Προς το περιεχόμενο

Dark Souls 3


Alastor192

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναί ikaruga, αλλά θα δείς στην πορεία ότι η επένδυση σε skill points για να φορέσεις κάποια απαιτητικά sets είναι τεράστια σε σχέση με τα μηδενικά οφέλη των set αυτών.

 

Στο Dark Souls 1 έβλεπες ουσιαστικές διαφορές μεταξύ των διαφόρων armor sets, τόσο στην απόκριση του χαρακτήρα, όσο και στα όποια οφέλη. Το να αποφασίσεις να φορέσεις μιά βαριά πανοπλία ήταν αποτέλεσμα σοβαρής σκέψης για το πώς θέλεις να παίξεις με τον χαρακτήρα σου.

 

Τώρα πιό πολύ φαντάζει σε Fashion Souls παρά Dark Souls :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι φαντάζομαι ότι ισχύει ότι και στα προηγούμενα. Ορισμένα armor και weapon sets δεν έχουν ακριβώς πρακτική χρήση σε σχέση με κάτι άλλο και υπάρχουν πιο πολύ για λόγους role play και lore. Απλά αισθάνεσαι τι θυσίαζαν όλοι αυτοί που φορούσαν αυτές τις μη πρακτικές πανοπλίες και όπλα προκειμένου να υποστηρίξουν την όποια ιδεολογία τους. Ισχύει και το αντίθετο, πανοπλίες που δεν έχουν σχεδόν καμιά πρακτική προστασία από τίποτα. Δεν σημαίνει ότι υποχρεώνεσαι να φορέσεις με το στανιό ότι πιο βαρύ/ελαφρύ υπάρχει. 

 

Παράδειγμα για να φτιάξεις tank build στο DS3 επιτέλους θα πρέπει να θυσιάσεις σε attack power. Γεμίζεις endurance, equip load, HP και δίνεις κάποιους πόντους σε STR και DEX ανάλογα τα όπλα και την ασπίδα που θες. Δηλαδή, 3 βασικά stats, 2 συμπληρωματικά και λίγο κάπου αλλού. Εγώ τώρα σαν Assassin τα τρία βασικά stats είναι DEX, endurance, attunement και τα 2 συμπληρωματικά είναι HP και INT. Θα ρίξω και κάνα πόντο σε STR και HP και τέλειωσα. Ο βλάκας ο Pyromancer από την άλλη εντελώς fucked up το build, δεν ασχολούμαι ξανά μαζί του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ikaruga πηγαινε δες τα ποστ μου στις αρχες και γιατι το game εχει γινει πιο casual και arcade απο ποτε,,,εισαι λιγακι εκτος. μην γραφουμε οτι θελουμε.

ειναι fashion οπως ειπε ο panther απο πανω και δεν εχει καμια σημασια το absorption,,, οποτε το πιο κουρελι-ελαφρυ set να φορεσεις ειναι το ιδιο με το πιο tanky-heavy set. δουλευει σαν του bloodborne δηλαδη,,δεν υπαρχει tank build. Υπαρχει μονο το R1spam :P Δηλαδη αυτο που σε συμφερει ειναι κανεις ενα fashion set και να το φορας για το 30% αν θυμαμαι καλα που δινει. 1 με το ζορι 2 hit απο το να ησουν γυμνος.

αν θες να εχει καποιο ιχνος tanky-poise δοκιμασε αυτο:

https://www.youtube.com/watch?v=FEZQ-E5CwrY

οι pyro-spells-hex ειναι φοβερα δυνατοι απο τα μισα του game και προς το τελος στα 100-120 level. Γιατι fucked up? sword δεν εχεις?

απιστευτο pyro build που ειχα κανει στις αρχες: https://mugenmonkey.com/darksouls3/32290

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε συ Zeke αλλά αυτό που μου δείχνεις + αυτό που βλέπω μέχρι τώρα είναι τα armors δεν είναι fashion μόνο. Απλά δεν είναι στην ίδια λογική που θα έπαιζες άλλο παιχνίδι. Οπως είπα η μέχρι τώρα εμπειρία μου εμένα με βοήθησε πολύ η αλλαγή πανοπλίας για να μπορέσω να νικήσω τους Watchers. Πριν την αλλαγή πανοπλίας με σκότωναν σε ένα απλό 2-3 Hit combo και με την αλλαγή το νούμερο ανέβηκε στα 4-5 hits χωρίς να κάνω καμιά άλλη αλλαγή στον χαρακτήρα. Ποτέ δεν ήταν καλό design να γίνεις κινούμενο φρούριο (ειδικά σε souls παιχνίδι) και νομίζω ότι αυτό το κατάλαβαν και γι αυτό έχουμε το design στην ίδια λογική του Demon. 

 

Κατά τα άλλα για εμένα ο Pyro αποδείχτηκε αποτυχία. Με τα δικά μου stats δεν έβρισκα που σκατά μπορούσα να επικεντρωθώ για να βγάζω αξιοπρεπώς και αξιόπιστα damage χωρίς να κινδυνεύω να φάω τα μούτρα μου στη μέση του animation. Οχι δεν είχα σπαθί, το αρχικό τσεκούρι είχα που το εξέλιξα σε pyro +5 τσεκούρι και αργότερα πέρασα και σε big club για το stagger αλλά δεν μπορούσε η επιλογή specs μου να το υποστηρίξει. Δεν θεωρώ ότι εξελίχθηκε η ικανότητα μου ως παίκτης αλλάζοντας κλάση και χαρακτήρα αλλά ως δια μαγείας μια τέτοια αλλαγή μου έδωσε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Εχθροί και bosses που προηγουμένως με τον pyromancer ήταν πραγματικά τραυματικές εμπειρίες η assassin μου τα καταφέρνει μια χαρά. Γιατί; Λόγο εξοπλισμού και set up. Αλλο το Estoc και άλλο το hand axe με το πρώτο απλά να είναι ένα πολύ καλύτερο όπλο σε όλα του. Αλλο το spook, άλλο το fireball που κάνει δέκα ώρες να φύγει από τα χέρια σου.  

 

Δεν λέω, ίσως ο pyromancer να μην είναι για εμένα. Αναγνωρίζω ότι έκανα μαλακία στο build αλλά προτίμησα να προχωρήσω τις δυνάμεις του (STR, FAI, INT) από το να βελτιώσω πολύ χαμηλά stats (όπως το luck και το dex που έχει). Αυτό θεωρώ ότι ήταν λάθος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προβλημα ειναι οτι pyro/cleric/sorcerer διαπρεπουν κυριως στο τελος του παιχνιδιου που και τα καλα stats υπαρχουν και ολες οι μαγειες.

Για new game+ μια χαρα ,αλλα στο κανονικο παιχνιδι αστα να πανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα το σκεπτικό μου ότι πρώτα δίνεις βάρος στις melee δυνατότητες τους χαρακτήρα και μετά στο NG+ αρχίζεις να βελτιώνεις τις μαγικές δυνάμεις. Ακριβώς αυτόν τον στόχο έχω για την assassin μου τώρα. Θα αγνοήσω σχεδόν πλήρως την επιθετική μαγεία και απλά λόγο attunement που ανεβάζω θα έχω πολλά "παιχνίδια" να παίξω με spook, enchant weapon κτλ κτλ και στο NG+ θα αρχίσω να ανεβάζω αρκετά το INT μου για να μπουν στο παιχνίδι και κάποιες επιθετικές μαγείες. Δεν γνωρίζω βέβαια από πιο σημείο στα stats ξεκινάν τα diminishing returns όπως ΠΧ στο DS1 που το 45 ήταν το μέγιστο με 100% benefit και μετά όσο πήγαινες αυτό έπεφτε.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιταξε να δεις.Επαιξα πολλαπλα walkthrough με τις παραπανω classes και ολες το ιδιο συναισθημα μου εδωσαν,ειδικα ο Cleric.Ολες οι classes αυτες βασιζονται στο μεγαλυτερο κομματι του παιχνιδιου στο σπαθι που θα εχεις,και ειδικα ο Cleric που με lightning infused broadsword πχ(απο τα αρχικα σπαθια)κοβει το ιδιο dmg με greater lightning spear(ιδιο ή παραπανω δεν θυμαμαι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα το σκεπτικό μου ότι πρώτα δίνεις βάρος στις melee δυνατότητες τους χαρακτήρα και μετά στο NG+ αρχίζεις να βελτιώνεις τις μαγικές δυνάμεις. Ακριβώς αυτόν τον στόχο έχω για την assassin μου τώρα. Θα αγνοήσω σχεδόν πλήρως την επιθετική μαγεία και απλά λόγο attunement που ανεβάζω θα έχω πολλά "παιχνίδια" να παίξω με spook, enchant weapon κτλ κτλ και στο NG+ θα αρχίσω να ανεβάζω αρκετά το INT μου για να μπουν στο παιχνίδι και κάποιες επιθετικές μαγείες. Δεν γνωρίζω βέβαια από πιο σημείο στα stats ξεκινάν τα diminishing returns όπως ΠΧ στο DS1 που το 45 ήταν το μέγιστο με 100% benefit και μετά όσο πήγαινες αυτό έπεφτε.  

 

Για PvE μπορεις να παιξεις με ανεση pure build μαγειας/ranged.Δεν εχει καποιο μειονεκτημα σε balance.Ωστοσο για να μπορεις να κανεις κατι αξιοπρεπες σε PvP,πρεπει οντως να χεις φτασει σε late-game που εχεις παρει αρκετα χρησιμα spells και stats.

 

Μονο τα faith builds ηταν καπως hybrid στο release,με την εννοια οτι δεν μπορουσες να βασιστεις αποκλειστικα στα spells,αλλα απο τοτε τους εχουν δωσει αρκετα buffs με τα νεα patches οπως περισσοτερο damage με λιγοτερο mana cost,οποτε νομιζω ειναι πλεον viable και το pure faith build με spells

 

Επισης οσον αφορα το poise που αναφερθηκε,με το patch που μπηκε πριν 3 μηνες,το poise εχει buffαριστει.Δεν εχει αλλάξει ο τροπος που δουλευει,ωστοσο αν παιξεις heavy armor με μεγαλο οπλο,δεν τρως stagger απο γρηγορα οπλα.Με αλλα λογια απεκτησε καποιο νοημα να ανεβαζεις vitality για να φορας πιο βαρια armor,περα απο fashion.Οχι για damage reduction,αλλα για το τρελο hyper armor που σου δινουν

 

Φυσικα το τελειο θα ταν να επαιρνες μεγαλυτερο dmg reduction με πιο βαρια armor,ωστοσο μετα μπορει να βλεπαμε το broken tank meta του DS1 ξανα στο DS3.

 

 

TLDR:Τα pure builds ειναι πληρως viable σε PvE και viable σε PvP οταν φτασεις lategame/NG+,τα heavy armors εχουν buffαριστει σε σχεση με το πως ηταν στο release σε μορφη poise/hyperarmor

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μόνα stats που scalάρουν πάνω από το 39-40 είναι τα int-faith. Όσοι ασχολούνται μόνο με το pve ίσως μέχρι το 80 sl να τους φαίνεται κακός ένας mage/pyro/cleric (και είναι κακός αν είσαι pure caster λίγο πολύ). Στο 120+ sl όμως ανοίγονται νέοι ορίζοντες για τα hybrid builds. Πχ glass canon build dex-faith με Darkmoon Blade σε 60-70 faith με twinswords ή το saber και 1 combo-wombo kills. Ή glass canon mage builds με soul spears να κάνουν 1-2 shot τα πάντα. Και φυσικά Pyros να σπαμάρουν vestiges που μόνο αυτό θα δεις στην arena λίγο πολύ.

 

Όσο για το Hyperarmor όπως σωστά είπε και ο Alastor έχει αλλάξει και θέλει περισσότερο μελέτη πλέον (τα matchups).  Πχ full havels με greatsword 2-hand σπάει η poise από greatsword και πάνω. Γενικά θέλει μελέτη.

 

Εγώ προσωπικά έχω παρατήσει το pvp εδώ και πολύ καιρό, όταν δηλαδή δοκίμασα την arena και είδα ότι δε μου ταιριάζει σαν mode (πλην κάποια καλά 2v2). Για να πω την μαύρη αλήθεια πιο πολύ fun είχα τρολάροντας early game και γενικα 40 sl invading.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλα το recycled animation του Laurence δεν υπηρχε :P

 

Παντως το DLC φαινεται πολυ ενδιαφερον,μακαρι να χει διπλασια διαρκεια απτο μικρο προηγουμενο.Ειναι confirmed οτι θα χει πανω απο 2 bosses παντως οποτε κατι ειναι και αυτο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μέχρι τώρα πορεία μου με την Assasin μου κρίνεται ικανοποιητικότατη. Πέρα από ένα stop gap για τον πούστη τον ποντίφικα που μέχρι στιγμής είναι το δυσκολότερο boss που έχω πολεμήσει σε Souls παιχνίδι κινούμε αρκετά αξιοπρεπώς. Τώρα είμαι εναντίον της Dancer of the Boreal Valley και αν και είναι απίστευτη και εντελώς αλλόκοτη στις κινήσεις της έπειτα από 3 ψόφους θεωρώ ότι είμαι ικανός να την κατεβάσω κανονικά. Ο Pyromancer για να φτάσει σε αυτό το σημείο θα έπρεπε να είχα φτύσει αίμα και θα χρειαζόμουν και 30 ώρες παραπάνω. 

 

Μια γρήγορη δοκιμή με ορισμένα όπλα που με εξέπληξαν ευχάριστα (γιατί στα souls δεν είναι όλα νουμεράκια όπως λέμε αλλά υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά) είναι το Uchigatana επειδή το special parry που έχει είναι πολύ ισχυρότερο του parry με ασπίδα και επίσης είναι και το notched whip που αν το κρατάς two handed η επίθεση με το R2 είναι ικανή να ρίξει έναν αντίπαλο στο πάτωμα + μακριά απόσταση επίθεσης και έτσι παρά την αδύναμη επιθετική ισχύ του έχει στρατηγική χρήση για κάμποσους εχθρούς. Ειδικά αυτές οι κάργιες με τα πυρωμένα σίδερα στην Profaned Capital με το μαστίγιο ήταν η καλύτερη επιλογή που μπορούσα να κάνω και σε συνδυασμό με το Estoc να της σκίζω τα πρέκια πολλές πολλές μαζί παρά την ενοχλητικότατη κατάρα που σου έβαζαν. 

 

Δεύτερη παρατήρηση είναι το δαχτυλίδι που σου αυξάνει το χρόνο που είσαι invincible από το rolling αλλά σου μειώνει τις άμυνες σχεδόν στο μηδέν. Είναι ένα εξαιρετικό βοήθημα για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω στο κομμάτι αυτό. Δεν είναι πολύς ο επιπλέον χρόνος αλλά είναι αρκετός για να μην βρεθείς μεταξύ ζωής και θανάτου με μια επίθεση. Η δοκιμή έγινε στον Yorm the Giant που με έριχνε έτσι και αλλιώς με ένα χτύπημα αν με έπιανε οπότε το συγκεκριμένο δαχτυλίδι έκανε τη δουλειά μου πολύ άνετη εναντίον του. Κατά τα άλλα έτσι και αλλιώς ψοφάς με 2-3 χτυπήματα οπότε το να μην βρίσκομαι καν εκεί όταν το χτύπημα έρχεται είναι ότι καλύτερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράψτε λάθος παραπάνω για την Dancer...17 φορές ψόφος πριν την φάω. Η σκύλα στο τελευταίο 1/4 της ζωής της κυριολεκτικά δεν χαλαρώνει ποτέ και έχει απανωτά 1 motion kill κινήσεις που δεν μπορείς να αποφύγεις με τίποτα αν βρίσκεσαι σε λάθος μέρος πράγμα που δεν είναι απίθανο δεδομένου της ταχύτητας της και του μεγέθους της. 

 

Βάση του πόσες φορές ψόφησα η Dancer είναι το δεύτερο πιο δύσκολο boss στο παιχνίδι που αντιμετώπισα ως τώρα. Πολύ μακριά από τις 60+ φορές που πέθανα στον ποντίφικα αλλά και πάλι πολλές φορές ψόφο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

lol ρε ikaruga :P πραγματικα απο τα πιο ευκολα bosses σε ολα τα souls games! Απο τα πιο αργα και νωχελικα η dancer που βγαινει και σε νορμαλ 15 level αν πας κατευθειαν εκει απο την αρχη, και ο pontif επισης ευκολος,,, dodge and rolls και βγαινει σε χρονο dt.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ποντιφικας είναι αντικειμενικά δύσκολος και ωραίος..ειδικά άμα πας την πρώτη φορά, χωρίς να έχεις ιδέα το πιο πιθανό είναι να τον φας, σε αντίθεση με την dancer που είναι απο τα ευκολότερα bosses στο game και είναι πολύ πιθανό να την κατεβάσεις με την μία και να αναρωτηθείς αν όντως παίζεις dark souls παιχνίδι... .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...