Προς το περιεχόμενο

Shenmue 3 [PS4]


Ryu_gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ επειδή είδα πολύ κόσμο και σε youtube και σε reddit να αναρωτιέται γιατί είμαστε hypeριασμένοι και ενθουσιασμένοι, ένιωσα την ανάγκη να εκφραστώ, και έγραψα αυτό: http://www.gameworld.gr/community/blogs/entry/shenmue-otan-tha-anthisei-i-kerasia

:)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν ξέρω τι ακριβώς σου φάνηκε τόσο καταπλητικό πέρα από το γεγονός ότι ήταν τόσο ακριβή παραγωγή.

 

Ο λεπτομερής και ζωηρός κόσμος. Η κάμερα είναι ακριβώς πίσω από τον παίκτη και το νιώθεις αυτό. Μπορείς να κάνεις zoom και να δεις λεπτομέρειες, υπάρχουν 1000+ διαφορετικά σχεδιασμένοι χαρακτήρες, full διάλογοι κτλ κάτι που δεν είχε ξαναγίνει, εξ ου και η ακριβότερη παραγωγή μέχρι τη στιγμή που κυκλοφόρησε το GTA IV.

 

Τα Yakuza κυκλοφόρησαν πολλά χρόνια μετά και η κάμερα ήταν απομακρυσμένη, δεν ερχόταν ποτέ κοντά ακριβώς γιατί δεν είχε λεπτομέρειες να δείξει, διάλογοι in-game μόνο με κείμενο και επαναλαμβανόμενοι σχεδιαστικά χαρακτήρες. Τεχνικές δηλ. που τις βλέπεις συνέχεια σε video games. (Μιλάω για τα Yakuza 1 + 2).

 

Άξια σεβασμού και τα Yakuza προφανώς, ήθελα να είχα PS3 να έπαιζα τα τελευταία μιας η μηχανή γραφικών λένε είναι εξαιρετική και θα μπορούσε άνετα να χρησιμοποιηθεί για τα νέα Shenmue.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Τα games καλώς κακώς πιο γρήγορα από τις ταινίες δείχνουν την ηλικία τους εύκολα. Το παιχνίδι τότε που κυκλοφόρησε ήταν κάτι το απίστευτο. Θυμάμαι είχα βάλει το δισκάκι και μετά το εισαγωγικό βίντεο στο δωμάτιο που ξυπνάει δεν πίστευα ότι αυτά ειναι τα γραφικά του. Που οι άνθρωποι είχαν ο καθένας διαφορετικό πρόσωπο και ανάλογα την ώρα της ημέρας τους έβρισκες αλλού? Το πέρασμα της μέρα? Τα qte? Μόνο τα fork lifts ήταν λίγο άκυρο :P  Πέρα από τα τεχνικά η ίδια η ιστορία και οι άνθρωποι της ήταν αληθινοί, η πόλη υπήρχε και χωρίς εμένα και μια ιστορία που τότε με είχε αγγίξει. Ο χειρισμός ήταν κομπλέ και έδινε το απαραίτητο βάρος στον χαρακτήρα. Απλά εξαιτίας του dreamcast και της πορείας του δεν έμεινε τόσο πολύ σαν όνομα όπως άλλα games.

 Είναι από τα games σαν το last of us που δεν θέλω καν να τα πω games. Είναι κάτι άλλο πέρα από αυτό όταν ζεις τέτοιες εμπερίες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα γι αυτό ακριβώς δεν ήταν κάτι το φοβερό ακόμα και τότε. Υπήρχαν φυσικά τεχνικά άρτια δομημένα χάρτες και λοιπά με τα χαρακτηριστικά της ώρας που άνοιγαν και έκλειναν καταστήματα και γενικά ένα πολύ ωραίο day/night cycle που δεν υπήρχε προηγουμένως πουθενά αλλού αλλά ως παιχνίδι ήταν περισσότερο νοοτροπίας "βλέπω/ περιμένω" και όχι "παίζω". Εκεί είναι και το μυστικό που σήμερα το παιχνίδι δεν δείχνει και τόσο εντυπωσιακό όσο τότε. Αν μιλάμε πραγματικά για παιχνίδια εμπειρίες θα πρέπει ένα παιχνίδι να χάνει ελάχιστα ή ακόμα και να κερδίζει σε σχέση με το τι υπάρχει σήμερα. Δηλαδή να ισχύει αυτό που λέμε "δεν τα φτιάχνουν πλέον όπως τότε". Είναι κάτι που ισχύει στα FPS του χθες, κάθε πέρυσι και καλύτερα με τα σημερινά FPS να είναι απλά κοροϊδία σε σχέση με το παρελθόν. Το ίδιο ισχύει και για πολλά ακόμα παιχνίδια που ναι μεν είναι ομορφότερα αλλά ως παιχνίδια είναι παιχνίδια της στιγμής και τα ξεχνάς απευθείας με το που πέσουν τίτλοι τέλους.

 

Εγώ απλά λέω ότι το παιχνίδι από την εποχή του ακόμα δεν ήταν κάτι το απίστευτο και απλά όσο πήγαιναν τα χρόνια τόσο λιγότερο εντυπωσιακό γινόταν. Ενα παιχνίδι που αφήνει ανεξίτηλο το σημάδι του στο χρόνο είναι αυτό που λέτε παιχνίδι "εμπειρία". Το παίζεις για την εμπειρία το ίδιο εύκολα ακόμα και σήμερα με ελάχιστες δυσκολίες. Το Shen mue δεν είναι ένα τέτοιο παιχνίδι. Είναι ένα καλό παιχνίδι (κάποτε πολύ καλό) αλλά μέχρι εκεί. Οπως είπα άλλα παιχνίδια του dreamcast έχουν μεγαλώσει πολύ καλύτερα και παίζονται με την ίδια ευκολία σήμερα όπως και τότε.

 

edited

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
 
 

Eίναι ένα από τα παιχνίδια που έπρεπε απλά να το παίξεις όταν είχε πρωτοβγεί.Και όντως οπως γράφτηκε απο πάνω ηταν κάτι το πρωτόγνωρο για την εποχή του.Τα διάφορα συστήματα(qte,day-night cycle κτλ) ,το ΑΙ των npc,τα mini/arcade games και η υπερβολική σημασία στη λεπτομέρεια...Ολα αυτά με γραφίκα που βλέπαμε μόνο σε fmv στο ps1.Ήταν μια πραγματικά next gen εμπείρια που δεν ήταν δυνατό να υλοποιηθεί σε ps1/saturn.

 

Αλλά αυτό είναι και το πρόβλημα.Στην ουσία οι καινοτομίες και η λεπτομερής εξομοίωση του κόσμου βαστούσε το παιχνίδι. Σήμερα τα γραφικά είναι dated καi πολλά από τα στοιχεια/συστήματα του,τα συναντάμε πια στα περισσότερα παιχνίδια οπότε δε λένε κάτι στο μέσο gamer. Ετσι έρχονται στην επιφάνεια τα αρνητικά σημεια που κάνουν μπαμ.Η ιστορία μοιάζει στη καλύτερη περίπτωση με μέτρια b movie,το αγγλικό voice acting στα όρια του κωμικού,τα fighting/gameplay segments υποτυπώδη.

 

Για μένα το Shenmue απέκτησε τέτοιο cult following γιατι:

1.Το όνομα του συνδέθηκέ με τη πτώση της Sega ως το υπερφιλόδοξο κύκνειο άσμα που δε καταφερέ να σώσει το dreamcast αλλά τελικά φαλήρισε ακόμη παραπάνω την εταιρία.

2.Βγήκε 2000 στην ακμή της japanophilia για τη Δύση+ήταν από τότε nostalgia bait επείδη εκτυλισσόταν στα 80ς.Οπότε σου έδινε μια εξώτικη για την εποχή εμπειρία αλλά συνάμα δημιουργούσε μια νοσταλγική διάθεση,ακόμη κι αν ήσουν 15-20 ετών.

 

Απ'την άλλη απορρώ για το τι γίνεται με το budget.Λένε οτι δε παιρνουν λεφτά απο τη Sony για την ανάπτυξη του τιτλου.Νομίζω είναι προφάνες οτι είναι αδύνατον με 4-5 εκατομμύρια (πόσω μάλλον με 2)να δημιούργήσεις κάτι αντίστoιχο του Shenmue 1 oταν τόσο κοστίζει π.χ ένα απλό 2.5 platformer οπως το mighty number 9 η το bloodstained.

Επεξ/σία από wakabanka
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η Σόνι προσφέρει το marketing, όπως λέγεται, επωμίζεται ένα πολύ σημαντικό ποσό του κόστους του παιχνιδιού. Επίσης, αν είσαι developer και δεις ότι υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον και σου βάζει κι άλλος τα λεφτά για να το πορτάρεις στην πιο δημοφιλή κονσόλα της αγοράς, μπορείς να πάρεις το ρίσκο να μπεις μέσα για την ανάπτυξη αναμένοντας να βγάλεις τα σπασμένα μετά την κυκλοφορία. Δε θα είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που γίνεται αυτό στη βιομηχανία. 

 

Το αν είναι όντως έτσι τα πράγματα δεν το ξέρω, απλώς κάνω ένα educated guess. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

κάπως έτσι ήμουν για το ff vii remake,ξύπνησα όλη τη γειτονιά στις 4-5 τα χαράματα χαχα.πανηγύριζα. πλέον πέθανε το hype, και τα 2 games θα έρθουν σε 2-3 χρόνια...μπορεί και αργότερα χαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 4 μήνες μετά...

Eτσι απο περιεργεια , ποσοι εχουν δει τα 1 και 2 και που ; Γιατι μιλαμε για τιτλους dreamcast εισαγωγης του 99 και εχουμε 2016 , 17 χρονια το λες και retro  :-D .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dreamcast και τα 2! θυμαμαι οταν ειχε κανει ντεμπουτο το dreamcast, αφου εβλεπα καιρο πριν τα ΑΑΑ που θα κυκλοφορουσαν (ακομα καπου πρεπει να εχω την βιντεοκασσετα με το promo του Shenmue που μου ετρεχαν τα σαλια :P χαχαχα) το αγορασα απο μαγαζακι που εφερνε με προπαραγγελια, οπως και το 2 αργοτερα.

Μετα, σε εποχες xbox αφου πουλησα το Dreamcast, ξαναεπαιξα το shenmue 2 εκει. Προσφατα αγορασα παλι το Dreamcast, του εκανα διαφορες μοντες στην πλακετα (pal/ntsc/jap), restoration κτλ και το εχω να αραζει στο κουτακι του :P
Καποια στιγμη λεω να τσιμπισω παλι τα shenmue 1+2 απο κανα ebay, αλλα οι τιμες που φτανουν ειναι λιγακι απαγορευτικες....


Edit: πωωωω το βρηκα!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...