Προς το περιεχόμενο

Dark Souls III [Xbox One][PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 851
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η αληθεια ειναι οτι αν και εβγαλα το παιχνιδι,μετα που δοκιμασα να παιξω cleric εφαγα δυο ψοφους στο πρωτο tutorial boss αν και δεν το περιμενα,κυριως στην δευτερη μορφη.Μια απο τα ιδια και με το μαγο.

Δημοσ.

ez mode str/vit build, εβαλα και havel greatshield στο τελευταιο boss και γελουσα απλα. :P Τωρα θα κανω respec σε faith/str hybrid και βλεπουμε πως θα παει. Παντως ξεκινησα και ενα herald/cleric και οντως ειναι δυσκολοτερο απο knight/warrior στην αρχη, αν σκεφτεις οτι και τα καλα spells ειναι πιο μετα ενω οι str/dex χαρακτηρες ξεκινουν και βρισκουν και στην αρχη πολυ καλα weapons(uchigatana/butchers knife) και πρακτικα δεν χρειαζονται κατι αλλο για μεγαλυτερο μερος του game. Αν φαρμαρεις και μια lothric shield εκει στην αρχη εισαι gg.

 

Παντως σαν πρωτο playthrough μου αρεσε παρα πολυ, θα τα εβαζα απο πλευρας lore/setting: des/ds1/ds3/ds2/bb και απο πλευρας content/complete package: ds2 scholar/ds3/ds1/demons(δυστυχως το επαιξα οταν ηταν dead οποτε δεν ειχα κινητρο για ng+ κτλπ)/bb

 

Solid 9/10 απο εμενα..

Δημοσ.

Έκανα βλακεία μάλλον γιατί πήγα πρώτα στους Abyss Watchers -> Carthus catacombs και σκότωσα ένα demon boss και μετά πήγα στο cathedral, που μαζί με το boss έφυγαν άκλαυτα ούτε μια φορα δεν πέθανα σε αυτή την περιοχή. Τώρα είμαι εκεί που πρέπει να πας την κούκλα (και μάλλον παίζει Cinder boss).

Δημοσ.

Tα magic builds δεν τραβάνε μόνα τους στο DS3.

 

Δεν γίνεται ο sorcerer μου να είναι 10 levels επάνω από τον Knight που έφτιαξα, και ο δεύτερος να κάνει τα τριπλά ή τετραπλά DPS σε σχέση με τον πρώτο. To casting των spells είναι πάναργο.

 

Χρειάζονται buff

Δημοσ.

Κάτι που παρατήρησα και με ξενέρωσε λίγο, πολλά audio ambient εφέ (τα ατμοσφαιρικά συνήθως) είναι copy-paste από το Bloodborne, όπως και παρα μα παρα πολλά asset (σε κτήρια/δέντρα/foliage κτλ.) φαίνονται ίδια. Ακόμα και αυτή η περιοχή: http://abload.de/img/darksoulsiii04.16.201gcs93.png φέρνει πολύ σε αυτή την περιοχή από central yharnam: http://abload.de/img/bb6whsx8.jpg
 
Και ως αποτέλεσμα πιστεύω ότι άμα έχεις παίξει το BB χάνει αρκετό "wow" factor στα περιβάλλοντα το Ds3. Επίσης βρήκα κάτι περιοχές που μου έδειχναν σχεδόν last gen. Συνολικά το consistency έχει πέσει σημαντικά, μερικές περιοχές είναι αψεγάδιαστες και γεμάτες με λεπτομέρειες και άλλες είναι έτσι: http://abload.de/img/darksoulsiii04.15.201nhcsq.jpg http://abload.de/img/darksoulsiii04.15.2018veue.jpg
 
Ίσως βελτιωθούν τα πράματα προς το τέλος αλλα μέχρι το irithyll of the boreal valley έχω μικτή αντίδραση στα περιβάλλοντα μέχρι στιγμής.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό με τα assets pantos υπάρχει από την εποχή του 1 το οποίο είχε πολλά sfx δανεισμένα από DeS... Το boss kill sfx ας πούμε μας ακολουθεί από τότε . Προσωπικά δε μπορώ να πω ότι με χαλάει αυτό , μη σου πω ότι μου αρέσει κιόλας ! LOL

Δημοσ.

Αυτό με τα assets pantos υπάρχει από την εποχή του 1 το οποίο είχε πολλά sfx δανεισμένα από DeS... Το boss kill sfx ας πούμε μας ακολουθεί από τότε . Προσωπικά δε μπορώ να πω ότι με χαλάει αυτό , μη σου πω ότι μου αρέσει κιόλας ! LOL

 

Σίγουρα, αλλα αυτό που εννοώ είναι οτι το Ds3 το κάνει περισσότερο από τα προηγούμενα Souls, ίσως απλά το παρατηρώ περισσότερο μετά από τόσα Souls games. Άλλο ένα πράμα που μου άρεσε είναι πως εμμέσως ο Miyazaki δείχνει πιο από τα δυο Ds θεωρεί καλύτερο (ή τουλάχιστον canon για το lore), το fan service για το Ds1 είναι πολύ υπερβολικό, μέχρι και το level design φέρνει σε πολλά σημεία το Ds1 :D
Δημοσ.

Εχει τρελο fan service για ολα τα προηγουμενα ακομα και για DeS(αν πατε σε ενα boss θα καταλαβετε), και παντα τα boss κτλπ reskin ηταν δεν ειναι κατι καινουργιο αυτο.

Δημοσ.

Αν και δεν είναι τα πιο δύσκολα boss, πιστεύω ότι τα boss στο Ds3 είναι τα πιο ευρηματικά που έχουμε δει στην σειρά μέχρι τώρα. Όλο και κάτι περίεργο θα έχει το κάθε boss που ακόμα και με την μια να τα καθαρίζω γουστάρω το boss fight. Θα συμφωνήσω μέχρι στιγμής ότι ακόμα και αν πάσχει σε μερικά σημεία το Ds3 είναι ίσως το πιο ολοκληρωμένο Souls παιχνίδι μέχρι στιγμής (συνδυάζει αρκετά από Des/Ds/Ds2/BB) και λόγο του ομαλού difficulty curve ίσως και το καλύτερο entry για beginners στην σειρά. In other news, σχεδόν καθάρισα και το κάστρο με τον ποντιφα, πολύ ωραίο boss fight αλλα τίποτα δεν ήταν όσο δύσκολο όσο οι Abyss Watchers μέχρι στιγμής.

Δημοσ.

Οποιος βαζει κατω τα πραγματα και την λογικη του και θυμιθει καθε ποτε βγαινουν τα τελευταια παιχνιδια της σειρας,δηλαδη Dark Souls 2 2014,Bloodborne και Scholar of the first sin 2015 και Dark Souls 3 το 2016,θα καταλαβαινε οτι ειναι απολυτα λογικα να βλεπουμε κοινα πραγματα μεταξυ των πιο καινουργιων καθε φορα παιχνιδιων. Τι να πρωτοπρολαβουν να φτιαξουν και αυτοι σε τοσο μικρα χρονικα διαστηματα.

 

Βεβαια να μου πεις τοτε γιατι βγαινουν τοσο συχνα αυτα τα παιχνιδια. Δεν ξερω ισως πιεζει η Bandai Namco μιας και η σειρα εχει ψιλο γινει της μοδας(κοινως πουλαει αυτο τον καιρο)να αρμεξουν οσο μπορουν τωρα που μπορουν.


Ισως για αυτο το λογο και να βγαινουν και Dlc στα παιχνιδια και γιαυτο ως τωρα τα Dlc(κυριως τα boss)ειναι αρκετα καλοδουλεμενα.

Δημοσ.
Το Bloodborne ήταν το μοναδικό που έκανε μεγάλη διαφορα γιατί αλλάξανε την μηχανή γραφικών τελείως από το 2. Αλλα και αυτό είχε ηχους από τα προηγούμενα (bell maiden από DeS lol). Άμα δεν έχεις παίξει το BB το Ds3 σίγουρα κάνει μεγάλη εντύπωση από το 2 στον τεχνικό τομέα.

 

Aldrich ded, και αυτό αρκετά εύκολο boss αλλα εντυπωσιακό οπτικά, πολύ όμορφα forms έχουν σχεδόν όλα τα boss μετά από τους AW


Δημοσ.

 

Το Bloodborne ήταν το μοναδικό που έκανε μεγάλη διαφορα γιατί αλλάξανε την μηχανή γραφικών τελείως από το 2. Αλλα και αυτό είχε ηχους από τα προηγούμενα (bell maiden από DeS lol). Άμα δεν έχεις παίξει το BB το Ds3 σίγουρα κάνει μεγάλη εντύπωση από το 2 στον τεχνικό τομέα.
 

Aldrich ded, και αυτό αρκετά εύκολο boss αλλα εντυπωσιακό οπτικά, πολύ όμορφα forms έχουν σχεδόν όλα τα boss μετά από τους AW

 

Βασικα και το Bloodborne να εχεις παιξει παλι προκαλει εντυπωση ο οπτικος τομεας πολυ απλα επειδη εχουν διαφορετικα τερατα το ενα παιχνιδι με το αλλο ή λογω μαγειας.

 

Α και ναι melee=easy mode στο παιχνιδι γιαυτο και σου φενονται τα περισσοτερα boss ευκολα :P

Δημοσ.

Περίμενα να χρειάζεσαι ασπίδα τουλάχιστον. Τα iframes είναι μπόλικα στο dodge και άμα έχεις καλο timing τα boss δεν σε ακουμπάνε. Κάποια aggressive boss πρέπει να είναι αρκετά δύσκολα με non-melee, πάλι καλά που δεν έχω ασχοληθεί με ranged και mage classes γιατί μου φαινόταν πολύ βαρετό το gameplay τους (χωρίς να έχω παίξει βεβαια).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...