Questioner Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Έχω νέα. Μου ήρθε το παρακάτω mail Αγαπητέ Κύριε xxxx, Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 1995 και είναι Gold ή Preferred Partner των μεγαλύτερων κατασκευαστών (HP/SAMSUNG/ESPON/CONTEX/DELL/KYOCERA/OKI). Ένας από τους λόγους για τους οποίους μας στηρίζουν οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές και μας προτιμά ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς είναι ότι η εταιρεία μας προσφέρει περισσότερους από ~ 10Κ κωδικούς και διατηρεί στους περισσότερους την ανταγωνιστικότερη τιμή συνδυασμένη και με άμεση διαθεσιμότητα. Στις 16 Ιουνίου το διαθέσιμο stock του προϊόντος “Trust Speakers 2.1 Set Tytan 60W RMS 19019” προσφέρθηκε για μικρό χρονικό διάστημα από την εταιρεία μας στην προνομιακή τιμή των 17 € + ΦΠΑ. Το διαθέσιμο stock εξαντλήθηκε άμεσα, χωρίς δυστυχώς -από δική μας παράλειψη- να γίνει σχετική ενημέρωση για τη μη διαθεσιμότητα του προϊόντος στο site, με αποτέλεσμα να λάβουμε αρκετά request τα οποία δεν ήμασταν σε θέση να εξυπηρετήσουμε άμεσα. Η Eurosupplies προτίθεται να καλύψει όλες τις παραγγελίες με την ειδική τιμή από τις επόμενες παραλαβές μας, οι οποίες θα γίνουν σταδιακά σε διάστημα 30 ημερών. Αυτή τη στιγμή έχουμε ξαναπαραλάβει ένα μικρό στοκ στην αποθήκη μας. Για μας είναι σημαντικό να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών μας και να διατηρούμε την αξιοπιστία της εταιρείας μας στα υψηλά επίπεδα όπου την έχει φέρει η άριστη συνεργασία μας με χιλιάδες πελάτες τους οποίους καθημερινά εξυπηρετούμε πιστά και χωρίς προβλήματα. Παραμένουμε όμως και ιδιαίτερα ευαίσθητοι απέναντι σε οργανωμένες ενέργειες που θίγουν την εταιρεία μας για τις οποίες προτιθέμεθα να διερευνήσουμε με όλα τα νόμιμα μέσα. Θεωρώντας ότι πρόθεση όσων εξέφρασαν έντονα τη δυσαρέσκειά τους (κυρίως μέσω γνωστού forum) ήταν η απόκτηση των ηχείων και όχι η ηθελημένη και οργανωμένη διαπόμπευση της εταιρείας μας (γεγονός που επισύρει και ποινικές ευθύνες), παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για το ενδιαφέρον σας να πραγματοποιηθεί η παραγγελία σας στο πλαίσιο του ανωτέρω χρονοδιαγράμματος, καθώς και για τις τυχόν δικές σας ενέργειες για την αποκατάσταση της εικόνας της εταιρείας όπως: 1. Αφαίρεση των αρνητικών σχολίων από την ιστοσελίδα του skroutz, 2. Απόσυρση καταγγελιών στη Γ.Γ.Κ 3. Συναίνεση τερματισμού αναφορών στην εταιρεία μας στο τεχνολογικό forum ή οποιοδήποτε άλλο μέσο διαδικτυακής ενημέρωσης Μετά τη συγκατάθεσή σας για τα ανωτέρω τρία βήματα (απαιτείται reply) την επόμενη εργάσιμη θα παραλάβετε την παραγγελία σας. Σας ευχαριστούμε που μας επισημαίνετε τα λάθη μας, ωθώντας μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και σας βεβαιώνουμε ότι κινούμαστε προς αυτή τη κατεύθυνση. Με εκτίμηση , Επειδή λοιπόν τα ηχειάκια τα χρειάζομαι και μου έκατσαν κουτί και θεωρώ πως συμπεριφέρονται με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σοβαρότητα στον πελάτη (και αναγνωρίζοντας εμμέσως το λάθος είτε στην τιμή είτε στην ενημέρωση του στοκ), από εμένα +1 για το μαγαζί. Έχουν ενημερώσει κάποιον άλλο; 2
stelios18120 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δηλαδή με λίγα λόγια θα τα δώσουν στη τιμή που τα είχαμε παραγγείλει; Εμένα δεν μ έχει έρθει mail ακόμα.και αν κατάλαβα καλά λένε να τους ενημερώσεις αν θέλεις τελικά να πραγματοποιήθει ή παραγγελία σου μετά το άκυρο που μας έριξαν; Γιατί αν είναι έτσι να πάρω τηλ γιατί και εγώ τα θέλω!
Questioner Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Αυτό ^^. Επειδή το mail αναφέρεται για ΟΛΕΣ τις παραγγελίες (γι αυτό και το κοινοποίησα), θεωρώ πως όσοι τα θέλουν στην τιμή που τα παρήγγειλαν και δεν έχουν λάβει το συγκεκριμένο mail (απορώ μόνο σε εμένα το έστειλαν; ) να πάρουν ένα τηλ ή να στείλουν ένα mail. 1
stelios18120 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Παιρνω τωρα τηλ και σας γραφω σε λιγο τι μ ειπαν λοιπον τα παιδια δεν εχουν κανενα θεμα να καλυψουν τις περισοτερες παραγγελιες που καναμε αλλα λιγο υπομονη διοτι θα γινει παραγγελια γιατι δεν τα εχουν Ελλαδα και θα ερθουν απ εξω.υπομονη και ολοι θα παραλλαβετε.θεωρω επεισεις οτι αν κανετε παραλλαβη καλο θα ηταν να μην το τραβηξετε το θεμα με καταγγελιες κτλπ. και μια θετικη στο μαγαζι καλο θα ηταν! (αφου τελικα θα παραλλαβουμε μου εφυγαν τα νευρα! ) ειρηνη ημιν και ο επιμενων νικα!! (οσοι θελετε να σας ξαναγινει η παραγγελια παρτε ενα τηλ στο καταστημα οπως εκανα εγω και λογικα θα σας καλυψει)
manosfp Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Εγώ τους έμαθα λόγω των ηχείων αλλά το προσπερνώ, ΑΝ φυσικά λάβω το Email, γιατί έχω μια υπόνοια ότι το έστειλαν μόνο σε αυτούς που έγιναν πολύ κακοί. Και ο Άγιος φοβέρα θέλει...
Silenzio Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 εάν θέλουν τελικά καταγγελία για να ασχοληθούν και με τους υπόλοιπους θα την έχουν, γιατί κατά τη γνώμη μου ακόμη και το ε-μαιλ που σου έστειλαν έχει ένα ύφος που δε μου αρέσει. μόλις έστειλα καταγγελία ΓΓΚ
lampisd Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 κι εγω ελαβα το αναλογο mail και αυριο πιστευω πως θα παραλαβω!!!
stelios18120 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 (επεξεργασμένο) Εγώ τους έμαθα λόγω των ηχείων αλλά το προσπερνώ, ΑΝ φυσικά λάβω το Email, γιατί έχω μια υπόνοια ότι το έστειλαν μόνο σε αυτούς που έγιναν πολύ κακοί. Και ο Άγιος φοβέρα θέλει... οχι να σου πω την αληθεια εγω δεν εγινα πολυ κακος και παρ ολα αυτα ελαβα μαιλ και τελικα μιλησαμε και θα παραλαβω Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2015 από stelios18120
Themos3 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Πραγματικά αν καταλήξουμε να δώσουμε εύσημα σε ένα μαγαζί που συμπεριφέρεται έτσι στους πελάτες του επειδή θα πάρουμε ηχειά με έκπτωση είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Φυσικά και δε μου έχει έρθει κανένα mail πέρα απο το πρώτο με την καταπληκτική εναλλακτική πρόταση. Φυσικά και τους ενημέρωσα ότι μετά τις εξελίξεις εδώ φαντάζομαι ότι θα ικανοποιήσουν όλες τις παραγγελίες και όχι μόνο όσους έβαλαν αρνητική στο σκρούτζ και έκαναν καταγγελία. Το κατάστημα είναι για γέλια και μπροστά στην "καταστροφή" των 20-30-50 αρνητικών στο σκρουτζ, γιατί καταστροφή είναι για το μεγεθός τους, στέλνουν και email με ύφος απειλητικό... θα μας κάνουν και μύνηση στο τέλος που τους βάλαμε αρνητική και διεκδικούμε τα δικαιώματα μας ως καταναλωτές. Προσωπικά είτε πάρω είτε όχι τα ηχεία για μένα δεν υπάρχει το μαγαζάκι.... 4
yilarakos Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Έλαβα και γω το mail, σε παραλλαγή βεβαια μιας και ουτε αρνητική άφησα ουτε καταγγελία έκανα. Απλά ζητάνε, αν ειναι εφικτό, μια θετική αξιολόγηση την οποια και θα λάβουν απο μενα αν παραλάβω. Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 1995 και είναι Gold ή Preferred Partner των μεγαλύτερων κατασκευαστών (HP/SAMSUNG/ESPON/CONTEX/DELL/KYOCERA/OKI). Ένας από τους λόγους για τους οποίους μας στηρίζουν οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές και μας προτιμά ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς είναι ότι η εταιρεία μας προσφέρει περισσότερους από ~ 10Κ κωδικούς και διατηρεί στους περισσότερους την ανταγωνιστικότερη τιμή συνδυασμένη και με άμεση διαθεσιμότητα. Στις 16 Ιουνίου το διαθέσιμο stock του προϊόντος “Trust Speakers 2.1 Set Tytan 60W RMS 19019” προσφέρθηκε για μικρό χρονικό διάστημα από την εταιρεία μας στην προνομιακή τιμή των 17 € + ΦΠΑ. Το διαθέσιμο stock εξαντλήθηκε άμεσα, χωρίς δυστυχώς -από δική μας παράλειψη- να γίνει σχετική ενημέρωση για τη μη διαθεσιμότητα του προϊόντος στο site, με αποτέλεσμα να λάβουμε αρκετά request τα οποία δεν ήμασταν σε θέση να εξυπηρετήσουμε άμεσα. Η Eurosupplies προτίθεται να καλύψει όλες τις παραγγελίες με την ειδική τιμή από τις επόμενες παραλαβές μας, οι οποίες θα γίνουν σταδιακά σε διάστημα 30 ημερών. Αυτή τη στιγμή έχουμε ξαναπαραλάβει ένα μικρό στοκ στην αποθήκη μας. Χρησιμοποιούμε το απόθεμα μας για να καλύψουμε τις εκκρεμείς παραγγελίες. Το απόθεμα θα τιμολογηθεί αύριο ενώ περιμένουμε επόμενη εισαγωγή για να καταφέρουμε να καλύψουμε όλους όσους παρήγγειλαν το συγκεκριμένο είδος. Μέχρι τώρα δεν είχαμε επιλογή μιας και ο αντιπρόσωπος της Trust στην Ελλάδα δεν είχε τεμάχια για να σας καλύψουμε. Θα θέλαμε να μας αναγνωρίσετε την προσπάθεια μας αυτή και αν είναι δυνατό να μας βοηθήσετε δίνοντας μας μια θετική αξιολόγηση γιατί η σωστή εικόνα του καταστήματος μας είναι σημαντική τόσο για τη πορεία όσο και για την ύπαρξη της εταιρείας μας. Για μας είναι σημαντικό να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών μας και να διατηρούμε την αξιοπιστία της εταιρείας μας στα υψηλά επίπεδα όπου την έχει φέρει η άριστη συνεργασία μας με χιλιάδες πελάτες τους οποίους καθημερινά εξυπηρετούμε πιστά και χωρίς προβλήματα. Σας ευχαριστούμε που μας επισημαίνετε τα λάθη μας, ωθώντας μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και σας βεβαιώνουμε ότι κινούμαστε προς αυτή τη κατεύθυνση. Οπως και να χει, ενα ευχαριστώ στο spookaki που βρήκε την προσφορά και ενα σε οσους την κυνήγησαν
Antwni Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 (επεξεργασμένο) Ελάτε παιδιά...ομολογήστε το. Σας πληρώνουν για να "κράξετε" το κατάστημα xDDD Πέρα από την πλάκα, είχε ένα περίεργο ύφος το κείμενο...αλλά τουλάχιστον ας αποδειχθεί σωστό το κατάστημα και να πάρετε τις παραγγελίες σας. Τώρα αν πρέπει να γίνονται αρνητικές στο skroutz, καταγγελίες κτλπ για να ολοκληρωθεί τελικά η παραγγελία είναι αλλού παπά ευαγγέλιο... Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2015 από Antwni
vade23 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Και απο εμένα εληφθεί το συγκεκριμένο email. Αν παραλάβω θα υπάρξει θετική εννοείται και απόσυρση της καταγγελίας
christakos07 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Είναι κανείς που παρήγγειλε και δεν τα θέλει; Αν το μετάνιωσε κάποιος, ας στείλει pm.
MikeJ Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Στο 1/3 της τιμής δε νομίζω να το μετάνιωσε κανείς.... Κρίμα που δεν πρόλαβα...
Prof_Chaos Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2015 ακρως αντιεπαγγελματικό το email που συνέταξε το εν λόγω μαγαζί. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα