Προς το περιεχόμενο

[Minecraft Plugin] Potion Effect Type


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

προσπαθώ να φτιάξω ένα απλό plugin μέσω java για εναν minecraft server. 

package me.wither.killreward;

import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.ChatColor;
import org.bukkit.Material;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.entity.PlayerDeathEvent;
import org.bukkit.inventory.ItemStack;
import org.bukkit.inventory.PlayerInventory;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;
import org.bukkit.potion.Potion;
import org.bukkit.potion.PotionEffect;
import org.bukkit.potion.PotionEffectType;

public class Main
  extends JavaPlugin
  implements Listener
{
  public void onEnable()
  {
    Bukkit.getServer().getPluginManager().registerEvents(this, this);
    Bukkit.getServer().getConsoleSender().sendMessage(ChatColor.YELLOW + "VolcanicPractice" + ChatColor.RESET + "is now enabled.");
  }
  
  public void onDisable()
  {
    Bukkit.getServer().getConsoleSender().sendMessage(ChatColor.YELLOW + "VolcanicPractice" + ChatColor.RESET + "is now disabled.");
  }
  @EventHandler
  public void PlayerDeathQQ(PlayerDeathEvent e)
  {
    Player p = e.getEntity().getPlayer();
    if (p.getKiller().hasPermission("vheal.reward")) {
      if ((p instanceof Player))
      {
        p.getKiller().addPotionEffect(new PotionEffect(PotionEffectType.REGENERATION, 10, 3));
        p.sendMessage(ChatColor.YELLOW + "[VolcanicPractice]" + ChatColor.WHITE + "and you have received regeneration for 10 seconds.");
        p.sendMessage(ChatColor.WHITE + "Also, you've received" + ChatColor.YELLOW + "5" + ChatColor.RESET + "instant healing potions!." );
        for (int i = 0; i < 5; i++) {
            p.getInventory().addItem(new ItemStack[] { new ItemStack(Material.POTION) });
        Bukkit.getServer().getConsoleSender().sendMessage(ChatColor.YELLOW + "[VolcanicPractice]" + ChatColor.WHITE + " Player %player% Have Been Healead".replace("%player%", p.getName()));     }
    }
  }
}
}

στο κομμάτι εδώ 

            p.getInventory().addItem(new ItemStack[] { new ItemStack(Material.POTION) });

Δεν ξέρω πως να ορίσω τι είδος POTION θα είναι. Εαν μπορεί κάποιος να βοηθήσει είναι ευπρόσδεκτος.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

  • Moderators
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι έχω ασχοληθεί ελάχιστα με minecraft modding, αλλά εδώ βλέπω ότι μπορείς να του δώσεις Item. Επίσης, εδώ βλέπω ότι μπορείς να γράψεις κάτι σαν Item.diamond για να πάρεις ένα diamond. Σου ξαναλέω δεν έχω ιδέα πώς ακριβώς δουλεύει αυτό, υποθέσεις κάνω μήπως και πετύχω τίποτα.

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι έχω ασχοληθεί ελάχιστα με minecraft modding, αλλά εδώ βλέπω ότι μπορείς να του δώσεις Item. Επίσης, εδώ βλέπω ότι μπορείς να γράψεις κάτι σαν Item.diamond για να πάρεις ένα diamond. Σου ξαναλέω δεν έχω ιδέα πώς ακριβώς δουλεύει αυτό, υποθέσεις κάνω μήπως και πετύχω τίποτα.

Τα λες πολύ σωστά. Ωστόσο, μπορεις να γράψεις πχ για ένα item MATERIAL.DIAMOND για παράδειγμα, αλλά δεν δουλεύει με το ID. Τα potions απ'οτι έχω καταλάβει δουλεόυν εντελώς διαφορετικά απο το βάζεις ενα MATERIAL.POTION, απλά δεν μπορώ να βρω πως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...