ADHD Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Ναι δεν το χω καταλαβει και εγω αυτο το "casual" κτλπ, ολα τα single player games βγαινουν με τον ενα η με τον αλλο τροπο δεν ειναι competitive game να δουμε το elo σου..
Fulgore Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 lol ρε ikaruga πραγματικα απο τα πιο ευκολα bosses σε ολα τα souls games Και μαλιστα για να δεις και ποσο λαθος εισαι για αλλη μια φορα,ακομα και στο σχολιο περι δυσκολιας των συγκεκριμενων boss ολως τυχαιως οι υπολοιποι εχουν τελειως διαφορετικη γνωμη απο σενα......
ADHD Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Νταξει δεν ειναι και κανα δυσκολο boss ομως, φιλος που επαιζε πρωτη φορα souls game την εβγαλε με τη μια.
Fulgore Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Νταξει δεν ειναι και κανα δυσκολο boss ομως, φιλος που επαιζε πρωτη φορα souls game την εβγαλε με τη μια. Δεν ειπα οτι ειναι το πιο δυσκολο boss ever,ειπα οτι δεν ειναι και απο τα πιο ευκολα οπως ειπωθηκε και οτι αρκετος κοσμος ειχε και μερικους ψοφους(οπως και στον Ποντιφα).
najinblue3 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 εγω λεω σταματηστε το εδω και ετοιμαστειτε για περισσοτερους ψοφους στο ΝΙΟΗ
zeke Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 @zeke το ειπα και πιο πανω και στο ξαναλεω, οταν λες casualies τι εννοεις ? single player παιχνιδι ειναι , δεν ειναι competitive, ladder δεν παιζει, δε μπορω να καταλαβω γιατι το θεωρειται-θεωρουσατε hardcore τη σειρα, δεν εχει κανα τρελο βαθος σε χτισιμο χαρακτηρα, ολα ειναι obvious anyway Εχω ανεφερθει στα mechanics πριν βγει το game,,,παντα με μια επιφυλαξη η οποια βεβαια εφερε τα πανω κατω. Τα mechanics του ειναι απλοποιημενα: stamina weight , dodge , poise οπως και broken-spam με την εννοια του casual=ez game, σε σχεση με τα προηγουμενα. Για να μην κανω 10 quote, ναι τα speedrun ειναι ενα ειδος challenge, οπως τα SL1 classic runs, οπως και calamity naked SL1 runs κλπ κλπ Aλλα challenges θεωρουνται και τα pvp-pve builds SL100-120 με το να φτανεις NG+100φευγα που λεει ο λογος και να κανεις pvp εννοειτε,,δηλαδη να δουλευουν και σε pve στα παντα και pvp,,,Επισης και τα LLpvp builds 30-50κτλ. Αυτα προφανως και δεν ειναι obvious. Anyway αντικειμενικα το boss δεν ειναι κατι το τρομερο σαν δυσκολια..
Fulgore Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 εγω λεω σταματηστε το εδω και ετοιμαστειτε για περισσοτερους ψοφους στο ΝΙΟΗ Δεν βγαινει σε Pc 1
dimyok Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Και δεν ειμαστε και αρκετα hardcore . Αυτο και αν ειναι δυσκολο ΝιΟhh παλι ψοφησα επρεπε να το λενε 1
najinblue3 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 γενικα θα πεσει κλαμα με το ΝΙΟΗ fulgore exeis ps4 απ οσο ξερω
ADHD Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Το nioh φαινεται δυσκολότερο σαν πρωτη εντυπωση απο οποιοδηποτε souls αλλα αν κανεις overlevel και farm για equipment γινεται αρκετα βατό, αυτη ειναι η εντυπωση που μου εδωσε το demo. 1
GjokerR Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Μια απορία μόνο από πότε ορίσαμε την λέξη hardcore το pvp ή το multiplayer ή τα ladder ?
zeke Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Σαν challenge και οχι hardcore, θεωρειται το pvp με την εννοια οτι κανεις και pve υποχρεωτικα για να παρεις αυτα που θες για το pvp,,,η και προχωρας οσα NG θες εφοσον δουλευει το pvp build σου.Αποψη μου για το hardcore συνεπαγεται με την εννοια του δυσκολου content, δυσκολα mechanics (κατανοησης-theorycraft και skill) και unforgiving gameplay,,,το bad design δεν το λαμβανω υποψη μεσα σε αυτο τον ορο.
dimyok Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Μια απορία μόνο από πότε ορίσαμε την λέξη hardcore το pvp ή το multiplayer ή τα ladder ? από εδώ https://en.wikipedia.org/wiki/Hardcore_(1977_film) 1
najinblue3 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Μια απορία μόνο από πότε ορίσαμε την λέξη hardcore το pvp ή το multiplayer ή τα ladder ? hardcore για μενα min-max gear, competitive environment, ladder, hard content, hard boss encounters etc Μιλαω παντα προσωπικα προς Θεου, ποτε δεν ειπα οτι το οριζω, path of exile = hardcore ενα παραδειγμα του τι θεωρω
ikaruga24 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2017 Πάντως σε εμένα τον ποντίφικα που ψόφησα τόσες φορές είχε να κάνει και με το γεγονός ότι ήμουν underlevel για το σημείο (44) και για την Dancer έχω σίγουρα την εντύπωση ότι είναι εντελώς random το πως θα συμπεριφερθεί. Δηλαδή όταν κατάφερα και την έφαγα ένιωσα ότι μου τη "χάρισε" γιατί πολλές φορές με κοιτούσε χωρίς να κάνει τίποτα. Τις προηγούμενες φορές όμως κοντά στο 1/3 ή 1/4 των HP της κυριολεκτικά δεν έβρισκα κανένα μα κανένα άνοιγμα σε συνδυασμό με το management αποφυγής + επίθεσης. Επίσης βλέπω ότι το DS3 είναι πολύ πιο online από τα προηγούμενα. Τι εννοώ με αυτό; Οτι το single player το αισθάνεσαι ότι κάθε ώρα και στιγμή είσαι ανεπαρκής και ότι οι εχθροί δεν παίζουν με τους ίδιους κανόνες με εσένα δεδομένου ότι έχουν άπειρο stamina και HP (ειδικά όσο προχωράς). Τώρα είμαι level 65, έχω μεταξύ 324 και 344 attack power (sharp Estoc + 6 και sharp Uchigatana + 7) και οι εχθροί έχουν τόσα HP που θέλει 3-4 backstab/riposte για να ψοφήσουν. Το θεωρώ κάπως κουραστικό αυτό η αλήθεια είναι και ειδικά οι εχθροί που δεν παθαίνουν riposte/backstab (όπως αυτά τα γαμημένα φιδοδεντροζόμπι που είναι ότι πιο ενοχλητικό από τους ενοχλητικούς εχθρούς του παιχνιδιού) και την κάθε μάχη αισθάνομαι ότι πολέμησα boss.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα