Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειναι η στάνταρ διαδικασία που ακολουθείται απο τον ΚΟΚ εγώ πια κάποια πράματα τα κάνω αλλιώς απλά αναφέρω βήμα βήμα την επίσημη διαδικασία όπως την είχα μάθει τότε στην σχολή.

 

Κάποια πράματα (όπως ο έλεγχος του καντραν -μετξύ άλλων για έλγχο στάθμης λαδιού ή προβλήματος του κινητήρα καθώς και το αν υπάρχει ακόμη το χειρόφρενο ) γίνονται στιγμιαία επειδή τα γραφω σε ενα ξεχωριστό βήμα για να μην την μπερδέψω δεν σημαίνει ότι θα μοιράσει τον χρόνο της διαδικασίας ισόποσα σε κάθε βήμα πίστευα πως ειναι αυτονόητο αυτό.

Τέλος αμφιβάλω αν το αυτοκίνητο της σχολής έχει κουμπάκι..

 

Και για να σου λυθούν κάποιες απορίες:

Το χειρόφρενο δεν χρειάζεται απο την στιγμή που έχεις γυρίσει την πρώτη σκάλα της μίζας και πατάς φρένο και ειναι το πιο συνηθισμένο πρόβλημα στους νέους οδηγούς να ξεχνάνε το χειρόφρενο. εκτός βέβαια αν ειναι σε ανηφόρα η κατηφόρα αλλά πριν αρχίσω τα βήματα ξεκαθάρισα ότι μιλάνε για μη ανηφορικό/κατηφορικό δρόμο.

 

Ο κινητήρας γουργουρίζει γιατι έρχονται σε επαφή τα γρανάζια του σασμάν και μαζί του όλο το αυτοκίνητο η κοπέλα έχει πρόβλημα που της σβήνει το αμάξι άρα χρειάζεται κάπως να νιώσει ποτε ειναι η κατάλληλη στιγμή για τις εναλλαγές γκάζιου/συμπλέκτη και αυτό ειναι μια ένδειξη για τους αρχάριους για να τους βοηθήσει στο να επιβεβαιωθούν πότε ειναι η σωστή στιγμή.

 

Ο οδηγός σύμφωνα με τον ΚΟΚ πριν ξεκινήσει πρέπει να γυρίσει το κεφάλι του 180 μοίρες περίπου για να ελέγξει την κίνηση πισω του. και δεν της είπα να το κάνει αυτό εν κινήσει και συγκεκριμένα λέω να μήν κάνει τίποτα αν δεν καθαρίσει ο δρόμος.

Όπως έγραψαν κι άλλοι, το σωστό είναι να βάζεις μπροστά με νεκρό κι όχι με πρώτη...:) Επίσης, καλύτερα το χειρόφρενο να το κατεβάζεις αφού βάλεις μπροστά!  

  • Like 1
  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ισως να ειναι προκαταληψη , αλλα αρκετοι παιρνουν manual γιατι τους αρεσει

 

 

Οποιος οδηγησει αυτοματο δυσκολο να ξαναοδηγησει μηχανικο ...Ετος και ειναι γκαζοφονιας !! Τοτε μονο υπερτερει το μηχανικο .

Δημοσ.

Εγω προτιμησα μηχανικο για τις ποιο κοντες σχεσεις (για ελξη) και για την πλακα του φυσικα . Γενικα το αυτοματο ειναι must πλεον , ειδικα για μεσα στην πολη

  • Like 1
Δημοσ.

Οποιος οδηγησει αυτοματο δυσκολο να ξαναοδηγησει μηχανικο ...Ετος και ειναι γκαζοφονιας !! Τοτε μονο υπερτερει το μηχανικο .

με αυτοματο ξεκινησα να οδηγω. γυρω στα 5 χρονια σχεδον μονο αυτοματο οδηγουσα.

εδω κ 4 χρονια ειμαι με συμβατικο. ααπολω τις παλιες καλες εποχες που ειχα μονο γκαζι-φρενο!!!!

εντος-εκτος το αυτοματο ειναι MUST

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

για μεσα στην πολη το αυτοματο ειναι πιο ξεκουραστω αλλα τον ελεγχο που εχεις με τις ταχυτητες δεν τον εχεις!

Δημοσ.

Σε πίστα?? Πρώτο τραπέζι που λένε???  Για να κάνει παντιλίκια και τετακε?? :P  Δεν χρειάζεται ...μη σου πω και μέσα σε γκαράζ την κάνει την δουλειά της!!!Είναι μέχρι να καταλάβει το σημείο συγχρονισμού γκάζι με συμπλέκτη ;) Απλά λυπάμαι εκείνον τον έρμο τον δίσκο....

Για εξετάσεις οδήγησης δεν είναι καθόλου must όμως!!!Αλλιώς θα πήγαιναν όλοι με τον ΚΙΤ !!!

 

Εντελως πληροφοριακα γινεται να κανεις μαθηματα και να δωσεις εξετασεις με αυτοματο.

Το λεω με σιγουρια γιατι ετσι εδωσα εγω. Βεβαια το διπλωμα γραφει εναν κωδικο που σημαινει οτι ειναι ΜΟΝΟ για οδηγηση αυτοματου.

Οχι οτι με ενδιαφερει απλα οι εξεταστες μου μαλλον ειχαν αλλα στο μυαλο τους και δεν το σημειωσαν οποτε στο δικο μου διπλωμα δεν εγινε ποτε η αναγραφη του κωδικου στο διπλωμα

Δημοσ.

Εντελως πληροφοριακα γινεται να κανεις μαθηματα και να δωσεις εξετασεις με αυτοματο.

Το λεω με σιγουρια γιατι ετσι εδωσα εγω. Βεβαια το διπλωμα γραφει εναν κωδικο που σημαινει οτι ειναι ΜΟΝΟ για οδηγηση αυτοματου.

Οχι οτι με ενδιαφερει απλα οι εξεταστες μου μαλλον ειχαν αλλα στο μυαλο τους και δεν το σημειωσαν οποτε στο δικο μου διπλωμα δεν εγινε ποτε η αναγραφη του κωδικου στο διπλωμα

 

Το εχω ακουσει οτι γινεται αλλα οι σχολες με αυτοματο εκπαιδευτικο ειναι λιγες και οπως και να εχει το θεωρω λαθος γιατι αν δεν ξερεις τουλαχιστον τα βασικα στο μηχανικο και χρειαστει να οδηγησεις αλλο αμαξι για αναγκη καποια φορα θα εχεις σοβαρο προβλημα.

 

Οδηγουσα απο 1988-2006 χειροκινητα και φυσικα δεν ειχα προβλημα. Το 2006 πρωτοπηρα και εκτοτε συνεχιζω με αυτοματο και ταωρα που χρειαστηκε να οδηγησω των παιδιων μου με μηχανικο ειχα παρα πολυ μικρο προβλημα με το να μου σβησει μια δυο φορες το αμαξι. Αλλα ηξερα να οδηγω και με μηχανικο.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω αυτοκίνητο με μηχανικό και γενικά ήμουν υπέρ του μηχανικού. Έτυχε να οδηγήσω κάποια αυτοκίνητα με αυτόματο όμως και πιστεύω πως αν πάρω άλλο αυτοκίνητο θα πάρω αυτόματο, μου άρεσε! :)

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω αυτοκίνητο με μηχανικό και γενικά ήμουν υπέρ του μηχανικού. Έτυχε να οδηγήσω κάποια αυτοκίνητα με αυτόματο όμως και πιστεύω πως αν πάρω άλλο αυτοκίνητο θα πάρω αυτόματο, μου άρεσε! :)

 

 

Αυτο ειναι κανονας φιλε μου !!!!!!!!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Το αυτοματο εχει τα καλα του αλλα και πολλα αρνητικα.

 

Αν δεν το ξερεις καλα και παρκαρεις, ενω σε κολλησαν μπρος πισω, θα σου βγει η ψυχη μεχρις να το βγαλεις αν δεν εχεις αισθηση του γκαζιου.

 

Στις ανηφορες ανβδεν εχει το συστημα του κρατηματος του μισο δευτερολεπτου παλι την εχεις ασχημα.

 

Ακομα οι αλλαγες μπορει να ναι σπαστηκες, καλυτερα να χει την επιλογη σειριακο αυτοματο

Δημοσ.

 

α)Αν δεν το ξερεις καλα και παρκαρεις, ενω σε κολλησαν μπρος πισω, θα σου βγει η ψυχη μεχρις να το βγαλεις αν δεν εχεις αισθηση του γκαζιου.

 

β)Στις ανηφορες ανβδεν εχει το συστημα του κρατηματος του μισο δευτερολεπτου παλι την εχεις ασχημα.

 

 

α) ενω να παιζεις με τον συμπελκτη ειναι οτι καλυτερο; :ph34r:

 

β) χρησιμοποιεις το χειροφρενο, οπως και στο συμβατικο.

 

 

 

το μονο αρνητικο που βρισκω στο αυτοματο, ειναι το κατεβασμα ταχυτητας για ενδεχομενη προσπεραση. δε ξερω αν αλλαξε κατι τα τελευταια χρονια, αλλα αυτο που οδηγουσα ηταν μοντελο του 1992 και τοτε επασχε λιγο στο κατεβασμα. επρεπε να αφησω σχεδον τερμα το γκαζι

Δημοσ.

Το αυτοματο εχει τα καλα του αλλα και πολλα αρνητικα.

 

Αν δεν το ξερεις καλα και παρκαρεις, ενω σε κολλησαν μπρος πισω, θα σου βγει η ψυχη μεχρις να το βγαλεις αν δεν εχεις αισθηση του γκαζιου.

 

Στις ανηφορες ανβδεν εχει το συστημα του κρατηματος του μισο δευτερολεπτου παλι την εχεις ασχημα.

 

Ακομα οι αλλαγες μπορει να ναι σπαστηκες, καλυτερα να χει την επιλογη σειριακο αυτοματο

 

 

α) ενω να παιζεις με τον συμπελκτη ειναι οτι καλυτερο; :ph34r:

 

β) χρησιμοποιεις το χειροφρενο, οπως και στο συμβατικο.

 

 

 

το μονο αρνητικο που βρισκω στο αυτοματο, ειναι το κατεβασμα ταχυτητας για ενδεχομενη προσπεραση. δε ξερω αν αλλαξε κατι τα τελευταια χρονια, αλλα αυτο που οδηγουσα ηταν μοντελο του 1992 και τοτε επασχε λιγο στο κατεβασμα. επρεπε να αφησω σχεδον τερμα το γκαζι

Πολλά έχουν hill holder πλέον, πολύ βολικό! :)

Δημοσ.

το μονο αρνητικο που βρισκω στο αυτοματο, ειναι το κατεβασμα ταχυτητας για ενδεχομενη προσπεραση. δε ξερω αν αλλαξε κατι τα τελευταια χρονια, αλλα αυτο που οδηγουσα ηταν μοντελο του 1992 και τοτε επασχε λιγο στο κατεβασμα. επρεπε να αφησω σχεδον τερμα το γκαζι

Προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση πλέον.

Δημοσ.

Πραγματικά έχει δει κανείς τι ρώτησα και τι ακριβώς συζήτηση κάνετε.  :o  :o  :o  :o  :o

 

Πάλι καλά νομίζω σιγα σιγα συνηθίζω απο το 5ο μάθημα. :D  :D  :D  :D

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...