Προς το περιεχόμενο

Dark Souls 3


Alastor192

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και για sorcerer

Α και τελικα θελω να επιβεβαιωσω οτι οντως ο sorcerer ειναι δυστηχως τελειως σκουπιδι μεχρι και

 

το dragon armor boss(κοινως πριν τα τελευταια 2 boss)για solo boss fights.Μιλαω για pure sorcerer build.Και αυτο γιατι οταν το Soul Spear(μαζι με buff απο head και rings)σκαει ναι μεν 500dmg αλλα σου τρωει ολο το mana δυστηχως.Και πριν απο αυτο με τα soul arrow μια απο τα ιδια.

 

Βεβαια αργοτερα grand archives μπαινουν στο παιχνιδι και τα γνωστα crystal Soul mass και Crystal soul spear(συνδυασμος των παραπανω με το top staff=1500dmg σε mob)και αργοτερα που και τα flask δεν ειναι θεμα ειναι ωραιος ο μαγος.

 

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ο μαγος παιζεται ανετοτατα,αλλα οχι για solo bosses.Δηλαδη μονο με summons(κατι σαν να κανεις dungeon σε mmo ενα πραγμα :P).

Βεβαια για τον sorcerer δεν ισχυει 100% αλλα σιγουρα(οπως ο pyro)θελουν παραπανω κοπο απο οτι ο knight.


Δεν ξερω αν εχουν αλλαξει κατι σημαντικα αλλα ειχα γραψει για cleric

Αυτη τη στιγμη το χειροτερο class ειναι ο Cleric δυστηχως.Και αυτο γιατι τα lightning spear του κανουν μηδαμινο dmg.Αντε το Sunlight spear αν κανει λιγο dmg αλλα για να το παρεις αυτο πρεπει να φας το τελευταιο boss,κοινως τερματιζεις το παιχνιδι χωρις αυτο....

Επισης,εστω οτι μαζεψεις τα 30μεταλια

 

για να πας Rank 2 στους Sunbros και να παρεις το Greater Lightning spear,το μερος που ειναι το covenant ειναι πριν το Dragon Armor boss fight,κοινως στα τελευταια boss πριν τερματισεις το παιχνιδι.

 

Τσαπατσουλικη δουλεια εγινε σε αυτο τον τομεα απο την FromSoftware δυστηχως.

Αν ειναι κατι που μου λειπει απο το DS1 ειναι οτι οποιο caster και να επερνες,χορτενες late game να βλεπεις dmg(οπως φυσικα ειναι και λογικο),ακομα και απο τα Lightning spear. Απο το 1 και μετα το γμησανε και ψοφησε.Γιαυτο αλλωστε και ολοι παιζουν τον cleric hybrid(με Sunlight blade κοινως).

 

O pyromancer(που εχει παρει και μερικα hex)ειναι οκ και εχει και ενα απο τα πιο fun spells στο παιχνιδι το Rapport που στην ουσια ειναι ενα mind control(δεν πιανει βεβαια σε ολα τα τερατα).

 

Οσο για το Deep Battle Axe,ειναι το αντιστοιχο Drake Sword του DS1 και Flame Longsword του Ds2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα μια τύπισα σάπια χτες που σου επιτρέπει να κάνεις respec ξοδεύοντας κάτι σάπιες γλώσσες. Το έκανα χωρίς δεύτερη συζήτηση. Αλλαξα ένα κάρο από τα stats μου με κύρια αλλαγή το STR που πλέον το έβαλα στο 16 (για να μην χάσω τη χρήση του deep big club που έχω) από το 24 που το είχα, το INT στο 27 από 20 που το είχα και το faith από 20 το μείωσα στο 18 για τώρα. Ιδιο health, λίγο παραπάνω attunement και λίγο παραπάνω endurance. Γενικά μου φαίνεται πολύ πιο viable τώρα η φάση. Εχασα βέβαια τη χρήση της καλής ασπίδας μου (θέλει 18 STR) αλλά οκ, με μια caduceous shield και με την grass crest την αντικαθιστώ ανάλογα την κατάσταση.  

 

Δεν έχω καταλάβει ακόμα πως λειτουργεί το poise στο παιχνίδι. Δεν είναι το ίδιο για όλους και για όλα τα όπλα και skillsets. Δηλαδή βλέπω ότι υπάρχει ξεκάθαρη διαφορά με αυτούς που έχουν το ίδιο poise με εμένα αλλά διαφορετικό όπλο. Δεν ξέρω αν παίζουν ρόλο και τα stats σου ή/και ο τύπος armor (light/medium/heavy) που φοράς. Γενικά θέλει μελέτη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το poise στο DS3 πηρε την κατω βολτα οπως και οι πανοπλιες.Πλεον οι επιρροες απο το Bloodborne ηταν πολυ περισσοτερες εκτως απο την ιδια μηχανη γραφικων.

 

Αντε να δουμε με το τελευταιο Dlc μπας και ακουσει τις αντιδρασεις απο το πρωτο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα μια τύπισα σάπια χτες που σου επιτρέπει να κάνεις respec ξοδεύοντας κάτι σάπιες γλώσσες. Το έκανα χωρίς δεύτερη συζήτηση.

 

Έκανες break συγκεκριμένο questline.

 

Παίξε το παιχνίδι όπως γουστάρεις και μετά ξαναξεκίνα το στο NG+ με guide.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Quest like του dark souls 3 και γενικα της σειρας αυτης που θελουν να κανεις συγκεκριμενες ενεργειες για να μιλησεις με τα διαφορα Npc μου θυμισαν πολυ εποχες παλιων Jrpg παιχνιδιων τυπου Final Fantasy που για να βρεις ορισμενα πραγματα επρεπε ή να εψαχνες(αργοτερα)απο το Internet ή να αγοραζες τα walkthrough που πουλαγαν οι εταιρειες και τα περιοδικα.

 

Καταρχας ειναι κυριολεκτικα αδυνατο καποιος στο πρωτο walkthrough οσο και να ψαξει το παιχνιδι να τα κανει ολα.Το παιχνιδι θελει τουλαχιστον αλλο 1 playthrough ειτε για το διαφορετικο τελος,ειτε για τα Npc

 

http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Side+Quests

Ikaruga μην το πατησεις,αφορα τα sidequests αρα ειναι spoiler για σενα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα questlines βασικά είναι bonus material για τους completionists και ένας από τους λόγους που τουλάχιστον για εμένα η σειρά αυτή δεν είναι χωροθετημένη στο μυαλό μου ως RPG .

 

Έπαιξα την πρώτη φορά όπως ήθελα και φυσικά δεν είδα κανένα questline, μετά το NG+ παρέα με το guide για να δώ τα questlines μαζί με άλλο τέλος και τώρα στο NG++ που είμαι κάπου στη μέση, είχα σκοπό για το δύσκολο τέλος + το DLC.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανες break συγκεκριμένο questline.

 

Παίξε το παιχνίδι όπως γουστάρεις και μετά ξαναξεκίνα το στο NG+ με guide.

 

Το κατάλαβα γιατί μια καριολίτσα στο firelink shrine μου είπε ότι λόγο αυτού που έκανα την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε θα είναι ως εχθροί. Δεν με πειράζει όμως γιατί το build όπως το είχα ήταν εντελώς unviable και gimped. Κατά τα άλλα όμως -μόνο- όπως θέλω εγώ παίζω τα souls. Οδηγό γενικότερα δεν χρειάζομαι, αρκούμαι στο να μάθω να δω τι έχασα την πρώτη φορά και απλά σε NG+ είμαι πιο σχολαστικός (όπως παράδειγμα να είμαι πάντα σε κάθε σημείο kindled για τα single player black fantoms). 

 

Γουστάρω επίσης το νέο artwork, αισθάνομαι σαν να παίρνω μέρος στον κόσμο του Berserk και έχω μια έντονη επιθυμία να τα σβήσω όλα και να ξεκινήσω με ένα ντούκι που θα εξελιχθεί σαν "Black Swordsman" με αντίστοιχο armor set και όπλο και βαλίστρα (αλλά δυστυχώς όχι κανόνι...τα firebombs θα αντικαταστήσουν το κανόνι) σαν role play. Χμμμ....ίσως και να το κάνω...

 

Το poise στο DS3 πηρε την κατω βολτα οπως και οι πανοπλιες.Πλεον οι επιρροες απο το Bloodborne ηταν πολυ περισσοτερες εκτως απο την ιδια μηχανη γραφικων. 

 

Διαφωνώ ότι είναι θέμα επηρεασμού από το Bloodborne. Βλέπω ξεκάθαρη εξέλιξη του συστήματος του Demon Souls λίγο πολύ σε πάρα πολλά καίρια ζητήματα όπως είναι η ταχύτητα κίνησης και μάχης, η απλοποίηση του armor system, η επιλογή της κατηγορίας όπλων σου από νωρίς, οι μεγάλες και εκτεταμένες περιοχές χωρίς πολλά πολλά τούνελ, το firelink shrine σαν nexus για ότι χρειάζεσαι για τα πάντα κτλ κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το firelink shrine σαν nexus για ότι χρειάζεσαι για τα πάντα κτλ κτλ.

Γιατι εν μερη και στο Dark Souls 2(το τονιζω εν μερη)με την majula αυτο δεν γινοταν?

Για την απλοποιηση των πανοπλιων διαφωνω καθετα γιατι και στο Bloodborne το ειδα αυτο και ξενερωσα ασχημα.

 

Σε γενικες γραμμες δεν επαιζε πρακτικα κανενα ρολο τι πανοπλια φοραγες.Στην ουσια φοραγες οτι σου αρεσε περισσοτερο εμφανησιακα που στα Souls παιχνιδια δεν ισχυε και το τελευταιο παιχνιδι λεγεται Dark Souls 3 και οχι Demons Souls 2(χωρις αυτο να σημαινει φυσικα οτι ολα πρεπει να ειναι κοπιες απο το προηγουμενο DS2).

 

Για το Artwork ειμαι σιγουρος οτι στο youtube θα βρεις ατομα που εχουν κανει το build που αναφερεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι εν μερη και στο Dark Souls 2(το τονιζω εν μερη)με την majula αυτο δεν γινοταν?

Για την απλοποιηση των πανοπλιων διαφωνω καθετα γιατι και στο Bloodborne το ειδα αυτο και ξενερωσα ασχημα.

 

Σε γενικες γραμμες δεν επαιζε πρακτικα κανενα ρολο τι πανοπλια φοραγες.Στην ουσια φοραγες οτι σου αρεσε περισσοτερο εμφανησιακα που στα Souls παιχνιδια δεν ισχυε και το τελευταιο παιχνιδι λεγεται Dark Souls 3 και οχι Demons Souls 2(χωρις αυτο να σημαινει φυσικα οτι ολα πρεπει να ειναι κοπιες απο το προηγουμενο DS2).

 

Για το Artwork ειμαι σιγουρος οτι στο youtube θα βρεις ατομα που εχουν κανει το build που αναφερεις.

 

Δεν έχω παίξει το DS2, δεν με τράβηξε καθόλου με το fail artwork που έχει. Ακόμα και σήμερα δεν μ'αρέσει αυτό που βλέπω. Κατά τα άλλα εμένα το θέμα των armor δεν με απασχολεί. Ανέκαθεν τα souls ήταν παιχνίδια skill based και όχι stats based οπότε οι armors ήταν πάντα δευτερεύοντος σημασίας. Το Demon Souls που λες είναι το πρώτο πρώτο dark souls και ξεκίνησε ως exclusive της Sony. Το Dark Souls στην ουσία είναι το Demon Souls 2 και το Dark Souls 3 είναι το Demon Souls 3. Το Bloodborne είναι άλλο αλλά στο ίδιο μήκος κύματος όμως το θεωρώ πολύ περισσότερο κοντινό σε κάτι τύπου Castlevania παρά Souls (απλά με το πεντιγκρί των souls). Αρνούμαι να συμπεριλάβω το DS2 σαν κεντρικό παιχνίδι. 

 

Με αυτήν την λογική λοιπόν προσωπικά θεωρώ ότι το DS3 έχει το καλύτερο balance μεταξύ άμυνας και επίθεσης γιατί τα souls ήταν περισσότερο επιθετικά παρά αμυντικά. Βέβαια οκ το πρώτο DS είχε πολύ άμυνα και αργή κίνηση αλλά βλέπω ότι είναι το μοναδικό από όλα τα souls που έριξε την ταχύτητα τόσο πολύ. Το θεωρώ επίσης πολύ πιο "ρεαλιστικό", αν φας κάνα great axe στο κεφάλι λίγα πράγματα θα σε προστατέψουν και μου αρέσει που με πιέζει να μάθω να μελετάω κινήσεις και να αποφεύγω. Βέβαια μέχρι στιγμής δυστυχώς τα caster classes βλέπω ότι έχουν κάποιο πρόβλημα αν και ένας sorcerer πιστεύω να τα πάει καλά μόνο και μόνο γιατί θα έχει το dexterity του στο ίδιο περίπου επίπεδο εξέλιξης με το intelligence και attunement του. Μπορεί και να κάνω λάθος όμως.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω προσωπικα προτιμαω τωρα που βγηκε και το Bloodborne και το Dark Souls 3 το στυλακι αυτο. Αλλα απο την στιγμη που στο παιχνιδι μπαινουν Greatshield,Greatsword,heavy armor κλπ(και μιλαμε και για Rpg μη χεσω,action μεν αλλα rpg κιολας)δεν γινεται να τρως το ιδιο σχεδον dmg με heavy armor απο οτι με leather.

 

To Bloodborne ηταν λογικο να ειναι ετσι αφου μιλαμε για παιχνιδι χωρις μαγειες(sorcery,hex,pyromancy,miracles κλπ) και χωρις ασπιδα.

 

Κοινως επρεπε να ειναι λιγο πιο ευκολο σε αυτο το κομματι της ζημιας που θα τρως. Αλλα στα DS που υπαρχουν και οι κανονικες γνωριμες πανοπλιες και ασπιδες και και ας τις εβγαζαν τελειως να το εκαναν εξαρχης οπως το BB εκει ειναι που διαφωνω.

 

Με λιγα λογια μου την σπαει να υπαρχει ποικιλια που να ειναι αχρηστη(στο κομματι αυτο τουλαχιστον).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά άχρηστη δεν είναι, μην λέμε και ότι θέλουμε. Είδα τρομερή διαφορά στις μάχες των Watchers και Decons of the deep αλλάζοντας armor. Αλλο να ψοφάω σε 2-3 hits και άλλο να ψοφάω σε 4-5. Το ίδιο και με τα όπλα, ποτέ δεν μέτρησα το damage τους. Πάντα με ενδιέφερε σε πόσα Hits έπεφτε ή έτρωγε stagger ένας εχθρός. Μπορώ να κάνω ας πούμε 2 hits = stagger και αμέσως μετά εγώ roll out για stamina recovery. Ετσι τα μετράω εγώ. Το αν κάνω με το ένα όπλο 100 damage και με το άλλο 110 δεν μου λέει τίποτα. Ως real time παιχνίδι αυτά θεωρώ ότι έχουν σημασία και όχι τα νουμεράκια.

 

Μπήκα ας πούμε τώρα Iralyth και το όπλο μου είναι το λιγότερο σκατά. Τρομακτικά μικρό range, χαμηλό priority, ελάχιστες δυνατότητες stagger και οι frost dancer knights με κάνουν κέφι και μόνες τους να είναι, πόσο μάλλον αν έχουν παρέα. Αντίθετα το ταυτόχρονο run με την assassin μου πάει πολύ καλύτερα. Μόλις έφαγα το great rotten tree και δεν έχω ούτε 4 ώρες τη στιγμή που με τον Pyromancer το ίδιο ακριβώς run με πήρε 12 ώρες (δεν κάνω πλάκα) ενώ ταυτόχρονα με την assassin μου είμαι και μικρότερο level σε σχέση με αυτό που ήμουν ως pyromancer. Απίστευτο όπλο βέβαια το Estoc και συνδυαστικά με το spell Spook που δεν ακούγεσαι και δεν τραυματίζεσαι όταν πέφτεις από ύψος με έχει σώσει άπειρες φορές μέχρι τώρα. Πολλά backstabs, πολλά staggers και εύκολο σχετικά kiting από κοντά  από safe zone με poking attacks και εύκολο rolling αν κάτι πάει στραβά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά βρίσκω αδιανόητο να ανεβάζεις specs για να φορέσεις για παράδειγμα την πανοπλία του Gundyr, από τις πιό βαριές του παιχνιδιού, και η διαφορά από την αρχική πανοπλία του Knight να είναι σχεδόν ανύπαρκτη, τόσο στην κίνηση του παίχτη, όσο και στο poise και damage reduction.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη επί του θέματος, απλά δηλώνω ότι το θέμα stats δεν είναι κάτι που επηρέαζε ποτέ τα souls παιχνίδια εκτός από το πρώτο demon souls που πράγματι οι πιο βαριές πανοπλίες ήταν εντελώς άχρηστες. Από εκεί και έπειτα θεωρώ ότι οι βαριές πανοπλίες είναι ένας συνδυασμός HP και προστασίας για να αντέξεις κάποια χτυπήματα παραπάνω. Το να φοράς βαριά πανοπλία χωρίς να έχεις το κατάλληλο endurance και HP για να την υποστηρίξεις δεν είναι και το καλύτερο. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τα βαριά όπλα, πρέπει να φτιάξεις με τέτοιο τρόπο το build έτσι ώστε όταν κατεβαίνει το τσεκούρι από ψηλά διάφορα ζωντανά νεκρά να ψοφάνε για τα καλά. Αν μια πανοπλία που είναι βαριά μου εξασφαλίζει να αντέξω ένα χτύπημα παραπάνω για εμένα it's working as intended γι αυτό το παιχνίδι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...