Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Γειά σας,

 

Να σας πώ το πρόβλημα μου;

 

Πρίν 10 μέρες ξεκίνησα μαθήματα οδήγησης, έχω κανει 3 μαθήματα εδώ στην Θεσσαλονίκη.

 

Αν και δεν έχω πρόβλημα στην πορεία, έχω ένα μεγάλο πρόβλημα οταν ξεκινώ και όταν σταματάω το αμάξι.

 

Όταν ξεκινώ το πρόβλημα μου ειναι οτι αφήνω γρήγορα τον συμπλέκτη με αποτέλεσμα να "σβήνει" το αμαξι, δεν μπορώ να βρω αυτήν την ισσοροπία πότε αφήνω το ένα και πόση δύναμη πρέπει να βάλω στο γκάζι.

 

Όταν σταματώ το πρόβλημα μου είναι οτι δεν μπορώ να θυμηθώ πότε πρέπει να πατήσω και το συμπλέκτη ή μονο το φρένο, δηλαδή σε STOP και φανάρι που σταματάμε τελείως το αυτοκίνητο ποιές κινήσεις πρέπει να κάνω με την σειρά και όταν σταματώ απλά σε διασταύρωση για να δώσω προτεραιότητα πρέπει να πατήσω συμπλέκτη;

 

 

Ο καθηγήτής μου,  μου τα λεει απλως οταν τα λεει και οδηγώ είμαι λίγο αγχωμένη; δεν κάνω για οδήγηση; ή θα το συνηθίσω...  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

 

ας μου εξηγήσει κάποιοες το ξεκίνημα/σταμάτημα πως ακριβώς δουλεύει!

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

θα συνηθίσεις, κανένας δεν τα κατάφερε με την μια .
Οι συμπλέκτες διαφέρουν απο αμάξι σε αμαξι απο κει και περα οταν θες να σταματήσεις σε ενα φανάρι που λες αρχιζεις να ελαττώνεις ταχυτητα πατοντας το φρενο , πατάς συμπλέκτη πριν αρχίσει το αμαξι να τρέμει , το σταματάς εντελος βγαζεις ταχυτητα και περιμένεις να γινει πράσινο  .

  • Like 2
Δημοσ.

Ντέσπινα δεν είσαι η μόνι , και εγώ όταν έδηνα για δίπλομα κάπως έτσι ήμουν αλλα όταν σκέφτεικα πως YouOnlyLiveOnce άρχισα να οδηγό χορής φόβω και το πείρα κομπλάν.

καλή τύχη

sorry για τα ορθογραφικά , χάλασε το addon 

  • Like 2
Δημοσ.

Βρες μια αλάνα και ένα φίλο με αυτοκίνητο και κάνε καμιά χιλιάδα ξεκίνα σταμάτα..Έ κάποια στιγμή θα μάθεις.

Άμα είσαι ωραίο κορίτσι προσφέρομαι και γω να βοηθήσω. :-D :devil: :mrgreen:

 

Δες και στο youtube.. έχει πολλά βίντεο

 

  • Like 2
Δημοσ.

πω πω τι μου θυμισες τωρα τον εαυτο μου :P οταν ηθελα να ξεκινησω πατουσα το γκαζι μεχρι 4000 στροφες απο ανασφαλεια μη μου σβησει μουγκριζε ολοκληρο το αμαξι, σε παρκαρισματα βεβαια οπισθεν κλπ ειναι επικινδυνο με τοσες πολλες στροφες μη σου φυγει το αμαξι πανω σε αλλα παρκαρισμενα, με τον καιρο εξοικιωθηκα με φρενο και συμπλεκτη τωρα μπορω να το κρατησω σε ανηφορικη διασταυρωση με συμπλεκτη χωρις φρενο, αφηνοντας λιγο συμπλεκτη 1-2 εκατοστα πιο πανω εκει που ανεβαζει στροφες και χαζοτρεμει και να ξεκινησω χωρις γκαζι, δεν ειναι τιποτα θα τα συνηθισεις αυτα

Δημοσ.

3 μαθήματα δεν είναι ούτε καλημέρα. Στην πραγματικότητα ούτε μετά το δίπλωμα θα είσαι απολύτως έτοιμη να οδηγήσεις. Θέλει πολλές πολλές ώρες στο τιμόνι για να αποκτήσεις άνεση. Είναι απολύτως φυσιολογικό αυτό που αισθάνεσαι τώρα.

 

Ειδικότερα αυτά με τον συμπλέκτη είναι θέμα muscle memory και να "καταλάβεις το αυτοκίνητο", πράγμα που θα συμβεί μόνο με το δικό σου.

Δημοσ.

Στα 10 μιλάμε ξανά, σε 3 δεν κάμεις τίποτα.

Επίσης μην μείνεις μόνο στα μαθήματα, πάρε τον πατέρα/άντρα/γκόμενο και πάνε μια αλάνα να μάθεις το αμάξι και πως πάει σε διάφορες φάσεις(ξεκίνημα-σταμάτημα).Έτσι θα έχεις περισσότερη εμπιστοσύνη στον εαυτό σου με τον δάσκαλο.

Ιδίως εάν το αμάξι είναι παρόμοιο με αυτό που μαθαίνεις στην σχολή(δηλαδή μην πας να μάθεις με συγγενή με κάποιο όχημα 30+ ετών με μη-υδραυλική υποβοήθηση σε φρένα-τιμόνι διότι θα πεις το μπιραλάχ).

Καλή τύχη.

 

Για οδηγίες δες βίντεο και το κυριότερο στην πράξη.Μέσω μηνυμάτων/ταχυδρομείου δεν έμαθε κανείς να οδηγάει.

Δημοσ.

 

 
Όταν σταματώ το πρόβλημα μου είναι οτι δεν μπορώ να θυμηθώ πότε πρέπει να πατήσω και το συμπλέκτη ή μονο το φρένο, δηλαδή σε STOP και φανάρι που σταματάμε τελείως το αυτοκίνητο ποιές κινήσεις πρέπει να κάνω με την σειρά και όταν σταματώ απλά σε διασταύρωση για να δώσω προτεραιότητα πρέπει να πατήσω συμπλέκτη;
 
 

 

Μην αγχώνεσαι, ο δάσκαλος έχει συμπλέκτη και μπορεί να σε διορθώνει.

 

Οταν θέλεις να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο (σε στοπ ή φανάρι), πατάς συμπλέκτη τέρμα και μετά σιγά-σιγά το φρένο για να σταματήσεις (ανάλογα με την απόσταση).   

Πάντα έχεις ταχύτητα "κουμπωμένη" και δεν το κινείς με νεκρά. Οταν σταματήσεις πλήρως βάζεις νεκρά ταχύτητα.

Δημοσ.

Βρες μια αλάνα και ένα φίλο με αυτοκίνητο και κάνε καμιά χιλιάδα ξεκίνα σταμάτα..Έ κάποια στιγμή θα μάθεις.

Άμα είσαι ωραίο κορίτσι προσφέρομαι και γω να βοηθήσω. :-D :devil: :mrgreen:

 

Δες και στο youtube.. έχει πολλά βίντεο

 

post-328006-0-12916100-1434579062_thumb.jpg

Δημοσ.

Πάρ' το σε μια πίστα και πειραματίσου. Πιστεύω θα μάθεις καλύτερα το αυτοκίνητο. Η τουλάχιστον θα σου φύγει ο φόβος με τα πειράματα. Όχι ότι έχω δώσει για δίπλωμα, απλά λέω την γνώμη μου.

Δημοσ.

Πάρ' το σε μια πίστα και πειραματίσου. Πιστεύω θα μάθεις καλύτερα το αυτοκίνητο. Η τουλάχιστον θα σου φύγει ο φόβος με τα πειράματα. Όχι ότι έχω δώσει για δίπλωμα, απλά λέω την γνώμη μου.

 

Σε πίστα?? Πρώτο τραπέζι που λένε???  Για να κάνει παντιλίκια και τετακε?? :P  Δεν χρειάζεται ...μη σου πω και μέσα σε γκαράζ την κάνει την δουλειά της!!!Είναι μέχρι να καταλάβει το σημείο συγχρονισμού γκάζι με συμπλέκτη ;) Απλά λυπάμαι εκείνον τον έρμο τον δίσκο....

παρε ενα αυτοματο να ηρεμησεις . για πολη ειναι μαστ

Για εξετάσεις οδήγησης δεν είναι καθόλου must όμως!!!Αλλιώς θα πήγαιναν όλοι με τον ΚΙΤ !!!

Δημοσ.

Σε έδαφος χωρίς κλίση

Κάτσε στο αυτοκίνητο

τσέκαρε την θέση αν σε βολεύει και καθρεφτάκια

 

βάλε ζώνη

 

βάλε το κλειδί στην μίζα

 

γύρνα το κλειδί να κάνει ενα κλάκ και τσέκαρε τα φωτάκια στο καντράν

 

πάτα το φρένο με το δεξί όλο μεσα και μετά με το αριστερό τον συμπλέκτη όλο μέσα

 

Κατέβασε το χειρόφρενο πατώντας πρώτα με τον αντίχειρα σου το κουμπι και σιγουρέψου ότι ειναι εντελώς κάτω

 

Ασε το κουμπί και μετά ασε το χέρι σου

 

Τσέκαρε ότι ο λευγές ειναι στην νεκρά (αν έχει ελευθερία να κινηθεί δεξιά αριστερά τότε είναι στην νεκρά) αν δεν ειναι βάλτο

 

βάλε πρώτη

 

γύρνα την μίζα να ανάψει ο κινητήρας

 

Βγάλε αριστερό φλάς (για να βγείς απο αριστερά) δεξί φλας (για να βγείς απο δεξιά) ανάλογα με την θέση σου δηλαδη

 

στρίψε τέρμα αριστερα το τιμόνι ή τέρμα δεξια (ανάλογα με το ποιο φλας έβγαλες)

 

πάρε το δεξί σου πόδι απο το φρένο και πάτα σιγά σιγά γκάζι να ανέβουν οι στρόφες γύρο στις 1200 -1500

 

άσε σιγα σιγα τον συμπλέκτη μέχρι να νιώσεις ότι το αμάξι "γουργουρίζει" (τρέμει)

 

όταν αρχίσει να γουργουρίζει κοίτα μια στιγμή (1-3 δευτερόλεπτα) αν έρχετε κάποιο όχημα απο πισω γυρνόντας το κεφάλι σου προς τα πίσω απο την μεριά που θες να βγείς αν ερχετε μην κάνεις τίποτα μέχρι να καθαρίσει ο δρόμος.. όταν καθαρίσει

 

κοιτα μπροστά στο βάθος εκει που θές να πας (στο κέντρο του δρόμου)  -εκτός αν είναι κολλητά μπροστά σου άλλο αυτοκίνητο παρκαρισμένο -

 

αφού είσαι ακόμη στο "γουργουρητό"  πάτα λίγο ακόμη γκάζι  (πάντα κάτω απο 2000 στροφές) το αυτοκίνητο γουργουρίζει παραπάνω και άσε σιγά σιγά τον συμπλέκτη

 

καθώς προχωράς άσε σίγα σιγά το τιμόνι να επανέλθει μόνο του και κάνε μικροδιορθώσεις αφού έχει βγεί εκτός ζώνης παρκαρίσματος.

συγχαρητήρια τώρα οδηγάς το αυτοκίνητο.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...