trujillo2008 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 Παιδιά μη τα ισοπεδώνουμε όλα το πλαίσιο είναι ότι καλύτερο έχουμε στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι από τα καλύτερα καταστήματα στο after sale και σε επίπεδο τεχνογνωσίας κορυφαίοι δεν είναι τυχαίο ότι έφτασαν τόσο ψηλά δεν πας ψηλά αν κάνεις μαϊμουδιές εγώ πιστεύω φίλε ότι ήσουν άτυχος έτυχες-έπεσες σε κάποιον νέο υπάλληλο η ανεύθυνο που βαρέθηκε ίσως και να το δει σκέφτηκε να σου πει πάρε άλλο να τελειώνουμε και το ότι δεν είχες εικόνα ενώ τώρα έχεις μήπως είναι αιτία της εξόδου (DVI ή VGA)? ενώ τώρα είσαι με HDMI ψωνίζω από το πλαίσιο πάρα πολλά χρόνια οτιδήποτε δεν λειτουργεί το αντικαθιστούν αμέσως με πιστωτικό ούτε καν σε υποχρεώνουν να πάρεις το ίδιο όπως κάνουν άλλοι είναι αλήθεια ότι τελευταία λόγο κρίσις έχουν σφίξει και αυτοί λίγο αλλά και πάλι σε σχέση με τα διαφορα λαμόγια πληροφορικής είναι μακράν οι καλύτεροι εγώ πιστεύω ότι αν ακόμα και τώρα πας και πιάσεις έναν διευθυντή και πεις το πρόβλημα σου θα βρείς άκρη τι άκρη δεν ξέρω έστω μια συγγνώμη αν και το άφησες ένα χρόνο το πλαίσιο δεν είναι μαγαζάκι να αδιαφορεί για την εικόνα του και τους πελάτες του χωρίς πελάτες ξέρει ότι θα πάει να βρει όλους όσους έκλεισε στην Στουρνάρι εχτές έστειλα ένα φίλο να πάρει έναν αντάπτορα για μια κάρτα γραφικών με έξοδο DVI-D πήγε στη Στουρνάρι σε ένα κατάστημα (δε μου είπε ποιο) και ο υπάλληλος του είπε ξερά............ δεν ΥΠΑΡΧΕΙ DVI-D όχι δεν έχω δεν υπάρχει........................... μη το ψάχνετε ο Θεός να σε φυλάει από άσχετο υπάλληλο,τώρα το πως βρέθηκε άσχετος στο πλαίσιο είναι ένα θέμα απλά υποχρεωμένος ελα πες την αληθεια,εκει δουλευεις
micahel Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 ρε ριχτε του ενα ban οπως ειναι, τι καθομαστε και διαβαζουμε... 4
looproll Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 Παιδιά μη τα ισοπεδώνουμε όλα το πλαίσιο είναι ότι καλύτερο έχουμε στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι από τα καλύτερα καταστήματα στο after sale και σε επίπεδο τεχνογνωσίας κορυφαίοι δεν είναι τυχαίο ότι έφτασαν τόσο ψηλά δεν πας ψηλά αν κάνεις μαϊμουδιές εγώ πιστεύω φίλε ότι ήσουν άτυχος έτυχες-έπεσες σε κάποιον νέο υπάλληλο η ανεύθυνο που βαρέθηκε ίσως και να το δει σκέφτηκε να σου πει πάρε άλλο να τελειώνουμε και το ότι δεν είχες εικόνα ενώ τώρα έχεις μήπως είναι αιτία της εξόδου (DVI ή VGA)? ενώ τώρα είσαι με HDMI ψωνίζω από το πλαίσιο πάρα πολλά χρόνια οτιδήποτε δεν λειτουργεί το αντικαθιστούν αμέσως με πιστωτικό ούτε καν σε υποχρεώνουν να πάρεις το ίδιο όπως κάνουν άλλοι είναι αλήθεια ότι τελευταία λόγο κρίσις έχουν σφίξει και αυτοί λίγο αλλά και πάλι σε σχέση με τα διαφορα λαμόγια πληροφορικής είναι μακράν οι καλύτεροι εγώ πιστεύω ότι αν ακόμα και τώρα πας και πιάσεις έναν διευθυντή και πεις το πρόβλημα σου θα βρείς άκρη τι άκρη δεν ξέρω έστω μια συγγνώμη αν και το άφησες ένα χρόνο το πλαίσιο δεν είναι μαγαζάκι να αδιαφορεί για την εικόνα του και τους πελάτες του χωρίς πελάτες ξέρει ότι θα πάει να βρει όλους όσους έκλεισε στην Στουρνάρι εχτές έστειλα ένα φίλο να πάρει έναν αντάπτορα για μια κάρτα γραφικών με έξοδο DVI-D πήγε στη Στουρνάρι σε ένα κατάστημα (δε μου είπε ποιο) και ο υπάλληλος του είπε ξερά............ δεν ΥΠΑΡΧΕΙ DVI-D όχι δεν έχω δεν υπάρχει........................... μη το ψάχνετε ο Θεός να σε φυλάει από άσχετο υπάλληλο,τώρα το πως βρέθηκε άσχετος στο πλαίσιο είναι ένα θέμα απλά υποχρεωμένος Ελα κάνε μας τη χάρη με το κορυφαίο πλαίσιο μάλλον ή κορυφαία εκγαθετίλα λόγω ότι σου είπαν να τα γράψεις ή απλά ασχετοσύνη ή τρολάρεις, ΕΛΕΟΣ όμως μην υποτιμάς την νοημοσύνη των υπολοίπων τια άλλο θα διαβάσω..... :mad: :mad: :mad: Ποστάρεις απο το τμήμα ιντερνετ που είσαι μεταμόρφωση ε έλα πές την αλήθεια έχεις δίπλα σου και το μάνουαλ του λεκτικού " είμαι εδώ για εσάς" ΛΟΛ?????
tadegr Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 ελα πες την αληθεια,εκει δουλευεις όχι είναι δικό μου
paylidis Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 θα ηθελα να είχα φραγκα, να εκανα μια μικρη ζημιά στον υπολογιστή και να το πηγαινα εκει για "διαγνωση γιατι δεν ανοιγει"... και αφου επαιρνα το πορισμα τους (γραπτα πάντα) να εκανα μανούρα με μυνησεις για εξαπατηση κλπ... εγω μονο τιποτα Α4 χαρτια και κανενα στυλο παιρνω πλεον, τιποτα αλλο..... 1
johnbond Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 θα ηθελα να είχα φραγκα, να εκανα μια μικρη ζημιά στον υπολογιστή και να το πηγαινα εκει για "διαγνωση γιατι δεν ανοιγει"... και αφου επαιρνα το πορισμα τους (γραπτα πάντα) να εκανα μανούρα με μυνησεις για εξαπατηση κλπ... εγω μονο τιποτα Α4 χαρτια και κανενα στυλο παιρνω πλεον, τιποτα αλλο..... Δεν είναι ανάγκη να κάνεις ζημιά..Μπορείς να λασκάρεις ένα καλώδιο..Επιννοείς και μια ωραία ιστορία οτι βγήκαν φλόγες και κεραυνοι και οτι μύρισε σαράγεβο και βλέπεις τι θα σου πουν. 4
paylidis Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 Δεν είναι ανάγκη να κάνεις ζημιά..Μπορείς να λασκάρεις ένα καλώδιο..Επιννοείς και μια ωραία ιστορία οτι βγήκαν φλόγες και κεραυνοι και οτι μύρισε σαράγεβο και βλέπεις τι θα σου πουν. ναι κατι τετοιο εννοώ, ή να βγάλω ενα sata Κλπ...
Lanike71 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2015 Δεν είναι ανάγκη να κάνεις ζημιά..Μπορείς να λασκάρεις ένα καλώδιο..Επιννοείς και μια ωραία ιστορία οτι βγήκαν φλόγες και κεραυνοι και οτι μύρισε σαράγεβο και βλέπεις τι θα σου πουν. Xaxaxaxa...καλό φίλε, ακόμα γελάω! 1
Pseudonumo Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Παιδιά μη τα ισοπεδώνουμε όλα το πλαίσιο είναι ότι καλύτερο έχουμε στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι από τα καλύτερα καταστήματα στο after sale και σε επίπεδο τεχνογνωσίας κορυφαίοι δεν είναι τυχαίο ότι έφτασαν τόσο ψηλά δεν πας ψηλά αν κάνεις μαϊμουδιές εγώ πιστεύω φίλε ότι ήσουν άτυχος έτυχες-έπεσες σε κάποιον νέο υπάλληλο η ανεύθυνο που βαρέθηκε ίσως και να το δει σκέφτηκε να σου πει πάρε άλλο να τελειώνουμε και το ότι δεν είχες εικόνα ενώ τώρα έχεις μήπως είναι αιτία της εξόδου (DVI ή VGA)? ενώ τώρα είσαι με HDMI ψωνίζω από το πλαίσιο πάρα πολλά χρόνια οτιδήποτε δεν λειτουργεί το αντικαθιστούν αμέσως με πιστωτικό ούτε καν σε υποχρεώνουν να πάρεις το ίδιο όπως κάνουν άλλοι είναι αλήθεια ότι τελευταία λόγο κρίσις έχουν σφίξει και αυτοί λίγο αλλά και πάλι σε σχέση με τα διαφορα λαμόγια πληροφορικής είναι μακράν οι καλύτεροι εγώ πιστεύω ότι αν ακόμα και τώρα πας και πιάσεις έναν διευθυντή και πεις το πρόβλημα σου θα βρείς άκρη τι άκρη δεν ξέρω έστω μια συγγνώμη αν και το άφησες ένα χρόνο το πλαίσιο δεν είναι μαγαζάκι να αδιαφορεί για την εικόνα του και τους πελάτες του χωρίς πελάτες ξέρει ότι θα πάει να βρει όλους όσους έκλεισε στην Στουρνάρι εχτές έστειλα ένα φίλο να πάρει έναν αντάπτορα για μια κάρτα γραφικών με έξοδο DVI-D πήγε στη Στουρνάρι σε ένα κατάστημα (δε μου είπε ποιο) και ο υπάλληλος του είπε ξερά............ δεν ΥΠΑΡΧΕΙ DVI-D όχι δεν έχω δεν υπάρχει........................... μη το ψάχνετε ο Θεός να σε φυλάει από άσχετο υπάλληλο,τώρα το πως βρέθηκε άσχετος στο πλαίσιο είναι ένα θέμα απλά υποχρεωμένος ότι και να λες τα μαγαζιά στη Στουρνάρη-που συνεχώς αναφέρεις- (μάλλον καταλαβαίνω για ποιο λες μιας και ένας είναι ο ικανός ανταγωνιστής του Πλαισίου στη Στρουρνάρη....) έχουν τα ίδια πράγματα πολύ φθηνότερα. Όσο για τους υπαλλήλους, δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους υπόλοιπους υπαλλήλους των μεγαλο-καταστημάτων που πουλούν φύκια για μεταξωτές κορδέλες. ΥΓ. Γελάω με την κορυφαία τεχνογνωσία τους. Δε λέω, σήμερα δεν είναι εύκολο να βρεις δουλειά, οπότε ότι τους λένε οι ανώτεροι κάνουν για να βγάζουν το μηνιάτικο. Ο σκοπός όμως δεν αγιάζει τα μέσα... 1
Ilbabis Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Μου έχει φέρει φίλος λαπτοπ turbo x που διαγνώστηκε από πλαίσιο (και γραπτώς!!!) ότι έχει καμμένη μητρική.Άλλαξα μια μνήμη ram και δουλεύει κανονικά . Του είπα να το κυνηγήσει, δεν ξέρω τι έχει κάνει..
Roger Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 απλά υποχρεωμένος Yπαρχει ο εξυπνος απατεωνας που ετσι οπως κινειται δεν θα τον βρουνε ποτε,και υπαρχει και ο βλακας απατεωνας που θα τον βρουν στα σιγουρα.Επιστρεφοντας τα καλα ανταλλακτικα στον πελατη μιλαμε για εναν βλακα απατεωνα.
rafail1994 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Εγώ αυτό που έχω συμπεράνει από το πλαίσιο είναι ότι σαν πλαίσιο δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα άλλα σαν προσωπικό , από όλα τα καταστήματα που υπάρχουν στην Θεσσαλονίκη μονό σε ένα έβρισκα άκρη και με εξυπηρετούσαν πάντα , σε όλα τα άλλα έχω τραβήξει τα πάνδεινα ειδικά με κάτι server .
Fulgore Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Οπως εχει αναφερθει σε πολλα παρομοια θεματα αλλο το Πλαισιο παλια και αλλο τωρα. Οντως το Πλαισιο παλια ηταν παραδειγμα προς μιμηση γιαυτο και εφτασε εδω που ειναι τωρα,τωρα παλι ειναι παραδειγμα προς αποφυγη οχι μονο λογω των Turbo X αλλα και λογω του Service του. Στο πιο προσφατο παραδειγμα μου με το service ηταν ενα ποντικι που ειχα Logitech G600(εγγυηση Πλαισιο τρομαρα τους εγραφε η αποδειξη). Ειχε ενα θεματακι το ποντικι οτι το Braided cable που εχει ειχε λιγο ανοιξει(οι ινες δηλαδη και φενοταν γυμνο το καλωδιο βεβαια το ποντικι λειτουργουσε κανονικα αλλα οσο να εχει σε καινουργιο ποντικι ελαχιστα δουλεμενο χτυπαγε ασχημα στο ματι).Πηγα στο κοντινο Πλαισιο να δω τι μπορω να κανω για αυτο κανονικα μαζι με το κουτι και την εγγυηση μου ειπαν δεν μπορουν να κανουν κατι. Γυρναω σπιτι μιλαω με την Logitech και μου λενε''οντως δεν εχει προβλημα και λειτουργει κανονικα αλλα αν σε ενοχλει εφυγες για αλλαγη''. Παω τους δειχνω το email απο το κινητο και αμεσως κοπηκε πιστωτικο(επειδη ειχε τελειωσει το συγκεκριμενο μοντελο. Γιαυτο οπως λενε πολυ σωστα τα παιδια παντα για αγορες να γινονται για προιοντα απο εταιριες που φημιζονται για το After Sales support οπως Logitech,Dell,Corsair κλπ. Ενα αλλο τυπικο λαθος των καταστηματων Πλαισιο(αλλα και Public)ειναι η λαθος ενημερωση για το υπολοιπο εγγυησης ενως προιοντος. πχ ακουστικα Logitech ή Microsoft που ενω η ιδια η εταιρια δηλωνει οτι εχουν 3 χρονια εγγυησης στο Πλαισιο σου λενε 2 χρονια πχ http://www.plaisio.gr/periferiaka-othones/periferiaka/akoustika/Logitech-G-230-Gaming-Headset-981-000540.htm και δεν σε ενημερωνουν ομως οτι εχεις 3 χρονια εγγυηση απλα τον 3ο χρονο θα πρεπει να το στειλεις εσυ στην Logitech μονο σου λενε οτι εχεις 2 χρονια εγγυηση.Κοινως αν σου παθει κατι στα 2.5πχ χρονια και δεν το ψαξεις την πατησες. Για τα μονα ατομα που και εγω λεω μπραβο σε οτι αφορα το Πλαισιο ειναι για το προσωπικο στα περισσοτερα καταστηματα(οχι ολα τα ατομα αλλα αρκετα)που ειναι οσο μπορουν εξυπηρετικοι αν σκεφτουμε τις συνθηκες κατω απο τις οποιες δουλευουν και την αμοιβη τους. 2
Lanike71 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Από εξυπηρέτηση και επιστροφές προϊόντων δεν υπάρχει θέμα (σε σχέση με το e-shop που πρέπει να αγριέψεις για να αλλάξεις ένα προϊόν). Στο service όμως είναι προβληματικοί. 1
savoukos Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Πλαίσιο αργυρουπολη.Πήγε φίλος μ το δικό του pc επειδή είχε γνωστό,του βγάλανε τα μισά πράγματα καμμένα Κ του τα άλλαξαν..Πριν δύο μήνες ξαναπηγε(απλά να αναφέρω ότι το pc δεν κάνει πάντα boot κατευθείαν,κλεινει Κ ανοίγει μόνο του-μάλλον χρειάζεται εξορκισμό σύμφωνα με τους τεχνικούς-Κ το ένα channel ths mobo δεν δουλεύει).Του είπαν στην αρχή ότι φταίνε τα Windows,μετά οι μνήμες Κ στο τέλος ότι όποιος έβαλε τον επεξεργαστή στράβωσε τις υποδοχές για τα πινακια του επεξεργαστή -wtf?-.Δεν του δώσανε καν χαρτη που να αναφέρεται το τι κάνανε-διαγνωστικό δλδ-.με το ζόρι και του άλλαξαν το τροφοδοτικό που είχε πρόβλημα.Απλά το φιλαράκι μ δεν έχει δουλειά Κ επίσης δεν γνωρίζει..Όσο για το γιατί δεν το πήγε αλλού είναι επειδή εκεί το έστειλε ο father επειδή εκει έπρεπε να το στείλει σύμφωνα με την λογική του..Πλαίσιο OP απλά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα