Προς το περιεχόμενο

Dishonored 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παιχνίδι θα αγοραστεί 100% από αυτά που διαβάζω και έχω δει σε video review. Αυτό θα γίνει λίγο αργότερα (να στρώσει, να βρω χρόνο αφού έχω άλλα στο πρόγραμμα). Το πρώτο ήταν από τις καλύτερες εμπειρίες ever (art & level design που μόνο το Bioshock μπορεί να σταθεί δίπλα του, ακόμα και το σενάριο μου άρεσε αρκετά). Λίγες ερωτήσεις τώρα σε όσους το παίζουν: το πρώτο το έπαιξα χωρίς κανένα kill και φυσικά stealth. Τώρα διαβάζω ότι στο 2 αυτός ο τρόπος είναι λίγο βαρετός σε σχέση με το action κομμάτι ισχύει; Επίσης σε βάζει καθόλου στην ιστορία το παιχνίδι από μόνο του γιατί ενώ έχω τερματίσει το πρώτο με τα άριστα DLC του να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι την κακιά πρωταγωνίστρια. Τέλος πάσχει το παιχνίδι από το σύνδρομο του Deus Ex ; (Βλέπω απίστευτα όμορφα τοπία στο Backround στα οποία όμως δεν μπορώ να πάω).

 

Χωρίς κανένα kill μπορείς κανονικά απλά χάνεις το καλύτερο part του game το combat, αλλα ναι παίζεται και αφού δεν σκοτώνεις αποφεύγεις να δεις και το αισχρό AI :D Βαρετό? Ίσως αλλα άμα σου αρέσει αυτός ο τρόπος why not, στην τελική παίξε με Emily no kills και μετά πάρε Corvo και wreck havoc ;) Το story είναι ok, τίποτα ιδιαίτερο ίσως λίγο καλύτερο από το πρώτο, not sure yet. Μέχρι στιγμής ότι βλέπεις πας(not background ofc), εννοείτε ότι έχει κάποια μέρη που δεν μπορείς να σκαρφαλώσεις κτλ, λίγο πολύ σαν το πρώτο.

 

Idk, είμαι 17 ώρες στο game και μόλις τελειωσα το τέταρτο mission, παίζω non-lethal/detection/low chaos playthrough όμως. Εξαιρετικό gameplay btw, αν και κλασικά meh port. Το κλείδωσα στα 30 μέσω nvidia control panel (adaptive half refresh), έβαλα τα πάντα στα ultra (+ 16x AF απο ncp) και ησύχασα (παίζω με dualshock 4 γιατί το mouse smoothing είναι gtp). Απ' ότι έπαιξα μου φαίνεται ότι είναι και εξαιρετικά replayable, υπερβολικά καλο level design και πολλά περισσότερα path/option από το πρώτο game.

 

Για αυτό μάλλον, παίζω combat stealth χωρίς να ψάχνω και πολύ tbh, βασικά μονο ένα side-quest έκανα νομίζω, θα το απολαύσω κανονικά όταν στρώσει για PC. Πάντως σίγουρα μου φάνηκε πιο μικρό από το πρώτο. Πάντως το καλύτερο playthrough είναι με την καρδια imho, punish the wicked spare the innocent :D

 

@xtr: Συμφωνώ για τις αγορές, έχει καταντήσει γελειο. Παρόλα αυτά δεν θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι στον publisher και όχι στον developer. Πρόσφατο παράδειγμα το NMS που με το μπήκε η Sony στο παιχνίδι γαμήθηκε το σύμπαν, κυριολεκτικά :D Αδυνατώ να πιστέψω ότι ο developer παίρνει την απόφαση να κάνει μισό τελειωμένο game release όταν ξέρει ότι μπορεί με ένα delay να διορθωθεί. Τα deadlines των publishers είναι το πρόβλημα και από ότι φαίνεται δεν βγαίνουν χαμένοι από τέτοιες κινήσεις και τους συμφέρει να το διορθώσουν στην πορεία από το να κάνουν delay με extra μισθούς κτλ κτλ. Φυσικά μπορεί να είμαι και τελείως λάθος idk.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 2
  • Απαντ. 496
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το προηγούμενο πάντως ο κολλητός μου το έβαλε σε πολύ λιγότερο από 10ωρο κάνοντας μακελειό κι εγώ το έβγαλα στο 18ωρο παίζοντας μόνο stealth

 

Όταν το συζητάμε παίξαμε τελείως διαφορετικά παιχνίδια και ας παίξαμε και οι δύο dishonored

 

Η άποψη μου είναι ότι για να το ευχαριστηθεις περισσότερο καλύτερα stealth

Δημοσ.

Θα διαφωνήσω γιατί πολύ απλά το action gameplay είναι ανώτερο του stealth, και εγώ προτιμώ stealth αλλα το συγκεκριμένο game δεν σε "τιμωρεί" όταν πας action σε σχέσει με αλλα stealth based games αντίθετος το game γίνετε πολύ πιο εύκολο ως action. Από εκεί και πέρα πιστεύω το game φτιάχτηκε για mixed stealth/action για αυτό και η καρδια σου λέει για τον καθένα άμα αξίζει να πεθάνει η όχι, νομίζω κάπως έτσι το είδαν οι devs.

  • Like 1
Δημοσ.

για αυτό και η καρδια σου λέει για τον καθένα άμα αξίζει να πεθάνει η όχι, νομίζω κάπως έτσι το είδαν οι devs.

Έχεις δίκιο σε αυτό και είναι ο λόγος που αυτήν την φορά θα προσπαθήσω να παίξω mix playthrough. Απλά στο πρώτο επηρέαζε στο σενάριο (φινάλε).Μπορούσες να σκοτώνεις έναν συγκεκριμένο αριθμό χωρίς να έχεις "ποινές" απλά μου φαινόταν χαζό (ή σκοτώνω ή όχι).

  • Like 1
Δημοσ.

Βασικά go with the flow imo, παίζεις stealth και άμα σε πάρουν πρέφα παίζεις ανάλογα, δεν μου αρέσει να κάνω quickload κάθε φορα που κάνω λάθος ειδικά σε game που το spotted penalty είναι μηδαμινό. Παρόλα αυτά η Emily φτιάχτηκε για stealth (shadow walk OP) πιστεύω οποτε υπάρχει ένα μικρός διαχωρισμός και δικαιολογία να παίξεις με Emily stealth και Corvo action.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω παω παλι για μακελειιο ολους κατω και high chaos οπως εκανα και στο πρωτο! Ειναι οντως τοσο μικρο? 10 ωρες μονο? Με την emily γιατι να μην παιξουμε action?

Δημοσ.

Είναι από τα παιχνίδια που το playstyle καθορίζει και την διάρκεια, και το πρώτο σε 8 ώρες το τελειωνες: https://howlongtobeat.com/game.php?id=2602

 

Εγώ αυτό που παρατηρώ είναι ότι παίζοντας με το ίδιο playstyle (stealth + exploration) το 2 μου δίνει πολύ περισσότερες επιλογές και άρα κρατάνε τα mission αρκετές ώρες το καθένα. Πχ το τρίτο mission μου πήρε δυόμισι ώρες

 

dishonored211.11.2016cms8o.png

Δημοσ.

Το πρώτο το είχα τελειώσει 2 φορές, την πρώτη με combat και τη δεύτερη stealth (no detection, no kills) στο hard. Το δεύτερο playthrough ήταν πολύ πιο challenging αλλά άξιζε. Ήταν σα να παίζεις άλλο παιχνίδι γιατί έπρεπε να ακολουθήσεις αναγκαστικά άλλη στρατηγική, να εξερευνήσεις πιο πολύ κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.

@xtr: Συμφωνώ για τις αγορές, έχει καταντήσει γελειο. Παρόλα αυτά δεν θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι στον publisher και όχι στον developer. Πρόσφατο παράδειγμα το NMS που με το μπήκε η Sony στο παιχνίδι γαμήθηκε το σύμπαν, κυριολεκτικά :D Αδυνατώ να πιστέψω ότι ο developer παίρνει την απόφαση να κάνει μισό τελειωμένο game release όταν ξέρει ότι μπορεί με ένα delay να διορθωθεί. Τα deadlines των publishers είναι το πρόβλημα και από ότι φαίνεται δεν βγαίνουν χαμένοι από τέτοιες κινήσεις και τους συμφέρει να το διορθώσουν στην πορεία από το να κάνουν delay με extra μισθούς κτλ κτλ. Φυσικά μπορεί να είμαι και τελείως λάθος idk.

μα δεν είπα ποτέ ότι φταίει ο dev..Είπα στο σύνολο τα παιχνίδια που φτιάχνουν οι devs.Απλώς ο dev υπακούει και *** τί θα παραδώσει και αυτός,αρκεί να κάνει ευχαριστημένο το αφεντικό.

Τα μπέρδεψες τα λόγια σου;

η sony είναι publisher και η hello games ο developer.

Φυσικά και ο dev δε παίρνει τέτοια απόφαση,αλλά το αφεντικό που λέει τέλειωνε,τότε το θέλω κόψε τον λαιμό σου

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...