piiii Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Οσον αφορά το κομμάτι ξεκίνα, είναι καθαρά θέμα εμπειρίας, όπως λέει και η σοφή ρήση practice makes perfect, πηγαίνεις κάπου που να μην ενοχλείς(αλάνα ίσως) και πειραματίζεται μέχρι να το καταφέρεις σωστά. Θέλει απλά να καταλάβεις που αρχίζει να απομονώνει ο συμπλέκτης και σε εκείνο το σημείο να τσιμπήσεις ελαφρώς το γκάζι. Στο κομμάτι σταμάτα τώρα, εγώ προσωπικά βρίσκω βολικό να κόβω με το φρένο και ταχύτητα πάνω, και εφόσον θα πρέπει να ακινητοποιηθώ σε κάποιο σημείο, πατάω το συμπλέκτη για να απομονωθεί η μετάδοση, και αν χρειαστεί είτε θα αλλάξω ταχύτητα, εφόσον μπροστά συνεχίζεται η ροή είτε θα βγάλω εντελώς ταχύτητα για να πάει σε νεκρά. Ενίοτε εαν βλέπω μπροστά μου ότι σε κάποια μέτρα θα ακινητοποιηθώ, εαν μιλάμε για σχετικά λίγα χλμ <50 βγάζω ήδη σε νεκρά και παίζω με το φρένο. Και για το δεύτερο ισχύει το ίδιο, practice, όπου σε κάποια φάση πίστεψέ με θα τα κάνεις όλα ΜΗΧΑΝΙΚΑ.
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Αν και δεν έχω πρόβλημα στην πορεία, έχω ένα μεγάλο πρόβλημα οταν ξεκινώ και όταν σταματάω το αμάξι. Λες οτι εχεις προβλημα στο ξεκινημα και σταματημα αλλα οχι στην πορεια .Οταν αλλαζεις ταχυτητα και χρειζεται πιο πληρης συγχρονισμος ταχυτητων (μοχλος ταχυτητων , φρενο , γκαζι) δεν εχεις προβλημα ? Το θεωρω πιο δυσκολο για ενα αρχαριο . 1
zio10 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Πραγματικά έχει δει κανείς τι ρώτησα και τι ακριβώς συζήτηση κάνετε. Πάλι καλά νομίζω σιγα σιγα συνηθίζω απο το 5ο μάθημα. Έτσι γίνεται, κάτι θα πει ο ένας, κάτι ο άλλος θα ξεφύγει λίγο η κουβέντα! Συνήθεια είναι όλα, το ξεκινάς, να σταματάς και να αλλάζεις ταχύτητες είναι το εύκολο κομμάτι. Σε λίγο θα γίνονται μηχανικά. Το δύσκολο είναι να έχεις το μυαλό σου εκεί, να ξέρεις αν ενοχλείς, να ξέρεις πόσο χώρο πιάνει το αμάξι σου και να είσαι έτοιμη όσο γίνεται να προλάβεις τη βλακεία που μπορεί να κάνει ο άλλος.... 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Έτσι γίνεται, κάτι θα πει ο ένας, κάτι ο άλλος θα ξεφύγει λίγο η κουβέντα! Συνήθεια είναι όλα, το ξεκινάς, να σταματάς και να αλλάζεις ταχύτητες είναι το εύκολο κομμάτι. Σε λίγο θα γίνονται μηχανικά. Το δύσκολο είναι να έχεις το μυαλό σου εκεί, να ξέρεις αν ενοχλείς, να ξέρεις πόσο χώρο πιάνει το αμάξι σου και να είσαι έτοιμη όσο γίνεται να προλάβεις τη βλακεία που μπορεί να κάνει ο άλλος.... Αυτο ειναι το πιο δυσκολο απ ολα και δεν διδασκεται !!! Ειναι θεμα πιο πολυ εμπειριας που ερχεται σιγα σιγα !! Πιο πολυ ισως κοιταζω τον πισω και τους πλαϊνους καθρεπτες παρα μπροστα που λεει ο λογος βεβαια ..... 1
NickTG Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Καλά ας προσέχει για αρχή τις βλακείες που μπορεί να κάνει η ίδια και βλέπει μετά και για των άλλων. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Καλά ας προσέχει για αρχή τις βλακείες που μπορεί να κάνει η ίδια και βλέπει μετά και για των άλλων. Κι αυτο σωστο και οποιος απο εμας τις... παλιοσειρες πει οτι δεν υπαρχει περιπτωση να κανει βλακεια εναι βλαξ !!!Οδηγω 28 χρονια και εχω αδεια οδηγησης αλλα 10 χρονια πριν αλλα παντα υπαρχει περιπτωση να την κανω... 1
Sorath Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 το μονο αρνητικο που βρισκω στο αυτοματο, ειναι το κατεβασμα ταχυτητας για ενδεχομενη προσπεραση. δε ξερω αν αλλαξε κατι τα τελευταια χρονια, αλλα αυτο που οδηγουσα ηταν μοντελο του 1992 και τοτε επασχε λιγο στο κατεβασμα. επρεπε να αφησω σχεδον τερμα το γκαζι Βρε συ, δεν σου είπε κανείς τι είναι το kick-down; 1
zio10 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Έτσι γίνεται, κάτι θα πει ο ένας, κάτι ο άλλος θα ξεφύγει λίγο η κουβέντα! Συνήθεια είναι όλα, το ξεκινάς, να σταματάς και να αλλάζεις ταχύτητες είναι το εύκολο κομμάτι. Σε λίγο θα γίνονται μηχανικά. Το δύσκολο είναι να έχεις το μυαλό σου εκεί, να ξέρεις αν ενοχλείς, να ξέρεις πόσο χώρο πιάνει το αμάξι σου και να είσαι έτοιμη όσο γίνεται να προλάβεις τη βλακεία που μπορεί να κάνει ο άλλος.... Καλά ας προσέχει για αρχή τις βλακείες που μπορεί να κάνει η ίδια και βλέπει μετά και για των άλλων. Γι'αυτό έγραψα πρώτα τα bold, συν πολλά άλλα εννοείται
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Βρε συ, δεν σου είπε κανείς τι είναι το kick-down; Καλο ειναι το kick-down σε αυτοματα αλλα το μηχανικο δινει καλυτερη επιταχυνση νομιζω με κατεβασμα ταχυτητας κια γκαζι .
Sorath Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Ακριβώς το ίδιο πράγμα κάνει το kick-down. Κατεβάζει όσες χρειάζεται, ώστε να ανεβάσει πολύ υψηλά τις στροφές για μέγιστη επιτάχυνση. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Ακριβώς το ίδιο πράγμα κάνει το kick-down. Κατεβάζει όσες χρειάζεται, ώστε να ανεβάσει πολύ υψηλά τις στροφές για μέγιστη επιτάχυνση. Δεν διαφωνω αλλα λογω πολλαπλης εμπειριας με αυτόματα το χειροκινητο το κανει λιγο πιο αποτελεσματικα.
Sorath Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δεν ξέρω. Δεν είχα ποτέ αυτόματο Η αναφορά μου, όμως δεν έγινε για να συγκρίνω τα δύο ήδη κιβωτίου, αλλά πως μπορείς, με το αυτόματο να επιταχύνεις δυνατά. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2015 Δεν ξέρω. Δεν είχα ποτέ αυτόματο Η αναφορά μου, όμως δεν έγινε για να συγκρίνω τα δύο ήδη κιβωτίου, αλλά πως μπορείς, με το αυτόματο να επιταχύνεις δυνατά. Σαφως και μπορεις και με αυτοματο ειδικα αν είναι και σειριακο τοτε είναι σαν του μηχανικου η επιταχυνση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα