Fulgore Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2015 Οπως εχω πει το ολο θεμα στην καθυστερηση ειναι να υπαρχει τουλαχιστον μια υποτυπωδης ενημερωση απο πλευρας του καταστηματος ειδικα οταν προκειται για πραγματα που ειναι πολυ μεγαλυτερης σημασιας απο οτι πχ η αγορας ενος video παιχνιδιου ή ενος Usb. Ειχα πχ παραγγειλει πριν 2 μηνες περιπου απο το Citisshop 1 παιχνιδι για Wii U(το ειχε μιση τιμη σε σχεση με το επομενο απο Skroutz)αλλα ελεγε,οπως και στα περισσοτερα απο VisionStudio, 7+μερες για παραδοση. Το παιχνιδι αργησε να ερθει περιπου 3-4εβδομαδες αλλα καθε εβδομαδα ειχα και απο 1-2 τηλεφωνα που με ενημερωνανε αν ειχε ερθει το παιχνιδι ή οχι και αν ηθελα να ακυρωσω την παραγγελια λογω αναμονης. Δηλαδη τοσο δυσκολο ειναι να γινεται το παραπανω,ειδικα στην περιπτωση καποιου ακριβοτερου προιοντος και πολυ σημαντικοτερου οπως πχ η αλλαγη καρτας γραφικων?? Κανει να ερθει η καρτα γραφικων για τον Α ή Β λογο απο αλλαγη πανω απο 2 μηνες(οπως στην παραπανω περιπτωση) παρε ρε φιλε τηλεφωνο τουλαχιστον τον πελατη σου 1 φορα στο τοσο να τον ενημερωσεις για τυχον εξελιξεις και αν δεις οτι την εχει αναγκη προτεινε του την εναλλακτικη ενος πιστωτικου. Μονο στην Ελλαδα γινονται αυτα αλλα και στο εξωτερικο σε καταστηματα που συμπεριφερονται στους πελατες τους τυπου Πλαισιο. Να γιατι το Amazon και το Newegg εχουν αποκτησει τοσο μεγαλο ονομα,και αν ηταν οπως παλια που δεν ειχαν μεταφορικα για Ελλαδα σιγουρα θα ειχαν παρει πολυ κοσμο απο δικα μας καταστηματα, εκει να δουμε μετα ποιος ειναι ο εξυπνος. Βεβαια η αληθεια ειναι οτι εχουμε και αρκετους καταναλωτες στην Ελλαδα οι οποιοι δεν το ψαχνουν καθολου σε αντιθεση πχ με τον Stathi που ξερει 2 πραγματα παραπανω και εκει πατανε πολλες φορες τα καταστηματα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos0100 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 εγω παλι διαλεξα το συγκεκριμενο καταστημα, ειναι σε ολα παρα πολυ καλοι και εξυπηρετικοι, πηρα μια μητρικη πλακετα εναν επεξεργαστη και μια καρτα γραφικων και επιτελους εχω εναν λειτουργικο υπολογιστη, μετα απο σχεδον 5 χρονια πανε ελα στο πλαισιο, το οποιο απο μονο του εδινε μεταχειρησμενα πραγματα. Το συγκεκριμενο καταστημα η πρωτη μητρικη που πηρα ηταν εντος 7 και την παρελαβα ακριβως σε 7 ημερες οταν την εβαλα ειχε προβλημα μεσα σε 7 μερες με ειπαν εγινε αντηκασταση την εβαλαν τα παιδια κιολας την δοκιμαναν εκει ηταν οκ και την πηρα, μονο αυτο κατα τα αλλα πολυ καλη εξυπηρετηση και γενικα οποιον ρωτησα πριν παω σε αυτο το καταστημα μου ειπε τα καλυτερα, τωρα βεβαια ειναι και η περιπτωση μη σου τυχει κατι στραβο, εε τοτε ξανα αλλαζεις και πας αλλου αν δεν σου κανει κατι ή αν δεν σ αρεσει κατι στο καταστημα. Τωρα παμε στο θεμα με τα πιστοτοικα εγω θα πω για το πλαισιο θα το ξανα πω μαλον, ειχα παρει μια μητρικη turbo x ειχε καει σε ενα χρονο μεσα, την παω πισω με δινουνε μια foxconn και με λεει ειναι ιδια, εγω δεν το προσεξα μου λεει με τα λεφτα που εχουν περισεψει παρε κατι αλλο, εε και πηρα και εναν φωρτιστη, οταν μετα απο ενα χρονο παω να βαλω την μητρικη βλεπω οτι ειχε 3 σατα αντια για 4 επισης δεν ειχε θυρα pci ex και η καρτα γραφικων ετρωγε και αλλη μια θυρα σατα οποτε ειχα 2 αναγκάστηκα να μην συνδεσω τον εναν τον δισκο και επισης δεν ειχα θεση και για το αντηγραφικο, αυτη ηταν η ιδια η μητρικη που με ειπανε εε με τα πολλα αν και αργα το θυμηθηκα μετα τους εκανα καταγγελια πηρε ο ιδιος ο υπευθηνος του καταναλωτη και ειπε δωστε πισω τα χρηματα στο κυριο ή ας παρει κατι αλλο, και δεν τον ακουσαν ηθελαν να παμε στα δηκαστηρια χαζος κι εγω το αφησα κατι τετοια δεν πρεπει να τα αφηνουμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stathisgtr Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2015 εγω παλι διαλεξα το συγκεκριμενο καταστημα, ειναι σε ολα παρα πολυ καλοι και εξυπηρετικοι, πηρα μια μητρικη πλακετα εναν επεξεργαστη και μια καρτα γραφικων και επιτελους εχω εναν λειτουργικο υπολογιστη, μετα απο σχεδον 5 χρονια πανε ελα στο πλαισιο, το οποιο απο μονο του εδινε μεταχειρησμενα πραγματα. Το συγκεκριμενο καταστημα η πρωτη μητρικη που πηρα ηταν εντος 7 και την παρελαβα ακριβως σε 7 ημερες οταν την εβαλα ειχε προβλημα μεσα σε 7 μερες με ειπαν εγινε αντηκασταση την εβαλαν τα παιδια κιολας την δοκιμαναν εκει ηταν οκ και την πηρα, μονο αυτο κατα τα αλλα πολυ καλη εξυπηρετηση και γενικα οποιον ρωτησα πριν παω σε αυτο το καταστημα μου ειπε τα καλυτερα, τωρα βεβαια ειναι και η περιπτωση μη σου τυχει κατι στραβο, εε τοτε ξανα αλλαζεις και πας αλλου αν δεν σου κανει κατι ή αν δεν σ αρεσει κατι στο καταστημα. Τωρα παμε στο θεμα με τα πιστοτοικα εγω θα πω για το πλαισιο θα το ξανα πω μαλον, ειχα παρει μια μητρικη turbo x ειχε καει σε ενα χρονο μεσα, την παω πισω με δινουνε μια foxconn και με λεει ειναι ιδια, εγω δεν το προσεξα μου λεει με τα λεφτα που εχουν περισεψει παρε κατι αλλο, εε και πηρα και εναν φωρτιστη, οταν μετα απο ενα χρονο παω να βαλω την μητρικη βλεπω οτι ειχε 3 σατα αντια για 4 επισης δεν ειχε θυρα pci ex και η καρτα γραφικων ετρωγε και αλλη μια θυρα σατα οποτε ειχα 2 αναγκάστηκα να μην συνδεσω τον εναν τον δισκο και επισης δεν ειχα θεση και για το αντηγραφικο, αυτη ηταν η ιδια η μητρικη που με ειπανε εε με τα πολλα αν και αργα το θυμηθηκα μετα τους εκανα καταγγελια πηρε ο ιδιος ο υπευθηνος του καταναλωτη και ειπε δωστε πισω τα χρηματα στο κυριο ή ας παρει κατι αλλο, και δεν τον ακουσαν ηθελαν να παμε στα δηκαστηρια χαζος κι εγω το αφησα κατι τετοια δεν πρεπει να τα αφηνουμε Πανο μου στο καθένα μπορεί να τύχει η καλό η κακό από οποίο κατάστημα.Συγκεκριμένα για πλαίσιο εγώ είχα καλά και κακά.Τα κακά ήταν για πολύ μικρές αξίες σε προϊόντα που ούτε καν με ενοιαζαν,πχ turbox mouse που έχανε το tracking και μέχρι να τους το αποδείξω μου έβγαλαν την πίστη,αλλά σε περιπτώσεις σοβαρές όπως gtx 680 που ανεβαζε θερμοκρασίες και έβγαζε artifacts, άμεση αλλαγή επιτόπου χωρίς πολλά πολλά. Τώρα έχω βρεθεί να έχω πεταμένα 600 ευρώ και αυτοί να αδιαφορουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Big Boss Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Νομίζεις ότι τα άλλα καταστήματα είναι καλύτερα στο RMA? Όλα πάσχουν στον τομέα αυτόν. Το θέμα είναι να μη σου τύχει γιατί αν τη πάθεις θα ταλαιπωρηθείς είτε το πάρεις από το πλαίσιο,είτε από eshop είτε το visionstudio. Η συμπεριφορά τους είναι απράδεκτη συμφωνώ αλλά μη νομίζεις ότι αν το πάρεις από άλλο κατάστημα τη γλιτώνεις. Εγώ την έχω πατήσει και από πλαίσιο(πολλές φορεές) και από eshop. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The_Judas Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Μου κάνει εντύπωση που δεν μπόρεσαν να κάνουν απλά την διάγνωση οι ίδιοι και να σου δώσουν μια 290x είτε από msi είτε από άλλη εταιρεία. Αλλωστε αυτοί δεν θα πάρουν πίστωση από την αντιπροσωπεία για επόμενες παραγγελίες; Τόσο πολύ έχει στεγνώσει η αγορά από χρήμα; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stathisgtr Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Μου κάνει εντύπωση που δεν μπόρεσαν να κάνουν απλά την διάγνωση οι ίδιοι και να σου δώσουν μια 290x είτε από msi είτε από άλλη εταιρεία. Αλλωστε αυτοί δεν θα πάρουν πίστωση από την αντιπροσωπεία για επόμενες παραγγελίες; Τόσο πολύ έχει στεγνώσει η αγορά από χρήμα; Σωστός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos0100 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Πανο μου στο καθένα μπορεί να τύχει η καλό η κακό από οποίο κατάστημα. Συγκεκριμένα για πλαίσιο εγώ είχα καλά και κακά.Τα κακά ήταν για πολύ μικρές αξίες σε προϊόντα που ούτε καν με ενοιαζαν,πχ turbox mouse που έχανε το tracking και μέχρι να τους το αποδείξω μου έβγαλαν την πίστη,αλλά σε περιπτώσεις σοβαρές όπως gtx 680 που ανεβαζε θερμοκρασίες και έβγαζε artifacts, άμεση αλλαγή επιτόπου χωρίς πολλά πολλά. Τώρα έχω βρεθεί να έχω πεταμένα 600 ευρώ και αυτοί να αδιαφορουν. καλα σιγουρα ειναι πολλα τα λεφτα αλλά και σε μενα 60Ε αντε πηρα εναν φωρτιστη ειναι οτι τα εδωσα τα 30 κατι ποσο ειχε τα λεφτα τα υπολοιπα 30Ε ομως δεν τα ειχα και εγω για πεταμα θα μου πεις μικρο το ποσο αλλά στις μερες μας θα πρεπει να το σκεφτομαστε και αυτο ακομα και το 1Ε που χανουμε κριμας δεν ηταν; παρολα αυτα ακομα και για 30Ε δεν δεχτηκαν τιποτα αυτοι και μαλιστα ηθελαν να παμε και στα δικαστηρια για 30Ε φαντασου ετσι τωρα για σενα που ειναι 600Ε κανε και εσυ κατι αντοιστηχο αλλα δυσκολα να βρεις το δικιο σου μπωρει ομως και να το βρεις δοκιμασε δεν χανεις τιποτα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
benign Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Μου κάνει εντύπωση που δεν μπόρεσαν να κάνουν απλά την διάγνωση οι ίδιοι και να σου δώσουν μια 290x είτε από msi είτε από άλλη εταιρεία. Αλλωστε αυτοί δεν θα πάρουν πίστωση από την αντιπροσωπεία για επόμενες παραγγελίες; Τόσο πολύ έχει στεγνώσει η αγορά από χρήμα; Η αγορα ειναι σε αξιοθρηνητη κατασταση απο οτι ξερω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stathisgtr Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Διαβαζω τωρα σε ξενα forum για την διαδικασια rma στην msi και οτι χρειαζετε δυο εβδομαδες για να γινει. Κακος τους εδωσα την καρτα,επρεπε μονος να την κανω ολη την δουλεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vassilis018 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 για αυτό αγορές μόνο από εξωτερικό πλέον. και rma αν χρειαστεί το αναλαμβάνει προσωπικά ο αγοραστής. so simple. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zerman Δημοσ. 16 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2015 Τι να πώς εγώ ψωνίζω χρόνια απο εκει ( ειμαι αθήνα ) και δεν ειχα ποτε κανένα πρόβλημα Και εγω είμαι με R9 290X Lightning από το VisionStudio και μέσα σε 5 μέρες πήγα και την πείρα. Την πείρα τζάμπα 476€ μου βγήκε. Είχα πρόβλημα στο κουβάλιμα από το κατάστημα στο σπίτι γιατί η συσκευασία είναι τεράστια. Σε σχέση με το CPU που έχω είμαι ευχαριστημένος για τις επιδόσεις και τώρα θα κάνω και αναβάθμιση i7 4790K + MSI Z97 MPOWER MAX AC για την κάρτα εννοείτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vassilis018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2015 το θέμα μας είναι για την πάπια που κάνει το vision studio και όχι για ποια αναβάθμιση θα κάνει ο καθένας. stay focus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zerman Δημοσ. 16 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2015 Η παπια ειναι πεκινου και μαλον οχι ξεροψημένη. Μαγαζια ιντερνετικα δεν εχουν καταρχην μαγαζι. Ειναι ολα αποθηκες και οταν κανουν παραγγελιες, τις κανουν μαζικες. Οποτε το RMA προφανος να αργει επιδη ερχονται μαζι με τις παραγγελιες και για να μην χασουν τον φιλο μας εδω απο πελάτη του ειπαν δικαιολογίες τυπου ΡΜΑ. Δεν ξερω τι να πω ειναι να μην πεσεις σε φαση που δεν εχουν παραλαβες απο τον μεσολαβητη γιατι με εχει τυχει να περιμενο 9 εργασιμες.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vassilis018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2015 δλδ 2 μήνες που περιμένει ο Στάθης την κάρτα, το μαγαζί δεν είχε καθόλου παραγγελίες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stathisgtr Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Μπιλη αστο μην ασχολεισε,αφου ξερεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα