Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 kick down? wtf is this? για explain Αποτομο πατημα του γκαζιου που το αυτοκινητο κατεβαζει ταχυτητα και επιταχυνει πιο γρηγορα.
gia_nnis Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Γειά σας, Να σας πώ το πρόβλημα μου; Πρίν 10 μέρες ξεκίνησα μαθήματα οδήγησης, έχω κανει 3 μαθήματα εδώ στην Θεσσαλονίκη. Αν και δεν έχω πρόβλημα στην πορεία, έχω ένα μεγάλο πρόβλημα οταν ξεκινώ και όταν σταματάω το αμάξι. Όταν ξεκινώ το πρόβλημα μου ειναι οτι αφήνω γρήγορα τον συμπλέκτη με αποτέλεσμα να "σβήνει" το αμαξι, δεν μπορώ να βρω αυτήν την ισσοροπία πότε αφήνω το ένα και πόση δύναμη πρέπει να βάλω στο γκάζι. Όταν σταματώ το πρόβλημα μου είναι οτι δεν μπορώ να θυμηθώ πότε πρέπει να πατήσω και το συμπλέκτη ή μονο το φρένο, δηλαδή σε STOP και φανάρι που σταματάμε τελείως το αυτοκίνητο ποιές κινήσεις πρέπει να κάνω με την σειρά και όταν σταματώ απλά σε διασταύρωση για να δώσω προτεραιότητα πρέπει να πατήσω συμπλέκτη; Ο καθηγήτής μου, μου τα λεει απλως οταν τα λεει και οδηγώ είμαι λίγο αγχωμένη; δεν κάνω για οδήγηση; ή θα το συνηθίσω... ας μου εξηγήσει κάποιοες το ξεκίνημα/σταμάτημα πως ακριβώς δουλεύει! Συνοπτικα:Δε θα αφηνεις τελειως τον συμπλεκτη την ωρα που παει να ξεκινησει,θα το εχεις μισοπατημενο και θα το κρατας εκει(στο σημειο που αποσυμπλεκη).Το γκαζι σταθερο στις 1500στρ. Ο δασκαλος σου εξηγησε μηχανολογια? Σου ειπε για το δισκοπλατο? Πως λειτουργει? Τι γινεται οταν πατας και αφηνεις συμπλεκτη..?
d_gkal Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Αποτομο πατημα του γκαζιου που το αυτοκινητο κατεβαζει ταχυτητα και επιταχυνει πιο γρηγορα. αυτο υπηρχε παντα στα αυτοματα? γιατι στο μοντελο του 1992 που ειχα, απ οσο θυμαμαι, οταν πατουσα το γκαζι δε γινοταν κατι τετοιο
Dare-Devil Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Γειά σας, Να σας πώ το πρόβλημα μου; Πρίν 10 μέρες ξεκίνησα μαθήματα οδήγησης, έχω κανει 3 μαθήματα εδώ στην Θεσσαλονίκη. Αν και δεν έχω πρόβλημα στην πορεία, έχω ένα μεγάλο πρόβλημα οταν ξεκινώ και όταν σταματάω το αμάξι. Όταν ξεκινώ το πρόβλημα μου ειναι οτι αφήνω γρήγορα τον συμπλέκτη με αποτέλεσμα να "σβήνει" το αμαξι, δεν μπορώ να βρω αυτήν την ισσοροπία πότε αφήνω το ένα και πόση δύναμη πρέπει να βάλω στο γκάζι. Όταν σταματώ το πρόβλημα μου είναι οτι δεν μπορώ να θυμηθώ πότε πρέπει να πατήσω και το συμπλέκτη ή μονο το φρένο, δηλαδή σε STOP και φανάρι που σταματάμε τελείως το αυτοκίνητο ποιές κινήσεις πρέπει να κάνω με την σειρά και όταν σταματώ απλά σε διασταύρωση για να δώσω προτεραιότητα πρέπει να πατήσω συμπλέκτη; Ο καθηγήτής μου, μου τα λεει απλως οταν τα λεει και οδηγώ είμαι λίγο αγχωμένη; δεν κάνω για οδήγηση; ή θα το συνηθίσω... ας μου εξηγήσει κάποιοες το ξεκίνημα/σταμάτημα πως ακριβώς δουλεύει! Η ισοροπία στην εκίνηση είναι ο συμπλέκτης . ΌΣΟ γκάζι και αν πατάς το αμάξι το κοντρολάρεις με το συμπλέκτη . (Δεν σου λέω σανίδωσε το γκάζι απλά προσπαθώ να σου δώσω να καταλάβεις ότι ο συμπλέκτης είναι τα χαλινάρια του αλόγου ) Συμπλέκτη πατάς κάθε φορά που θες να βάλεις ή να βγάλεις μια ταχύτητα. Επίσης συμπλέκτη πατάς λίγο πριν ακινητοποιηθεί το αμάξι για να μην σου σβήσει. Πολλές φορές το καταλαβαίνεις ότι ο κινητήρας πάει να σβήσει επειδή έχεις αργήσει να πατήσεις συμπλέκτη.
Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 αυτο υπηρχε παντα στα αυτοματα? γιατι στο μοντελο του 1992 που ειχα, απ οσο θυμαμαι, οταν πατουσα το γκαζι δε γινοταν κατι τετοιο Τουλαχιστον απο το 2006 που εχω εγω ναι .
Dare-Devil Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Ή μήπως και καλύτερη; Καλύτερη δεν νομίζω . Πιο smooth η εμπειρία ναι ! Αν μιλάμε για σύγχρονο αυτόματο τύπου DSG ή κάποιο DCT σασμάν . αυτο υπηρχε παντα στα αυτοματα? γιατι στο μοντελο του 1992 που ειχα, απ οσο θυμαμαι, οταν πατουσα το γκαζι δε γινοταν κατι τετοιο Τα αυτόματα αυτής της χρονολογίας και μέχρι και μερικά χρόνια πριν ήταν "άμυαλα" μπερδευόντουσαν και αργούσαν . Την διαφορά στα αυτόματα που ήρθαν εξαιρετικά κοντά στα μηχανικά την έκανε το DSG σίγουρα .
palawiaris Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Εγώ νομίζω και καλύτερη επιτάχυνση σε αρκετά αμάξια που βλέπω συγκριτικά.
tsakonas Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Η μονη διαφορα στην επιταχυνση οταν μιλαμε για ιδια δυναμη... ειναι η γρηγορη αλλαγη ταχυτητας...προφανως υπερτερει το αυτοματο
Muchacho Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Αν και δεν έχω πρόβλημα στην πορεία, έχω ένα μεγάλο πρόβλημα οταν ξεκινώ και όταν σταματάω το αμάξι. Όταν ξεκινώ το πρόβλημα μου ειναι οτι αφήνω γρήγορα τον συμπλέκτη με αποτέλεσμα να "σβήνει" το αμαξι, δεν μπορώ να βρω αυτήν την ισσοροπία πότε αφήνω το ένα και πόση δύναμη πρέπει να βάλω στο γκάζι. Πως γινεται να μην εχεις προβλημα στην πορεια?... Οσο για το προβλημα σου αυτο ειναι θεμα συνηθειας,θα το βρεις μονη σου.Αν θες μια συμβουλη,βρες το σημειο που καθως αφηνεις το συμπλεκτη το αμαξι αρχιζει να τρεμει(οχι να ταλαντευεται),περιμενε 2-3 δευτερολεπτα και αφησε εντελως το συμπλεκτη.Οταν το κανεις αυτο παραλληλα θα πατας και λιγο γκαζι.Αυτο που πρεπει να καταλαβεις ειναι πως πανω κατω αυτο που γινεται στα πενταλ ειναι η κινηση αυτης της ζυγαριας 2 πλευρες(συμπλεκτη-γαζι)αφηνεις το ενα πατας το αλλο παραλληλα. Όταν σταματώ το πρόβλημα μου είναι οτι δεν μπορώ να θυμηθώ πότε πρέπει να πατήσω και το συμπλέκτη ή μονο το φρένο, δηλαδή σε STOP και φανάρι που σταματάμε τελείως το αυτοκίνητο ποιές κινήσεις πρέπει να κάνω με την σειρά και όταν σταματώ απλά σε διασταύρωση για να δώσω προτεραιότητα πρέπει να πατήσω συμπλέκτη; Οποτε σταματας πατας παντα συμπλεκτη.Το φρενο το πατας για να μην φυγει το αμαξι σε περιπτωση κλισης..Γενικα συμπλεκτη θα πατας παντα οταν η ταχυτητα σου μειωθει υπερβολικα(σχεδον σταματας) ή οταν για οποιοδηποτε λογο σταματησεις.Αυτο που πρεπει να προσεξεις μετα απο καθε σταση(φαναρι,στοπ,προεραιοτητα) ειναι να εχεις βαλει την 1η για να φυγεις.
Γιάννης Platano Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Πως γινεται να μην εχεις προβλημα στην πορεια?... Οσο για το προβλημα σου αυτο ειναι θεμα συνηθειας,θα το βρεις μονη σου.Αν θες μια συμβουλη,βρες το σημειο που καθως αφηνεις το συμπλεκτη το αμαξι αρχιζει να τρεμει(οχι να ταλαντευεται),περιμενε 2-3 δευτερολεπτα και αφησε εντελως το συμπλεκτη.Οταν το κανεις αυτο παραλληλα θα πατας και λιγο γκαζι.Αυτο που πρεπει να καταλαβεις ειναι πως πανω κατω αυτο που γινεται στα πενταλ ειναι η κινηση αυτης της ζυγαριας 2 πλευρες(συμπλεκτη-γαζι)αφηνεις το ενα πατας το αλλο παραλληλα. Οποτε σταματας πατας παντα συμπλεκτη.Το φρενο το πατας για να μην φυγει το αμαξι σε περιπτωση κλισης..Γενικα συμπλεκτη θα πατας παντα οταν η ταχυτητα σου μειωθει υπερβολικα(σχεδον σταματας) ή οταν για οποιοδηποτε λογο σταματησεις.Αυτο που πρεπει να προσεξεις μετα απο καθε σταση(φαναρι,στοπ,προεραιοτητα) ειναι να εχεις βαλει την 1η για να φυγεις. Και οταν θελεις να αλλαξεις ταχυτητα στο κιβωτιο προς τα πανω ή προς τα κατω...
gia_nnis Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Πως γινεται να μην εχεις προβλημα στην πορεια?...γιατι οταν το αμαξι ειναι εν κινηση δεν εχει θεμα οπως και ν αφησει τον συμπλεκτη.. και τι νομιζεις οτι στην αλλαγη της ταχυτητας κανει σωστη αποσυμπλεξη? απλα εκει δεν υπαρχει το προβλημα του σβησιματος.. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 γιατι οταν το αμαξι ειναι εν κινηση δεν εχει θεμα οπως και ν αφησει τον συμπλεκτη.. και τι νομιζεις οτι στην αλλαγη της ταχυτητας κανει σωστη αποσυμπλεξη? απλα εκει δεν υπαρχει το προβλημα του σβησιματος.. Αυτο ομως αν δεν κανω λαθος σημαινει γρηγορη φθορα κιβωτιου και δεν ξερω και τι αλλο . 1
gia_nnis Δημοσ. 25 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2015 Αυτο ομως αν δεν κανω λαθος σημαινει γρηγορη φθορα κιβωτιου και δεν ξερω και τι αλλο .φθορα κιβωτιου οταν δεν κουμπωνει σωστα την ταχυτητα τρωει τα γραναζια.. οταν τον αφηνεις αποτομα επιβαρυνεις το ελατηριο του δισκου και οταν τον κρατας τρως δισκο..
Sorath Δημοσ. 25 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2015 αυτο υπηρχε παντα στα αυτοματα? γιατι στο μοντελο του 1992 που ειχα, απ οσο θυμαμαι, οταν πατουσα το γκαζι δε γινοταν κατι τετοιο Για να ενεργοποιηθεί το kick-down, πρέπει να πατήσεις απότομα ΤΕΡΜΑ το γκάζι (να βρει stop δηλαδή). Αν δεν κάνω λάθος, αυτό υπήρχε πάντα στα αυτόματα. Αν και στα τελευταία/πρόσφατα μοντέλα, δεν χρειάζεται να το πατήσεις τέρμα. Πλέον ο εγκέφαλος "διαβάζει" σε ποια θέση βρίσκεται το γκάζι, και ανάλογα μπορεί να το θεωρήσει και ως kick-down. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα