Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο αδερφός μου έχει ένα g2 και το έχει στείλει 2 φορές για σερβις και τωρα του παρουσιαστηκε αλλοίωση στα χρώματα και το έστειλε ξανά μα είχε κάνει root και δεν έκανε back to stock για να χαθεί και μίλησε σήμερα με το σέρβις της LG και έχασε την εγγυηση του και ζήτησε να το φέρουν πίσω! Αν το κάνει back to stock και το ξανά στείλει θα το δεχτούν Για σέρβις η για να ζήτηση αντικατασταση?

Δημοσ.

Δεν έχεις ελπίδα... Έπρεπε να το κάνεις unroot αλλά......... τώρα είναι αργά

Αν όμως το κανει hard brick και δεν φαίνεται το imei του εκεί υπάρχουν ελπίδες?

Δημοσ.

Αν όμως το κανει hard brick και δεν φαίνεται το imei του εκεί υπάρχουν ελπίδες?

Καλά την πρώτη φορά δεν είδαν το ιμει του;

Δημοσ.

Πλεον δν γντ Τπτ!

Πρώτον hard brick χωρίς root η να πειραξεις boot loader δν γντ τα οποία κ τα 2 σε βγάζουν εκτός εγγύησης απο μόνα τους!

Δεύτερον σορυ αλλά καλά να παθεις δλδ το στςλνεις που το στέλνεις στο σέρβις βαριέσαι να κανεις 2 λεπτα ένα backup άρχει και αλλά 2 να το κανείς unroot?? Έλεος δλδ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...