Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τώρα μου έκανες τα μούτρα κιμά με αυτά που είπες και θα αργήσω πολύ να συνέλθω. Πολύ εύκολα αρπάζεσαι σε συζήτηση που γίνεται σε φιλικό κλίμα. Και σκέψου πως ούτε κι εσυ με ξέρεις για να μου μιλάς έτσι. Το ότι ενημερώνεσαι δε φαίνεται καθόλου από αυτά που λες. Από τρόπους σκίζεις πάντως.

Εμένα η προηγούμενη δική σου απάντηση δεν μου φάνηκε "σε φιλικό κλίμα", ούτε και αυτή. Αλλά το τελειώνω εδώ, ό,τι ήταν να πω το είπα.

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Εμένα η προηγούμενη δική σου απάντηση δεν μου φάνηκε "σε φιλικό κλίμα", ούτε και αυτή. Αλλά το τελειώνω εδώ, ό,τι ήταν να πω το είπα.

Δεν είπες και κάτι σημαντικό εδώ που τα λέμε.

Δημοσ.

Αν δεν είστε σε θέση να συζητήσετε κόσμια, μην μπαίνετε καν στον κόπο...

Έχεις δίκιο φίλε μου το σταματάω εδώ για να μην ενοχλώ τους υπόλοιπους

Δημοσ.
Για να μην απαντάω σε έναν προς έναν, όσοι νομίζετε ότι οι mirrorless θα καταργήσουν τις dslr, γελιέστε. Άλλη η χρήση της μιας και άλλο το κοινό που απευθύνεται, και άλλο της άλλης. Εγώ προσωπικά ούτε "ζωγραφιστές" δεν θέλω να τις βλέπω τις mirrorless σε σχέση με dslr.

 

Ότι βέβαια κάποιους (θα) τους βολέψουν και δεν θα πάρουν dslr το δέχομαι, αλλά μόνο με ανοικτό το στόμα δεν με αφήνει η είδηση.

 

 

Με όλο το σεβασμό και χωρις να θέλω να σε υποτιμήσω θα ήθελα να σου πω οτι η άποψη σου έρχεται σε πλήρη αντίθεση με ενα μεγάλο αριθμό τρομερών φωτογράφων που πούλησαν τις dslr και πήγαν σε mirrorless.

 

Εντελώς ενδεικτικά αναφέρω τους εξής:

 

Zack Arias (Fuji και μεσαίο φορμά)

Sergei Yurin (Ολυ)

Bryan Caporicci (Fuji)

Paul Roger (από τους πιο εμπνευσμένους φωτογράφους γάμων στο UK και χρησιμοποιεί μια ταπεινή Fuji x100s)

Tom Nguyen, Trey Ratcliff, Riley Joseph και άλλοι πολλοί...

 

Ψαξτους λίγο και θα δεις....

 

Αν πάλι δε σου αρέσουν μπορείς να συνεχίσεις να τραβάς με dslr....

 

Πάντως αν αγόρασες πρόσφατα canon η nikon dslr δεν πειράζει καλές μηχανές ειναι αλλα λίγο βαριές...

 

  • Like 3
Δημοσ.

Με όλο το σεβασμό και χωρις να θέλω να σε υποτιμήσω θα ήθελα να σου πω οτι η άποψη σου έρχεται σε πλήρη αντίθεση με ενα μεγάλο αριθμό τρομερών φωτογράφων που πούλησαν τις dslr και πήγαν σε mirrorless. Εντελώς ενδεικτικά αναφέρω τους εξής: Zack Arias (Fuji και μεσαίο φορμά) Sergei Yurin (Ολυ) Bryan Caporicci (Fuji) Paul Roger (από τους πιο εμπνευσμένους φωτογράφους γάμων στο UK και χρησιμοποιεί μια ταπεινή Fuji x100s) Tom Nguyen, Trey Ratcliff, Riley Joseph και άλλοι πολλοί... Ψαξτους λίγο και θα δεις.... Αν πάλι δε σου αρέσουν μπορείς να συνεχίσεις να τραβάς με dslr.... Πάντως αν αγόρασες πρόσφατα canon η nikon dslr δεν πειράζει καλές μηχανές ειναι αλλα λίγο βαριές...

Θα σου πρότεινα να δεις και τον Jason Lanier Και τα βίντεο που ανεβάζει στο Youtube. Μπορεί να δείξει τι μπορούν πραγματικά να κάνουν οι mirrorless

Δημοσ.

Με όλο το σεβασμό και χωρις να θέλω να σε υποτιμήσω θα ήθελα να σου πω οτι η άποψη σου έρχεται σε πλήρη αντίθεση με ενα μεγάλο αριθμό τρομερών φωτογράφων που πούλησαν τις dslr και πήγαν σε mirrorless. Εντελώς ενδεικτικά αναφέρω τους εξής: Zack Arias (Fuji και μεσαίο φορμά) Sergei Yurin (Ολυ) Bryan Caporicci (Fuji) Paul Roger (από τους πιο εμπνευσμένους φωτογράφους γάμων στο UK και χρησιμοποιεί μια ταπεινή Fuji x100s) Tom Nguyen, Trey Ratcliff, Riley Joseph και άλλοι πολλοί... Ψαξτους λίγο και θα δεις.... Αν πάλι δε σου αρέσουν μπορείς να συνεχίσεις να τραβάς με dslr.... Πάντως αν αγόρασες πρόσφατα canon η nikon dslr δεν πειράζει καλές μηχανές ειναι αλλα λίγο βαριές...

Πολύ ωραία απάντηση και χαίρομαι να συζητώ σε τέτοιο επίπεδο.

 

Προσωπικά οι mirrorless δεν με βόλεψαν για πολλούς λόγους, και ένας από αυτούς είναι και το μικρό μέγεθος που έχουν, που για άλλους είναι πλεονέκτημα, αλλά εμένα δεν μου πρόσφερε σταθερό κράτημα. Και ξέρω και άλλους πολλούς με την ίδια άποψη με εμένα.

 

Αλλά δεν είναι του παρόντος να το αναλύσουμε σε βάθος το θέμα, αυτό που ήθελα να πω εξαρχής και το ξαναλέω, είναι ότι ναι μεν το μοντέλο του άρθρου είναι πρωτοπόρο για αυτούς στους οποίους απευθύνεται, αλλά όχι και "αφήνει στόματα ανοιχτά"!

Δημοσ.

Στον "καυγά" για mirrorless και DSLR κανείς δεν είδα να θίξει το πιο ουσιαστικό: Για ποιον είναι αυτή η κάμερα;

Η αλλιώς: Ποιος χρειάζεται αυτή την ανάλυση εκτός εάν σκοπεύει να κάνει εκτυπώσεις ύψους 8όροφης πολυκατοικίας. Και μην πείτε ότι όσοι έχουν επενδύσει χιλιάδες σε φωτογραφικό εξοπλισμό FF canon και nikon θα σπεύσουν να τα ξεπουλήουν όλα για να πάρουν τη SONY. Όσο για το IBIS, η Pentax το έχει εδώ και μια 10ετία, αλλά δεν κέρδισε πολλούς Canikonians. Στο κάτω κάτω για super ανάλυση υπάρχει ήδη η Pentax 645 με μόνο ένα χιλιάρικο παραπάνω και ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ σένσορα.

Όσο για το βίντεο, οι επαγγελματίες χρησιμοποιούν "επαγγελματικό" εξοπλισμό πολλών χιλιάδων γιατί βγάζουν λεφτά από αυτό και δεν θα τρέξουν να αλλάξουν τα camcorders τους με αυτήν την SONY για να κάνουν "οικονομία".  Για τους άλλους υπάρχει η GH4 και οι BlackMagic.

Αυτό το μοντέλο βγήκε για να λέει η SONY ότι έχει την καλύτερη mirorrless. Άλλωστε με τόσα δισεκατομμύρια που βγάζει από "δικαιώματα" μουσικής από βίντεο ΑΛΛΩΝ στο YouTube, ας κάνει και μερικές "ασκήσεις"...

  • Like 1
Δημοσ.

Αφήνει στόματα ανοιχτά για αυτους που ενδιαφερονται για υβριδια.

Ο συνδυασμος με το βιντεο ειναι που ειναι πολυ καλος.

Αν καποιος κοιταζει αμιγως φωτογραφικά, τότε ναι δεν εχει κατι ιδιαίτερο. Απλά πολλά πίξελ.

 

Πάντως ας περιμενουμε να δουμε πως θα ειναι πραγματικά όταν κυκλοφορήσει. Οι αρχικες αναφορες παντα ειναι μεσα στον ενθουσιασμο και τεινουν να παραβλεπουν θεματα οπως χρηστικοτητα σε ολες τις συνθηκες κτλ.

Δημοσ.

και τα δύο νομίζω πάνε. http://www.logosconjugator.org/item/143114/

Η γλώσσα δεν είναι ρούχο να "πάει" και με αυτό και με εκείνο. Γι' αυτό και οι άνθρωποι ταλαιπωρούνται χρόνια στα θρανία...

Και να προσέχεις τις "πηγές" σου. "ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΩΣ" με ωμέγα;

  • Like 1
Δημοσ.

Στον "καυγά" για mirrorless και DSLR κανείς δεν είδα να θίξει το πιο ουσιαστικό: Για ποιον είναι αυτή η κάμερα;

Η αλλιώς: Ποιος χρειάζεται αυτή την ανάλυση εκτός εάν σκοπεύει να κάνει εκτυπώσεις ύψους 8όροφης πολυκατοικίας. Και μην πείτε ότι όσοι έχουν επενδύσει χιλιάδες σε φωτογραφικό εξοπλισμό FF canon και nikon θα σπεύσουν να τα ξεπουλήουν όλα για να πάρουν τη SONY. Όσο για το IBIS, η Pentax το έχει εδώ και μια 10ετία, αλλά δεν κέρδισε πολλούς Canikonians. Στο κάτω κάτω για super ανάλυση υπάρχει ήδη η Pentax 645 με μόνο ένα χιλιάρικο παραπάνω και ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ σένσορα.

Όσο για το βίντεο, οι επαγγελματίες χρησιμοποιούν "επαγγελματικό" εξοπλισμό πολλών χιλιάδων γιατί βγάζουν λεφτά από αυτό και δεν θα τρέξουν να αλλάξουν τα camcorders τους με αυτήν την SONY για να κάνουν "οικονομία".  Για τους άλλους υπάρχει η GH4 και οι BlackMagic.

Αυτό το μοντέλο βγήκε για να λέει η SONY ότι έχει την καλύτερη mirorrless. Άλλωστε με τόσα δισεκατομμύρια που βγάζει από "δικαιώματα" μουσικής από βίντεο ΑΛΛΩΝ στο YouTube, ας κάνει και μερικές "ασκήσεις"..

 

 

 

 

Νομίζω μπορεί να φορέσει φακούς από άλλους κατασκευαστές 

https://www.youtube.com/watch?v=tVOhac0FQkw έχω καταλάβει κάτι λάθος;

Δημοσ.

Οντος οπως λεει ο pcuser η καμερα εγινε για να δειξει ουσιαστικα η Sony oτι ειναι ακομη στην πιατσα ,μεχρι και samsung ειχε αρχισει να την αμφισβητει τελαιυετεα

Παντος το μηχανακι ειναι απλα τελειο και το ονειρο πολλων ,σε τρελη τιμη φυσικα ,

Ανυπομονω να δω συγκριτικο στο dprview , για φιλολογικους λογους βεβαιως βεβαιως ,  μιας και δεν μ΄αρεσει να μαλλωνω σε ξενο αχυρωνα.

Δημοσ.

Πολύ ωραία απάντηση και χαίρομαι να συζητώ σε τέτοιο επίπεδο.

 

Προσωπικά οι mirrorless δεν με βόλεψαν για πολλούς λόγους, και ένας από αυτούς είναι και το μικρό μέγεθος που έχουν, που για άλλους είναι πλεονέκτημα, αλλά εμένα δεν μου πρόσφερε σταθερό κράτημα. Και ξέρω και άλλους πολλούς με την ίδια άποψη με εμένα.

 

Αλλά δεν είναι του παρόντος να το αναλύσουμε σε βάθος το θέμα, αυτό που ήθελα να πω εξαρχής και το ξαναλέω, είναι ότι ναι μεν το μοντέλο του άρθρου είναι πρωτοπόρο για αυτούς στους οποίους απευθύνεται, αλλά όχι και "αφήνει στόματα ανοιχτά"!

Στόματα ανοιχτά αφήνει για τον συνδυασμό όλων αυτών των χαρακτηριστικών σε ένα τόσο σχετικά μικρό πακέτο. Σίγουρα το θέμα που αναφέρεις με το μέγεθος είναι ένας από τους βασικότερους λόγους που θα αρέσουν ή όχι οι mirorless. Άλλους τους βολεύει, άλλους όχι. Κάθε σύστημα έχει τα πλεονεκτήματα του και τα μειονεκτήματα του. Κατά την γνώμη το κυριότερο πλεονέκτημα των dslr και με διαφορά είναι το σύστημα εστίασης. Βέβαια δεν είναι όλοι sports photographers αλλά όπως και να το κάνουμε υπερέχουν. Όσον αφορά viewfinders, επέτρεψε μου να διαφωνήσω για τους εξής λόγους: ο EVF σε βοηθάει απίστευτα σε χαμηλές συνθήκες φωτισμού ενώ με OVF απλά δεν βλέπεις με αποτέλεσμα να ρισκάρεις την σύνθεση σου και πλέον οι EVF δεν έχουν καθόλου lag, έχουν φοβερή ανάλυση, σου προσφέρουν μεγαλύτερο κάδρο και δεν διαφέρουν όταν τους κοιτάς. Τώρα, σχετικά με την Sony, αν βγάλουμε τα MP που κουβαλάει και τα βρίσκεις και σε dslr, μην ξεχνάς πως έχει BSI CMOS αισθητήρα, 4K video, IBIS 5 αξόνων και ξέρεις πόσο χρήσιμο είναι στην φωτογραφία αυτό για να μην χρειάζεται να ανεβάζεις πάντα το iso σου!!! Και όλα αυτά μαζί με άλλα μαζί....Ελπίζω να καταλαβαίνεις τον συλλογισμό μου.. 

Δημοσ.

Μεγάλη ευκολία το ηλεκτρονικό εικονοσκόπιο γιατί βλέπεις περίπου αυτό που θα σου βγάλει η κάμερα έχεις μια αμεσότητα στις ρυθμίσεις σου.

Ασφαλώς η γκάμα χρωμάτων αλλά και η τονικότητα είναι εξαιρετικά περιορισμένη σε σχέση με αυτό που το ανθρώπινο οπτικό σύστημα είναι ικανό να προσλάβει μέσω του οπτικού συστήματος αλλά το ζητούμενο εδώ είναι η ευκολία στο να προσεγγίσεις το αποτέλεσμα πριν αυτό αποτυπωθεί στον αισθητήρα.

Άλλωστε ακόμα μεγαλύτερη μείωση υπάρχει στη μεταφορά της εικόνας πάνω σε χαρτί.

Δημοσ.

Επιτρέψτε μου να συμπληρώσω το παραπάνω σχόλιό μου, μερικά τεχνικά στοιχεία: Ανάλυση SONY (3:2): 7952 x 5304 (42.2 mpx). Ανάλυση 4K (1.9:1): 4096 x 2160 (8.8mpx). Δηλαδή, για να δεις την πλήρη ανάλυση χρειάζεσαι μια οθόνη περίπου 20K (!). Μπορείς βέβαια να κάνεις super crop, αλλά ποιο ακριβώς "γυαλάκι" θα μπορέσει να μεταφέρει τις "πληροφορίες" στον σένσορα; Υπολογίζω ένας φακός περίπου 50mm με καμιά 30ρια elements, και βάρος περίπου 5 κιλά! Αν κάπου κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με.

 

Αυτό που θέλω να πώ είναι ουσιαστικά ότι είναι σχεδόν αδύνατο να ΔΕΙΣ διαφορά στην τελική εικόνα ανάμεσα σε μία πχ. 24mpx Pentax K3 II και αυτήν την SONY με το ίδιο γυαλί. Εκτός εάν κάνεις zoom-in X10. Αλλά γιατί να το κάνεις αυτό;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...