george_a Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Καλησπερα, αγορασα μια Sony τηλεοραση απο το πλαισιο και η οποια μολις την παρελαβα με μεταφορικη και την ανοιξα, διαπιστωσα οτι εχει τουλαχιστον 2 καμμενα pixel. Πηρα στο πλαισιο και μου λεγαν παραξενα να επικοινωνησω με την Sony κτλ κτλ, ενω στην αποδειξη γραφει αντικατασταση εντος 7 ημερων μετα απο τεχνικο ελεγχο. Ξερει κανεις τι πρεπει να κανω τωρα εγω?
petaw-se-oneiro Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Να κάνεις ένα κακό χαμό για να αντικατασταθεί μέσα σε αυτό το διάστημα γιατί αλλιώς πάει το πουλάκι.... 1
xp-user Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Την φορτωνεσαι στη πλατη και πας στο Πλαισιο.Αν σου πουν μα-μου καλεις την αστυνομια να καταγραψει το περιστατικο.Τοτε να δεις πως σφιγγουν οι κ@@λοι
BALABANIS Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Εντός 14 ημερών μπορείς να επιστρέψεις με το προϊόν και να το αλλάξεις, αν κάτι δε σου άρεσε. Προβλέπεται απο το νομό! Πόσο μάλλον που εχει καμμένα pixels. Μη ψαρωνεις με τυχόν βλακείες π θα σε πούνε. Να ξέρεις τις δικαιώματα σου. Sent from my iPhone using Insomnia
george_a Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Καλημέρα και πάλι. Θα σας εξηγήσω από την αρχή τι ακριβώς έγινε. Την Τετάρτη 17/06 πήγα στο Πλαίσιο Θεσσαλονίκης. Αγόρασα την μια Sony τηλεόραση 55 ιντσών στα 1000 ευρώ ( http://www.plaisio.gr/thleoraseis/tv/50-intses/Sony-TV-55-KDL-55W828BB.htm). Ο πωλητής μου εξήγησε πως οτιδήποτε και άν έχει η τηλεόραση μπορώ να την γυρίσω εντός 7 ημερών και να έχω άμεση αντικατάσταση. Έρχεται λοιπόν η τηλεόραση με μεταφορική στην Δράμα την Παρασκευή 19/06. Την ανοίγω την κοιτάω λίγο προσεκτικά και βλέπω ότι έχει 2 και στην συνέχεια 3 καμμένα Pixel. Την φορτώνω στο αμάξι και πάω το Σάββατο ξανά στο Πλαίσιο να την γυρίσω. Αφού μίλησα με πωλητή τεχνικό κτλ, πηγαίνω στον υποδιευθυντή και του εξηγώ τι έγινε. Έμεινα έκπληκτος από την αντίδραση του, μου λέει ότι από 7 Pixel η Sony αναγνωρίζει ότι είναι προβληματική η τηλεόραση και ότι θα πρέπει να μιλήσω με την Sony. Του λέω δεν ξέρω τι λέει η Sony, εγώ ήρθα προχθές σας άφησα 1000 ευρώ και πήρα μια τηλεόραση με βλάβη. Επίσης την τηλεόραση την πήρα από το Πλαίσιο και όχι από την Sony, τα λεφτά τα πλήρωσα σε εσάς οπότε μην μου λέτε να απευθυνθώ στην Sony, εσείς ήσασταν ο ενδιάμεσος για την αγορά εσείς θα είστε και τώρα. Μου λέει μα δεν είναι βλάβη τα 3 Pixel και ότι πάνω από τα 7 αναγνωρίζει η Sony. Του λέω ΟΚ φέρτε μου αυτό που λέτε κάπου γραμμένο να το δω ότι ισχύει. Μου απαντάει ότι το γράφει στα βιβλιαράκια που είναι μέσα στην τηλεόραση και του λέω ελάτε και δείξτε μου που το λέει? Το ψάχνει δεν το βρίσκει πουθενά. Κάνει ένα google search μήπως και βρεί τίποτα και μετά από 3-4 λεπτά ψαξίματος μου έδειξε ένα άρθρο της Sony στα αγγλικά που έγραφε πως υπάρχει πιθανότητα να υπάρχουν καμμένα pixel στην αγορά μιας τηλεόρασης. Δεν έγραφε πουθενά για πόσα pixel αναγνωρίζει σαν πρόβλημα. Του λέω ότι έρχεται στα λόγια μου και πως οι όροι πρέπει να αναγράφονται κάπου που να έχουν πρόσβαση όλοι και να είναι κατανοητοί, όχι να τους βάζουν στο internet και να πρέπει εγώ να ξέρω αγγλικά για να τους διαβάσω. Τέλος πάντων εξακολούθησε αυτός να μου λέει να τα βρώ με την Sony και με τα λίγα με τα πολλά ξαναπήγα στον τεχνικό επάνω και μου είπε ο άνθρωπος πως θα στείλει σήμερα Δευτέρα 22/06 φωτογραφίες στην Sony με τα καμμένα Pixel για να δούμε τι θα γίνει. Το μεσημεράκι λογικά θα ξέρω την απάντηση τους. Πάντως αυτό που με εκνεύρισε είναι ότι την Τετάρτη πριν κάνω την αγορά ήταν όλα ωραία και καλά και την Παρασκευή μου φερόταν λες και πήγα και την έκλεψα την τηλεόραση, λες και δεν τους ακούμπησα ένα χιλιάρικο, δεν με εξυπηρέτησαν καθόλου (εκτός από τον τεχνικό που ήταν πρόθυμος να βοηθήσει), μου λέγαν να μιλήσω απευθείας με την Sony.Καταλήγω σε ένα συμπέρασμα. Από εδώ και πέρα όποια αγορά και αν είναι να κάνω ειδικά από το συγκεκριμένο κατάστημα, θα λέω στον προϊστάμενο να μου υπογράψει σε ένα χαρτί πριν κάνω την αγορά, ότι οποιοδήποτε πρόβλημα έχει θα μου το αντικαταστήσει άμεσα. Σας δείχνω τα 2 από τα 3 pixel που πρόλαβα να βγάλω φωτογραφία. Το 3ο pixel το ανακάλυψα στο κατάστημα γιαυτό και δεν το φωτογράφισα.
David20 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Καλημέρα και πάλι. Θα σας εξηγήσω από την αρχή τι ακριβώς έγινε. Την Τετάρτη 17/06 πήγα στο Πλαίσιο Θεσσαλονίκης. Αγόρασα την μια Sony τηλεόραση 55 ιντσών στα 1000 ευρώ ( http://www.plaisio.gr/thleoraseis/tv/50-intses/Sony-TV-55-KDL-55W828BB.htm). Ο πωλητής μου εξήγησε πως οτιδήποτε και άν έχει η τηλεόραση μπορώ να την γυρίσω εντός 7 ημερών και να έχω άμεση αντικατάσταση. Έρχεται λοιπόν η τηλεόραση με μεταφορική στην Δράμα την Παρασκευή 19/06. Την ανοίγω την κοιτάω λίγο προσεκτικά και βλέπω ότι έχει 2 και στην συνέχεια 3 καμμένα Pixel. Την φορτώνω στο αμάξι και πάω το Σάββατο ξανά στο Πλαίσιο να την γυρίσω. Αφού μίλησα με πωλητή τεχνικό κτλ, πηγαίνω στον υποδιευθυντή και του εξηγώ τι έγινε. Έμεινα έκπληκτος από την αντίδραση του, μου λέει ότι από 7 Pixel η Sony αναγνωρίζει ότι είναι προβληματική η τηλεόραση και ότι θα πρέπει να μιλήσω με την Sony. Του λέω δεν ξέρω τι λέει η Sony, εγώ ήρθα προχθές σας άφησα 1000 ευρώ και πήρα μια τηλεόραση με βλάβη. Επίσης την τηλεόραση την πήρα από το Πλαίσιο και όχι από την Sony, τα λεφτά τα πλήρωσα σε εσάς οπότε μην μου λέτε να απευθυνθώ στην Sony, εσείς ήσασταν ο ενδιάμεσος για την αγορά εσείς θα είστε και τώρα. Μου λέει μα δεν είναι βλάβη τα 3 Pixel και ότι πάνω από τα 7 αναγνωρίζει η Sony. Του λέω ΟΚ φέρτε μου αυτό που λέτε κάπου γραμμένο να το δω ότι ισχύει. Μου απαντάει ότι το γράφει στα βιβλιαράκια που είναι μέσα στην τηλεόραση και του λέω ελάτε και δείξτε μου που το λέει? Το ψάχνει δεν το βρίσκει πουθενά. Κάνει ένα google search μήπως και βρεί τίποτα και μετά από 3-4 λεπτά ψαξίματος μου έδειξε ένα άρθρο της Sony στα αγγλικά που έγραφε πως υπάρχει πιθανότητα να υπάρχουν καμμένα pixel στην αγορά μιας τηλεόρασης. Δεν έγραφε πουθενά για πόσα pixel αναγνωρίζει σαν πρόβλημα. Του λέω ότι έρχεται στα λόγια μου και πως οι όροι πρέπει να αναγράφονται κάπου που να έχουν πρόσβαση όλοι και να είναι κατανοητοί, όχι να τους βάζουν στο internet και να πρέπει εγώ να ξέρω αγγλικά για να τους διαβάσω. Τέλος πάντων εξακολούθησε αυτός να μου λέει να τα βρώ με την Sony και με τα λίγα με τα πολλά ξαναπήγα στον τεχνικό επάνω και μου είπε ο άνθρωπος πως θα στείλει σήμερα Δευτέρα 22/06 φωτογραφίες στην Sony με τα καμμένα Pixel για να δούμε τι θα γίνει. Το μεσημεράκι λογικά θα ξέρω την απάντηση τους. Πάντως αυτό που με εκνεύρισε είναι ότι την Τετάρτη πριν κάνω την αγορά ήταν όλα ωραία και καλά και την Παρασκευή μου φερόταν λες και πήγα και την έκλεψα την τηλεόραση, λες και δεν τους ακούμπησα ένα χιλιάρικο, δεν με εξυπηρέτησαν καθόλου (εκτός από τον τεχνικό που ήταν πρόθυμος να βοηθήσει), μου λέγαν να μιλήσω απευθείας με την Sony. Καταλήγω σε ένα συμπέρασμα. Από εδώ και πέρα όποια αγορά και αν είναι να κάνω ειδικά από το συγκεκριμένο κατάστημα, θα λέω στον προϊστάμενο να μου υπογράψει σε ένα χαρτί πριν κάνω την αγορά, ότι οποιοδήποτε πρόβλημα έχει θα μου το αντικαταστήσει άμεσα. Σας δείχνω τα 2 από τα 3 pixel που πρόλαβα να βγάλω φωτογραφία. Το 3ο pixel το ανακάλυψα στο κατάστημα γιαυτό και δεν το φωτογράφισα. Φιλε μου λυπαμαι πολυ γι αυτο που επαθες,ελπιζω να τελειωσει με νεα τηλεοραση να ηρεμησεις,αλλα θελω να σε ρωτησω κατι : Δεν ξερω ποσο συχνα μπαινεις και διαβαζεις εδω μεσα στο φορουμ,αλλα ποτέ δεν ειδες ενα δισ παραπονα ,μπινελικια, που αφορουν το "Πλαισιο" ; Δεν εχεις διαβασει τι θεματα δημιουργουνται καθε φορα που καποιος τρεχει σ αυτους ; Ολο το ιντερνετ γεματο παραπονα ειναι γι αυτην την εταιρια. Anyway, να ξερεις οτι αν πηγαινες σε μια σοβαρη επιχειρηση πχ Media Markt,θα ειχες περιθωριο 14 μερες αν θυμαμαι καλα να την πας πισω χωρις να τους δωσεις την παραμικρη εξηγηση,και να παιρνες νεα τηλεοραση ή τα λεφτα σου πισω χωρις να εκανες την παραμικρη φασαρια.Ετσι απλα.(ασχετως αν ειχε καμμενα pixels ή οχι) Και κατι ακομη οσον αφορα τα pixels :Πραγματι σε ολες σχεδον τις εταιριες τα καμενα pixels δεν αποτελουν θεμα βλαβης εκτος αν ειναι καμμενα δυο δυο ή τρια τρια κοντα το ενα με το αλλο κι ενα σωρο αλλα τετοια δεδομενα,αναλογα την εταιρια και το προιον της. (θελει διαβασμα για να εξακριβωσεις ποτε και σε ποιες περιπτωσεις τα καμμενα pixels αποτελουν θεμα αλλαγης ή επισκευης). Και ξαναλεω, σε ευχομαι να τελειωσει με μια νεα τηλεοραση το προβλημα σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα