Προς το περιεχόμενο

Dark Souls 3


Alastor192

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι και εγω αυτο πιστεύω αλλα δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα, και αντε να αποδείξεις οτι δεν ενεργοποιησες εσυ το παιχνιδι και ζητάς δεύτερο κωδικό... ελπιζω να βγάλουμε ακρη. Έστειλα μήνυμα  στο support και περιμένω απαντηση ελπιζω γρηγορα και οχι αυριο

 

Edit: απο οτι βλεπω ειμαστε ιδη 3 εδω με λαθος κωδικο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι λες ρε συ.Και εγω απο instant gaming εκανα παραγγελια και μου ηρθε.Λιγη υπομονη μονο γιατι λογικα πρεπει να γινεται χαμος με το παιχνιδι.

τι λεω? και τι υπομονη? υπομονη για να ερθει?μα ηρθε! και duplicate κλειδι μου στειλαν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αντίστοιχη περίπτωση μου είχαν ζητήσει print screen από library.

Πιστεύω θα λυθεί το θέμα , ίσως όμως μας πάρει λίγο περισσότερο χρόνο από αυτον που υπολογίζαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρωτη και τελευταια φορα που αγοραζω απο "κλειδαδικα" αι στο σιχτιρ συγχυστηκα βραδιατικο με τους κινεζους η τι ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρωτη και τελευταια φορα που αγοραζω απο "κλειδαδικα" αι στο σιχτιρ συγχυστηκα βραδιατικο με τους κινεζους η τι ειναι

Επι εποχες ps3 γνωστος μου ειχε αγορασει το Killzone 2 για το Ps3 απο Γερμανο στο mall.Γυρναει σπιτι βγαζει τις ζελατινες,ανοιγει το κουτι και μεσα το Dvd ελειπε.....Αρα μην γραφουμε και οτι να ναι επειδη πεσαμε στην περιπτωση τωρα που εγινε ενας μικρος πανικος με το hype που δημιουργηθηκε γυρω απο το DS. Ξενερα που εγινε αλλα υπομονη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις μου απαντησαν...

Αυριο τα σπουδαία, μου ειπαν μαλιστα να κλείσω και το support request ,και οτι εχουν προβλημα με ολη την παρτίδα των κωδίκων  δεν ξερω αν πρεπει να το κανω αλλα μαλλον δεν θα χασουμε τα λεφτα μας αλλα θα παιξουμε τελευταίοι 

 

"

Hello,
 
We are contacting you following to the delivery of Dark Souls 3. As many of you have already noticed, some codes are declared as already used. We had the confirmation from our Namco distributor that there is an issue with this batch. You will get a new code tomorrow automatically, there is no need to contact the customer support.
 
If you have already contacted us through the website, please close your customer support request manually to help us.
 
Sorry again for the inconvenience, See you tomorrow on Instant-Gaming.com,
Regards
"
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο μήνυμα πήρα και εγώ.

Έκανα cancel στο support και βλέπουμε από αύριο.

 

να ενημερώσω οτι τελικά μου έστειλαν νεο code πριν λιγο και δουλεψε ευτυχώς μια χαρα! παροτι στο μηνυμα μου ειπαν θα τον λαβω αυριο! Λογικά θα έρθουν και σε εσας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειπαμε.Εχει πεσει υπερβολικο hype για το παιχνιδι,εγινε και η χαζομαρα με την Ιαπωνικη εκδοση,ανεβηκαν και οι τιμες και τα φθηνοτερα κλειδαδικα ηταν το Cd keys και το Instant gaming.Και μιας και βγηκαν και review που ηταν θετικα για το παιχνιδι επεσαν ολοι με τα μουτρα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...