linkin Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Hello μαγκες, εχει ενας φιλος εδω ενα pt cruiser convertible (κακασχημο), την εκδοση 2.4 turbo και εχουμε το εξης θεμα. Αμα πας να το ξεκινησεις οταν ειναι σε ζεστη ή το βαραει ο ήλιος, τοτε δεν παιρνει μπροστα. Αμα το βαλεις κατω απο κανα δεντρο ή πας να το ξεκινησεις το πρωι που δεν εχει ζεστη, τοτε παιρνει με την πρωτη. Τι παιζει? Καμια ιδεα? Με εχει σκαλωσει φουλ αυτο το αυτοκινητο.
kontrakultura Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Θα στοιχημάτιζα οτι η τρόμπα βενζίνης πνέει τα λοίσθια.
MT60RS Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 αν ηταν τρομπα, δεν θα εκανε διακοπες οταν ηταν ζεστη, στα μεγαλα φορτια;, και στο τελος θα εσβηνε;
kontrakultura Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Είναι το επόμενο βήμα αυτό. Τώρα του δίνει τα προειδοποιητικά σημάδια.
De@th L0rd Δημοσ. 26 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2015 Τα πάντα μπορούν να παίζουν. 100 διαφορετικά πράγματα. Γνώμη μου επειδή είναι περίεργο αυτοκίνητο(όχι μόνο στην εμφάνιση), να το πάτε στην αντιπροσωπεία κατευθείαν, κι ελπίζω να μένετε Αθήνα. Εκεί θα ξέρουν τι μπορεί να είναι κ χωρίς να πειράξουν περιττά πράγματα να το φτιάξουν. Μπορεί να είναι από την τροφοδοσία καυσίμου, μέχρι κάποιο τρελό αισθητήριο να την έχει ακούσει ή κάτι τελείως άσχετο με αυτά. Όταν μιζάρεις απλά δε παίρνει μπροστά; Γυρνάει δύσκολα η μίζα ή είναι πρόθυμη κι απλά δε παίρνει.
linkin Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Παρ'οτι παλιο το θεμα και δεν εχει ενδιαφερον, τελικα το προβλημα ηταν στην μιζα. Πως και γιατι δεν ξερω αλλα αλλαχτηκε η μιζα και το αυτοκινητο δουλευει τελεια τωρα. Σας ευχαριστω ολους για την συμμετοχη!
evoracing Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Θα του έλεγα να το πετάξει... αλλά αφού το έφτιαξε Δεν πειράζει.. στο επόμενο να ξέρεις.. 1
De@th L0rd Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 (επεξεργασμένο) Παρ'οτι παλιο το θεμα και δεν εχει ενδιαφερον, τελικα το προβλημα ηταν στην μιζα. Πως και γιατι δεν ξερω αλλα αλλαχτηκε η μιζα και το αυτοκινητο δουλευει τελεια τωρα. Σας ευχαριστω ολους για την συμμετοχη! Τα περισσότερα ηλεκτρολογικά-ηλεκτρονικά θέματα λύνονται με πολύ απλές μεθόδους, η δυσκολία είναι το να φτάσεις εκεί που υπάρχει το πρόβλημα για να μετρήσεις. Όταν ο μάστορας ξέρει τι του γίνεται και το θέμα δεν αφορά ECU, όλα φτιάχνονται με την αντίστοιχη πληρωμή. Επειδή οι περισσότεροι θέλουν το μάστορα να δουλεύει τζάμπα, γι αυτό δεν ασχολούνται με πολύ λύσιμο.. Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2015 από De@th L0rd 1
linkin Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Εδω ειδικα τα μαστορια δεν ασχολουνται καν να επισκευασουν, απλα αλλαζουν το μισο αυτοκινητο μεχρι να δουλεψει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα