Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

(παρακαλω αν υπαρχει πιο σωστο σημειο για το ποστ να μεταφερθει)

 

Αγοραζω την προηγουμενη εβδομαδα απο μικρο σκρουτζομαγαζο Σαμσουνγκ οθονη S24D390 (νομιζω την εδινε πριν μια εβδομαδα και μεγαλυτερο καταστημα σε προσφορα).

Το μαγαζι δεν το αναφερω ακομη δεν εχω πειστει οτι φταιει. Παρα τον καπως ερασιτεχνισμο τους.

 

Ανοιγω την οθονη σπιτι ειτε με vga, ειτε με hdmi συνδεση ενα αναπαισθητο γαλαζιο σε ολη τη δεξια πλευρα περιπου παχους 1εκ. ορατο κυριως σε ασπρο φοντο. (και σε αλλο παλιοτερο υπολογιστη με αλλη μαρκα καρτα γραφιικων)

Αν ειχα αγορασει το μονιτορ απο refurbished ισως και να μην με απασχολουσε.

 

Καλω τη Samsung ευχαριστως λεει να στειλουμε κουριερ να την παρουμε, να την κοιταξουμε, να την φτιαξουμε.

Και οι 7 μερες DOA λεω? Δεν σημαινει οτι πρεπει να παρω καινουργια οποιοδηποτε προβλημα κι αν εχω?

Ναι λεει αλλα το DOA ειναι θεμα του μαγαζιου.

 

Παω στο μαγαζι την κοιταει, μεσα στον χαμο και στον περιορισμενο χωρο και κρατωντας στα χερια μια οθονη 24 ιντσων δεν μπορεσε να το δει. Απο τα συμφραζομενα και να το εβλεπε παλι δεν θα την αλλαζε. Μου ειπε μαλιστα ο υπαλληλος εκει οτι εχει αλλαξει οθονες με σημαντικοτερα προβληματα και του εμειναν καθως δεν τις πηρε πισω η εταιρεια..

 

Χρονο εχω χασει ηδη παρα πολυ.. Με τηλεφωνηματα,emal επισκεψεις στο καταστημα.

Κι επειδη δεν ειχα χρονο και κοπο να διαθεσω γι'αυτο πηρα Samsung  κι οχι καποια αλλη μαρκα αλλα δυστυχως τσιγκουνευτηκα τα συν 30 ευρω απο μεγαλυτερο καταστημα 'η συν 50 για Dell.

 

Για ghosting το οποιο η προηγουμενη μου οθονη 5 χρονων της μαρκας που ανεφερα δεν ειχε καθολου δεν κανω καμια αναφορα καθως ξερω οτι πολλες οθονες εχουν. Για flickering που κανει σε καποιες σελιδες ενω την διαλεξα για antiflickering επισης. Δικο μου λαθος κακο ψαξιμο.,

 

Καταληξαμε τελικα οτι η πολιτικη της εταιρειας σε σχεση με τα μαγαζια ειναι διαφορετικη κι αντι να κλεισω εγω ραντεβου με την Samsung θα εκλεινε το καταστημα. Φυσικα δεν ηθελα να αφησω σε καποιο Χ καταστημα την οθονη, αρα θα πρεπει να ξαναπαω εκει τη μερα που θα μπορεσει να ερθει ο τεχνικος του service Samsung για να την δει κι αν εγκρινει αντικατασταση 'η σερβις.

 

Η οθονη δεν ηταν φτηνη, την εταιρεια δεν νομιζω να την προτιμησω παλι για κανενα αντικειμενο καθως η αντιπροσωπεια ειναι η ιδια. Αν αντικατασταθει θα παρουν ενα +. Διαφορετικα θα μεινω με μια οθονη με με μπλε γραμμη και μονιμος συκοφαντης τους (so what αλλα δεν μπορω να κανω και κατι αλλο).

 

Με το καταστημα οπως ειπα αν και αρχικα δεν ειχα καλη αντιμετωπιση μου εκανε την εξηγηση για το πως τους λειτουργει την αντικατασταση η εταιρεια κι ετσι δεν επεμεινα. Στο κατω κατω ειναι ενα μικρο μαγαζι μικρου τζιρου σε σχεση ακομα και με την ελληνικη samsung..

Η ιδια εταιρεια ηταν που παλια ενω ολες εδιναν zero pixel εγγυηση η ιδια ειχε 3? Και γι'αυτο δεν ειχα αγορασει ποτε. Και ηταν το πρωτο που κοιταξα πριν την αγορασω.

 

Γι' αυτο δεν εχουν refurbished προιοντα οι μεγαλες εταιρειες (οχι ολες) στην Ελλαδα και μας πασαρουν τα προιοντα μεσω αλλων καταστηματων? Η το μικρο καταστημα αν οντως μου αλλαζε την οθονη (στο κατω κατω αν εβλεπα οτι και το επομενο ειχε το ιδιο προβλημα θα το επαιρνα αποφαση οτι ετσι ειναι) θα επρεπε να την πουλησει το ιδιο ως refurbished/ανοιχτη οτιδηποτε?

 

 

Δημοσ.

Αν το καταστημα ειναι το e-shop απλα πες τους οτι ο τεχνικος τους ελεγχος δεν σου αρκει και να το στειλουν στην αντιπροσωπεια της samsung . Αν δεν ειναι δυσφημισε την αντιεπαγγελματικη τους συμπεριφορα στο skroutz και απευθυνσου στον συνηγορο του καταναλωτη.

  • Like 1
Δημοσ.
....

Η ιδια εταιρεια ηταν που παλια ενω ολες εδιναν zero pixel εγγυηση η ιδια ειχε 3? Και γι'αυτο δεν ειχα αγορασει ποτε. Και ηταν το πρωτο που κοιταξα πριν την αγορασω.

...

 

Από όσο θυμάμαι πολύ λίγες εταιρίες είχαν 0 pixel. Οι περισσότερες θέλανε 2-3 να στο αλλάξουν.

Από όσο θυμάμαι να αγοράζουμε οθόνες (από το 2006) lcd/led στα γραφεία που δουλεύω. Μόνο LG και (ίσως) DELL.

 

Για τα άλλα, καλό κουράγιο. Τα DOA πάντα είναι ζόρικα καθώς μπλέκουν πολλοί (ο καταστηματάρχης, η εταιρία κλπ)

  • Like 1
Δημοσ.

Γενικότερα όλες οι αντιπροσωπείες καταναλωτικών ηλεκτρονικών στην Ελλάδα είναι ΜΗΝ μπλέξεις. Όταν λέω όλες εννοώ ΟΛΕΣ. Δεν είναι σχήμα λόγου. Θα πρέπει να ξεκωλοθείς στα τηλέφωνα στα e-mail και στα ταχυδρομικά, αν σου προκύψει κάτι. Γενικότερα μόνο η πωλήσεις δουλεύουν να στο πασάρουν κι από κει κ μετά μην τον είδατε.

  • Like 1
Δημοσ.

Για αλλες αγορες το σκρουτζ πολλες φορες μου απορριπτει κριτικες.. Για ψυλλου πηδημα.. Και μιλαμε για ασημαντες αγορες απο μικρα μαγαζια.

Το εν λογω καταστημα λιγο που το εψαξα εχει μεχρι και σελιδα στο σερβερ τους..

 

Πλεον νομιζω ολες οι οθονες εχουν 0 πιξελ εγγυηση. Αλλωστε δεν ηταν αυτο το προβλημα μου αλλα χρωματισμος στο δεξι ακρο της οθονης.

 

Το καταστημα μου ειπε δεν εχει επικοινωνησει ακομη μαζι μου να μου πει αν εκλεισε ραντεβου με την Samsung να παω εκει οταν θα ειναι ο τεχνικος τους για να πει αν εγκρινει αντικατασταση.. 

 

Για τον συνηγορο του καταναλωτη το ψαχνω τωρα, αν το εχει κανει καποιος προσφατα με καποιο οποιοδηποτε αποτελεσμα παρακαλω να μου στειλει μηνυμα.

 

Μου αρεσει που καποιοι κανουν αγορες κινητων πχ απο Ελλαδα κι οχι εξωτερικο για να εχουν εγγυηση τοπικης αντιπροσωπειας (εδω γελανε πικρα).

Δημοσ.

Μου μεταφερθηκε εδω το θεμα αν και πιο πολυ ειναι θεμα προβληματος με εγγυηση και καταστηματα/αντιπροσωπειες. Τεσπ 

Δευτερα 21/6 πηγα στο μαγαζι, την κοιταξε ενας υπαλληλος, καταληξαμε στο οτι δεν μπορει να την αντικαταστησει γιατι η αντιπροσωπεια δεν του τις παιρνει πισω και αναγκαζεται να τις πουλησει πιο φτηνα.

Καταληξαμε να κλεισει ραντεβου ο ιδιος με την αντιπροσωπεια, συμφωνα με τη διαδικασια καταστηματων για να εγκρινει ο τεχνικος της αντιπροσωπειας 'η οχι αντικατασταση. Απλα δηλ δεν ηθελα να του αφησω εκει την οθονη για οποτε εκλεινε ραντεβου. Ειπα να με ειδοποιησει οταν θα ειναι εκει ο τεχνικος της αντιπροσωπειας να παω το μονιτορ να δει το προβλημα.

 

Οσο καλεσε εσας το καταστημα καλεσε κι εμενα. 26 του μηνος σημερα, φυσικα η DOA ακομη κι αν υπηρχε εχει ληξει.

 

Το καταστημα ειναι το STECHI Πύργου 2 , Ηλιούπολη Αττικής 16345. 

 

Καθως εμπλουτισα τις γνωσεις μου (θελοντας και μη)αυτες τις ημερες μου ειπαν οτι η επιστροφη ειναι θεμα του μαγαζιου κι οχι της αντιπροσωπειας γι'αυτο η Samsung μου λεει απο την 1η μερα "να ερθουμε να την παρουμε για service.

Το καταστημα μου ειπε δεν υπαρχει θεμα και οτι αλλαζει προβληματικη οθονη (αν το εγκρινει ο τεχνικος της samsung) και σε "7-17 μερες δεν εχει σημασια" οπως ειπε.

Προφανως δεν σεβεται το καταστημα την DOA εγγυηση?

Πολλοι αγοραζετε/αγοραζουμε απο σκρουτζομαγαζα για να γλυτωσουμε 5-10-20 ευρω. Πως μπορουμε να διαφυλαχθουμε απο τετοιες περιπτωσεις? Να τα ανοιγουμε επιτοπου?

 

Ως ανεκδοτου για σκρουτζομαγαζα. Κι αφου μου εχει πει ολα αυτα ο υπαλληλος του καταστηματος περι μη επιστροφων κλπ  του λεω "και καλα εσεις δεν εχετε ανοιχτο κανενα αντικειμενο λογο και περιορισμενου χωρου, δεν μπορει καποιος πελατης να παρει κατι και να μην  του αρεσει και να το επιστρεψει?". Απαντηση "πηγαινε στα μεγαλα μαγαζια δες το προιον ανοιχτο και 100 ευρω ακριβοτερο και μετα ελα να το παρεις απο εμας...".

 

Ελα που σε ολο αυτο το χασιμο χρονου μπηκα για 30 ευρω...

Δημοσ.

ενταξει μην απελπιζεσαι παντως, δεν λεω προτιμοτερο να γινοτανε αντικατασταση και να επαιρνες καινουργια οθονη, αλλα και με την επισκευη που θα  σου κανει η samsung θα γινει σαν καινουργιο το μονιτορ(λογικα θα σου αλλαξουν το πανελ), απλα κριμα ο χρονος και η διαθεση που χαλασες για τον αντιεπαγγελματισμο του μαγαζιου

  • Like 1
Δημοσ.

λες θα την επιδιορθωσουν? Με αυτα και με αυτα ελεγα να μην την δωσω καθολου. Ειναι λειτουργικη αλλωστε. Ακομα στο κουτι την εχω περιμενω το καταστημα! χαχα  :-D  :eek:

Δημοσ.

Αφού το DOA έχει χαθεί/δεν βγάζεις άκρη, γιατί δεν πας κατευθείαν στην εταιρία να στο φτιάξουν μέσα στην εγγύηση?

Στην χειρότερη θα στο επιδιοδθώσουν, στην καλύτερη θα σου δώσουν refurbished.

Μλκια να μην το έχεις να δουλεύει....

(τα καταστήματα ειδικά αυτές τις ημέρες νομίζω θα κάνουν pause τα πάντα...)

  • Like 1
Δημοσ.

λες θα την επιδιορθωσουν? Με αυτα και με αυτα ελεγα να μην την δωσω καθολου. Ειναι λειτουργικη αλλωστε. Ακομα στο κουτι την εχω περιμενω το καταστημα! χαχα  :-D  :eek:

θα στην επιδιωρθοσουνε και θα στειλουν κουριερ να την παραλαβουν απο το σπιτι σου οπως οριζεει η εγγυηση της samsung, οποτε δεν ταλαιπωρισε παραιτερω και ειναι και πολυ ευγενικοι

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...