Προς το περιεχόμενο

Horizon: Zero Dawn [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εντωμεταξυ μεχρι να παρεις 4-5 μοβ οπλα,απλα εχεις μειονεκτημα επιλογων στις μαχες.Σε οποιον ξεκιναει τωρα,προτεινω να προσπαθησει να παρει οσο πιο γρηγορα γινεται τις μωβ εκδοσεις των οπλων.Να πω την αληθεια δεν μαρεσε που τα καλυτερα οπλα σου δινουν και καινουριο ammo type,θα ταν καλυτερο να σου δινουν απλα περισσοτερο damage και modification slots.Τωρα ειναι λιγο μπερδεμα η φαση,ειδικα μεχρι να καταλαβεις ποια ειναι τα βασικα weapon types.

 

Καταρχην τα Hunter Arrows ειναι για πεταμα στην κυριολεξια,ακομα και τα αγριογουρουνα σε 3 χιτ τα σκοτωνουν.Ουσιαστικα το Hunter bow ειναι μονο για hardpoint και fire arrows,αλλα τα hardpoint ξεκλειδωνουν οταν παρεις την μωβ εκδοση

 

Προσωπικα το setup που χρησιμοποιω τωρα ειναι μωβ hunter bow(για fire και hardpoint),μωβ sharpshooter(κυριως για precision και tearblast),μωβ war bow για ολα τα status effects αναλογα με τον αντιπαλο και μωβ blast slings για raw damage.

 

Προτιμησα να αντικαταστησω την sling που κανει status effect με το war bow που κανει ουσιαστικα το ιδιο αλλα siingle target και απο range

 

Αναλογα με το τι χρειαζεται στην μαχη,μπορει να βαλω tripcaster και ropecaster σε καποιο slot. Και rattler αν παιζω εναντια ανθρωπων,αλλα δεν εχω αγορασει την μωβ εκδοση

 

Παντως πραγματικα θα ηθελα να εχω ολα τα weapon types στο weapon wheel,νομιζω καναν λαθος που σε περιοριζουν μονο σε τεσσερα

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.

ενα all rounder epic παρε, ειναι κ αυτα στην φιλοσοφια των οπλων. situational δλδ. όπως κ τα resistance potions. Ιδανικά, έχεις δίαφορες armor (σου δίνει δυνατότητα αναβάθμισης για να "κουβαλας" περισσοτερες) και αλλάζεις αναλογα την μάχη κ τι αντιμετωπίζεις (elemental etc).

 

Το θέμα είναι οτι όλα αυτά καλά, αλλα είμαι σίγουρος πως είναι παντελώς άχρηστα, αν δεν επιλέξεις να παίξεις στο highest difficulty. στο default diff. ακόμα και αχταρμά να τα κάνεις στα mods, δεν παίζει ρόλο. κάπου εκει το χάσανε στο design.

Δημοσ.

Το θέμα είναι οτι όλα αυτά καλά, αλλα είμαι σίγουρος πως είναι παντελώς άχρηστα, αν δεν επιλέξεις να παίξεις στο highest difficulty. στο default diff. ακόμα και αχταρμά να τα κάνεις στα mods, δεν παίζει ρόλο. κάπου εκει το χάσανε στο design.

Και στο bloodborne οι πανοπλιες πιο πολυ για εμφανιση ηταν παρα να εκαναν την διαφορα αλλα δεν νομιζω να χαλασε και κανεναν.

Δημοσ.

Η αληθεια ειναι οτι αυτο που λες fulgore ισχυει εν μερη. Στο horizon ομως δεν επηρεαζει το βαρος νομιζω σε σχεση με το bb που ειναι σημαντικο

, ή δεν το εχω καταλαβει εγω.. Αλλα απο το λιγο που εχω παιξει οντως δεν εχει σημασια το τι φορας, τα potion έχουν πολυ περισσότερο, και εχουν δωσει πολυ βαση στον στοχο και που ειναι αδυναμο το ρομποτ

Επισκέπτης
Δημοσ.

Και στο bloodborne οι πανοπλιες πιο πολυ για εμφανιση ηταν παρα να εκαναν την διαφορα αλλα δεν νομιζω να χαλασε και κανεναν.

Καλά, όχι δεν χάλασε με αυτή την έννοια, αλλά είναι λίγο missed opportunity.. ή όχι, αν όντως έχουν impact στο difficulty. Και δεν μου αρέσουν και ιδιαίτερα :P

Δημοσ.

 


LATEST PATCH: 1.04
We’re pleased to announce that Patch 1.04 for Horizon Zero Dawn has been released today. This patch fixes a number of progression and technical issues, detailed below. Please be aware that this list may contain several spoilers.

FIXES

Main Quests

    Fixed an issue in “The Proving” where one of the attackers would fall down the slope.
    Fixed an issue in “The Womb of the Mountain” where the spear would not be in Aloy’s inventory if players opened a treasure box with a DLC item before retrieving Aloy’s weapons. Note: Players who have already encountered the issue will need to reload from a game saved prior to this quest.
    Fixed an issue in “A Seeker at the Gates” where players would be able to enter the gates of Mother’s Watch when fast-traveling to this location.
    Fixed an issue in “A Seeker at the Gates” where the quest objective would not update from “Go to the Carja Border Fort” to “Kill the corrupted machines”.
    Fixed an issue in “A Seeker at the Gates” where players could not progress through the Carja Fort.
    Fixed an issue in “The City of the Sun” where Erend wouldn’t spawn after the dialogue with him ended if players rushed past the civilians on the bridge.
    Fixed an issue in “The Sun Shall Fall” where players couldn’t return to Dervahl if they fast-traveled during the objective “Talk to Dervahl”.
    Fixed an issue in “The Grave Hoard” where skipping the conversation with Sylens at the end of the quest and immediately restarting would prevent “To Curse the Darkness” from starting.
    Fixed an issue in “Deep Secrets of the Earth” where players couldn’t enter the bunker if they fast-traveled away from the objective after they had interacted with the bunker.
    Fixed an issue in “The Terror of the Sun” where Aloy would respawn in an empty arena after being killed by the Behemoth. Note: Players who have already encountered the issue will need to go to Sunfall, at which point they will be teleported back into the arena to continue the quest.

 

Side Quests and Activities

    Fixed an issue in “Hunter’s Blind” where the objective would not update after talking to Talanah.
    Fixed an issue in “Hunter’s Blind” where players could kills the Glinthawks before the actual objective was triggered.
    Fixed an issue in “The Foreign Lands” where players could already deliver the bow to Lakhir before being instructed to do so.
    Fixed an issue in “Fatal Inheritance” where the objective would fail to update after disabling the lure device and speaking with Ranaman during the quest.
    Fixed an issue in “Blood on Stone” where the Rockbreaker would not surface correctly if players fast-traveled from and to the quest area just before the start of the sequence.
    Fixed an issue in “Death from the Skies” where the Stormbird objective would remain active after deactivating the lures and fast-traveling from and to the quest area.
    Fixed an issue in “Redmaw” where Redmaw would be alive again if players left the quest area during the objective “Talk to Ahsis”.
    Fixed an issue in “Redmaw” where the marker for the objective “Talk to Ahsis” would be invisible outside of the quest area.

Game Systems

    Fixed an issue where exploration music would drop out after a long period of play.
    Fixed an issue where Aloy could become ‘stuck’ in her sliding animation.
    Fixed miscellaneous issues to improve the overall play experience.

Please download Horizon Zero Dawn patch 1.04 and let us know what you think. We’ll continue to work on further fixes for and enhancements to the game based on your comments. In the meantime, keep an eye on this space for the latest Horizon Zero Dawn news and updates!

EDIT:

We are aware of a UI bug introduced in Horizon Zero Dawn after patch 1.04 where all outfit stats appear to have doubled. Please note that this bug is only in the UI and not reflected in gameplay. This issue is being looked into currently and we shall try to address it as soon as possible. We apologize for the inconvenience.

 

http://community.eu.playstation.com/t5/Horizon-Zero-Dawn/Latest-Updates/m-p/24971132

  • Like 4
Δημοσ.

Πιστεύω ότι από την στιγμή που δεν κάνεις level up με points σε διάφορα attributes και απλά διαλέγεις ποιό skill θα ξεκλειδώσεις είναι μια χαρά το σύστημα weapons/armor -

είναι και αυτό προς το απλό. Βασικά αυτό που κατάλαβα ως τώρα είναι ότι θέλεις τα rare items και να τους χώσεις rare modifications, ως εκεί πάει το πράμα.

Πάντως το inventory γεμίζει για πλάκα  :-D

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν εδωσαν μεγαλο βαθος οσον αφορα τα οπλα,πανοπλιες και skill tree γιατι προτιμησαν ο παικτης να επικεντρωθει περισσοτερο στο να απολαυσει το παιχνιδι.Εν μερη εχουμε το nioh και τα soulsborne για τα υπολοιπα. Προσωπικα δεδομενου οτι μιλαμε για νεο Ip δεν με πειραξε γιατι ολο το υπολοιπο παιχνιδι σε γενικες γραμμες ειναι καλοδουλεμενο.

Δημοσ.

εγω εχθες επαιξα sidequestμε την εξαφανισμενη Nora (και τον πουστη απο τα Red Raids) , νταξει επειδη δεν εχω και εμπειρια γενικα μεγαλη απο rpg's και επειδη κατα κυριο λογω τα side quest στα open world ειναι αρπα-κολλα , το συγκεκριμενο με γεμισε αρκετα γιατι ειχε ετσι ενα μικρο σεναριακι ξερω γω και δεν ηταν του τυπου πανε φερε αυτο γιατι εχω αυτο και χρειαζομαι εκεινο απο κει. Ειδικα με αυτο θελω να ασχοληθω παραπανω με τα side quests πλεον. Οποιοι εχουν προχωρησει/τερματισει το παιχνιδι , θα καταλαβουν ποιο λεω λογικα....

 

Δεν εχω spoiler-ιασει κανεναν νομιζω .... οποτε αν δεν το χω κανει μην πεσετε να με φατε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...