mitsakos_ls Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Ο αδερφός μου έχει ένα g2 και το έχει στείλει 2 φορές για σερβις και τωρα του παρουσιαστηκε αλλοίωση στα χρώματα και το έστειλε ξανά μα είχε κάνει root και δεν έκανε back to stock για να χαθεί και μίλησε σήμερα με το σέρβις της LG και έχασε την εγγυηση του και ζήτησε να το φέρουν πίσω! Αν το κάνει back to stock και το ξανά στείλει θα το δεχτούν Για σέρβις η για να ζήτηση αντικατασταση?
dim90 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Από τη στιγμή που από την LG το έβγαλαν εκτός εγγύησης, δεν νομίζω οτι έχει ελπίδες.
kostas8080 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Δεν έχεις ελπίδα... Έπρεπε να το κάνεις unroot αλλά......... τώρα είναι αργά
mitsakos_ls Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 2015 Δεν έχεις ελπίδα... Έπρεπε να το κάνεις unroot αλλά......... τώρα είναι αργά Αν όμως το κανει hard brick και δεν φαίνεται το imei του εκεί υπάρχουν ελπίδες?
vrwmiaris Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Αν όμως το κανει hard brick και δεν φαίνεται το imei του εκεί υπάρχουν ελπίδες? Καλά την πρώτη φορά δεν είδαν το ιμει του;
2Ohm Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Πλεον δν γντ Τπτ! Πρώτον hard brick χωρίς root η να πειραξεις boot loader δν γντ τα οποία κ τα 2 σε βγάζουν εκτός εγγύησης απο μόνα τους! Δεύτερον σορυ αλλά καλά να παθεις δλδ το στςλνεις που το στέλνεις στο σέρβις βαριέσαι να κανεις 2 λεπτα ένα backup άρχει και αλλά 2 να το κανείς unroot?? Έλεος δλδ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα