθανες καταγγελιες καταναλωτων! Συμφωνα με το παραπανω λοιπον, το καθε κατάστημα φαινεται να εχει δωσει εγκριση πριν την δημοσιευση τιμων περιεργων/πολυ χαμηλων που βλέπουμε στο σκρουτζ! Εγκριση σε τιμες που στη συνεχεια χαρακτηριστηκαν/χαρακτηριζονται ως λαθος (συστηματος, υπαλληλου κλπ) από το εκάστοτε κατάστημα σε παρα πολλες περιπτώσεις μονομερους ακυρωσης παραγγελιων, σε σχεδόν καθημερινη (οπως προκυπτει από τα σχετικα θεματα/topics) μπορούμε να πουμε βαση! Βεβαια δεν ξερουμε απο ποτε ισχυει αυτο αλλα τουλαχιστον απο εδω και περα (ή και στα προσφατα παραδειγματα) οταν θα εχουμε μεγαλα ποσοστα εκπτωσεων, θα ξερουμε οτι εχουν περασει απο εγκριση. Μου ειναι αδυνατο να πιστεψω οτι δεν συνεβη κατι τετοιο στον προσφατο σκληρο του cosmodata που απο 94€ πηγε 42...Αν περναει κατι τετοια χωρις εγκριση, ποτε θα περιμενουμε να κοπουν; Οταν θα παει στα 5€;
Moderators matrixxx Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Moderators Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Και στον επεξεργαστη στο ιδιο μαγαζι επισης χθες.
johnbond Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Και όμως τελικά μόλις έλαβα email απο το skroutz που λέει οτι απορρίφθηκε η αξιολόγηση.. Άλλο ένα όπλο στα χέρια των λαμογιών.. Και πλέον το skroutz χάνει κάθε αξιοπιστία..Θα βλέπουμε 5 αστέρια και δε θα ξέρουμε αν είναι αλήθεια. 1
s2117 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Το ίδιο και σε εμένα.Αναλυτικά έλαβα αυτό: Μετά από έλεγχο και αντιπαραβολή όλων των διαθέσιμων δεδομένων, προκύπτει ότι η συγκεκριμένη τιμή διάθεσης του κινητού τηλεφώνου ουδέποτε προβλήθηκε στο Skroutz, αφού απορρίφθηκε αυτόματα από τον σχετικό μηχανισμό ελέγχου της σελίδας... Για μένα είναι εντελώς λάθος η λογική, αφού η βαθμολόγηση αφορά το κατάστημα και όχι τη συνεργασία skroutz-καταστήματος ξερωγω
manosfp Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Στο παλικάρι παραπάνω πες το που με χαρακτήρισε ότι να ναι. Το Σκρουτζ πρέπει να βάλει το εξής disclaimer φάτσα κάρτα : "οι αξιολογήσεις είναι εικονικές και δεν ανταποκρίνονται στις αξιολογήσεις που πραγματικά θα έπρεπε να έχει το κατάστημα. Αφορούν μόνο τα προϊόντα που φιλοξενούνται στο σύστημα μας κατά την κρίση μας και τα δικά μας κριτηρια"... Αγαπάω Σκρουτζ αλλά το σωστό να λέγεται...
Metaksas Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 καλα αφου το μαγαζι ξερει καλα και το insomnia θα ξερει ηδη οτι εχει φαει μεγαλη ηττα και δν θα ψωνιζει κανεις μα κανεις π εχει φαει ηδη 2 απανωτες ταπες σε πολυ λιγο διαστημα.
lampisd Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 εγω παιδια φυσικο το βλεπω μιας και πιστευω οτι τα καταστηματα λογικα θα πληρωνουν για να μπουν στο σκρουτζ οποτε και το σκρουτζ θα τα προστατευει οσο μπορει....Κι εμενα μου εριξε ακυρο το σκρουτζ δεν το περιμενα...
ergofan29 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Καλησπέρα σε όλη τη παρέα, Είμαι κι εγώ άλλος ένας που πίστεψε στο θαύμα και έριξε τη παραγγελία προχθές το βράδυ. Για μένα το κατάστημα είναι όντως αδικαιολόγητο και ότι έχει αναφερθεί ως τώρα με βρίσκει σύμφωνο. Αυτό που δε καταλαβαίνω όμως είναι γιατί έχετε κολλήσει με το να κάνετε κριτική στο σκρουτζ, από τη στιγμή που μόνο στο bestprice ανέβηκε αυτή η "προσφορά". Κι εγώ από το bestprice το βρήκα. Συνεπώς εκεί πρέπει να μαυριστεί. Κατ'α τ''αλλα αυτό το σύστημα προστασίας του σκρουτζ είναι αμφιλεγόμενο και όπως φαίνεται καθόλου γνήσιο. 1
s2117 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Έχουμε κολλήσει με το σκρουτζ γιατί πλέον καλώς ή κακώς, το χρησιμοποιεί ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των αγοραστών πριν κάνει κάποια αγορά. Επομένως, λειτουργεί κατά κάποιο τρόπο και ένα μέρος όπου συμβουλεύονται οι αγοραστές για το κάθε κατάστημα, αν είναι αξιόπιστο, αν κάνει π@@στιές με μαϊμού συσκευές ή συσκευασίες ή καθυστερήσεις ή οτιδήποτε λάθος. Συγκεκριμένες λάθος πρακτικές του καταστήματος θα πρέπει να φαίνονται κατά τη γνώμη μου σε όλους τους επίδοξους αγοραστές άσχετα αν η τιμή φάνηκε στο σκρουτζ ή όχι.
johnbond Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 εγω παιδια φυσικο το βλεπω μιας και πιστευω οτι τα καταστηματα λογικα θα πληρωνουν για να μπουν στο σκρουτζ οποτε και το σκρουτζ θα τα προστατευει οσο μπορει....Κι εμενα μου εριξε ακυρο το σκρουτζ δεν το περιμενα... Τα κέρδη τα βγάζει απο εμάς που μπαίνουμε στο skroutz..Άμα αρχίσει τέτοια παπατζιλίκια και χάσει την αξιοπιστία του δε θα μπαίνει κανείς στο site τους και κατ'επέκταση τα καταστήματα δε θα πληρώνουν για να προβληθούν. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις