Skr1ll3x Δημοσ. 22 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2017 Αν πατησεις touchpad για να ανοιξεις το map.. πηγαινε τερμα δεξια εκει που λεει για τα Collectables, Data κτλ.. εκει θα βρεις αυτα που θες.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
namastegt Δημοσ. 22 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2017 σ'ευχαριστω παρα πολυ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skr1ll3x Δημοσ. 22 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2017 Τίποτα, να 'σαι καλά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Πάντως, αν ασχοληθείς λίγο με τον χάρτη και θέλεις να τα εξερευνήσεις όλα, το level σου ανεβαίνει πολύ προς τα πάνω. Τώρα είμαι στο main story quest επιπέδου level 15, και εγώ είμαι 24... Εντωμεταξύ, το ΑΙ των κακών θα το ήθελα λίγο καλύτερο. Το skill με το σφύριγμα είναι απόλυτα Overpowered. Κάθεσαι κρυμμένος στο θάμνο, σφυρίζεις και θερίζεις τα πάντα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 τα level στα quest είναι αρκετά ανούσια, δεν ξέρω καν γιατί τα έβαλαν αφού δε σημαίνουν κάτι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Είναι δείχτης δυσκολίας. Όταν πήγα στο main quest level 15, με το χαρακτήρα μου 24, η μάχη αντί για "επική" ή έστω challenging, ήταν υποθεσούλα ελάχιστων λεπτών. Και παίζω στο Hard. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 δε θα έλεγα ότι υποδηλώνουν δυσκολία (κι εγώ σε hard το έβγαλα) σχεδόν τυχαία νούμερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vste Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Βασικα ειναι μπουσουλας ωστε να πας το παιχνιδι με την σειρα που θελουν οι δημιουργοι. Παντως παρολο που το εχω τελειωσει και δεν θυμαμαι καν τι level ειμαι τα trial δεν τα εχω καταφερει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skr1ll3x Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Και γω τα training grounds τ'αφηνω για το τελος.. ειχα κολλησει σε ενα με κατι βαρελια στην αρχη και σπαστικα απο τοτε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 τα βαρέλια τα έκανα, αλλά στα υπόλοιπα grounds δε μπήκα καν το τελείωσα κάπου level 42 κάνοντας σχεδόν όλα τα υπόλοιπα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 τα trial δεν τα εχω καταφερει. Απο την στιγμη που το παιχνιδι το τερματησες μπορεις πολυ ευκολα να δοκιμασεις το παρακατω https://www.youtube.com/watch?v=sUatPm1tckY Αρκετα γνωστο το παραπανω και οπως λεει και ενα σχολιο απο κατω Power Pyx just gets to the point. No bullshit intros, no bullshit fluff commentary, no bullshit click bait, no bullshit outros, just straight up guides. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alastor192 Δημοσ. 24 Μαΐου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2017 δε θα έλεγα ότι υποδηλώνουν δυσκολία (κι εγώ σε hard το έβγαλα) σχεδόν τυχαία νούμερα Υπαρχει ενα θεμα με το balance του παιχνιδιου,καθως δεν ανεβαζεις damage μεσω stats η items,αλλα μονο με damage mods και το leveling καθε αυτου σου ανεβαζει μονο το health pool(που ουτως η αλλως ειναι εικονικα οσο μεγαλο ειναι το potion inventory σου). Οποτε το level scaling των εχθρων ειναι πολυ ηπιο, συν του οτι αν ασχοληθεις με αρκετα side activities,το combat δινει τρελο xp. Θεωρω πως τα συγχρονα RPG πρεπει να levelαρουν τον χαρακτηρα μεσω quests/tasks,για να δινουν και ενα εξτρα κινητρο και μια αισθηση ικανοποιησης οταν εκπληρωνεις καποιους στοχους.Το καλυτερο balancing σε RPG προσφατα το ειδα στο Witcher 3,οπου τα quests εδιναν τεραστιο μερος του xp και τα τερατα να δινουν ελαχιστο,ωστοσο ριχνουν χρησιμα ingredients οπως τα robot parts στο Horizon... Τωρα που το σκεφτομαι η Aloy θα μπορουσε σε ενα παραλληλο συμπαν να ναι monster hunter και ο Geralt robot hunter Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fotis13 Δημοσ. 24 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2017 Βασικα ειναι μπουσουλας ωστε να πας το παιχνιδι με την σειρα που θελουν οι δημιουργοι. Παντως παρολο που το εχω τελειωσει και δεν θυμαμαι καν τι level ειμαι τα trial δεν τα εχω καταφερει. Συμφωνω και εγω αυτος ειναι ο σκοπος του .Τα trials δεν τα κανω ουτε εγω βαριεμαι . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 24 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2017 Υπαρχει ενα θεμα με το balance του παιχνιδιου,καθως δεν ανεβαζεις damage μεσω stats η items,αλλα μονο με damage mods και το leveling καθε αυτου σου ανεβαζει μονο το health pool(που ουτως η αλλως ειναι εικονικα οσο μεγαλο ειναι το potion inventory σου). Οποτε το level scaling των εχθρων ειναι πολυ ηπιο, συν του οτι αν ασχοληθεις με αρκετα side activities,το combat δινει τρελο xp. Θεωρω πως τα συγχρονα RPG πρεπει να levelαρουν τον χαρακτηρα μεσω quests/tasks,για να δινουν και ενα εξτρα κινητρο και μια αισθηση ικανοποιησης οταν εκπληρωνεις καποιους στοχους.Το καλυτερο balancing σε RPG προσφατα το ειδα στο Witcher 3,οπου τα quests εδιναν τεραστιο μερος του xp και τα τερατα να δινουν ελαχιστο,ωστοσο ριχνουν χρησιμα ingredients οπως τα robot parts στο Horizon... Τωρα που το σκεφτομαι η Aloy θα μπορουσε σε ενα παραλληλο συμπαν να ναι monster hunter και ο Geralt robot hunter στο witcher όταν σου έλεγε level 25 και ήσουν 20 θα είχες πρόβλημα αν αναλαμβάνες το quest και αντίστοιχα αν ήσουν 25 και είχες αφήσει ένα του 20 θα έκανες περίπατο εκεί ήταν πολύ μελετημένο το θέμα των level και μάλιστα τα διαθέσιμα quests ήταν τόσα που από την αρχή μέχρι το τέλος είχες να κάνεις quests που ήταν κοντά στο επίπεδό σου έτσι ώστε ούτε βόλτα να κάνεις (όπως στα παιχνίδια της bethesda από ένα σημείο κι έπειτα), αλλά ούτε και να είναι αδικαιολόγητα δύσκολο. το παιχνίδι σου υποδείκνυε το μονοπάτι που έπρεπε να ακουλουθήσεις μέσω των level που είχαν πραγματική σημασία (είχαν και σημασία στον εξοπλισμό.. πολύ βασικό). μόνο μερικοί που έκαναν ανούσιο grinding και ανέβηκαν τρελά level από νωρίς κατέστρεψαν ουσιαστικά την εμπειρία τους, αλλά το έκαναν μόνοι τους, αν έπαιζαν το παιχνίδι όπως έπρεπε δε θα είχαν αυτό το πρόβλημα στο horizon υπάρχει για να υπάρχει το πόσο εύκολα θα κάνεις την αποστολή έχει να κάνει με ένα σωρό άλλα πράγματα πλην του τι level είσαι, το level έχει νόημα κυρίως για να ξεκλειδώνεις skills, αλλά και skill να έχεις και εξοπλισμό να έχεις, αν δεν έχεις πχ βγάλει τα cauldrons σε κάποια σημεία θα τα βρεις σκούρα, αν τα έχεις βγάλει η ζωή σου θα είναι πιο εύκολη αν δε χρησιμοποιείς σωστά την ποικιλία όπλων που σου δίνεται και τα buffs στα όπλα πάλι θα έχεις θέμα εγώ το horizon δεν το βλέπω τόσο σαν rpg, γιατί τα stats (που παίρνεις μέσω του lv up) δεν παίζουν ιδιαίτερο ρόλο. και από τη στιγμή που μπορείς να φορέσεις όπλα και πανοπλίες ανεξαρτήτως level το scavenging παίζει περισσότερο ρόλο. επίσης παίζει ρόλο και πόσο καλός παίκτης είσαι γιατί κανονικά σε ένα rpg το πόσο γρήγορα θα πηδήξεις για να αποφύγεις τον εχθρό ή αν θα τον πετύχεις σε ευαίσθητο σημείο δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο σε σχέση με τα stats, αν είσαι χαμηλό level και πιάνο να παίζεις με το controller θα χάσεις, πράγμα που δε συμβαίνει στο Horizon και αν το δεις καθαρά σαν rpg η δουλειά που έχει γίνει μπορείς να την πεις και ερασιτεχνική, βέβαια τους δικαιολογώ γιατί ήταν η πρώτη τους προσπάθεια ή πολύ απλά δεν ήθελαν να το κάνουν "βαρύ" σαν rpg, απλά του έβαλαν rpg στοιχεία "σαν μπούσουλα" όπως ειπώθηκε αλλά τα levels δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα αυτό είναι βέβαιο, από την άλλη αυτό δεν αναιρεί όλα τα υπόλοιπα θετικά που έχει που το κατατάσσουν στη κατηγορία "παιχνιδάρα" η συχνή του σύγκριση με το witcher πάντως είναι αρκετά άτοπη, αν και αναπόφευκτη 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 24 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2017 Ναι βεβαια να πουμε οτι μιλαμε παντα για το Witcher 3 ετσι,αρα με sequel. Το οτι εχει πραγματα προς βελτιωση το Horizon σαν σειρα προφανως και ειναι γεγονος. Δειτε πχ το αρχικο Witcher πως ειναι σε σχεση με το Witcher 3. Εχω την εντυπωση οτι το level μπηκε κυριως λογω συγκεκριμενης δυσκολιας που ειχαν στο μυαλο τους σαν υποδειξη και μιας και ειναι νεο IP μπορει επιτηδες να το εβαλαν ετσι μιας και απευθυνονται σε ολο τον κοσμο(αρα και σε αρκετους casual). Τουλαχιστον στο Horizon δεν ειδαμε downgrade οπως στο Witcher 3 και επισης το Performance του day one ηταν αριστο. Επισης το gameplay του σε σχεση με το witcher 3 ηταν επισης πιο ευχαριστο. Αν παλι λεγαμε για τι feedback να παρει ο δημιουργος για επομενο παιχνιδι αυτο θα ηταν τα quest απο πλευρας καλυτερου σχεδιασμου(και αρα και level requirements εκτος αν στο λεει καπου οτι τα level requirements ειναι κυριως για την ταδε δυσκολια) το οπλα οσον αφορα το dmg και τα upgrades. Ναι μεν δεν πεφτουν κατω οπλα προφανως αλλα δεν γινεται τα καλυτερα τοξα να ειναι τα epic μονο και μονο επειδη παιρνουν 3 slots. καλυτερος σχεδιασμος στις πανοπλιες(εκτος αν βγαλουν ολα τα stats και τις κανουν για διακοσμιση) καλυτερο ΑΙ στους ανθρωπους [[ Πιο παλια βλεπαμε τετοια παραπανω και λεγαμε '' ε καλα μουφες CGI,μακαρι να τα δουμε σε gameplay καποτε''. Και να που φτασαμε εν ετη 2017 για να τα δουμε. Σε καποιον 3ο αν το δειξεις αυτο θα νομιζει οτι βλεπει cut scene CGI πχ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα