linkin Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Hello μαγκες, εχει ενας φιλος εδω ενα pt cruiser convertible (κακασχημο), την εκδοση 2.4 turbo και εχουμε το εξης θεμα. Αμα πας να το ξεκινησεις οταν ειναι σε ζεστη ή το βαραει ο ήλιος, τοτε δεν παιρνει μπροστα. Αμα το βαλεις κατω απο κανα δεντρο ή πας να το ξεκινησεις το πρωι που δεν εχει ζεστη, τοτε παιρνει με την πρωτη. Τι παιζει? Καμια ιδεα? Με εχει σκαλωσει φουλ αυτο το αυτοκινητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 μαλλον μπαταρια? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kontrakultura Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Θα στοιχημάτιζα οτι η τρόμπα βενζίνης πνέει τα λοίσθια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MT60RS Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 αν ηταν τρομπα, δεν θα εκανε διακοπες οταν ηταν ζεστη, στα μεγαλα φορτια;, και στο τελος θα εσβηνε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kontrakultura Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Είναι το επόμενο βήμα αυτό. Τώρα του δίνει τα προειδοποιητικά σημάδια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Κατι με εξατμιση του καυσιμου παιζει λογω ζεστης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 26 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 26 Ιουνίου 2015 Τα πάντα μπορούν να παίζουν. 100 διαφορετικά πράγματα. Γνώμη μου επειδή είναι περίεργο αυτοκίνητο(όχι μόνο στην εμφάνιση), να το πάτε στην αντιπροσωπεία κατευθείαν, κι ελπίζω να μένετε Αθήνα. Εκεί θα ξέρουν τι μπορεί να είναι κ χωρίς να πειράξουν περιττά πράγματα να το φτιάξουν. Μπορεί να είναι από την τροφοδοσία καυσίμου, μέχρι κάποιο τρελό αισθητήριο να την έχει ακούσει ή κάτι τελείως άσχετο με αυτά. Όταν μιζάρεις απλά δε παίρνει μπροστά; Γυρνάει δύσκολα η μίζα ή είναι πρόθυμη κι απλά δε παίρνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Παρ'οτι παλιο το θεμα και δεν εχει ενδιαφερον, τελικα το προβλημα ηταν στην μιζα. Πως και γιατι δεν ξερω αλλα αλλαχτηκε η μιζα και το αυτοκινητο δουλευει τελεια τωρα. Σας ευχαριστω ολους για την συμμετοχη! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
evoracing Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Θα του έλεγα να το πετάξει... αλλά αφού το έφτιαξε Δεν πειράζει.. στο επόμενο να ξέρεις.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 (επεξεργασμένο) Παρ'οτι παλιο το θεμα και δεν εχει ενδιαφερον, τελικα το προβλημα ηταν στην μιζα. Πως και γιατι δεν ξερω αλλα αλλαχτηκε η μιζα και το αυτοκινητο δουλευει τελεια τωρα. Σας ευχαριστω ολους για την συμμετοχη! Τα περισσότερα ηλεκτρολογικά-ηλεκτρονικά θέματα λύνονται με πολύ απλές μεθόδους, η δυσκολία είναι το να φτάσεις εκεί που υπάρχει το πρόβλημα για να μετρήσεις. Όταν ο μάστορας ξέρει τι του γίνεται και το θέμα δεν αφορά ECU, όλα φτιάχνονται με την αντίστοιχη πληρωμή. Επειδή οι περισσότεροι θέλουν το μάστορα να δουλεύει τζάμπα, γι αυτό δεν ασχολούνται με πολύ λύσιμο.. Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2015 από De@th L0rd 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2015 Εδω ειδικα τα μαστορια δεν ασχολουνται καν να επισκευασουν, απλα αλλαζουν το μισο αυτοκινητο μεχρι να δουλεψει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα