Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά μη τα ισοπεδώνουμε όλα

το πλαίσιο είναι ότι καλύτερο έχουμε στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή

είναι από τα καλύτερα καταστήματα στο after sale

και σε επίπεδο τεχνογνωσίας κορυφαίοι

δεν είναι τυχαίο ότι έφτασαν τόσο ψηλά δεν πας ψηλά αν κάνεις μαϊμουδιές

εγώ πιστεύω φίλε ότι ήσουν άτυχος έτυχες-έπεσες σε κάποιον νέο υπάλληλο η ανεύθυνο που βαρέθηκε ίσως και να το δει

σκέφτηκε να σου πει πάρε άλλο να τελειώνουμε

και το ότι δεν είχες εικόνα ενώ τώρα έχεις μήπως είναι αιτία της εξόδου (DVI ή VGA)? ενώ τώρα είσαι με HDMI

ψωνίζω από το πλαίσιο πάρα πολλά χρόνια οτιδήποτε δεν λειτουργεί το αντικαθιστούν αμέσως με πιστωτικό

ούτε καν σε υποχρεώνουν να πάρεις το ίδιο όπως κάνουν άλλοι

είναι αλήθεια ότι τελευταία λόγο κρίσις έχουν σφίξει και αυτοί λίγο

αλλά και πάλι σε σχέση με τα διαφορα λαμόγια πληροφορικής είναι μακράν οι καλύτεροι

εγώ πιστεύω ότι αν ακόμα και τώρα πας και πιάσεις έναν διευθυντή και πεις το πρόβλημα σου  θα βρείς άκρη

τι άκρη δεν ξέρω έστω μια συγγνώμη

αν και το άφησες ένα χρόνο το πλαίσιο δεν είναι μαγαζάκι να αδιαφορεί για την εικόνα του και τους πελάτες του 

χωρίς πελάτες ξέρει ότι θα πάει να βρει όλους όσους έκλεισε στην Στουρνάρι

 

εχτές έστειλα ένα φίλο να πάρει έναν αντάπτορα για μια κάρτα γραφικών με έξοδο DVI-D

πήγε στη Στουρνάρι σε ένα κατάστημα (δε μου είπε ποιο) και ο υπάλληλος του είπε ξερά............ δεν ΥΠΑΡΧΕΙ DVI-D

όχι δεν έχω δεν υπάρχει...........................

μη το ψάχνετε ο Θεός να σε φυλάει από άσχετο υπάλληλο,τώρα το πως βρέθηκε άσχετος στο πλαίσιο είναι ένα θέμα

 

απλά υποχρεωμένος

ελα πες την αληθεια,εκει δουλευεις

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Παιδιά μη τα ισοπεδώνουμε όλα

το πλαίσιο είναι ότι καλύτερο έχουμε στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή

είναι από τα καλύτερα καταστήματα στο after sale

και σε επίπεδο τεχνογνωσίας κορυφαίοι

δεν είναι τυχαίο ότι έφτασαν τόσο ψηλά δεν πας ψηλά αν κάνεις μαϊμουδιές

εγώ πιστεύω φίλε ότι ήσουν άτυχος έτυχες-έπεσες σε κάποιον νέο υπάλληλο η ανεύθυνο που βαρέθηκε ίσως και να το δει

σκέφτηκε να σου πει πάρε άλλο να τελειώνουμε

και το ότι δεν είχες εικόνα ενώ τώρα έχεις μήπως είναι αιτία της εξόδου (DVI ή VGA)? ενώ τώρα είσαι με HDMI

ψωνίζω από το πλαίσιο πάρα πολλά χρόνια οτιδήποτε δεν λειτουργεί το αντικαθιστούν αμέσως με πιστωτικό

ούτε καν σε υποχρεώνουν να πάρεις το ίδιο όπως κάνουν άλλοι

είναι αλήθεια ότι τελευταία λόγο κρίσις έχουν σφίξει και αυτοί λίγο

αλλά και πάλι σε σχέση με τα διαφορα λαμόγια πληροφορικής είναι μακράν οι καλύτεροι

εγώ πιστεύω ότι αν ακόμα και τώρα πας και πιάσεις έναν διευθυντή και πεις το πρόβλημα σου  θα βρείς άκρη

τι άκρη δεν ξέρω έστω μια συγγνώμη

αν και το άφησες ένα χρόνο το πλαίσιο δεν είναι μαγαζάκι να αδιαφορεί για την εικόνα του και τους πελάτες του 

χωρίς πελάτες ξέρει ότι θα πάει να βρει όλους όσους έκλεισε στην Στουρνάρι

 

εχτές έστειλα ένα φίλο να πάρει έναν αντάπτορα για μια κάρτα γραφικών με έξοδο DVI-D

πήγε στη Στουρνάρι σε ένα κατάστημα (δε μου είπε ποιο) και ο υπάλληλος του είπε ξερά............ δεν ΥΠΑΡΧΕΙ DVI-D

όχι δεν έχω δεν υπάρχει...........................

μη το ψάχνετε ο Θεός να σε φυλάει από άσχετο υπάλληλο,τώρα το πως βρέθηκε άσχετος στο πλαίσιο είναι ένα θέμα

 

απλά υποχρεωμένος

Ελα κάνε μας τη χάρη με το κορυφαίο πλαίσιο μάλλον ή κορυφαία εκγαθετίλα λόγω ότι σου είπαν να τα γράψεις ή απλά ασχετοσύνη ή τρολάρεις, ΕΛΕΟΣ όμως μην υποτιμάς την νοημοσύνη των υπολοίπων τια άλλο θα διαβάσω..... :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ποστάρεις απο το τμήμα ιντερνετ που είσαι μεταμόρφωση  ε έλα πές την αλήθεια έχεις δίπλα σου και το μάνουαλ του λεκτικού " είμαι εδώ για εσάς" ΛΟΛ?????

Δημοσ.

θα ηθελα να είχα φραγκα, να εκανα μια μικρη ζημιά στον υπολογιστή και να το πηγαινα εκει για "διαγνωση γιατι δεν ανοιγει"...

και αφου επαιρνα το πορισμα τους (γραπτα πάντα) να εκανα μανούρα με μυνησεις για εξαπατηση κλπ...

 

εγω μονο τιποτα Α4 χαρτια και κανενα στυλο παιρνω πλεον, τιποτα αλλο.....

  • Like 1
Δημοσ.

θα ηθελα να είχα φραγκα, να εκανα μια μικρη ζημιά στον υπολογιστή και να το πηγαινα εκει για "διαγνωση γιατι δεν ανοιγει"...

και αφου επαιρνα το πορισμα τους (γραπτα πάντα) να εκανα μανούρα με μυνησεις για εξαπατηση κλπ...

 

εγω μονο τιποτα Α4 χαρτια και κανενα στυλο παιρνω πλεον, τιποτα αλλο.....

Δεν είναι ανάγκη να κάνεις ζημιά..Μπορείς να λασκάρεις ένα καλώδιο..Επιννοείς και μια ωραία ιστορία οτι βγήκαν φλόγες και κεραυνοι και οτι μύρισε σαράγεβο και βλέπεις τι θα σου πουν.

  • Like 4
Δημοσ.

Δεν είναι ανάγκη να κάνεις ζημιά..Μπορείς να λασκάρεις ένα καλώδιο..Επιννοείς και μια ωραία ιστορία οτι βγήκαν φλόγες και κεραυνοι και οτι μύρισε σαράγεβο και βλέπεις τι θα σου πουν.

 

ναι κατι τετοιο εννοώ, ή να βγάλω ενα sata Κλπ...  :devil:

Δημοσ.

Δεν είναι ανάγκη να κάνεις ζημιά..Μπορείς να λασκάρεις ένα καλώδιο..Επιννοείς και μια ωραία ιστορία οτι βγήκαν φλόγες και κεραυνοι και οτι μύρισε σαράγεβο και βλέπεις τι θα σου πουν.

 

Xaxaxaxa...καλό φίλε, ακόμα γελάω!

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά μη τα ισοπεδώνουμε όλα

το πλαίσιο είναι ότι καλύτερο έχουμε στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή

είναι από τα καλύτερα καταστήματα στο after sale

και σε επίπεδο τεχνογνωσίας κορυφαίοι

δεν είναι τυχαίο ότι έφτασαν τόσο ψηλά δεν πας ψηλά αν κάνεις μαϊμουδιές

εγώ πιστεύω φίλε ότι ήσουν άτυχος έτυχες-έπεσες σε κάποιον νέο υπάλληλο η ανεύθυνο που βαρέθηκε ίσως και να το δει

σκέφτηκε να σου πει πάρε άλλο να τελειώνουμε

και το ότι δεν είχες εικόνα ενώ τώρα έχεις μήπως είναι αιτία της εξόδου (DVI ή VGA)? ενώ τώρα είσαι με HDMI

ψωνίζω από το πλαίσιο πάρα πολλά χρόνια οτιδήποτε δεν λειτουργεί το αντικαθιστούν αμέσως με πιστωτικό

ούτε καν σε υποχρεώνουν να πάρεις το ίδιο όπως κάνουν άλλοι

είναι αλήθεια ότι τελευταία λόγο κρίσις έχουν σφίξει και αυτοί λίγο

αλλά και πάλι σε σχέση με τα διαφορα λαμόγια πληροφορικής είναι μακράν οι καλύτεροι

εγώ πιστεύω ότι αν ακόμα και τώρα πας και πιάσεις έναν διευθυντή και πεις το πρόβλημα σου  θα βρείς άκρη

τι άκρη δεν ξέρω έστω μια συγγνώμη

αν και το άφησες ένα χρόνο το πλαίσιο δεν είναι μαγαζάκι να αδιαφορεί για την εικόνα του και τους πελάτες του 

χωρίς πελάτες ξέρει ότι θα πάει να βρει όλους όσους έκλεισε στην Στουρνάρι

 

εχτές έστειλα ένα φίλο να πάρει έναν αντάπτορα για μια κάρτα γραφικών με έξοδο DVI-D

πήγε στη Στουρνάρι σε ένα κατάστημα (δε μου είπε ποιο) και ο υπάλληλος του είπε ξερά............ δεν ΥΠΑΡΧΕΙ DVI-D

όχι δεν έχω δεν υπάρχει...........................

μη το ψάχνετε ο Θεός να σε φυλάει από άσχετο υπάλληλο,τώρα το πως βρέθηκε άσχετος στο πλαίσιο είναι ένα θέμα

 

απλά υποχρεωμένος

ότι και να λες τα μαγαζιά στη Στουρνάρη-που συνεχώς αναφέρεις- (μάλλον καταλαβαίνω για ποιο λες μιας και ένας είναι ο ικανός ανταγωνιστής του Πλαισίου στη Στρουρνάρη....) έχουν τα ίδια πράγματα πολύ φθηνότερα. Όσο για τους υπαλλήλους, δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους υπόλοιπους υπαλλήλους των μεγαλο-καταστημάτων που πουλούν φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

 

ΥΓ. Γελάω με την κορυφαία τεχνογνωσία τους. Δε λέω, σήμερα δεν είναι εύκολο να βρεις δουλειά, οπότε ότι τους λένε οι ανώτεροι κάνουν για να βγάζουν το μηνιάτικο. Ο σκοπός όμως δεν αγιάζει τα μέσα...

  • Like 1
Δημοσ.

Μου έχει φέρει φίλος λαπτοπ turbo x που διαγνώστηκε από πλαίσιο (και γραπτώς!!!) ότι έχει καμμένη μητρική.Άλλαξα μια μνήμη ram και δουλεύει κανονικά . Του είπα να το κυνηγήσει, δεν ξέρω τι έχει κάνει..

Δημοσ.

 

 

απλά υποχρεωμένος

Yπαρχει ο εξυπνος απατεωνας που ετσι οπως κινειται δεν θα τον βρουνε ποτε,και υπαρχει και ο βλακας απατεωνας που θα τον βρουν στα σιγουρα.Επιστρεφοντας τα καλα ανταλλακτικα στον πελατη μιλαμε για εναν βλακα απατεωνα.

Δημοσ.

Εγώ αυτό που έχω συμπεράνει από το πλαίσιο είναι ότι σαν πλαίσιο δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα άλλα σαν προσωπικό , από όλα τα καταστήματα που υπάρχουν στην Θεσσαλονίκη μονό σε ένα έβρισκα άκρη και με εξυπηρετούσαν πάντα , σε όλα τα άλλα έχω τραβήξει τα πάνδεινα ειδικά με κάτι server .

Δημοσ.

Οπως εχει αναφερθει σε πολλα παρομοια θεματα αλλο το Πλαισιο παλια και αλλο τωρα. Οντως το Πλαισιο παλια ηταν παραδειγμα προς μιμηση γιαυτο και εφτασε εδω που ειναι τωρα,τωρα παλι ειναι παραδειγμα προς αποφυγη οχι μονο λογω των Turbo X αλλα και λογω του Service του.

 

Στο πιο προσφατο παραδειγμα μου με το service ηταν ενα ποντικι που ειχα Logitech G600(εγγυηση Πλαισιο τρομαρα τους εγραφε η αποδειξη). Ειχε ενα θεματακι το ποντικι οτι το Braided cable που εχει ειχε λιγο ανοιξει(οι ινες δηλαδη και φενοταν γυμνο το καλωδιο βεβαια το ποντικι λειτουργουσε κανονικα αλλα οσο να εχει σε καινουργιο ποντικι ελαχιστα δουλεμενο χτυπαγε ασχημα στο ματι).Πηγα στο κοντινο Πλαισιο να δω τι μπορω να κανω για αυτο κανονικα μαζι με το κουτι και την εγγυηση μου ειπαν δεν μπορουν να κανουν κατι. Γυρναω σπιτι μιλαω με την Logitech και μου λενε''οντως δεν εχει προβλημα και λειτουργει κανονικα αλλα αν σε ενοχλει εφυγες για αλλαγη''. Παω τους δειχνω το email απο το κινητο και αμεσως κοπηκε πιστωτικο(επειδη ειχε τελειωσει το συγκεκριμενο μοντελο.

 

Γιαυτο οπως λενε πολυ σωστα τα παιδια παντα για αγορες να γινονται για προιοντα απο εταιριες που φημιζονται για το After Sales support οπως Logitech,Dell,Corsair κλπ.

 

Ενα αλλο τυπικο λαθος των καταστηματων Πλαισιο(αλλα και Public)ειναι η λαθος ενημερωση για το υπολοιπο εγγυησης ενως προιοντος.

πχ ακουστικα Logitech ή Microsoft που ενω η ιδια η εταιρια δηλωνει οτι εχουν 3 χρονια εγγυησης στο Πλαισιο σου λενε 2 χρονια πχ http://www.plaisio.gr/periferiaka-othones/periferiaka/akoustika/Logitech-G-230-Gaming-Headset-981-000540.htm και δεν σε ενημερωνουν ομως οτι εχεις 3 χρονια εγγυηση απλα τον 3ο χρονο θα πρεπει να το στειλεις εσυ στην Logitech μονο σου λενε οτι εχεις 2 χρονια εγγυηση.Κοινως αν σου παθει κατι στα 2.5πχ χρονια και δεν το ψαξεις την πατησες.

 

Για τα μονα ατομα που και εγω λεω μπραβο σε οτι αφορα το Πλαισιο ειναι για το προσωπικο στα περισσοτερα καταστηματα(οχι ολα τα ατομα αλλα αρκετα)που ειναι οσο μπορουν εξυπηρετικοι αν σκεφτουμε τις συνθηκες κατω απο τις οποιες δουλευουν και την αμοιβη τους.

  • Like 2
Δημοσ.

Από εξυπηρέτηση και επιστροφές προϊόντων δεν υπάρχει θέμα (σε σχέση με το e-shop που πρέπει να αγριέψεις για να αλλάξεις ένα προϊόν).

Στο service όμως είναι προβληματικοί.

  • Like 1
Δημοσ.

Πλαίσιο αργυρουπολη.Πήγε φίλος μ το δικό του pc επειδή είχε γνωστό,του βγάλανε τα μισά πράγματα καμμένα Κ του τα άλλαξαν..Πριν δύο μήνες ξαναπηγε(απλά να αναφέρω ότι το pc δεν κάνει πάντα boot κατευθείαν,κλεινει Κ ανοίγει μόνο του-μάλλον χρειάζεται εξορκισμό σύμφωνα με τους τεχνικούς-Κ το ένα channel ths mobo δεν δουλεύει).Του είπαν στην αρχή ότι φταίνε τα Windows,μετά οι μνήμες Κ στο τέλος ότι όποιος έβαλε τον επεξεργαστή στράβωσε τις υποδοχές για τα πινακια του επεξεργαστή -wtf?-.Δεν του δώσανε καν χαρτη που να αναφέρεται το τι κάνανε-διαγνωστικό δλδ-.με το ζόρι και του άλλαξαν το τροφοδοτικό που είχε πρόβλημα.Απλά το φιλαράκι μ δεν έχει δουλειά Κ επίσης δεν γνωρίζει..Όσο για το γιατί δεν το πήγε αλλού είναι επειδή εκεί το έστειλε ο father επειδή εκει έπρεπε να το στείλει σύμφωνα με την λογική του..Πλαίσιο OP απλά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...