zeke Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 The game looks to be a lot like a hybrid between Dark Souls and Bloodborne, if only artistically. The combat is not Bloodborne, there are no dashes or fastness, this is Dark Souls II movement speed and timings. The improvements to the combat system should make Souls combat more interesting than ever before and help it keep up with the frenetic pace of Bloodborne that we’ve all come to love. The matching of players by Soul Level once again will give many piece of mind and I know we all love the connected world from the first game (as well as Bloodborne). πολυ σωστα κανει και προσπαθει να παντρεψει εστω και λιγο το BB με το DS ,, χωρις ομως να φενεται σαν BB2,,γιατι όσο να'ναι το BB είναι ξεχωριστο κομματι απο τα υπολοιπα souls που πραγματικα αλλαξε ολο το στυλ του gameplay μου οπως το ηξερα Δηλαδη δυσκολα θα παω στα demons και DS ξανα,,μονο για κανα χαβελε speedrun! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fotis13 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Τι να πουμε για το επος ...preorder ,συλλεκτικη κ.ο.κ Site: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Τι να πουμε για το επος ...preorder ,συλλεκτικη κ.ο.κ Site: Pre order συλλεκτικη βλεποντας ενα αδιαφορο Trailer? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Pre order συλλεκτικη βλεποντας ενα αδιαφορο Trailer? Ναι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zeke Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Pre order συλλεκτικη βλεποντας ενα αδιαφορο Trailer? Dks1 με αισθητικη BB = Dks3 με την αρρωστια Miyazaki πισω απο το τιμονι και ενα μιλιsecond να εδειχνε,,παλι με κλειστα ματια pre-order συλλεκτικη,, 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Εγω παλι προτιμαω να δω λιγο gameplay . Το παιχνιδι ειναι σιγουρη αγορα και για μενα οπως ηταν και τα προηγουμενα Demons Souls,Dark Souls Prepare to Die edition και Limited Edition με κοντα 180ωρες και Dark Souls 2 Scholar of the first sin με 85ωρες ως τωρα(σταματησα στο δευτερο Cleric run λογω Witcher 3 αλλιως θα εγραφα πολλες ωρες ακομα). Απλα θα προτιμουσα να δω λιγο gameplay παρα τα τυπικα trailer. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HarryGrey Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Προσωπικά δεν θα ήθελα να έχει καμία σχέση με το bb το ds3. Όχι ότι το bb δεν είναι καλό παιχνίδι αλλά θα προτιμούσα το κάθε ένα να κρατήσει την ταυτότητα του. Η χρυσή τομή των ds πιστεύω ότι βρίσκεται κάπου στο ενδιάμεσο του 1 με του 2. Αν κρατήσουν τα θετικά στοιχεία και των δύο τίτλων της σειράς τότε θα μιλάμε για μια πολύ δυνατή τρίτη συνέχεια. Αν και τελικά θεωρώ καλύτερο παιχνίδι το 1, παίζοντας και τα 2 παιχνίδια σε κονσόλες(το 1 σε 360 και το 2 SOTFS στο one) το 2 το ευχαριστήθηκα περισσότερο. Ο κύριος λόγος ήταν ότι έτρεχε στα 60 fps κάνοντας το να ξεδιπλώσει τις αρετές του και να παίζει έτσι όπως θα έπρεπε(ακόμα να ξεχάσω εκείνες τις βουτιές των fps στο 1 την ώρα που σερνόσουν στα πράσινα νερά της blighttown και μαζί σερνόταν και το παιχνίδι, και σαν να μην έφταναν όλα αυτά είχες και τους άλλους να σου πετάνε κάτι ωραιότατες πέτρες). Γιατί τα αναφέρω όλα αυτά; Γιατί το 3 θα πρέπει να τρέχει στα 60 fps, οτιδήποτε άλλο θα το θεωρήσω downgrade σε σχέση με το sotfs. Α και μια περιοχή σαν το darkroot forest θα ήθελα και έναν αρχηγό σαν τον sif http://www.ign.com/articles/2015/06/16/e3-2015-dark-souls-3-is-everything-i-want-in-a-dark-souls-sequel DkS3 details: DkS1 movement/combat (same parries/backstabs). Kick is back. Summon signs. Soul Level matchmaking (dedicated servers). Χμ καλά τα υπόλοιπα αλλά γιατί soul level matchmaking? Ας αποφασίσουν μόνο σε τι μονοπάτια θα κινηθούν να πουν και σε εμάς να ξέρουμε. Απ την μία πηγαίνουν στα πιο hardcore του 1, απ την άλλη κάνουν τους παίκτες με το level matchmaking να βρίσκονται πιο εύκολα για co op. Όπως και να χει η soul memory(και όταν μίλησα παραπάνω για θετικά στοιχεία του 2 περιλαμβανόταν μέσα και αυτή) είναι πολύ πιο δίκαια για pvp και είναι αυτή που θα ταίριαζε καλύτερα σε ένα νέο πιο hardcore souls που θέλει να επιστρέψει στις ρίζες του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
keropi Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 30fps θα είναι σίγουρα... 60 σε ps5/x2/pc Το σκηνικό σε μάχη/κίνηση είναι σαν DkS1 οπότε δεν τίθεται θέμα "σβελτάδας ΒΒ". Και όντως θέλουμε Darkroot 2.0 γιατί τα "δάση" στο DkS2 είναι αστεία... Το soul memory είναι μια πατάτα όμως και από τα ΤΟΡ παράπονα των veterans... απλά σκοτώνει το pvp/coop - γι'αυτό και πήγε στον αγύριστο στα ΒΒ και DkS3. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stavros88 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Ολοκληρο δαχτυλιδι έβγαλαν στο 2 για να μην αλλαζει η sm.Η πιο αποτυχημένη ιδεα ever και το πρωτο πραγμα που ζητουσαν ολοι να βγει.Τη σβελταδα του bloodborne εννοείται δεν θα την εχει αλλα θσ εχει αλλα πραγματα οπως περιγράφονται στο λινκ.Αυυο που πρέπει να αλλάξουν ειναι την engine ή οτιδήποτε αλλο πρεπει να αλλαξουν για να μην φαίνεται το παιχνιδι τοσο flat οσο το 2. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HarryGrey Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Ολοκληρο δαχτυλιδι έβγαλαν στο 2 για να μην αλλαζει η sm.Η πιο αποτυχημένη ιδεα ever και το πρωτο πραγμα που ζητουσαν ολοι να βγει.Τη σβελταδα του bloodborne εννοείται δεν θα την εχει αλλα θσ εχει αλλα πραγματα οπως περιγράφονται στο λινκ.Αυυο που πρέπει να αλλάξουν ειναι την engine ή οτιδήποτε αλλο πρεπει να αλλαξουν για να μην φαίνεται το παιχνιδι τοσο flat οσο το 2. Τα δαχτυλίδια απλά διευρύνουν την γκάμα βαθμίδων των souls ώστε να γίνεται ευκολότερο το co op/pvp ανάμεσα σε δύο παίχτες δεν εξαφανίζουν την soul memory. Εγώ βρήκα εξαιρετική την προσθήκη, κάνει το παιχνίδι πιο hardcore(δεν μπορείς να βρεις εύκολα κάποιον φίλο σου ώστε να παίξετε μαζί co op-ταιριάζει καλύτερα στην φιλοσοφία του παιχνιδιού) και ταυτόχρονα πιο δίκαιο(δεν μπορεί κάποιος με εκατοντάδες ώρες gameplay να μένει επίτηδες σε χαμηλό level και να τοn βάζεις pvp με κάποιον που έχει κλείσει λίγα δεκάωρα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stavros88 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Τα δαχτυλίδια απλά διευρύνουν την γκάμα βαθμίδων των souls ώστε να γίνεται ευκολότερο το co op/pvp ανάμεσα σε δύο παίχτες δεν εξαφανίζουν την soul memory. Εγώ βρήκα εξαιρετική την προσθήκη, κάνει το παιχνίδι πιο hardcore(δεν μπορείς να βρεις εύκολα κάποιον φίλο σου ώστε να παίξετε μαζί co op-ταιριάζει καλύτερα στην φιλοσοφία του παιχνιδιού) και ταυτόχρονα πιο δίκαιο(δεν μπορεί κάποιος με εκατοντάδες ώρες gameplay να μένει επίτηδες σε χαμηλό level και να τοn βάζεις pvp με κάποιον που έχει κλείσει λίγα δεκάωρα). http://darksouls2.wikidot.com/agape-ring Διαβασε πρωτα εδω. Ξαναλεω πιο αποτυχημενη ιδεα ever και καλα κανουν και την ξηλωνουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HarryGrey Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 http://darksouls2.wikidot.com/agape-ring Διαβασε πρωτα εδω. Ξαναλεω πιο αποτυχημενη ιδεα ever και καλα κανουν και την ξηλωνουν Δεν ήξερα καν γι αυτό το δαχτυλίδι και δεν το βρήκα καθ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού, γι αυτό μίλησα για δαχτυλίδια που διευρύνουν την γκάμα των βαθμίδων των souls πχ name engraved ring+κάποιο από covenant. Αποτυχημένη ιδέα εδώ βρίσκω μόνο την προσθήκη τέτοιου δαχτυλιδιού στο σύστημα sm, γιατί στην ουσία το αναιρεί. Και φυσικά όταν λέω ότι θέλω το επόμενο souls να έχει sm εννοώ χωρίς αυτό το δαχτυλίδι που κάνει αυτόν που το φοράει στην ουσία σαν να "κλέβει". Μάλλον αυτά που θεωρώ θετικά της sm εσύ τα θεωρείς αρνητικά, και ο κάθε ένας μας θέλει διαφορετικά πράγματα απ το επόμενο ds. Άρα συμφωνούμε στο ότι διαφωνούμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Άμα είναι instant release για το PC σίγουρα πάει αγορά εκεί. Ελπίζω να δούμε trick weapons όπως το Bloodborne! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alastor192 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Χμ καλά τα υπόλοιπα αλλά γιατί soul level matchmaking? Ας αποφασίσουν μόνο σε τι μονοπάτια θα κινηθούν να πουν και σε εμάς να ξέρουμε. Απ την μία πηγαίνουν στα πιο hardcore του 1, απ την άλλη κάνουν τους παίκτες με το level matchmaking να βρίσκονται πιο εύκολα για co op. Όπως και να χει η soul memory(και όταν μίλησα παραπάνω για θετικά στοιχεία του 2 περιλαμβανόταν μέσα και αυτή) είναι πολύ πιο δίκαια για pvp και είναι αυτή που θα ταίριαζε καλύτερα σε ένα νέο πιο hardcore souls που θέλει να επιστρέψει στις ρίζες του. το soul memory κατεστρεψε το endgame pvp και βοηθησε αυτους που δεν ενδιαφερονται αμεσα με το online play. Εγω μιας και επαιζα PvP αλλα οχι σε φαση hardcore μου φανηκε αδιαφορο,αλλα ξερω ατομα που τους χαλασε πολυ και εχει μεγαλο πυρηνα απο endgame pvp players το συγκεκριμενο game Απτην αλλη φυσικα ηξερες οτι δε προκειται να σε κανει invade παρομοια level ατομο με μαξαρισμενα equipement και να σε χει 1χιτ ενω δεν θα πεφτει.Ηταν και αυτο ενα προβλημα στο DS1 ομολογω οποτε εξαρταται πως το βλεπεις το θεμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stavros88 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 5 Αυγούστου 2015 Επειδη για καποιο λογο το παλιο θεμα κλειδωθηκε ανοιγω νεο για την παιχνιδαρα και offscreen gameplay Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα