Προς το περιεχόμενο

Dark Souls III [Xbox One][PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γιατι εγω τι εγραφα πιο πανω. Για τις κονσολες που αν τρεχει σε 30fps θα ειναι οτι πιο fail δεδομενου του DS2 Scholar of the first sin

Βεβαια και αυτο τις βουτες του τις εχει στις κονσολες,ειδικα στο XboxOne.

 

Μα δεν έχει σχέση το τι απαιτήσεις έχει στο PC με το πως μπορεί να τρέχει στις κονσόλες. Στο PC μπορεί να παίζουν χίλια δύο πράγματα όπως καλύτερο optimisation. Το ζήτημα είναι ότι η μηχανή αυτή είναι πολύ ανώτερη από την προηγούμενη και προφανώς δεν μπορεί η νέα κονσόλα να το τρέξει έτσι αβίαστα "νερό" όπως το DS2. 

  • Like 1
Δημοσ.

Μα δεν έχει σχέση το τι απαιτήσεις έχει στο PC με το πως μπορεί να τρέχει στις κονσόλες. Στο PC μπορεί να παίζουν χίλια δύο πράγματα όπως καλύτερο optimisation. Το ζήτημα είναι ότι η μηχανή αυτή είναι πολύ ανώτερη από την προηγούμενη και προφανώς δεν μπορεί η νέα κονσόλα να το τρέξει έτσι αβίαστα "νερό" όπως το DS2. 

Splitscreen δεν εχει το παιχνιδι,ξεχωριστο multiplayer ουτε. Ε να με συγχωρεις αλλα τα παραπανω δεν τα δεχομαι. Ναι δειχνει πιο πολυ να πηγαινει σε Bloodborne μερια αλλα δεν νομιζω οτι ειναι δα τοσο δυσκολο σε τετοια μηχανη γραφικων να πετυχουν το 60ρι fps που κανενα δεν χαλαει.Εκτως αν εχουν σκοπο να κυκλοφορησουν αργοτερα Scholar Edition εκδοση με 60fps να πεφτουν βροχη τα πορτοκαλια και οι ντοματες.Εχει αρχισει να κουραζει το ολο θεμα του''δεν μπορει τα 60fps''σε τετοια γραφικα γιατι τα ιδια ειδαμε ακομα και στο Resident evil Revelations 2 με το Playstation να εχει τρελα frame drops σε ενα αντικειμενικα μικρο σε διαρκεια και κακασχημο παιχνιδι.

 

Στην τελικη ας ριξει την αναλυση σε 900p το ''παντοδυναμο'' Ps4 να πιασει τα 60ρια fps.

Δημοσ.

Και το Dishonored remaster στο PS4 τρέχει στα 30fps με γραφικά της πλάκας συγκριτικά με το Uncharted Trilogy σε 1080p60.

 

Το Bloodborne ίσως να σήκωνε περισσότερο optimization δεδομένου ότι δεν έχει τα πιο εντυπωσιακά γραφικά για exclusive/1st party...

 

Για το Resident Evil Revelations 2 έβγαλαν performance patch και έφτιαξε.

 

Όσο για το PC και optimization, τα Dark Souls δεν είχαν θέμα με το framerate στο PC ή λάθος θυμάμαι; Γενικά η FROM δεν φημίζεται για optimized κώδικα/τρομερό τεχνικό τομέα (δεν μιλάω για gameplay που είναι άλλο θέμα).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

From Software και optimazation cough cough Dark Souls 1 1024x720 !! . Demons Souls 1280 x 720  , Ds1 στο κουτί έγραφε 720P / 1080i  .Στο ps3 τα είχα αυτά για εκείνη την εποχή μια χαρά στις κονσόλες . Dark Souls *** special  edition για pc  :P  και έγινε ο κακός χαμός . Ακόμα σε 1024x720 κάνει render χωρίς το fix .

 

Βloodborne έκδοση 1.00 οπως το τερμάτισα : έχασες ? τον πουλο , πάρε και 3 λεπτά loading screen για να πιεις τον καφέ της παρηγοριας  :D .Τι θες να μεταφερθεις απο lamp σε lamp ; 5 λεπτα loading screen να πας να φτιαξεις και αλλο καφε  :P . Kαι μετα αλλα 3 γιατι πας οπουδηποτε μονο μέσο Hunters Dream 

Χτυπάς bell online για να βρεις βοήθεια ;; - 1 insight και 10 λεπτά στο περίμενε για να πιεις την πορτοκαλάδα και να πας στο boss μόνος σου τελικά  :lol: . Εφτασες στο boss Vicar Amelia και πάγωσες απο το φόβο ; παγώνουν και τα frames στα 20 και αναρωτιέσαι γιατί μένεις  μπροστά στα sweeps σαν το μαλάκα και την τρως συνέχεια . 

