Rockavlon Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Το έχω ξαναγράψει αλλά αν δεν μπορεί ο βασιλιάς να τσακίσει τους πεινασμενους τότε πως αντισταθεί σε όσους θέλουν να πάρουν τον θρόνο; Επίσης αν οι πεινασμένοι είναι δυσαρεστημενοι με τον βασιλιά και έχουν τόση δυναμη γιατί δεν τον ανατρέπουν; Γενικά η συγκεκριμένη ιστορία μπάζει από παντού. ΥΓ. Είναι δυνατόν να περπατάει η Σερσει γυμνή και με 2 θρησκοληπτους να την προστατεύουν και να μην την λιντσαρει ο οχλος; Ομοίως είναι δυνατόν να μην αρχίσουν να πετάνε δόρατα και βέλη στην Καλισι μέσα στην αρένα; Απο ηλιθιοτητες αλλο τιποτα η σειρα αλλα φυσικα δε τρεχει τιποτα, σε αλλες σειρες ομως πεφτει τρελο κραξιμο,επισης στις αλλες σειρες οι ανατροπες και οι θανατοι ειναι κλισε και ολοι ηξεραν τι θα γινει εδω και καλα πεσαμε απο τα συννεφα, Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SlimData Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Λες και κάποιος σε αλυσοδένει στην καρέκλα και σε βάζει να το δεις με ζόρι 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thomasG4 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Λες και κάποιος σε αλυσοδένει στην καρέκλα και σε βάζει να το δεις με ζόρι Και στο topic με το TWD τα ίδια. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το σταματάνε άμα δεν το γουστάρουν τόσο. Μάλλον για μαζοχισμός μου κάνει. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Super Moderators Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 θέλουν να βλέπουν aimbots Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
blueangel3 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 εγώ περιμένω να δω και τι θα γίνει με την Μυρσέλα και το Ντορν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thomasG4 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 θέλουν να βλέπουν aimbots Ας παίξουν κανα COD άμα γουστάρουν aimbots Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gpgalanis Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Το βλέπουμε επειδή προφανώς μας αρέσει σε γενικές γραμμές. Αυτό βέβαια δεν αφαιρεί το δικαίωμα μας να λέμε τα στραβά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SlimData Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Σωστά, ποιος διαφώνησε με αυτό που λες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thomasG4 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Το βλέπουμε επειδή προφανώς μας αρέσει σε γενικές γραμμές. Αυτό βέβαια δεν αφαιρεί το δικαίωμα μας να λέμε τα στραβά. Δεν είπαμε να μην γράφει κάποιος τα στραβά, αλλά όταν βλέπεις κάποιον που δεν έχει γράψει τίποτα άλλο στο νήμα, πάει και γράφει ότι "απο ηλιθιότητες άλλο τιποτα η σειρά" κάτι δεν πάει καλά πιστεύω. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Porco_rosso Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 το βλέπουμε επίσης για να έχουμε να συζητήσουμε κάτι την άλλη μέρα, με τον κάθε βαρετό τύπο στη δουλειά που (Y) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kasrith Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2015 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thomasG4 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2015 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ati8assos Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Ήρθα κι εγώ να πω τον πόνο μου , παρέα με όλους , αμάν πια με αυτούς τους bipolar που μπλέξαμε (R.R.Martin και company). Μια 5η σεζόν που ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις και κατέληξε πάλι σε χοντρό ξενέρωμα, όπως και με το τέλος της 4ης . Και εξηγούμαι γιατί έχω ξενερώσει για δεύτερη φορά με το lazy writing στο κλείσιμο πάλι της σεζόν (τυχαίο?) προς χάριν εντυπωσιασμού, ατελείωτων σχολιασμών, και άπειρης διαφήμισης, και με ότι κέρδος αυτό συνεπάγεται, φυσικά. Υπάρχει ένας όρος στην λογοτεχνία που ονομάζεται Site: Verisimilitude . Verisimilitude με λίγα λόγια, είναι η εσωτερική λογική που διέπει κάθε λογοτεχνικό έργο κυρίως τα έργα του φανταστικού από μυθιστόρημα έως σενάριο ταινίας, ώστε να καμφθούν οι αντιστάσεις του αναγνώστη/θεατή (το ονομάζουν “suspension of disbelief ”) στις μη ρεαλιστικές προσεγγίσεις και να γίνουν τα όσα διαδραματίζονται πιστευτά, δίνοντας έτσι λόγο ύπαρξης αλλά και αξιοπιστία στον μύθο (ακόμη και στα Video Games υπάρχει και ονομάζεται canon). Θεωρώ το γράψιμο κακό/πρόχειρο κυρίως γιατί σπάει ακριβώς αυτό το “suspension of disbelief ” που με μεγάλη μεθοδικότητα είχε καλλιεργήσει το ίδιο συγγραφικό team σε όλα τα προηγούμενα επεισόδια. Χτίζουν χαρακτήρες ή καταστάσεις για πολλά επεισόδια με μεγάλη επιμέλεια, για να τα γκρεμίσουν έπειτα με ακατανόητο τρόπο μόνο και μόνο για το shock value που θα προκληθεί. Το ζήτημα δεν είναι στο γεγονός αυτό καθεαυτό ,αλλά στον τρόπο που υλοποιείται. Να δώσω μερικά παραδείγματα, με σκωπτική διάθεση πάντα: Η δρακομάνα φυλακίζει τα παιδιά της. Μα καλά είναι δυνατόν??? Τα παιδιά της???. Τι σόι μάνα είναι αυτή? Έχει περάσει τα μύρια όσα, δια πυρός και σιδήρου για να γεννηθούν και να μεγαλώσουν αυτές οι μοναδικότητες και τα φυλακίζει επειδή εμφανίστηκε απ’το πουθενά κάποιος άγνωστος με κάτι καμένα κόκαλα στα χέρια? Είμαστε σοβαροί? Και το μητρικό ένστικτο που είναι? Πήγε περίπατο? Το καταλαβαίνω πως ο συγγραφέας θα πρέπει να της αδυνατίσει λίγο την ισχυρή πολεμική μηχανή που έχει για λόγους ισορροπίας , αλλά βρες άλλο τρόπο βρε αδερφέ, δεν μπορεί σε τόσα και τόσα επεισόδια πριν να δείχνει την αγάπη της και να κάνει ότι μπορεί για την επιβίωσή τους και ξαφνικά η εγκατάλειψη στα dungeons. Δεν στέκει. Η άνετη κοκκινομάλλα . Η κοκκινομάλλα εμφανίζεται στα HQs της Night Watch χαλαρή και άνετη αφού την έχει κοπανίσει από τον μεγαλομανή, παράφρονα στο τέλος Stanis. Την βλέπει ο υπασπιστής του, που ξέρουμε την συμπάθεια που της τρέφει, έχει κάνει επίμονο διάλογο με τον βασιλιά του να μην παραδώσει αυτός το μήνυμα γιατί υποψιάζεται την κατάληξη που θα έχει η πιτσιρίκα κόρη του (που αν κρίνουμε απ΄το αποτέλεσμα μάλλον δεν ήταν), και παρόλα αυτά παραμένει αδρανής. Seriously ??? Αντί να την πιάσει από το μαλλί και να της πει. Που πας μωρή καργ… Εσύ που είχες τον Stanis από κάτω και δεν τον άφηνες ούτε ανάσα να πάρει, γυρίζεις μόνη σου πίσω? Που είναι ο αρχηγός σου? Η εγκατέλειψες τον βασιλιά στην πιο κρίσιμη στιγμή του, η έχει ήδη πεθάνει κι εσύ γλίτωσες. Και στις δύο περιπτώσεις είσαι υπεύθυνη και η κατάληξη για σένα είναι η κρεμάλα. Θα μπορούσα να συνεχίσω κι άλλο αλλά το σεντόνι θα άπλωνε πολύ . Αυτά δεν τα είχαμε ή τουλάχιστον όχι σε τόσο έντονο βαθμό, μέχρι και το τέλος σχεδόν του 4ου κύκλου. Όταν θέτεις τόσο ψηλά τον πήχη στο τηλεοπτικό γίγνεσθαι ,οι θεατές έχουν και τις ανάλογες προσδοκίες και απαιτήσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chrisxxx Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Γιατι την λέτε δρακομάνα, τα κλώσησε τα αυγά δεν τα γέννησε, στην καλύτερη δρακοκλώσα. 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
guido Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2015 Η δρακομάνα φυλακίζει τα παιδιά της. Μα καλά είναι δυνατόν??? Τα παιδιά της???. Τι σόι μάνα είναι αυτή? Έχει περάσει τα μύρια όσα, δια πυρός και σιδήρου για να γεννηθούν και να μεγαλώσουν αυτές οι μοναδικότητες και τα φυλακίζει επειδή εμφανίστηκε απ’το πουθενά κάποιος άγνωστος με κάτι καμένα κόκαλα στα χέρια? Είμαστε σοβαροί? Και το μητρικό ένστικτο που είναι? Πήγε περίπατο? Το καταλαβαίνω πως ο συγγραφέας θα πρέπει να της αδυνατίσει λίγο την ισχυρή πολεμική μηχανή που έχει για λόγους ισορροπίας , αλλά βρες άλλο τρόπο βρε αδερφέ, δεν μπορεί σε τόσα και τόσα επεισόδια πριν να δείχνει την αγάπη της και να κάνει ότι μπορεί για την επιβίωσή τους και ξαφνικά η εγκατάλειψη στα dungeons. Δεν στέκει. Η άνετη κοκκινομάλλα . Η κοκκινομάλλα εμφανίζεται στα HQs της Night Watch χαλαρή και άνετη αφού την έχει κοπανίσει από τον μεγαλομανή, παράφρονα στο τέλος Stanis. Την βλέπει ο υπασπιστής του, που ξέρουμε την συμπάθεια που της τρέφει, έχει κάνει επίμονο διάλογο με τον βασιλιά του να μην παραδώσει αυτός το μήνυμα γιατί υποψιάζεται την κατάληξη που θα έχει η πιτσιρίκα κόρη του (που αν κρίνουμε απ΄το αποτέλεσμα μάλλον δεν ήταν), και παρόλα αυτά παραμένει αδρανής. Seriously ??? Αντί να την πιάσει από το μαλλί και να της πει. Που πας μωρή καργ… Εσύ που είχες τον Stanis από κάτω και δεν τον άφηνες ούτε ανάσα να πάρει, γυρίζεις μόνη σου πίσω? Που είναι ο αρχηγός σου? Η εγκατέλειψες τον βασιλιά στην πιο κρίσιμη στιγμή του, η έχει ήδη πεθάνει κι εσύ γλίτωσες. Και στις δύο περιπτώσεις είσαι υπεύθυνη και η κατάληξη για σένα είναι η κρεμάλα. Θα μπορούσα να συνεχίσω κι άλλο αλλά το σεντόνι θα άπλωνε πολύ . Αυτά δεν τα είχαμε ή τουλάχιστον όχι σε τόσο έντονο βαθμό, μέχρι και το τέλος σχεδόν του 4ου κύκλου. Όταν θέτεις τόσο ψηλά τον πήχη στο τηλεοπτικό γίγνεσθαι ,οι θεατές έχουν και τις ανάλογες προσδοκίες και απαιτήσεις. Σόρρυ χωρίς παρεξήγηση αλλά το α) είναι λίγο αστείο. Ποιο μητρικό ένστικτο ; Οι δράκοι ήταν τελείως απείθαρχοι, επικίνδυνοι και απρόβλεπτοι. Δεν τους σκότωσε, τους περιόρισε. Το β) το πρώτο που ρώτησε ο άλλος ήταν για την κόρη, το τελευταίο που φάνηκε να τον νοιάζει ήταν γιατί άφησε τον αρχηγό κτλ. Εξάλλου δεν ξέρει καν αν έφυγε πριν η μετά την μάχη κτλ. Στο κάτω κάτω δεν είναι πολεμιστής να πρέπει να κάτσει να θυσιαστεί έως το τέλος. Γενικά όσα λες πάνω κάτω μπορεί να ισχύουν, δεν είναι τέλεια η σειρά (τι είναι ; ) αλλά τα δυο παραδείγματα που επέλεξες για να τα υποστηρίξεις είναι λίγο άκυρα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα