plpapadopoulos Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Εκεί το πήγαινα και εγώ. Έφαγα τα μούτρα μου τόσα χρόνια, να σου βρίσκουν ότι δικαιολογία σκεφτείς για να μην στο φτιάξουν εντός εγγύησης κ.ο.κ. HP για εμένα τέλος. georgeppp ξέρεις τι είναι να έχεις πληρώσει επιπλέον εγγύηση σε plotter και να σου λένε μολις χαλάει πως άλλαξε η πολιτική της εταιρίας και πλέον δεν καλύπτει επαρχια ; Άσε μη βρίσω τώρα. Έχεις την καλοσύνη να παραθέσεις δημοσίως το όνομα του service provider που σου ανέφερε κάτι τέτοιο, όπως και πότε ακριβώς σου είπαν ότι άλλαξε η πολιτική τους (ή της HP)? (Δεν υπερασπίζομαι κάποια εταιρία, αλλά είναι χρήσιμο αυτά τα στοιχεία να υπάρχουν διαθέσιμα για την αξιολόγηση του εκάστοτε service provider και της εταιρίας που εκπροσωπεί αντίστοιχα). Update: Δες τον όρο 8 στο παρακάτω λινκ (δε γνωρίζω τί πακέτο επέκτασης εγγύησης σου πούλησαν και τί σου είπαν, όπως δε γνωρίζω και πόσο επαρχία θεωρείται η περιοχή σου σε σχέση με το κοντυνότερο εξουσιοδοτημένο service): http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c03352486 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agamoi-thytai Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Ο sp ήταν η ace Hellas. Ακόμα και η HP που επικοινώνησα επιβεβαίωσε την αλλαγή πολιτικής ( ενώ ήταν onsite next business day, εκτός απο νησιά.) Μετά απο πολλά τηλέφωνα και απειλές μου είπαν πως θα στείλουν τεχνικό και έστειλαν, όχι δικό τους απο Αθήνα, αλλά έναν τεχνικό απο τοπικό κατάστημα πληροφορικής που δεν ήξερε που παν τα τέσσερα. Αφού ήρθε 3-4 φορές φέρνοντας μαζί του κάθε φορά άλλο ανταλλακτικό, έγινε επισκευή του plotter. Σε άλλη περίπτωση με τεχνικό της ace, με πήρε ο ίδιος τηλ πριν έρθει, κάναμε μαζί κάποια τεστ και στο τέλος ήρθε με ενα μονο ανταλλακτικό και έκανε τη δουλειά του και αποχώρησε σε 10'. Να πω για τα φορητά ; Into quest και δεν θυμάμαι ποια άλλη εταιρία ήταν, ήθελαν σώνει και καλά να βγάλουν τα φορητά εκτός εγγύησης γιατί είχε γρατζουνιά στο πλαστικό κάλυμμα, η γιατί είχαμε βάλει επιπλέον module μνήμης. Δεν τα βάζω με τους service providers, γιατί οταν μετά απο θέμα έπαιρνα τη μαμά HP μου έλεγαν τα ίδια. Μονο με απειλές έκανα δουλειά μου. Δεν ξέρω αν η HP εχει την ίδια αντιμετώπιση στον καταναλωτή στο εξωτερικο, αλλά στην Ελλάδα μας περνάνε για πρόβατα. Αντίθετα η Dell σέβεται τον πελάτη , οποίος κι αν ειναι και η συμπεριφορά τους ειναι υποδειγματική. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
plpapadopoulos Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Κοίτα εγώ δέχομαι ότι και ορισμένοι service providers το ξεφτιλίζουν το πράγμα γι'αυτό και σε ρώτησα. Επίσης όταν η πολιτική μιας εταιρίας αλλάξει, αυτό οφείλει να αφορά τα νέα συμβόλαια, όχι τα παλιά (και ήδη τρέχοντα). DELL δε θα ακουμπούσα μηχάνημα ποτέ μου κι ας έχουν άριστο service. Το θέμα είναι να είναι αχρείαστο το service και για έναν επαγγελματία τουλάχιστον αυτό θα μετρήσει. Τί να το κάνω να πάρω DELL laptop και να αλλάξω motherboard 4 φορές για παράδειγμα και η συμπεριφορά να είναι υποδειγματική όταν χωλαίνει το R&D τους? Service της HP δεν έχω χρειαστεί ως ώρας στο εξωτερικό. Χρειάστηκα service της Fujitsu για παράδειγμα σε ένα μηχάνημα πριν 2 χρόνια περίπου στην Αγγλία και μπορώ να σου πώ ότι ήταν αγενέστατοι και γαϊδούρια. Το service της Fujitsu Hellas είναι κατά πολύ καλύτερο (το οποίο και χρειάστηκα το 2011 στην Αθήνα). Service Lenovo και σε Ελλάδα και σε Αγγλία μια χαρά και με πολύ γρήγορους χρόνους απόκρισης για τα ανταλλακτικά (τα οποία και αποστέλλονταν από γειτονικές χώρες με DHL Express). Service DELL στην Αγγλία, ΟΚ (αν και θα σου σπάσουνε τα @@ με το να κάνεις 1020325 διαγνωστικά ώς να στείλουν τεχνικό ή εξάρτημα, ασχέτως αν εσύ έχεις εντωπίσει σωστά τη βλάβη με την εμπειρία σου ή με δικά σου διαγνωστικά). Απλά η πλειοψηφία των μηχανημάτων που βλέπω να βγάζει προβλήματα είναι τα DELL. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Είναι καθαρά θεμα τύχης. Έχω pavilion g6, που θεωρείται τοστιέρα λόγω θερμοκρασιών, με ένα καθάρισμα επανήλθε στα ίσα του. Επίσης pavilion dv9062ea με geforce 7600, κράτησε 7 χρόνια και παροπλίστηκε λόγω σπασμένου μεντεσέ και dcjack. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα