Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε έδαφος χωρίς κλίση

 

Κάτσε στο αυτοκίνητο

τσέκαρε την θέση αν σε βολεύει και καθρεφτάκια

 

βάλε ζώνη

 

βάλε το κλειδί στην μίζα

 

γύρνα το κλειδί να κάνει ενα κλάκ και τσέκαρε τα φωτάκια στο καντράν

 

πάτα το φρένο με το δεξί όλο μεσα και μετά με το αριστερό τον συμπλέκτη όλο μέσα

 

Κατέβασε το χειρόφρενο πατώντας πρώτα με τον αντίχειρα σου το κουμπι και σιγουρέψου ότι ειναι εντελώς κάτω

 

Ασε το κουμπί και μετά ασε το χέρι σου

 

Τσέκαρε ότι ο λευγές ειναι στην νεκρά (αν έχει ελευθερία να κινηθεί δεξιά αριστερά τότε είναι στην νεκρά) αν δεν ειναι βάλτο

 

βάλε πρώτη

 

γύρνα την μίζα να ανάψει ο κινητήρας

 

Βγάλε αριστερό φλάς (για να βγείς απο αριστερά) δεξί φλας (για να βγείς απο δεξιά) ανάλογα με την θέση σου δηλαδη

 

στρίψε τέρμα αριστερα το τιμόνι ή τέρμα δεξια (ανάλογα με το ποιο φλας έβγαλες)

 

πάρε το δεξί σου πόδι απο το φρένο και πάτα σιγά σιγά γκάζι να ανέβουν οι στρόφες γύρο στις 1200 -1500

 

άσε σιγα σιγα τον συμπλέκτη μέχρι να νιώσεις ότι το αμάξι "γουργουρίζει" (τρέμει)

 

όταν αρχίσει να γουργουρίζει κοίτα μια στιγμή (1-3 δευτερόλεπτα) αν έρχετε κάποιο όχημα απο πισω γυρνόντας το κεφάλι σου προς τα πίσω απο την μεριά που θες να βγείς αν ερχετε μην κάνεις τίποτα μέχρι να καθαρίσει ο δρόμος.. όταν καθαρίσει

 

κοιτα μπροστά στο βάθος εκει που θές να πας (στο κέντρο του δρόμου)  -εκτός αν είναι κολλητά μπροστά σου άλλο αυτοκίνητο παρκαρισμένο-

 

με το που το κάνει αυτό πάτα λίγο ακόμη γκάζι  (πάντα κάτω απο 2000 στροφές) το αυτοκίνητο γουργουρίζει παραπάνω και άσε σιγά σιγά τον συμπλέκτη

 

καθώς προχωράς άσε σίγα σιγά το τιμόνι να επανέλθει μόνο του και κάνε μικροδιορθώσεις αφού έχει βγεί εκτός ζώνης παρκαρίσματος.

 

συγχαρητήρια τώρα οδηγάς το αυτοκίνητο.

Εσύ πρώτα βγάζεις το χειρόφρενο....βάζεις πρώτη και μετά βάζεις μπρος?????? Και το ένα κλατς που γυρνας το κλειδί και καμαρώνεις τα λαμπάκια???Μάλλον θα εννοεις την πρώτη σκάλα της μίζας για την αντλία βενζίνης...και δεν καμαρώνεις τα λαμπάκια...όταν βάλεις μπρος μετά κοιτάζεις μήπως  ανάβει κάποιο ασυνηθιστο λαμπάκι που υποδηλώνει δυσλειτουργία..επίσης πλέον πολλά αυτοκίνητα έχουν κουμπί αντί για κλειδί...οπότε πατάει το κουμπί και ξεμπερδευει!!! :)

Επίσης τι γουργουρίζει και κοιτάει έξω όταν γουργουρίζει???Όταν ξεπαρκάρεις ή φευγεις...ελεγχεις ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ απο καθρέφτες και με στροφή της κεφαλής...και μετά ξεκινάς.Όχι εν κινήσει.Αυτό το κάνει ένας πιο έμπειρος...τί της λες ...εδώ δεν μπορεί ακόμα να ξεκινήσει η κοπέλα!!!

 

Edit: Και εσύ βρε κοπελιά τί τον πληρώνεις τον δάσκαλο?Γι αυτό είναι εκεί ο άνθρωπος για να τον ρωτάς ότι δεν καταλαβαίνεις και να τα κάνετε πρακτική εξάσκηση.Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είσαι πιτσιρίκα και να ντρέπεσαι...αλλά σίγουρα κάποιο πράγμα θα το καταλάβεις 1000 φορές καλύτερα όταν στο δείξει κάποιος 5-6 φορές (ο δάσκαλος) παρά να ρωτάς όποιον να ναι...και όπου νά ναι....

Και μην ανησυχείς ΟΛΟΙ τα έκαναν αυτά τα λάθη που κάνεις...χρειάζεται εξασκηση...

  • Like 1
Δημοσ.

Εσύ πρώτα βγάζεις το χειρόφρενο....βάζεις πρώτη και μετά βάζεις μπρος?????? Και το ένα κλατς που γυρνας το κλειδί και καμαρώνεις τα λαμπάκια???Μάλλον θα εννοεις την πρώτη σκάλα της μίζας για την αντλία βενζίνης...και δεν καμαρώνεις τα λαμπάκια...όταν βάλεις μπρος μετά κοιτάζεις μήπως  ανάβει κάποιο ασυνηθιστο λαμπάκι που υποδηλώνει δυσλειτουργία..επίσης πλέον πολλά αυτοκίνητα έχουν κουμπί αντί για κλειδί...οπότε πατάει το κουμπί και ξεμπερδευει!!! :)

Επίσης τι γουργουρίζει και κοιτάει έξω όταν γουργουρίζει???Όταν ξεπαρκάρεις ή φευγεις...ελεγχεις ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ απο καθρέφτες και με στροφή της κεφαλής...και μετά ξεκινάς.Όχι εν κινήσει.Αυτό το κάνει ένας πιο έμπειρος...τί της λες ...εδώ δεν μπορεί ακόμα να ξεκινήσει η κοπέλα!!!

 

Edit: Και εσύ βρε κοπελιά τί τον πληρώνεις τον δάσκαλο?Γι αυτό είναι εκεί ο άνθρωπος για να τον ρωτάς ότι δεν καταλαβαίνεις και να τα κάνετε πρακτική εξάσκηση.Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είσαι πιτσιρίκα και να ντρέπεσαι...αλλά σίγουρα κάποιο πράγμα θα το καταλάβεις 1000 φορές καλύτερα όταν στο δείξει κάποιος 5-6 φορές (ο δάσκαλος) παρά να ρωτάς όποιον να ναι...και όπου νά ναι....

Και μην ανησυχείς ΟΛΟΙ τα έκαναν αυτά τα λάθη που κάνεις...χρειάζεται εξασκηση...

Ειναι η στάνταρ διαδικασία που ακολουθείται απο τον ΚΟΚ εγώ πια κάποια πράματα τα κάνω αλλιώς απλά αναφέρω βήμα βήμα την επίσημη διαδικασία όπως την είχα μάθει τότε στην σχολή.

 

Κάποια πράματα (όπως ο έλεγχος του καντραν -μετξύ άλλων για έλγχο στάθμης λαδιού ή προβλήματος του κινητήρα καθώς και το αν υπάρχει ακόμη το χειρόφρενο ) γίνονται στιγμιαία επειδή τα γραφω σε ενα ξεχωριστό βήμα για να μην την μπερδέψω δεν σημαίνει ότι θα μοιράσει τον χρόνο της διαδικασίας ισόποσα σε κάθε βήμα πίστευα πως ειναι αυτονόητο αυτό.

Τέλος αμφιβάλω αν το αυτοκίνητο της σχολής έχει κουμπάκι..

 

Και για να σου λυθούν κάποιες απορίες:

Το χειρόφρενο δεν χρειάζεται απο την στιγμή που έχεις γυρίσει την πρώτη σκάλα της μίζας και πατάς φρένο και ειναι το πιο συνηθισμένο πρόβλημα στους νέους οδηγούς να ξεχνάνε το χειρόφρενο. εκτός βέβαια αν ειναι σε ανηφόρα η κατηφόρα αλλά πριν αρχίσω τα βήματα ξεκαθάρισα ότι μιλάνε για μη ανηφορικό/κατηφορικό δρόμο.

 

Ο κινητήρας γουργουρίζει γιατι έρχονται σε επαφή τα γρανάζια του σασμάν και μαζί του όλο το αυτοκίνητο η κοπέλα έχει πρόβλημα που της σβήνει το αμάξι άρα χρειάζεται κάπως να νιώσει ποτε ειναι η κατάλληλη στιγμή για τις εναλλαγές γκάζιου/συμπλέκτη και αυτό ειναι μια ένδειξη για τους αρχάριους για να τους βοηθήσει στο να επιβεβαιωθούν πότε ειναι η σωστή στιγμή.

 

Ο οδηγός σύμφωνα με τον ΚΟΚ πριν ξεκινήσει πρέπει να γυρίσει το κεφάλι του 180 μοίρες περίπου για να ελέγξει την κίνηση πισω του. και δεν της είπα να το κάνει αυτό εν κινήσει και συγκεκριμένα λέω να μήν κάνει τίποτα αν δεν καθαρίσει ο δρόμος.

Δημοσ.

Και μην τυχον σου πουνε να πληρωσεις για να παρεις το διπλωμα και δεχτεις.....

μαθε να οδηγας.δεν ειναι τιποτα το θεμα του συμπλεκτη σε συγκριση με την αντιληψη που ΔΕΝ εχουν πολλοι οδηγοι.κοινως,οταν οδηγας το μυαλο σου εκει.δεν κοιτας μονο την παρτη σου,προσπαθεις να προβλεψεις και το τι θα κανει ο αλλος.

Δημοσ.

Ενα κολπο που πιστευω θα σε βοηθησει στο συμπλεκταρισμα παρα πολυ ειναι αυτο που εκανα στην αρχη και πλεον σε καθε αναξι που οδηγω πρωτη φορα.Βαζουμε ταχυτητα με πατημενο τον συμπλεκτη.Μετα πατας γκαζι με το δεξι σου ποδι και χωρις να αφηςεις συμπλεκτη και το σταθεροποιεις στις 2000 στροφες ξερω γω και μετα αφηνεις απελπιστικα αργα αργα τον συμπλεκτη μεχρι το αμαξι να ξεκινησει να τσουλαει με μισο μετρο την ωρα :D .Αφου γινει αυτο ασε τον συμπλεκτη και οδηγα χωρις να αφησεις το γκαζι.Θα καψεις 1-2 δισκους στην αρχη αλλα δεν προκειται να σου σβησει ποτε :D .Πλακα κανω βεβαια

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

 

 

Και για να σου λυθούν κάποιες απορίες:

Το χειρόφρενο δεν χρειάζεται απο την στιγμή που έχεις γυρίσει την πρώτη σκάλα της μίζας και πατάς φρένο και ειναι το πιο συνηθισμένο πρόβλημα στους νέους οδηγούς να ξεχνάνε το χειρόφρενο. εκτός βέβαια αν ειναι σε ανηφόρα η κατηφόρα αλλά πριν αρχίσω τα βήματα ξεκαθάρισα ότι μιλάνε για μη ανηφορικό/κατηφορικό δρόμο.

 

Τι ειναι αυτο το κουφο που εγραψες; Δηλαδη οταν γυρισει την πρωτη σκαλα του διακοπτη γιατι δεν χρειαζεται το χειροφρενο; Το συστημα πεδησης στα αυτοκινητα δουλευει σωστα μονο οταν ο κινητηρας ειναι σε λειτουργια.
  • Like 2
Δημοσ.

για μερικους, οχι ολους, πολυ σας ζηλευω που γεννηθηκατε με γνωσεις στην κεφαλα σας( γεννημενοι οδηγοι στην συγκεκριμενη περιπτωση), αλλα καταλαβετε οτι δεν ειμαστε ολοι the chosen ones. ποτε θα το καταλαβει η κοινωνια αυτο επιτελους? φανταστειτε να ειμασταν ολοι οι εκλεκτοι, δεν θα ειχαμε ποιον να κοροιδευουμε μετα, μαλακια :/

Δημοσ.
..............................................

Και για να σου λυθούν κάποιες απορίες:

Το χειρόφρενο δεν χρειάζεται απο την στιγμή που έχεις γυρίσει την πρώτη σκάλα της μίζας και πατάς φρένο και ειναι το πιο συνηθισμένο πρόβλημα στους νέους οδηγούς να ξεχνάνε το χειρόφρενο. εκτός βέβαια αν ειναι σε ανηφόρα η κατηφόρα αλλά πριν αρχίσω τα βήματα ξεκαθάρισα ότι μιλάνε για μη ανηφορικό/κατηφορικό δρόμο.

 

Ο κινητήρας γουργουρίζει γιατι έρχονται σε επαφή τα γρανάζια του σασμάν και μαζί του όλο το αυτοκίνητο η κοπέλα έχει πρόβλημα που της σβήνει το αμάξι άρα χρειάζεται κάπως να νιώσει ποτε ειναι η κατάλληλη στιγμή για τις εναλλαγές γκάζιου/συμπλέκτη και αυτό ειναι μια ένδειξη για τους αρχάριους για να τους βοηθήσει στο να επιβεβαιωθούν πότε ειναι η σωστή στιγμή.

 

Ο οδηγός σύμφωνα με τον ΚΟΚ πριν ξεκινήσει πρέπει να γυρίσει το κεφάλι του 180 μοίρες περίπου για να ελέγξει την κίνηση πισω του. και δεν της είπα να το κάνει αυτό εν κινήσει και συγκεκριμένα λέω να μήν κάνει τίποτα αν δεν καθαρίσει ο δρόμος.

Αγαπητέ μου εγώ δεν έχω καμία απορία...τις έχω λύσει όλες εδώ και 20 χρόνια που έχω το δίπλωμα..

Απλά καλό είναι να μην δίνουμε συμβουλές που δεν είναι πρακτικά σωστές.Τί πάει να πει "ξεχνούν το χειρόφρενο"??Να το καταργήσουμε τότε....και μην διακρίνεις την εκκίνηση σε "ευθεία" και" με κλίση"...η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια.

Μπαίνεις...φοράς ζώνη.Πατάς μια συμπλέκτη και βάζεις νεκρά ταχύτητα.Βάζεις μπρος πατώντας και φρένο (όχι πάντα)...με συμπλέκτη κουμπώνεις 1η ταχύτητα....ελέγχεις το έξω περιβάλλον...κατεβάζεις χειρόφρενο...φεύγεις

Με το γουργούρισμα...μάλλον θα εννοείς το "τρέμουλο" που κάνει ο κινητήρας και όλο το αμάξωμα αν αφήνεις αργά τον συμπλέκτη και δεν πατάς γκάζι όσο πρέπει...αυτό λύνεται μόνο με την πρακτική εξάσκηση.... :)

  • Like 1
Δημοσ.

παρε ενα αυτοματο να ηρεμησεις . για πολη ειναι μαστ

 

 

Συμφωνω σαν κατοχος αυτοματων απο το 2006 αλλα μετα για να  παει σε χειροκινητο θα εχει το ιδιο προβλημα.

Δημοσ.

αν δε μπορεις να μαθεις με το δάσκαλο μην παρεις δίπλωμα... θα ειναι επικινδυνο και για σενα και για τους υπολοιπους χρήστες του δρόμου...

 

αφηνω ενα ενδεχόμενο να εχεις βλακα δάσκαλο (1-2%)... Σε κάθε περίπτωση δε θα μάθεις να οδηγας σε φορουμ...

Δημοσ.

Συμφωνω σαν κατοχος αυτοματων απο το 2006 αλλα μετα για να  παει σε χειροκινητο θα εχει το ιδιο προβλημα.

να μην παει ομοιδεατη μου. ξερει κανεις γιατι επικρατουν εν ετει 2015 τα χειροκινητα ακομα στην ευρωπη;

Δημοσ.

να μην παει ομοιδεατη μου. ξερει κανεις γιατι επικρατουν εν ετει 2015 τα χειροκινητα ακομα στην ευρωπη;

 

 

Ολο και πιο πολλα αυτοματα ακομα και 1000αρακια βαγινουν και ο κοσμος εχει μαι καποια προκαταληψη ανεξηγητη για μενα.

 

4 αυτοματα εχουν περασει και μονο ενα Peugetot 206 cc ειχε προβλημα. Ιαπωνεζικο κανενα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...