Μεγάλη η λίστα με τα στραβά και αυτά είναι μόνο τα πιο πρόσφατα που θυμάμαι , μετά από 9 patches έχουν διορθωθεί .

 

Για το Dark Souls 2 , για πολλούς το χειρότερο  της σειράς :P ,  δεν θα κράξω τη From και μόνο για την Scholar Edition που στο pc ήταν άψογη .  Στο 360 με τα patches και το combatibility pack και τα dlc που δεν δούλευαν ήταν σκατά 

Επεξ/σία από dimyok
  • Like 2
Δημοσ.

Ειπαμε το 2 το χειροτερο με διαφορα αρκει βεβαια να μην διαβαζουμε και τοσο τραγικα σχολια οπως του κυριου που ειναι η εννοια του Facepalm https://www.skroutz.gr/s/6150855/Dark-Souls-II-Scholar-of-the-First-Sin-XBOX-ONE.html#js_reviews  :P

 

Καλα οι κονσολες 60fps ουτε καν στα Resident evil Hd remastered δεν μπορουσαν να βγαλουν. Βεβαια ολοι οι κατοχοι τους στις κονσολες λεγανε ''ελα μωρε δεν πειραζει,δεν ειναι Shooter κλπ'' .Βεβαια οταν δεις το 60αρακι στο Pc λες'Φτου ρε γμτ'' αλλα τελος παντων.

 

Νομιζω οτι σιγα σιγα πρεπει να αρχιζει να πεφτει κραξιμο οσο περναει ο καιρος.Οκ απο ποικιλια exclusive να μην εχουμε μεγαλες απαιτησεις τα 2 πρωτα χρονια.Αλλα δωστε τουλαχιστον αυτο το ρημαδο 60ρι fps στον κοσμο. Και να το πω και πιο απλα σιγα και τις γραφικαρες που εχει(οτι εχουμε δει ως τωρα τουλαχιστον)το DS3 και δεν μπορουν να το κανουν να τρεξει στα 60. Lazy development το λεω εγω και να το βγαλουμε οσο πιο γρηγορα μπορουμε απο το δημοφιλες Bloodborne για να τα αρπαξουμε.

 

Γιατι οπως αναφερθηκε παραπανω και το Bloodborne οσο καλο και να ειναι,δεν επιτρεπώταν να κυκλοφορησουν το παιχνιδι με αυτα τα φρικτα loading times τον πρωτο καιρο.  Και μιλαμε και για τον πιο hot τιτλο του ps4 ως τωρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Το νεο Doom ειπαν οτι θα εχει διαρκεια(το Single player)σε χαλαρο επιπεδο δυσκολιας και τροπου παιχνιδιου τις 13ωρες πανω κατω πραγμα που δεν το πιστευω αν δεν το δω. Γιατι και το DS prepare to Die edition αν και αψογο σαν Dlc(εκ των κορυφαιων της σειρας)για 9-10ωρες ελεγε η εταιρια οτι ειναι αλλα εγω αλλα ειδα οταν βγηκε....

 

http://www.eurogamer.net/articles/2012-06-07-from-software-having-a-tough-time-porting-dark-souls-to-pc-frame-rate-issues-remain

 

''''Happily, that new content appears to be very substantial. Uchiyama estimated that it should take a reasonably skilled player around 10 hours to get through the new areas.''''


Δεν λεω λατρευω τα Souls παιχνιδια αλλα καποια πραγματα πρεπει να λεγονται.

Δημοσ.

 

 

Όσο για το PC και optimization, τα Dark Souls δεν είχαν θέμα με το framerate στο PC ή λάθος θυμάμαι; Γενικά η FROM δεν φημίζεται για optimized κώδικα/τρομερό τεχνικό τομέα (δεν μιλάω για gameplay που είναι άλλο θέμα).

Στο dark souls 1 στο pc με το Mod έτρεχε 60fps ακατεβατα στο δικό μου σύστημα. Για το 2 δε ξέρω. Εγώ πιστεύω οτι με τα γραφικά που βλέπουμε στα dark souls  άνετα σηκωναν 60αρι οι κονσόλες όπως και στο bloodborn. 

  • Like 1
Δημοσ.

Στο dark souls 1 στο pc με το Mod έτρεχε 60fps ακατεβατα στο δικό μου σύστημα. Για το 2 δε ξέρω. Εγώ πιστεύω οτι με τα γραφικά που βλέπουμε στα dark souls  άνετα σηκωναν 60αρι οι κονσόλες όπως και στο bloodborn. 

Εχω την εντυπωση οτι κατι επαιζε με το mod για 60fps και πρεπει να σου ειχε καποια επιπτωση με το αλμα.Το θυμαμαι που το λεγανε τοτε καποιοι streamers στο twitch.

60fps και στο DS2 ?Κατι σαν και αυτο? :P

http://forums.bandainamcogames.com/showthread.php?695-60fps-on-PC-version-causing-2x-durability-loss-1-2-invincibility-frames

Δημοσ.

Splitscreen δεν εχει το παιχνιδι,ξεχωριστο multiplayer ουτε. Ε να με συγχωρεις αλλα τα παραπανω δεν τα δεχομαι. Ναι δειχνει πιο πολυ να πηγαινει σε Bloodborne μερια αλλα δεν νομιζω οτι ειναι δα τοσο δυσκολο σε τετοια μηχανη γραφικων να πετυχουν το 60ρι fps που κανενα δεν χαλαει.Εκτως αν εχουν σκοπο να κυκλοφορησουν αργοτερα Scholar Edition εκδοση με 60fps να πεφτουν βροχη τα πορτοκαλια και οι ντοματες.Εχει αρχισει να κουραζει το ολο θεμα του''δεν μπορει τα 60fps''σε τετοια γραφικα γιατι τα ιδια ειδαμε ακομα και στο Resident evil Revelations 2 με το Playstation να εχει τρελα frame drops σε ενα αντικειμενικα μικρο σε διαρκεια και κακασχημο παιχνιδι.

 

Στην τελικη ας ριξει την αναλυση σε 900p το ''παντοδυναμο'' Ps4 να πιασει τα 60ρια fps.

 

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο το optimization της εκάστοτε μηχανής γραφικών και η δύναμη ενός συτήματος αλλά το διαθέσιμο budget για μία κυκλοφορία. Περισσότερος χρόνος προγραμματισμού-optimization-60fps σημαίνει μεγαλύτερο κόστος παραγωγής για την εταιρία που βγάζει ένα παιχνίδι.

 

Γενικά με τα 60fps θα κάτσουν να ασχοληθούν μόνο αν τυχαίνει να επιτευχθούν σχετικά εύκολα. 

 

 

Θεωρείτε ότι το PC σαν πλατφόρμα είναι καλύτερη? Έχετε αναλογιστεί πως για να τρέξετε το σημερινό console port σε 1080p60 με λίγο καλύτερες σκιές θέλετε μία 970? Gpu που θεωρητικά είναι πέντε φορές πιο δυνατή από αυτές των κονσολών. Σε λίγο καιρό θα χρειάζεται μια 1080 για όλα αυτά. Με την 970 πλέον θα περάσουμε στα 1080@30. 

 

Το πρόβλημα σήμερα δεν είναι το hardware και η δύναμη. Μπαίνουμε στο τρυπάκι και τσακωνόμαστε για specs όταν το πρόβλημα είναι η ίδια η αγορά που έχει φτάσει πλέον τον κινηματογράφο όσο αναφορά κέρδη και κόστος. 

  • Like 2
Δημοσ.

 Έχετε αναλογιστεί πως για να τρέξετε το σημερινό console port σε 1080p60 με λίγο καλύτερες σκιές θέλετε μία 970?

 

και με ξερω γω GTX 670 (2012) μια χαρά παιζεις ακομη 60fps με καλα γραφικά (MGSV, GTAV, Battlefront, Street Fighter V, Fallout 4, Mad Max κτλ), εκτος απο πολύ λιγα games (Witcher 3 πχ) που και αυτο hardware κοντά 4 ετών το τρέχει αξιοπρεπέστατα 

 

το DS3 αν ειναι καλο port ανετοτατα το έχει το 60αρι fps.

Δημοσ.

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο το optimization της εκάστοτε μηχανής γραφικών και η δύναμη ενός συτήματος αλλά το διαθέσιμο budget για μία κυκλοφορία. Περισσότερος χρόνος προγραμματισμού-optimization-60fps σημαίνει μεγαλύτερο κόστος παραγωγής για την εταιρία που βγάζει ένα παιχνίδι.

 

Γενικά με τα 60fps θα κάτσουν να ασχοληθούν μόνο αν τυχαίνει να επιτευχθούν σχετικά εύκολα. 

 

 

Θεωρείτε ότι το PC σαν πλατφόρμα είναι καλύτερη? Έχετε αναλογιστεί πως για να τρέξετε το σημερινό console port σε 1080p60 με λίγο καλύτερες σκιές θέλετε μία 970? Gpu που θεωρητικά είναι πέντε φορές πιο δυνατή από αυτές των κονσολών. Σε λίγο καιρό θα χρειάζεται μια 1080 για όλα αυτά. Με την 970 πλέον θα περάσουμε στα 1080@30. 

 

Το πρόβλημα σήμερα δεν είναι το hardware και η δύναμη. Μπαίνουμε στο τρυπάκι και τσακωνόμαστε για specs όταν το πρόβλημα είναι η ίδια η αγορά που έχει φτάσει πλέον τον κινηματογράφο όσο αναφορά κέρδη και κόστος. 

 

Εχεις δικιο,αλλα ακομα και πριν μια δεκαετια το να διαθεσεις χρονο για optimization σημαινε μεγαλυτερος κοστος.Το προβλημα ξες ποιο ειναι? Οτι ενω τα κερδη στο gaming συνεχως αυξανονται,η βιομηχανια εχει πτωχευσει ηθικα.Δεν αφηνουν ουτε διγραγκο να παει χαμενο και εκει ειναι ολο το ζουμι.Απτην στιγμη που ξερουν οτι χρειαζονται 5 βασικες ενεργειες για να αποκτησουν το maximum των πωλησεων,τοτε δεν προκειται να κανουν ακομα 5 ενεργειες που θα βελτιωσουν αρκετα την εμπειρια του καταναλωτη,εστω αν και θα εχουν μικρη απωλεια κερδων. 

 

Π.χ αγοραζεις ενα πιτογυρο 2,00 € και κοστιζει 1,00€ στον μαγαζατορα.Αν ειχε την δυνατοτητα να βελτιωσει την ποιοτητα του φαγητου,ανεβαζοντας το κοστος σε 1,10 € και παλι κερδος θα βγαζε και παλι το μαγαζι του θα λειτουργουσε και θα ειχε και τον πελατη αρκετα πιο ευχαριστημενο.Το θεμα ειναι αν εισαι διαθετημενος να θυσιασεις ενα μικρο μερος των κερδων σου για μεγαλυτερη ικανοποιηση του πελατη σου και κατ'επεκταση της δουλειας που κανεις.

 

Ε λοιπον,τις προηγουμενες δεκαετιες οι devs ειχανε το ηθος να θελουν ο κοπος τους να εκτιμηθει στο μεγιστο απτον καταναλωτη.Πλεον αυτο εχει πεθανει,αρκει να γραφουν τα νουμερα οι πωλησεις(Destiny)

 

ΥΓ:Απλα δειτε την remastered εκδοση του Dishonored στο PS4 και X1. Αν διεθεσαν πανω απο εναν εργαζομενο να κανει αυτο το port,τοτε η γη ειναι τετραγωνη

  • Like 1
Δημοσ.

Alastor, έτσι είναι ο καπιταλισμός. Όσο περνάνε τα χρόνια, κοιτάνε και τα φραγκοδίφραγκα. Αυξανόμενος ανταγωνισμός + παγκοσμιoποίηση + αυξανόμενα κόστη development (για AAA games). Γι' αυτό γεμίσαμε μέχρι και microtransactions στα ΑΑΑ, γιατί δεν τους βγαίνουν τα κουκιά.

 

Ακόμα κι αν αύριο βγάλουν μια GPU των 2 Petaflops (κάπου τόσα λέει η nVidia ότι χρειαζόμαστε για γραφικά που δεν θα ξεχωρίζουν από την πραγματικότητα), μπορείς να φανταστείς για τι κόστος development μιλάμε; Δεν είναι και πολύ βιώσιμο το παρόν μοντέλο σε βάθος χρόνου...

 

Πάντως οι εποχές που υπήρχε τεράστιο χάσμα γραφικών μεταξύ κονσόλας και PC (π.χ. Tomb Raider PSX (no texture filtering) vs Voodoo 3DFX (bilinear filtering) ή αργότερα PS2 vs GeForce 3 Ti (programmable pixel/vertex shaders -βλ. Zoltar/Chameleon demo)) έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

 

Πλέον σου πετάνε κανά HBAO (που κι αυτό δεν παίζει πάντα σωστά -βλ. RoTR-) και 2-3 ακόμα εφέ που παίζουν μόνο σε nVidia (όλως τυχαίως) και τέλος.

 

ΥΓ: Remasters-προχειροδουλειές σαν το Dishonored καλό είναι να πατώνουν και να επιβραβεύονται μόνο οι ποιοτικές δουλειές (Uncharted Trilogy, TLOU:R, Halo MCC, GTAV κλπ.)

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...