Προς το περιεχόμενο

Dark Souls 3


Alastor192

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ θα επέλεγα τον καλύτερο φωτισμό για να βλέπω και που σκατα πάω γιατί θα είναι και αγγούρι όπως το DS1 , όχι απλά δύσκολο .

Gameplay του Bloodborne έχει , απλώς μάζεψαν λιγο το blood και gore για να μην τους πούμε ότι έπρεπε να το πούν Bloodborne 2  :P .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και εγω ειμαι υπερ του φωτισμου γιατι προσθετει ειδικα σε ενα τοσο ατμοσφαιρικο παιχνιδι.. 

Προσπαθω να φανταστω το Bloodborne στο PC με ολο το full glory σε μια μεγαλυτερη αναλυση και εχω μεινει με το στομα ανοιχτο.. #keep_dreaming

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σωστά παιχνίδια Souls (όλα εκτός του 2 δηλαδή) έχουν "φτιαχτό" φωτισμό. Δηλαδή ο δημιουργός έχει επέμβει παντού έτσι ώστε ο φωτισμός να είναι όπως θέλει αυτός την κάθε στιγμή. Γι αυτό και κανένα κανονικό souls (όλα εκτός του 2 δηλαδή) δεν έχει real time φωτισμό γιατί σκοτώνει την ατμόσφαιρα και το artwork που θέλει να τονίσει ο δημιουργός. Είναι ο σοβαρός λόγος που το 2 δείχνει τόσο πεζό και "άψυχο". Εχει έλλειψη σοβαρού artwork direction και γι αυτό ο φωτισμός του και το περιβάλλον του είναι άγευστα.  

 

Το 3 ευτυχώς δεν δείχνει να έχει αλλάξει αυτό που έχουν τα κανονικά souls σε θέμα art direction με συνέπεια ο φωτισμός για άλλη μια φορά να είναι "φτιαχτός". Οταν ο δημιουργός λοιπόν είναι κάποιος σαν τον Miyazaki αυτά είναι τα αποτελέσματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω πως μπορει ο prebaked φωτισμος να αποτελει καλυτερη λυση απο τον real time, καθοτι ο real time φωτισμος θα αποδωσει σωστα ενα περιβαλλον. Μαλλον με την μεθοδο της υπερβολης σε αρκετα σημεια κατι που βρισκω τις περισσοτερες φορες αστοχο.

Προσωπικα για εμενα με το σωστο art direction τιποτα και κανενα lightmap δεν αντικαθιστα τον real time φωτισμο αν θελουμε να μιλησουμε για art direction για αυτο τον τομεα, γιατι art direction φυσικα δεν ειναι σε καμια περιπτωση μονο αυτο..

Αλλα αυτη ειναι μια κουβεντα που πρεπει να την κανουμε οταν βγουν καποια βιντεο που θα εχουμε περισσοτερες πληροφοριες..

Και προσωπικα το γεγονος οτι ηγειται ο Miyazaki του τιτλου μονο ελπιδοφορο μπορει να ειναι..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν λέω "φτιαχτό" δεν εννοώ pre-baked. Εννοώ στοχευμένο με αλλαγές όπως και όπου χρειάζεται. Μερικά ονόματα θα σε πείσουν...tomb of the giants, demon ruins (ειδικά στη σπηλιά πριν μπεις εντελώς στα ruins), New Londo ruins (που ο φωτισμός δημιουργεί οπτασίες), real anor Londo, Painted world of Ariamis και γενικά υπάρχει μια ιδιαίτερη προσοχή στο πως δείχνει κάθε μέρος και πως μπορείς να κινηθείς βάση αυτού.

 

Δες παράδειγμα το Lords of the fallen που έχει real time φωτισμό αλλά έχει μούφα artwork και έτσι στηρίζεται στα "φυσικά" γραφικά και φωτισμό του για να "δείξει".  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα δεν διαφωνησα στο οτι ενα παιχνιδι μπορει να στηριχθει μονο στο real time φωτισμο για να επιτυχει.

Διαφωνησα στο οτι π.χ τα διαφορετικα prerendered object textures μπορουν να τον αντικαθιστουν στα παιχνιδια οσο καλο και να ειναι το artwork.Mεχρι εκει που γνωριζω οτιδηποτε δεν ειναι real time και μπαινει fixed σε ενα δυναμικο περιβαλλον ειναι baked (shadows,reflections etc). Sry αλλα μεχρι στιγμης τα DS δεν ηταν και η επιτομη των γραφικων για εμενα..Υπηρχαν βέβαια κ σημεία οπως κάποια που εμπαινε δυναμικο light source κ τοτε ελεγες τωρα κατι γινεται..

Ακομη και στον real time φωτισμο τα light sources παλι πρεπει να ειναι σωστα τοποθετημενα ετσι ωστε να δωθει ωραια αισθηση και αυτο ειναι μερος του artwork.

Το Lords of the Fallen αν το προσεξεις εχει πολυ accurate φωτισμο και απιστευτα contact shadows. Οχι για φθηνο εντυπωσιασμο, αλλα πολυ περισσοτερο accurate..Σημαντικη παρατηρηση και το τονισα πριν.. Αλλο εντυπωσιασμος και γλυτωνουμε και επιδοσεις και αλλο προσπαθεια για οσο το δυνατον σωστοτερη αποδοση ενος δυναμικου περιβαλλοντος.

Τουλαχιστον σε γραφικα δεν νομιζω οτι συγκρινονται τα προαναφερομενα με αυτο σαν τεχνολογια..Σαν artwork ειναι καθαρα υποκειμενικο. Ουτε εμενα με εντυπωσιασε αλλα σιγουρα ηταν αρκετα καλυτερο απο τον σωρο.

 

Απο αυτα που εχω δει παντως γιατι αυτο μας νοιαζει εδω, νομιζω οτι το DS3 θα το απολαυσουμε δεοντως για πρωτη φορα σε ολους τους προαναφερθεντες τομεις.

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικο ειναι να τα γραφει αυτα οταν δεν εχει παιξει αλλο παιχνιδι της σειρας http://steamcommunity.com/profiles/76561198030945710/games/?tab=all

 

Βεβαια και με το Bloodborne τωρα που το παιξανε πολλοι στο Ps4 σαν πρωτο τους παιχνιδι αν δεις οι περισσοτεροι γραφανε οτι απλα παιξανε το παιχνιδι και δεν καταλαβανε τπτ απο πλευρας ιστοριας.Και αυτο γιατι ειναι σε τελειως διαφορετικο επιπεδο απο τα κλασσικα παιχνιδια.


Εντωμεταξυ αυτο το ρημαδο Dark Souls prepare to Die Edition ειναι σε καθε Steam sales 4.99ευρω,πραγματικα ενας καφες υποθεση. Και βλεπω παρα μα παρα πολλους κυριως σε ξενα site να το γραφανε αυτο ειτε στο Bloodborne ειτε τωρα στο DS3(guys i have never played any previous DS games.Do i have to play them for the story or not??). Πραγματικα ομως τραγικα πραγματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είτε τρολαρουνε σαν τον Οροκουσάκη , είτε θέλουνε bloodborne και όχι dark souls το αγγούρι θα το φάνε .Κανένα της σειρας δεν σε παίρνει απο το χεράκι ούτε ειναι σίριαλ σαπουνόπερας σε συνεχειες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

New Screenshots

 

Starting Classes

 

Starting Gifts

 

 

Απο σημερα και επειτα θα βγαινουν στην επιφανεια πληροφοριες απτο press conference με νεα gameplay videos.Η τελευταια φαση του hype ξεκινα για τα καλα

 

 

EDIT:

 

50 λεπτα gameplay.Εμφανως βελτιωμενα και τα γραφικα,αλλα και ο χειρισμος σε σχεση με το build του Οκτωβρη...

 

Επεξ/σία από Alastor192
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πεταξανε το Bloodborne και το interface του 1 στο blender  και βγηκε αυτο in the mix  :P .A να δουμε , αλλα μαλλον γλιτωσαμε που δεν θα τρεχει υποχρεωτικα σε 10 με directx12 γιατι θα πηγαινε και αυτο με 10 fps  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο λογος για τον οποιο ταιριαζει πολυ το ολο στυλ στο DS3 πλεον με τα γραφικα αλα Bloodborne ειναι γιατι δυστηχως το Bloodborne υστερουσε σε αρκετα πραγματα οπως εχω ξαναπει σε σχεση με την σειρα Souls.

 

Δεν ειχες ασπιδα(κατανοητο ομως βαση του ολου concept με το secondary οπλο/πιστολι)

 

Δεν υπηρχε η εννοια του βαρους και αρα και του dodge/roll οπως στα παιχνιδια Souls.

 

Δεν ειχαμε Boss Souls παλι αλλα Dark Souls(κυριως για το γεγονος οτι πλεον επαιρνες και μαγειες μεσω των ψυχων αυτων)

 

Δεν ειχε covenants αλα DS1 και 2.Ειχε 3 ολες κιολες αλλα πιο πολυ διακοσμιση παρα σαν ουσια.Εξου και το γεγονος οτι δεν ειχαν καποια αξιολογα rewards.

 

Δεν ειχε μαγειες/miracles/Pyromance/Hexes και δεν ξερω και γω τι αλλο καινουργιο μπορει να βαλουν στο 3.

 

Δεν σου ειχε merchants αλα Dark Souls παρα μονο οτι αγοραζες στη βαση(Hunters Dream)

 

Δεν μπορουσες να κανεις upgrade σε πραγματα παρα μονο στα οπλα(ουτε καν στο armor)

 

Ειχε ελαχιστα friendly npc summons

 

Δεν ειχε στα Upgrade elemental στοιχεια βλεπε πχ Fire Longsword(μονο ειχε το αντιστοιχο με τα Resign)

 

Και βεβαια αλλα που δεν μου ερχονται τωρα στο μυαλο ή δεν ειναι τοσο σημαντικα

 

Βεβαια πετυχαινε σε αλλα πραγματα το BB οπως ατμοσφαιρα,καινοτομια(secondary weapon),dungeons κλπ

 

Αλλα για οσους απο μας εχουμε συνηθισει στα προηγουμενα της σειρας τα παραπανω ειναι παραπανω απο αξιοσημειωτα,γιαυτο αλλωστε και το hype για το DS3 ειναι μεγαλο(α ειναι και ο miyazaki παλι παρον).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...