Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt – Review (Xbox One, PS4, PC)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νομιζω ειναι το μοναδικο παιχνιδι που κοιταει στα ματια το Skyrim σε ολα σχεδον τα επιπεδα....

Δυστυχως Skyrim δυσκολα θα ξανακυκλοφορησει τουλαχιστον στο συντομο μελλον..

Μοναδικο μου παραπονο: Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ που δεν με αφηνει να το απολαυσω οσο θελω...........

Δωστης μια έξτρα απόλαυση στο κρεβάτι και κοιτα που μετά δεν θα έχει θέμα στο να παίξεις λίγο παραπάνω ;)
  • Like 2
Δημοσ.

aPG6G2R_700b.jpg

Πραγματικά μπράβο στους Πολωνούς που κατάφεραν να αποδείξουν ότι ακόμα και στην "τριτοκοσμική" Πολωνια μπορούν να βγάλουν τίτλους που συναγωνίζονται η και ακόμα ξεπερνάνε τα μεγάλα "budget" δυτικών υπερπαραγωγών. Και όλα αυτά στο 1/20 του κόστους. Στην Rockstar ο Sam Houser μονος έχει net worth $100,000,000 (http://www.celebritynetworth.com/richest-businessmen/producers/sam-houser-net-worth/) και πιθανόν το μπόνους του μονο να ήταν 15 εκατομμύρια. Κλασικό παραδειγmα της δυτικής νοοτροπίας "Winner Takes All" 

  • Like 2
Δημοσ.

Εχω σκοπο να μην το δω καν πριν βγει το enhanced edition.

Εφοσον παντα ετσι κανουν οπως φαινεται θα βγει σε κανενα χρονο.

 

Με το πρωτο witcher εφαγα ολα τα bugs και μετα το βγαλαν τελειο με εξτρα περιεχομενο.

Δεν την παταω ξανα.

Τοσα παιχνιδια εχω ηδη να δω η περιμενω τον επομενο χρονο

http://www.wired.co.uk/news/archive/2014-06/21/witcher-3-interview

 

Now that you're on next gen, have you considered doing a remastered trilogy?

Honestly, I don't think so but you'd have to ask the business guys. Right now it's all about The Wild Hunt and after that there are other things, likeCyberpunk 2077.

Δημοσ.

Πραγματικά μπράβο στους Πολωνούς που κατάφεραν να αποδείξουν ότι ακόμα και στην "τριτοκοσμική" Πολωνια μπορούν να βγάλουν τίτλους που συναγωνίζονται η και ακόμα ξεπερνάνε τα μεγάλα "budget" δυτικών υπερπαραγωγών. Και όλα αυτά στο 1/20 του κόστους. Στην Rockstar ο Sam Houser μονος έχει net worth $100,000,000 (http://www.celebritynetworth.com/richest-businessmen/producers/sam-houser-net-worth/) και πιθανόν το μπόνους του μονο να ήταν 15 εκατομμύρια. Κλασικό παραδειγmα της δυτικής νοοτροπίας "Winner Takes All" 

 

Αν βγάλουμε τα τεράστια ποσά με τα οποία αμοίβονται κάποια μεγαλοστελέχη και τα ακόμη μεγαλύτερα που ξοδεύτηκαν σε marketing, το κόστος του GTA V και του Destiny θα έπεφτε ΠΑΡΑ πολύ. Για το GTA V ειδικά, φημολογείται ότι το μισό κόστος ήταν για marketing. Αλλά ναι, αναλογικά με την δουλειά που έχει γίνει και την ποιότητα του τίτλου, το Witcher 3 κόστισε πενταροδεκάρες.

Δημοσ.

Αν βγάλουμε τα τεράστια ποσά με τα οποία αμοίβονται κάποια μεγαλοστελέχη και τα ακόμη μεγαλύτερα που ξοδεύτηκαν σε marketing, το κόστος του GTA V και του Destiny θα έπεφτε ΠΑΡΑ πολύ. Για το GTA V ειδικά, φημολογείται ότι το μισό κόστος ήταν για marketing. Αλλά ναι, αναλογικά με την δουλειά που έχει γίνει και την ποιότητα του τίτλου, το Witcher 3 κόστισε πενταροδεκάρες.

Σωστός. Το marketing του Witcher 3 μονο ήταν γύρο στα 35$ Εκατομμύρια.

Δημοσ.

Ωραιο review!

 

Σαν σωστο fan boy πρεπει να γκρινιαξω για το "Οι μάλλον αδιάφορες μάχες".

Δεν εχω παιξει παιχνιδι με πιο ωραιο συστημα μαχης.(οσοι παιζουν με χειριστηριο, να μην γκρινιαξουν, αυτοι φταινε και οχι το παιχνιδι :P)

 

α και η κορη του δεν ειναι εξ αιματος...

Όπως τα λεει ο φιλος. Είναι από τις πιο στρατηγικες κ ικανοποιητικες μαχες που εχω βιωσει γενικα σε παιχνιδι, κ πανε χερι-χερι (αν κ με λιγο διαφορετικη προσεγγιση) με αυτές των demon-dark souls.

  • Like 1
Δημοσ.

Όπως τα λεει ο φιλος. Είναι από τις πιο στρατηγικες κ ικανοποιητικες μαχες που εχω βιωσει γενικα σε παιχνιδι, κ πανε χερι-χερι (αν κ με λιγο διαφορετικη προσεγγιση) με αυτές των demon-dark souls.

Επιβάλλεται XBOX 360 Controller. Τώρα ποια μονο First Person Shooters παίζω με mouse.

Δημοσ.

Επιβάλλεται XBOX 360 Controller. Τώρα ποια μονο First Person Shooters παίζω με mouse.

Οι παλαιας σχολης pcαδες μαλλον θα ισχυριστουν σθεναρα το αντιθετο. Βεβαια λογω του ότι δεν παυει να είναι action-rpg φιλοσοφιας κ σχεδιασμου, είναι ικανοποιητικοτατο και με 360 gamepad. Κακα τα ψεμματα όμως, ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ χειρισμος της καμερας με το mouse, (κ ειδικα με ένα καλο), δεν εχει αντιπαλο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ποιος τα πιστεύει αυτά τα επιβάλλεται με controller ήθελα να ήξερα. Θέμα γούστου και συνήθειας είναι.

Εγώ βρίσκω εξαιρετικό το χειρισμό με m/k. Δοκίμασα και με gamepad και στο 5λεπτο το έβγαλα γιατί δεν την πάλευα.

Δεν βγήκα να πω επιβάλλεται το m/k.

Δημοσ.

Και εγω παντως πιστευω οτι του αρμοζει περισσοτερο το Gamepad, παρολα αυτα μιας και χαλασε το δικο μου πριν μια εβδομαδα ξεκινησα και παιζω με M+K και η αληθεια ειναι οτι ειναι καλυτερα απο οτι το φανταζομουν.Το χαλι του Dark Souls σιγουρα δεν το εχει :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

aPG6G2R_700b.jpg

 

Το γράφημα είναι απολύτως ανακριβές.

 

- Το Witcher δεν κόστισε 15 εκατομμύρια αλλά γύρω στα 65 (30 το developing και 35 το marketing). Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ανακοινώσεις "έβγαλε τα λεφτά του" μέσα στο πρώτο 24ωρο κυκλοφορίας.

 

- Το GTA V όντως κόστισε γύρω στα 265 εκατομμύρια (μοιρασμένα σχεδόν ισόποσα σε developing και marketing), όμως την πρώτη μέρα έβγαλε 800 εκατομμύρια σε 360/PS3 (και 1 δις στα τρία πρώτα 24ωρα). Αν συνυπολογίσουμε και τις μετέπειτα πωλήσεις σε nextgen κονσόλες και PC, καταλαβαίνετε για τι κέρδη μιλάμε. Με κάποιους μπακάλικους υπολογισμούς και τα 45 εκατομμύρια πωλήσεις που είχαν ανακοινωθεί πριν λίγους μήνες, ίσως μιλάμε για συνολικά έσοδα 2-3 δισεκατομμυρίων (χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο).

 

- Τα περιλάλητα "500 εκατομμύρια" του Destiny δεν αναφέρονται στον ίδιο τον τίτλο που κυκλοφόρησε πριν ένα χρόνο αλλά είναι μια γενική εκτίμηση για το πόσο θα κοστίσει συνολικά όλο το franchise σε βάθος δεκαετίας (σαν να λέμε ότι τα Halo έχουν όλα μαζί budget 300 εκατομμύρια). Το Destiny 1 σαν παιχνίδι λέγεται πως κόστισε περίπου 140 εκατομμύρια για ανάπτυξη ενώ οι δαπάνες για marketing νομίζω πως δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα. Ίσως να είναι συγκρίσιμο με του GTA V. Επειδή όμως τα 140 εκατομμύρια είναι υπερβολικά πολλά αν κρίνουμε από την αμφιλεγόμενη ποιότητα του παιχνιδιού, φαντάζομαι θα συνυπολογίζουν και την ανάπτυξη εργαλείων, SDKs κλπ που θα χρησιμοποιηθούν και στους επόμενους τίτλους της σειράς, οπότε το κόστος τους θα είναι σημαντικά μικρότερο.

Επεξ/σία από nzeppos
Δημοσ.

Παιδια το budget δεν κανει το παιχνιδι.......

Σιγουρα μπορει να μετουσιωσει σε πραξη την ορεξη και την φανασια και το ταλεντο του developer ΑΝ αυτο ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!!!!!!!!!!!


Στο τελος της ημερας αυτο που μας μενει ειναι πικρια που δεν κυκλοφορησαν το SKYRIM σε remaster για next-gen κονσολες και φυσικα τα WITCHER 1 & 2 πακετακι!!!


Δωστης μια έξτρα απόλαυση στο κρεβάτι και κοιτα που μετά δεν θα έχει θέμα στο να παίξεις λίγο παραπάνω ;)

το προβλημα ειναι οτι μετα την εξτρα απολαυση ( το προσπαθησα το κολπακι) οχι Witcher δεν επαιξα ουτε πλευρο δεν αντεξα να γυρισω!!!!!!!!! :-D

Δημοσ.

Το τσίμπησα δωρεάν μαζί με την κάρτα γραφικών (GTX 970) που αγόρασα, αλλά δεν με τρέλανε. Πολλά bugs είχε. Το άφησα προς το παρόν, βάζοντας ανα διαστήματα ότι patch βγαίνει χωρίς να το παίξω ακόμα. Κάποια στιγμή θα το τιμήσω (ξεκινήσω).

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

στο ps4 παντος εγω που το παιζω ειναι epic ουτε bug ουτε τιποτα πολυ ωραιες μαχες απειρες αποστολες πολυ ωραιο γενικα σε ολα του!!! του βαζω ανετα 10/10 (και btw ειναι τεραστιο game που μετραει ασχημα ! )

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...