Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη της ομάδας!

Αντιμετωπίζω πρόβλημα στο σταθερό υπολογιστή. Ενώ φαίνεται πως είναι συνδεδεμένο, ωστόσο οι σελίδες δεν ανοίγουν. Δε νομίζω πως είναι πρόβλημα παρόχου, αφού συνδέομαι ασύρματα από το λάπτοπ. Δοκίμασα διάφορες παραλλαγές με το firewall των windows, αλλά δεν κατάφερα κάτι. Θα μπορούσε κάποιος να βοηθήσει; 

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Άνοιξε τη γραμμή εντολών και γράψε ένα-ένα τα παρακάτω:

ipconfig /release
ipconfig /flushdns
ipconfig /renew
netsh winsock reset

Το τελευταίο νομίζω χρειάζεται και επανεκκίνηση. Κάνε και κανένα scan με το Antivirus και αν χρησιμοποιείς κάποιο firewall/internet security δοκίμασε να το απενεργοποιήσεις προσωρινά.

Δημοσ.

Χμ.. η γραμμή εντολών στα XP που είναι; Χεχε, είμαι λίγο άσχετη είναι η αλήθεια. Των Windows το απενεργοποίησα όπως και το Kaspersky που έχω

Βασικά το Kasperksy το έσβησα μήπως δημιουργούσε αυτό το πρόβλημα και τώρα δε μπορώ να το ενεργοποιήσω γιατί θέλει σύνδεση για να βάλω τον κωδικό.

Win + R, οκ το βρήκα

Δημοσ.

το χα πάθει και γω κάποιο πρόγραμμα μου είχε αλλάξει της ρυθμίσεις τραβα πινακα ελενχου internet option κονεκτιονς lan settings και κοιτα το πρωτο πανο κουτακι μονο να ναι κλικαρισμενο

Δημοσ.

ook ενημέρωσε μας για τη συνεχεια του θρίλερ να μάθουμε τι έφταιξε ...το ανδιβιρους είναι γνήσιο?

δοκίμασε και μια επαναφορά συστήματος εάν λειτουργεί

Δημοσ.

timo 63 το antivirus είναι γνήσιο ναι. Η αλήθεια είναι ότι (για να πω την αμαρτία μου δηλαδή) μου έβγαλε ένα μήνυμα το Kaspersky, κάτι πάτησα εγώ (το οποίο το έχω μπλοκάρει από τη μνήμη μου :P ) και από τότε υπάρχει το πρόβλημα.Το απενεργοποίησα, αλλά μήπως μπλόκαρε κάτι στο Internet το οποίο παραμένει ακόμη και εάν έχει απενεργοποιηθεί το πρόγραμμα; Πιθανώς. Την επαναφορά συστήματος δεν την σκέφτηκα, ακούγεται όμως καλή ιδέα! Θα το κάνω το απόγευμα και θα ενημερώσω.

George200-13 περαστικά! Χεχε, ελπίζω να λυθεί το θέμα, γιατί είναι ξέρω πως είναι ψυχοφθόρο!

Δημοσ.