Προς το περιεχόμενο

Επιλογή Linux


Udaba

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα , σύντομα θα πάρω στα χερια μου ένα laptop 4πύρηνο στα 4gb ram , και θέλω να του βάλω linux . Τι linux να του βάλω λέτε ;είμαι σχετικά αρχάριος αλλά στο παρελθόν έχω ξανασχοληθεί με ubuntu .. ακούω γνώμες παιδιά ευχαριστώ ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

τσέκαρα τα lubuntu , αλλά δεν ξέρω , θέλω να έχει ελληνικό φόρουμ συζήτησης όπως ας πούμε τα ubuntu . και να είναι ελαφρυά .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 4πύρηνο και 4GB Ram βάλε ότι νομίζεις. Εγώ θα ψήφιζα lubuntu. Μου αρέσει πολύ όπως είναι φτιαγμένο και σε όσους το έχω βάλει είναι ευχαριστημένοι.

 

Και το mint όμως είναι πολύ καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 4πύρηνο και 4GB Ram βάλε ότι νομίζεις. Εγώ θα ψήφιζα lubuntu. Μου αρέσει πολύ όπως είναι φτιαγμένο και σε όσους το έχω βάλει είναι ευχαριστημένοι.

 

Και το mint όμως είναι πολύ καλό.

μπορείτε να μου εξηγήσετε ποιές είναι οι διαφορές τους ; για να μπορέσω να καταλήξω κάπου ;; σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Mint που σου παραθέτει ο φίλος, έρχεται με ευκολίες για τον τελικό χρήστη. Οπώτε είναι πιο εύχρηστο. Συν οτι είναι πλήρως συμβατό με τις εφαρμογές (αποθετήρια βασικά) του Ubuntu.

 

Ξεκίνα με αυτό, αργότερα πάς σε Ubuntu, elementary, Fedora, Debian ακόμα και Arch. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχουν ιδιαίτερες διαφορές μιας και η μία(mint) βασίζεται στην άλλη(ubuntu). Αν θυμάμαι καλά το mint έχει κάποια έξτρα codecs προεγκατεστημένα αλλά το ubuntu σου δίνει την επιλογή να τα εγκαταστήσεις.

 

Άλλες διαφορές δεν καταλαβαίνω και νομίζω ότι πιο πολύ έχει να κάνει με το αν θα σου αρέσουν στο μάτι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες