stathisgtr Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Κλείνω σε λίγες μέρες 2 μήνες χωρίς την msi 290x lightning, αφού μας παρέδωσε ψυχή( http://www.insomnia.gr/topic/566628-μετά-από-sleep-mode/) . Την μέρα που έγινε το κακό επικοινώνησα με το κατάστημα για να δούμε τι θα γίνει.Η κάρτα αγοράστηκε πέρσι τον Ιούνιο στα 600 ευρώ.Την ίδια μέρα την πάω στο κατάστημα για να ξεκινήσει η διαδικασία RMA. Η κάρτα ήταν όντως ελαττωματικη και θα έπαιρνε 2 εβδομάδες όπως με διαβεβαίωσε ο υπεύθυνος του καταστήματος. Μετά το πέρας των δύο εβδομάδων επικοινωνώ μαζί τους πάλι και μου λένε οτι δεν έχουν νέο ακόμα.Λέω οκ. Αγόρασα μια καταπληκτική καρτουλα από τον φίλο Zapee995 για να κάνω την δουλειά μου. Περνάει ένας μήνας και ξανάμιλαω μαζί τους και μου λένε ότι σε καμία βδομάδα θα είναι εδώ.Οκ λέω μια χαρά. Πως μου έρχεται η ιδέα να μιλήσω με msi. Στέλνω email με όλα τα στοιχεία της κάρτας και δικά μου και μου απαντάνε ότι δεν υπάρχει καμία διαδικασία RMA με κάποιο από αυτά τα στοιχεία. Ξανάμιλαω με τα παλικάρια από το visionstudio και αρχίζουν οι δικαιολογίες περί προμηθευτή και ότι έτσι πάει και ότι μπορεί να μου κοπεί πιστωτικο και άλλες τέτοιες μ@λ@κιες. Μιλάω προχτές ξανά μαζί τους και μου λένε ότι θα έρθει η κάρτα η αυτήν την Παρασκευή ή την άλλη. Όπα λέω πάει το πιστωτικο. Μάγκες μου πούλησαν την π@π@ρία του πιστωτικου για κερδίσουν λίγο χρόνο ακόμα. Η καρτουλα δεν έχει έρθει ακόμα.Ο ανεπαγγελματισμος έχει ξεπεράσει όλα τα όρια και εγω βρίσκομαι να τους έχω σταξει 600 ευρώ και να περνάω όλο αυτό. Προς όλο το φόρουμ,την επόμενη φορά που θα προτείνετε τέτοια καταστήματα λόγο χαμηλών τιμών να σκέφτεστε και το aftersales. Καλύτερα να τα έδινα σε κανένα μεγάλο κατάστημα πχ πλαίσιο και να ήξερα ότι έχω το κεφάλι μου ήσυχο.Και μιλάμε για διάφορες των 20 και 50 ευρώ. Μακριά από το κατάστημα αυτό.Πεταμένα 600 ευρώ σε ανειδικευτους που ανοίγουν μαζακια. Πλασματικες τιμές που στην ουσία σου βγαίνουν πολύ περισσότερο σε κόστος. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hliastsek Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Τι να πω... η αληθεια ειναι οτι ποτε δεν εχω αγορασει απο αυτο το καταστημα λογω πολλων μεταφορικων. Αλλα κριμα γιατι εχεις δωσει 600 ευρω που ειναι ενα αρκετα σεβαστο ποσο. Ευχαριστουμε για την ενημερωση! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
guardianx71 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Για την συγκεκριμένη περίπτωση δεν γνωρίζω να σου πω τι έχει πραγματικά παιχθεί. Ως τεχνικός που έχει ασχοληθεί με προμηθευτές/rma κτλ , μπορώ να σου πω ότι είναι λογικό να μην υπήρχε τίποτα στο όνομα σου. Η διαδικασία στο rma πάει συνήθως πελάτης-κατάστημα-προμηθευτής-εταιρία. Οπότε μόνο αν την είχαν αγοράσει και την έστειλαν οι ίδιοι στην msi (δηλαδή και με τον ρόλο του προμηθευτή/εισαγωγέα)θα είχε τα δικά τους στοιχεία και μόνο αν την έστελναν και με το δικό σου όνομα τα δικά σου ,κάτι που δεν γίνεται ποτέ γιατί απλά θα είχαν την αντιμετώπιση ενός πελάτη λιανικής αντί εταιρίας/συνεργάτη. Παλιότερα η όλη διαδικασία του πιστωτικού /αντικατάστασης/ επισκευής έπαιρνε 1 με 3 βδομάδες αντίστοιχα με την λύση σε αυτή τη σειρά . Ο λόγος για αυτό ήταν ότι ή οι εταιρίες ή ο προμηθευτής (συνήθως ο δεύτερος) είχαν απόθεμα και έκαναν την αλλαγή ή επειδή προτιμούσαν να στέλνουν τα προβληματικά συγκεντρωτικά έδιναν πιστωτικό. Βεβαίως με την κρίση αυτό έχει αλλάξει τρομερά , σε σημείο που οι προμηθευτές χρεώνουν και τα μεταφορικά προς τον κατασκευαστή στο κατάστημα , να μην έχουν αποθέματα , να ζητούν προκαταβολή ή και εγγύηση για να συνεργαστούν μαζί σου και πολλά άλλα που σε κάνουν να τραβάς τα μαλλιά σου. Για να επανέλθω στο θέμα μας όμως , μιας και όλα αυτά είναι απλά εγκυκλοπαιδικές γνώσεις. Θεωρώ ότι όντως το μαγαζί έπραξε πολύ λάθος απέναντι σου. 2 μήνες για αντικατάσταση και μετράμε ακόμη είναι πολύ μεγαλύτερο διάστημα από αυτό που θα αποκαλούσε ο οποιοσδήποτε εύλογο. Στην θέση σου θα τους είχα πιέσει και απειλήσει πολύ πιο πριν , ακόμη και πριν κλείσει μήνα. Εγώ θα σου έλεγα να τους πιέσεις για πιστωτικό άμεσα , και αν σου πουν μα μου δεν μπορούμε , πολύ ακριβό κτλ , υπενθύμισε τους τα περί εύλογου χρονικού διαστήματος και τα περί καταγγελίας στην προστασία καταναλωτών κτλ 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stathisgtr Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Για την συγκεκριμένη περίπτωση δεν γνωρίζω να σου πω τι έχει πραγματικά παιχθεί. Ως τεχνικός που έχει ασχοληθεί με προμηθευτές/rma κτλ , μπορώ να σου πω ότι είναι λογικό να μην υπήρχε τίποτα στο όνομα σου. Η διαδικασία στο rma πάει συνήθως πελάτης-κατάστημα-προμηθευτής-εταιρία. Οπότε μόνο αν την είχαν αγοράσει και την έστειλαν οι ίδιοι στην msi (δηλαδή και με τον ρόλο του προμηθευτή/εισαγωγέα)θα είχε τα δικά τους στοιχεία και μόνο αν την έστελναν και με το δικό σου όνομα τα δικά σου ,κάτι που δεν γίνεται ποτέ γιατί απλά θα είχαν την αντιμετώπιση ενός πελάτη λιανικής αντί εταιρίας/συνεργάτη. Παλιότερα η όλη διαδικασία του πιστωτικού /αντικατάστασης/ επισκευής έπαιρνε 1 με 3 βδομάδες αντίστοιχα με την λύση σε αυτή τη σειρά . Ο λόγος για αυτό ήταν ότι ή οι εταιρίες ή ο προμηθευτής (συνήθως ο δεύτερος) είχαν απόθεμα και έκαναν την αλλαγή ή επειδή προτιμούσαν να στέλνουν τα προβληματικά συγκεντρωτικά έδιναν πιστωτικό. Βεβαίως με την κρίση αυτό έχει αλλάξει τρομερά , σε σημείο που οι προμηθευτές χρεώνουν και τα μεταφορικά προς τον κατασκευαστή στο κατάστημα , να μην έχουν αποθέματα , να ζητούν προκαταβολή ή και εγγύηση για να συνεργαστούν μαζί σου και πολλά άλλα που σε κάνουν να τραβάς τα μαλλιά σου. Για να επανέλθω στο θέμα μας όμως , μιας και όλα αυτά είναι απλά εγκυκλοπαιδικές γνώσεις. Θεωρώ ότι όντως το μαγαζί έπραξε πολύ λάθος απέναντι σου. 2 μήνες για αντικατάσταση και μετράμε ακόμη είναι πολύ μεγαλύτερο διάστημα από αυτό που θα αποκαλούσε ο οποιοσδήποτε εύλογο. Στην θέση σου θα τους είχα πιέσει και απειλήσει πολύ πιο πριν , ακόμη και πριν κλείσει μήνα. Εγώ θα σου έλεγα να τους πιέσεις για πιστωτικό άμεσα , και αν σου πουν μα μου δεν μπορούμε , πολύ ακριβό κτλ , υπενθύμισε τους τα περί εύλογου χρονικού διαστήματος και τα περί καταγγελίας στην προστασία καταναλωτών κτλ Ωραίος φίλε μου.Σευχαριστώ πολύ.Στο θέμα του rma οκ σύμφωνα για το όνομα μου,το serial number της κάρτας όμως? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
guardianx71 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 (επεξεργασμένο) Το serial το κοιτάνε μόνο για να δουν ουσιαστικά πότε κόπηκαν τα τιμολόγια , και μετά έχουν τα εσωτερικά νούμερα που βγαίνουν από το παραστατικό πχ RMA-Gr55503557. τουλάχιστον μέχρι όσων αφορά το κομμάτι κατάστημα/προμηθευτής. Για τον κατασκευαστή δεν γνωρίζω τι μπορεί να παίζει. Μπορεί αν έχει κλείσει το rma λόγω επισκευής/αντικατάστασης και είναι στην διαδικασία επιστροφής να έχει δοθεί άλλο serial κτλ. Αν θέλεις να βεβαιωθείς για το τι έχουν κάνει και πότε , ζήτα από το vision την φόρμα rma που υπέβαλαν .Λογικά θα έχουν το αντίγραφο της και μετά μπορείς να δεις πότε και που την έστειλαν. Βεβαίως αυτά θα έπρεπε να γίνουν πολύ νωρίτερα Επεξ/σία 11 Ιουνίου 2015 από guardianx71 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Φιλαρακι μηπως λεω μηπως,ειναι λαθος το ονομα του μαγαζιου στον τιτλο? επισης και εμενα οταν ειχε καει μια msi 6950 που ειχα τοτε,η καρτα ειχε φυγει στον προμηθευτη τους και περιμενα.αλλα δεν θυμαμαι ποσο περιμενα.νομιζω περιπου 2 εβδομαδες και τελικα τους ζητησα να κοψουν πιστωτικο οπως και εγινε και μπηκε ο επεξεργαστης επανω.αλλα η τιμη του πιστωτικου ηταν με χασουρα και οχι στην αρχικη τιμη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apple fanboy Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 σκέφτεστε και το aftersales. Καλύτερα να τα έδινα σε κανένα μεγάλο κατάστημα πχ πλαίσιο και να ήξερα ότι έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Γελάνε μέχρι την Αγγλία. 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SPANK Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Τι να πώς εγώ ψωνίζω χρόνια απο εκει ( ειμαι αθήνα ) και δεν ειχα ποτε κανένα πρόβλημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stathisgtr Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Φιλαρακι μηπως λεω μηπως,ειναι λαθος το ονομα του μαγαζιου στον τιτλο? επισης και εμενα οταν ειχε καει μια msi 6950 που ειχα τοτε,η καρτα ειχε φυγει στον προμηθευτη τους και περιμενα.αλλα δεν θυμαμαι ποσο περιμενα.νομιζω περιπου 2 εβδομαδες και τελικα τους ζητησα να κοψουν πιστωτικο οπως και εγινε και μπηκε ο επεξεργαστης επανω.αλλα η τιμη του πιστωτικου ηταν με χασουρα και οχι στην αρχικη τιμη. Ναι είναι λάθος το όνομα ,ζήτησα να γίνει διόρθωση. Δυστυχώς φίλε μου, εσύ ήσουν τυχερούς,εγώ κλείνω δυο μήνες και φως δεν βλέπω. Γενικά πολλά τα κακά του καταστήματος,αργούν υπερβολικά τα πράγματα στις παραγγελίες.Οι χρόνοι παραδόσεων δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικοτητα. Γενικά πολύ ανοργανωσιά και δικαιολογίες στο φουλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
z@xos Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Προσωπική εμπειρία από vision ήταν όταν παρήγγειλα μία κάρτα γραφικών η οποία δούλευε μια χαρά αλλά επειδή δεν με βόλεψε την έστειλα πίσω και πείρα ένα nasάκι με το πιστωτικό που βγάλανε κατευθείαν. Χωρίς rma, απλά δεν με βόλεψε η κάρτα. Κρίμα που σε αντιμετώπισαν με τέτοιο τρόπο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teo20net Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Πρόσφατα έκανα την πρώτη μου συναλλαγή με το εν λόγω κατάστημα. Έκανα αγορά ενός εξαρτήματος αξίας 60 περ´ιπου ευρώ, τηλεφωνικά επιβεβαίωσα την παραγγελία και μου είπαν διαθεσιμότητα για 2-10 μέρες παράδοση. Συνοπτικά, εγώ πήρα τηλέφωνο στις 14 μέρες και στις 20 για να ακούσω δικαιολογίες περί προβλήματος προμηθευτή και ασάφειες όπως ότι δεν έχει καμμιά ενημέρωση για την διαθεσιμότητα του προιόντος. Κανείς δεν με πήρε να με ενημερώσει όπως όφειλαν. Τελικά σε τρίτη επικοινωνία απο μέρους μου, μιας και είχε ξεφύγει πολύ χρονικά το θέμα, ακύρωσα την παραγγελία. Αυτό που ήθελα το αγόρασα απο αλλού, το παρέλαβα και το χρησιμοποιώ 3 βδομάδες +++. Και μετά απο 1 μιση μήνα και ΕΝΩ έχει ακυρωθεί η παραγγελία απο Vision... μου την έστειλαν. Για εμένα πέραν του γεγονότος ότι στο τηλέφωνο ήταν ευγενέστατοι, σε όλα τ'άλλα πάσχουν αρκετά. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vassilis018 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 να πω και εγώ την εμπειρία μου. στις 2/6 έκανα παραγγελία την Asus Sabertooth Z97 Mark S. η τιμή της ήταν 260 ευρώ και χρόνος παράδοσης 7+ μέρες. στις 9/6 πέρνω τηλ να μάθω για την παραγγελία, και μου λένε για τις 12/6 ότι θα την παραλάβω αλλά με άλλη τιμή. τώρα την έχουν 278 ευρώ. και τους απαντάω εγώ την έκανα παραγγελία με τιμή 260 τώρα αν πάει και 300 ευρώ δεν ευθύνομαι εγώ και ούτε έχω σκοπό να πληρώσω +18 ευρώ. απλά αύριο μόλις με πάρουν τηλ θα τους ρωτήσω τιμή. αν χρεωθεί με 260 ευρώ έχει καλώς. αν με πουν για 278 ευρώ θα την κάνουν κορνίζα να την βλέπουν. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Theo1903 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 να πω και εγώ την εμπειρία μου. στις 2/6 έκανα παραγγελία την Asus Sabertooth Z97 Mark S. η τιμή της ήταν 260 ευρώ και χρόνος παράδοσης 7+ μέρες. στις 9/6 πέρνω τηλ να μάθω για την παραγγελία, και μου λένε για τις 12/6 ότι θα την παραλάβω αλλά με άλλη τιμή. τώρα την έχουν 278 ευρώ. και τους απαντάω εγώ την έκανα παραγγελία με τιμή 260 τώρα αν πάει και 300 ευρώ δεν ευθύνομαι εγώ και ούτε έχω σκοπό να πληρώσω +18 ευρώ. απλά αύριο μόλις με πάρουν τηλ θα τους ρωτήσω τιμή. αν χρεωθεί με 260 ευρώ έχει καλώς. αν με πουν για 278 ευρώ θα την κάνουν κορνίζα να την βλέπουν. Επειδή και εμένα μου έτυχε ,σε χρεώνουν στην τιμή που έκανες παραγγελία γιατί έχουν αρχείο . Όσον αφορά την δικιά μου εμπειρία με το κατάστημα ,στις αρχές του χρόνου έκανα παραγγελία μια gtx 970 g1 στα 376€ .Η κάρτα άργησε αρκετά η αλήθεια είναι (περίπου 3 βδομάδες) και αφού ήρθε είχε λίγο coil whine .Οταν λέω λίγο εννοώ οτι ακουγόταν μόνο στα bechmarks αλλα επειδή ήταν κάρτα των 400€ με ενοχλούσε.Την πήγα λοιπόν πιο πολύ για να δώ αν με το δικό τους psu-gpu combo θα εμφανίζει coil whine και όντως εμφάνισε και την στείλανε κατευθείαν πίσω στην gigabyte(απ'τις λίγες εταιρείες που δέχονται rma για coil whine ).Μου είπανε οτι η διαδικασία θα κρατούσε 1 το πολύ 1.5 μήνα και απ΄τον μήνα και μετά ήμουν κάθε Παρασκευή εκεί .Κάθε Παρασκευή μου λέγανε απο Δευτερα την περιμένουμε ,μέχρι που τελικά 2 μήνες και κάτι μετά το rma πήγα και μου δώσανε κανονικά τα χρήματά μου πίσω (το οποίο μου είχανε προτείνει απ'την πρώτη στιγμή μιας και την πήγα πίσω 2 μέρες μετα την αγορά) . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Το θεμα δεν ειναι αν αργησει ή οχι το Rma. Και καλα ο Stathis εχει και Intel επεξεργαστη και μπορει να λειτουργησει τα Intel HD Graphics για καποιο διαστημα. Αν ειχε ομως Amd CPu και χρειαζοταν την καρτα εκει δεν επρεπε να ειχαν ηδη επικοινωνησει μαζι του να του δινανε εστω μια προσωρινη καρτα ή πιστωτικο να παει να αγορασει αλλη καρτα να ειναι οκ??? Αυτα τα μεγαλα χρονικα διαστηματα απο οποιο καταστημα και να ειναι οταν δεν υπαρχει καθολου μια τυπικη ενημερωση απο πλευρας καταστηματος ειναι καραγκιοζιλικια και δικαιολογια δεν υπαρχει καμια. Σωστο ειναι και αυτο που αναφερθηκε παραπανω περι αξιοπιστιας Πλαισιου στο Rma. Μην το ανοιξουμε το θεμα αυτο γιατι δεν θα τελειωνουμε παλι 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stathisgtr Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Μέλος Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2015 Το θεμα δεν ειναι αν αργησει ή οχι το Rma. Και καλα ο Stathis εχει και Intel επεξεργαστη και μπορει να λειτουργησει τα Intel HD Graphics για καποιο διαστημα. Αν ειχε ομως Amd CPu και χρειαζοταν την καρτα εκει δεν επρεπε να ειχαν ηδη επικοινωνησει μαζι του να του δινανε εστω μια προσωρινη καρτα ή πιστωτικο να παει να αγορασει αλλη καρτα να ειναι οκ??? Αυτα τα μεγαλα χρονικα διαστηματα απο οποιο καταστημα και να ειναι οταν δεν υπαρχει καθολου μια τυπικη ενημερωση απο πλευρας καταστηματος ειναι καραγκιοζιλικια και δικαιολογια δεν υπαρχει καμια. Σωστο ειναι και αυτο που αναφερθηκε παραπανω περι αξιοπιστιας Πλαισιου στο Rma. Μην το ανοιξουμε το θεμα αυτο γιατι δεν θα τελειωνουμε παλι Το θέμα είναι ότι ήδη αγόρασα κάρτα.Το χειρότερο όλων είναι ότι ποτέ τους σε όλη αυτήν την διάρκεια δεν με πήραν ένα τηλέφωνο.,εγώ έπρεπε να τους παίρνω για να τους το θυμίζω. Στο μήνα πάνω μου ήταν αναφέρει για μια κάρτα να κάνω την δουλειά μου αλλά μόλις άκουσα την (gt210) τους έκλεισα το τηλέφωνο.Θα άκουγαν άσχημα πράγματα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα