Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Που φτασαμε να προσφερουν τα αυτονοητα σαν εξτρα για τις νεες κονσολες...

 

Αυτο και αν ειναι ντροπη για τις κονσολες ανεξαρτητου μαρκας και γενειας.

 

Ντροπή είναι οι χρήστες τους.

 

μπραβο ρε spencer αν και κατοχος πσ4 μακαρι με αυτη τη κινηση να στειλει την sony  στα ταρταρα

 

Έχεις αγοράσει μετοχές της MS;

  • Like 1
  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Και τα δύο είναι PowerPC, δεν ξέρω απο που προκύπτουν αυτά που λες. Έχεις κάποια πηγή;

Η αρχητεκτονική του Cell ειναι βασισμένη στoν 970 PowerPC της IBM δεν είναι ο ίδιος powerpc.. ειναι σαν να λες ότι ο intel Edison ειναι pentium 4...

 

O Xenon της microsoft ειναι powerpc χωρίς multiple execution units και διαφορετικό Instructionset (και εξού και η ευκολία του port σε xbox1)

 

πηγή; το internet ψαξε δεν ειναι κριμένα μαζι με τα νεφελίμ :P

 

Δημοσ.

Πόλη σωστή κίνηση, έτσι δίνεις τον κόσμο να μεταφερθεί στην επόμενη γενιά χωρίς να λέει "Γιατι να πάω στο One? στο 360 έχω 50 παιχνίδια "και επίσης δίνει και την δυνατότητα σε νέους του χώρου να αγοράσουν παιχνίδια που πραγματικά άφησαν εποχή,

Δημοσ.

"Η αρχητεκτονική του Cell ειναι βασισμένη στoν 970 PowerPC της IBM δεν είναι ο ίδιος powerpc.. ειναι σαν να λες ότι ο intel Edison ειναι pentium 4"
Κανονικός PowerPC επεξεργαστής (3πύρινος) είναι. Καμία συμβατότητα με x86 ISA. Μόνο η AMD έχει άδεια από την Intel να βγάζει επεξεργαστες συμβατούς με x86. Προφανώς το XboxOne θα υιοθετεί κάποια ahead-of-time compilation μεθοδο για την μετάφραση του PowerPC κώδικα σε x86. Οτιδήποτε άλλο θα ήταν πιο αργό και από τον αργό θάνατο (και θα πρόσθετε 1 τόνο από synchronization errors)!

Δημοσ.

O cell δεν ήταν powerpc cpu

 

H microsoft στο xbox είχε ενα custom pentium III επεξεργαστή

Στο xbox360 ενα custom powerpc o οποίος είχε CISC instruction set βασισμένο στον pentium και κατ ασυνέπεια ειναι compatible με x86 εφαρμογές.

 

 

Η αρχητεκτονική του Cell ειναι βασισμένη στoν 970 PowerPC της IBM δεν είναι ο ίδιος powerpc.. ειναι σαν να λες ότι ο intel Edison ειναι pentium 4...

 

O Xenon της microsoft ειναι powerpc χωρίς multiple execution units και διαφορετικό Instructionset (και εξού και η ευκολία του port σε xbox1)

 

πηγή; το internet ψαξε δεν ειναι κριμένα μαζι με τα νεφελίμ :P

 

Οτι να ναι κλασσικά.

Παντού βρίσκουμε οτι ο επεξεργαστής του XBOX360 είναι/βασίζεται σε PowerPC και δεν γίνεται καμιά αναφορά για P3 και X86 εντολές. Οι πηγές σου που δεν είναι νεφελίμ ποιες είναι; :rolleyes:

Δημοσ.

Ειπαν πως ειναι δωρεαν αρκει να βαλεις μεσα το original 360 παιχνιδι για να μπορεσεις να κατεβασεις την digital εκδωση τους! Προφανος ολα θα ειναι digital μιας κ ειναι διαφορετικες κονσολες! Φανταζομαι πως θα υπαρξει και ειδικη ασφαλεια για τα παιχνιδια διοτι ο καθενας θα μπορουσε να δανειστει τα 360 παιχνιδια απο φιλους κ να τα κατεβασει οποτε ισως για να το αποφυγουν αυτο μαλλον θα το κανουν ετσι ωστε να μπορεις να κανεις register το καθε παιχνιδι μονο μια φορα!

Δημοσ.

Xbox one. Γενικότερα είμαι πολύ fan των racing games και θεωρώ ανώτερο το forza καθώς και το controller του xbox one για τέτοιου είδους παιχνίδια, όμως αυτός δεν ήταν αρκετός λόγος να πάρω στο xbox και έλεγα να πάω για πιο σίγουρα στο ps4. Τώρα όμως που θα μπορώ να παίξω αρκετά από τα παιχνίδια του 360 σε συνδυασμό με κάποια από τα κορυφαία κατά τη γνώμη μου exclusive του xbox, με κάνουν να πάω προς το xbox.

Τσίμπα και τα 2 Forza μαζί με Sunset Overdrive. Αξίζουν με το παραπάνω αν το κάνεις. Σε περίπτωση PS4 Bloodborne και καλή υπομονή και ψυχραιμία. :P

  • Like 1
Δημοσ.

Χωρίς να είμαι ειδικός, νομίζω ότι το PS4 είναι πιο δύσκολο να κάνει emulation το PS3 λόγω πολυπλοκότητας της αρχιτεκτονικής του cell.

Δημοσ.

Πολύ καλή κίνηση, τη στιγμή που η Sony προς το παρόν βασίζεται στα remake! Ας ελπισουμε να ακολουθήσουν και οι ιάπωνες.

 

Και τα δύο είναι PowerPC, δεν ξέρω απο που προκύπτουν αυτά που λες. Έχεις κάποια πηγή;

Όπως προαναφέρθηκε, οπουδήποτε στο internet προκύπτει η πληροφορία ότι και τα δύο έχουν instruction set PowerPC.

Δημοσ.

Τα δύο σημαντικότερα πράγματα που ήθελε η κοινότητα υλοποιούνται

 

1. Cross Platform compatibility

2. Backwards compatibility

 

Τι άλλο είπαμε ότι θέλουμε?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...