Προς το περιεχόμενο

Εμπειρία από visionstudio


stathisgtr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ξέχασα να το αναφέρω, πέρσι Μεγάλη Παρασκευή προς ξημερώματα Σαββάτου. ενώ έβλεπα ταινία κάνει ένα τσαφ και παραδίδει πνεύμα μια Asus M5A97 R2.0. οκ λέω θα πάρω αύριο τηλ να μιλήσω τι και πως. εννοείται δεν είχαν τπτ διαθέσιμο(πρωτότυπο). οπότε τρέχα πλαίσιο να πάρεις μητρική για να κάνεις την δουλειά σου. για την ιστορία η κάρτα ήρθε από το rma μετά από 45 μέρες. vision studio rulez :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

rma απο πλαισιο 63 μερες . δεν ελεγε να γυρισει η μητρικη και μου δωσανε τελικα μετα απο φασαρια μια ιδια που ειχαν εξαρχης να καθεται στο ραφι απο την πρωτη μερα οσο εγω περιμενα την αλλη και ακουγοντας οτι ανοησια μπορειτε να σκεφτειτε.

ΠΛΑΙΣΙΟ RULEZ ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα και εγώ μία παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα κάτι headset (Logitech G230) πριν 2 εβδομάδες περίπου, η αλήθεια είναι ότι ήμουν λίγο διστακτικός αλλά το κατάστημα αν και το ήξερα μου το σύστησε και ένας φίλος που είχε πάρει όλα τα κομμάτια για το καινούργιο PC του από εκεί οπότε είπα να το δοκιμάσω και εγώ. Τα ακουστικά υποτίθεται ότι θα τα είχα μέσα σε 4-7 ημέρες (Δευτέρα έγινε η παραγγελία) και αυτό μου το επιβεβαίωσαν τηλεφωνικά αφού πήραν για να επιβεβαιώσω τη παραγγελία. Μετά από περίπου 10 μέρες τους πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω τη έγινε με τη παραγγελία και μου είπαν κάτι δικαιολογίες σχετικά με το προμηθευτή ότι έχουν κάποιο πρόβλημα αυτοί και ότι θα τα έχω στο τέλος αυτής της εβδομάδας. Τελικά (αν και 2 με 2.5 εβδομάδες μόνο) αν δεν έρθουν μέχρι αύριο μάλλον θα την ακυρώσω τη παραγγελία γιατί με αυτά που διαβάζω πιθανόν θα με πηγαίνουν από εβδομάδα σε εβδομάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλαρακι μηπως λεω μηπως,ειναι λαθος το ονομα του μαγαζιου στον τιτλο?

επισης και εμενα οταν ειχε καει μια msi 6950 που ειχα τοτε,η καρτα ειχε φυγει στον προμηθευτη τους και περιμενα.αλλα δεν θυμαμαι ποσο περιμενα.νομιζω περιπου 2 εβδομαδες και τελικα τους ζητησα να κοψουν πιστωτικο οπως και εγινε και μπηκε ο επεξεργαστης επανω.αλλα η τιμη του πιστωτικου ηταν με χασουρα και οχι στην αρχικη τιμη.

και μενα πηγαν να μου το κανουν αυτο με την μητρικη μου.

πηγαν να μου δωσουν πιστωτικο για την αξια της μητρικης προ ΦΠΑ. θυμαμαι ειχα γελασει πολυ και τους λεω "τρελαθηκατε μαλλον"

ασε που περιμενα την καινουργια κανενα διμηνο.

 

 

no hard feelings but...........

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όσοι έχουν πάει από το μαγαζί και το έχουν δει, είναι ένα τεράστιο μαγαζί με γεμάτο άδεια κουτιά μέσα από εξαρτήματα. μα τίποτα όμως stock :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά αυτήν την εποχή δεν πρέπει να υπάρχει μαγαζί με σοβαρό after sales support.

Η καλύτερη λύση είναι να διαλέγετε hardware από εταιρίες που έχουν από μόνες τους αξιοπρεπές support και σε περίπτωση που χρειαστεί να απευθύνεστε απ'ευθείας σε αυτές.

 

Η EVGA, η Corsair, η Logitech και η Dell είναι ορισμένες που μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό, και είναι κάτι παραπάνω από εξυπηρετικές.

 

Σε διαφορετική περίπτωση αν μπλέξετε με ελληνικό μαγαζί, πίεση από την δεύτερη μέρα, απειλές για καταγγελίες στην εβδομάδα, και καλή τύχη.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά αυτήν την εποχή δεν πρέπει να υπάρχει μαγαζί με σοβαρό after sales support.

Η καλύτερη λύση είναι να διαλέγετε hardware από εταιρίες που έχουν από μόνες τους αξιοπρεπές support και σε περίπτωση που χρειαστεί να απευθύνεστε απ'ευθείας σε αυτές.

 

Η EVGA, η Corsair, η Logitech και η Dell είναι ορισμένες που μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό, και είναι κάτι παραπάνω από εξυπηρετικές.

 

Σε διαφορετική περίπτωση αν μπλέξετε με ελληνικό μαγαζί, πίεση από την δεύτερη μέρα, απειλές για καταγγελίες στην εβδομάδα, και καλή τύχη.

Σωστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο και μόνο που ενοχλήθηκε ένας insomniac και παραπονέθηκε με ολόκληρο θέμα το visionstudio έφαγε ένα μικρό πρόστιμο. Ένα χιλιάρικο χασούρα χαλαρά...   Από δω και πέρα θα απειλούμε τα μαγαζιά με καταγγελία στο insomnia και όχι στους αρμόδιους φορείς.

 

Εδώ που τα λέμε πάντως ένας στους χίλιους πελάτες δε θα είναι ευχαριστημένος, δε σημαίνει πως το μαγαζί είναι μάπα. Στατιστικά πρέπει κάποιος να μην εξυπηρετηθεί σωστά. Τέλειος δεν είναι κανείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο και μόνο που ενοχλήθηκε ένας insomniac και παραπονέθηκε με ολόκληρο θέμα το visionstudio έφαγε ένα μικρό πρόστιμο. Ένα χιλιάρικο χασούρα χαλαρά...   Από δω και πέρα θα απειλούμε τα μαγαζιά με καταγγελία στο insomnia και όχι στους αρμόδιους φορείς.

 

Εδώ που τα λέμε πάντως ένας στους χίλιους πελάτες δε θα είναι ευχαριστημένος, δε σημαίνει πως το μαγαζί είναι μάπα. Στατιστικά πρέπει κάποιος να μην εξυπηρετηθεί σωστά. Τέλειος δεν είναι κανείς.

Δυστυχώς φίλε μου δεν είναι μόνο ένας.Ένα search στο google  θα δεις σε ποσά άλλα forum έχουν γίνει ανάλογα θέματα για το συγκεκριμένο μαγαζί.Όπως και οι αξιολογήσεις του σκρουτζ  επιβεβαιωνουν την όλη κατάσταση .

Το θέμα είναι  να την πάθεις και για να μάθεις,όπως εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα με το rma είναι λίγο περίεργο γιατί της περισσότερες φορές το κατάστημα δεν ευθύνεται άλλα ο προμηθευτής και η ιδία εταιρία του προϊόντος. Το κατάστημα μπορεί να στείλει το προϊόν την επομένη μέρα και ο προμηθευτής να το καθυστερήσει για μήνες. Πριν κανένα χρόνο είχα πάει σε προμηθευτή ένα φλασακι kingston για rma και έκανε να μου έρθει 4 μήνες το καινούριο φυσικά κατάστημα δεν υπήρχε ενδιάμεσα για να φταίει οπότε η καθυστέρηση έγινε απο τον προμηθευτή και την εταιρία .

 

Όσον αναφορά το εν λόγο κατάστημα έχω πάρει πάρα πολλά πράγματα τα τελευταία χρόνια πάντα η παράδοση του προϊόντος γινόταν μέσα στα πλαίσια που είχαν στο site και ποτέ δεν είχα θέμα με αντικαταστάσεις .Ειχα πάρει τροφοδοτικό και την επομένη μέρα ξαφνικά δεν δούλευε  το πήγα πίσω και την επομένη είχα καινούριο πακεταρισμένο .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άνθρωπός της αγοράς είμαι με κατάστημα και πελάτες που με τιμούν καθημερινά. Όταν πληρώνω απαιτώ ,όπως και οι δικοί μου πελάτες.Τον πελάτη δεν τον νοιάζει  ο προμηθευτής αλλά το τελικό προϊόν. Εγώ σε περίπτωση προβλήματος η οτιδήποτε άλλο πρέπει να καλύψω τον πελάτη με τον οποιοδήποτε τρόπο και μετά θα κανονίσω τον προμηθευτή,η να τον αλλάξω η κάτι άλλο.

Τώρα,αν το visionstudio χρωστάει στον προμηθευτή τότε καλά του κάνει,αλλά οι αποδέκτες ήμαστε εμείς.

Εγώ αυτό που συμπεραίνω είναι ότι πρέπει να χρωστάει πολλά και ο προμηθευτής του κάνει κόλπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

το αν χρωσταει ή οχι το ξερει μονον αυτος και ο λογιστης του. ας τον κοψει απο πελατη. που μαλλον τον εκοψε γιατι το μονο σιγουρο στην περιπτωση vision ειναι οτι το 90% των προϊοντων που πουλαει τα φερνει - εφερνε, απο τριτους προμηθευτες. δηλαδη εκανε παραεισαγωγη, εξου και οι μεγαλες καθυστερησεις ως προς την αντικατασταση προβληματικων προϊοντων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άνθρωπός της αγοράς είμαι με κατάστημα και πελάτες που με τιμούν καθημερινά. Όταν πληρώνω απαιτώ ,όπως και οι δικοί μου πελάτες.Τον πελάτη δεν τον νοιάζει  ο προμηθευτής αλλά το τελικό προϊόν. Εγώ σε περίπτωση προβλήματος η οτιδήποτε άλλο πρέπει να καλύψω τον πελάτη με τον οποιοδήποτε τρόπο και μετά θα κανονίσω τον προμηθευτή,η να τον αλλάξω η κάτι άλλο.

Τώρα,αν το visionstudio χρωστάει στον προμηθευτή τότε καλά του κάνει,αλλά οι αποδέκτες ήμαστε εμείς.

Εγώ αυτό που συμπεραίνω είναι ότι πρέπει να χρωστάει πολλά και ο προμηθευτής του κάνει κόλπα.

 

 

Στην δίκια σου περίπτωση  ήταν λάθος του καταστήματος το ότι δεν σε ενημέρωσαν όπως έπρεπε . Απλά επειδή το έχω ζήσει πολλές φόρες για την καθυστέρηση ευθυνόταν ο προμηθευτής και οχι λόγο χρωστούμενων άλλα λόγο ελλιπούς προσωπικού κτλ κτλ.

Τελικά περιμένεις ακόμη την κάρτα η θα σου κόψουν πιστωτικό ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην δίκια σου περίπτωση ήταν λάθος του καταστήματος το ότι δεν σε ενημέρωσαν όπως έπρεπε . Απλά επειδή το έχω ζήσει πολλές φόρες για την καθυστέρηση ευθυνόταν ο προμηθευτής και οχι λόγο χρωστούμενων άλλα λόγο ελλιπούς προσωπικού κτλ κτλ.

Τελικά περιμένεις ακόμη την κάρτα η θα σου κόψουν πιστωτικό ;

Τους έκανα ένα τηλ εχθές (αυτοί ούτε για πλάκα δεν θα με πάρουν) και μου είπαν ότι δεν γνώριζαν κάτι και ότι ο υπεύθυνος είναι εξωτερικό.

Βέβαια δεν έμεινα έτσι.Την Δευτέρα το πρωί θα τους πάρει ο δικηγόρος μου να δω και εκεί τι θα πουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...