sakekosan Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 εχεις μπερδευτει. αναφερομαι στα 3D HA graphics και στην περιοδο μεταβασης σε αυτα απο τα παραδοσιακα 2D graphics στην δεκαετια του 90. Τα Myst και Riven δεν ειναι τετοια 3D games, παρα το 3D perspective τους. Ενω ζουσαμε τοτε μια τεχνολογικη επανασταση με την ελευση των πρωτων 3d gpus απο PowerVR,3DFX,ATI,nVidia, και την εμφανιση των πρωτων 3d games οπως Tomb Raider και Quake (στα arcade και home consoles ειχε ξεκινησει πιο νωρις), ο Τσουρινακης τα απαξιωνε και υπερηφανευοταν πως η Matrox Millennium του ετρεχε τα παντα, ακομη και 2D/3D games. Eνταξει, ηταν πιο παλιος στο χωρο και επαιζε απο το 80, οποτε ηταν συναισθηματικα πιο δεμενος με τη χρυση εποχη των 2D games, αλλα τετοια προσκολληση στο παρελθον δεν ηταν δικαιολογημενη, ποσο μαλλον οταν δεν ειχε κανενα προβλημα με τα FMV adventures που ηταν για ενα διαστημα στη μοδα. αναρωτιεμαι ποια να ειναι η γνωμη του για συγχρονα action-adventure games, οπως τα Last of Us και Ηeavy Rain. που μας φερνει στο παραπανω ποστ μου για ενα ετησιο,επετειακο τευχος με αρθρα απο τους παλιους συνεργατες του περιοδικου. Κανένας rpg/adventurer που σέβεται τον εαυτό του δε θα προτιμήσει τα 3d σε σχέση με το 2d ακόμα και έν έτη 2015! Βασικά με αυτο που γράφεις βγάζεις τον Τσουρινάκη ακόμα ποιο σωστό. Θέλεις παραδείγματα; Pillars of eternity, Wasteland 2, Shadowrun, Numenera που θα βγει το 2016 και αλλά πολλά. Μην μου αναφέρεις witcher 3 και skyrim γιατί αυτά περισσότερο με το gta μοιάζουν παρά με παραδοσιακά rpg's. Τώρα σοβαρά συγκρίνονται τα παλιά Broken Sword με τα τελευταία 3d??Αν δεν με πιστεύεις μπες στο RPG codex να τους πεις την γνώμη σου http://www.rpgcodex.net αλλά θα φας τέτοιο γιουχάρισμα που θα φύγεις τρέχοντας! 2
N3k21 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Στο Diablo II, έχει μείνει ο βαθμός που είχε βάλει στο τέλος, λόγω της save ρουτίνας που είχε. Είχε γράψει επίσης ότι αν είχε κανονική save ρουτίνα, θα του είχε βάλει 95%. Ακριβώς. Αλήθεια, απ' όσους τον κράζουν για την εμμονή του με το save σύστημα του Diablo 2, έχουν μήπως αναρωτηθεί ότι ο άνθρωπος είδε κατά κάποιο τρόπο μπροστά, διακρίνοντας 15 χρόνια νωρίτερα τις τάσεις που οδήγησαν στα σημερινά "υβριδικά" RPG; Γιατί η τότε ιδιόμορφη save ρουτίνα του Diablo 2 ήταν ουσιαστικά ο προπομπός της MMO-ποίησης του genre. Σήμερα βλέπουμε τάχα ΑΑΑ τίτλους να κυκλοφορούν έχοντας περιορισμένο περιεχόμενο και για να "βγάλουν" λίγες παραπάνω ώρες gameplay, βασίζονται κυρίως σε filler δραστηριότητες και άπειρο άνευ ουσίας grinding. Κανένας πρόσφατος τίτλος δεν γλύτωσε (επιφυλάσσομαι για το Witcher 3 που ακόμα δεν έχω παίξει) από αυτή τη "μόδα". Ακόμα και το Dragon Age 3, που κατά τ' άλλα ήταν ευχάριστο και ενδιαφέρον, έπαιζε σαν μέτριο MMORPG. Ναι, ο Τσουρινάκης, όποια κουσούρια κι αν είχε, "έβλεπε" μπροστά και ως γνήσιος χομπίστας προσπαθούσε να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου. Σας παρακαλώ λοιπόν, σκεφτείτε τα παραπάνω, ειδικά προτού γράψετε π.χ. ξανά στο thread του Pillars of Eternity, υποστηρίζοντας πως δεν είναι αρκετά "Baldur's Gate 2" και λοιπές μ@λακίες. σωστα. 90αρη σε καθε adventure, απλα επειδη ηταν adventure, θαψιμο σε οτιδηποτε ειχε σχεση με 3D η δεν ηταν adventure/RPG, το φιασκο με το Diablo 2, και την εμμονη του να μη βαζει σποιλερς στις κριτικες του παρα τις εντονες διαμαρτυρες των gamers ολα αυτα τα χρονια. Δεν καταλαβαίνω γιατί σε προβληματίζει τόσο η τάση του να βαθμολογεί με 90άρια. Γενικά ήταν, όπως ήδη ειπώθηκε, γενναιόδωρος, με ότι πέρναγε απ' τα χέρια του. Στην τελική οι βαθμολογίες στο PC Master ήταν πάντα υποκειμενικές και ενδεικτικές των γούστων του εκάστοτε συντάκτη. Το διευκρίνιζαν κιόλας οι άνθρωποι σε πολλά τεύχη. Γι' αυτό σου έλεγαν, "άσε τη βαθμολογία και διάβασε το review". By the way, ακόμα και η βαθμολογία που έδωσε στο Diablo 2, παρότι για πολλούς σηκώνει κριτική, δεν ήταν κακή. Το αντίθετο, ήταν εξαιρετικά υψηλή, ακόμα και για τα στάνταρ του PC Master εκείνης της εποχής. Από εκεί και πέρα δεν θυμάμαι να θάβει παιγνίδι άλλου genre. Βασικά δεν θυμάμαι να ασχολείται καν με κάτι άλλο από adventures/RPGs. Εφόσον λοιπόν η εμπλοκή του με αυτά ήταν καθαρά "φιλοσοφική", δεν είχε δικαίωμα να καταθέτει την άποψή του; Με το 3D είχε αρχικά κάποια κολλήματα, πράγματι, τα οποία όμως σταδιακά "έσβηναν" καθώς η τεχνολογία και τα γραφικά βελτιώνονταν. Να σου θυμίσω π.χ. τι έγραφε για το Outcast ή το Ultima IX το 1999; Το πρόβλημά του αφορούσε τα πρώιμα 3D γραφικά, τα οποία εδώ που τα λέμε, ήταν κάκιστα σε σχέση με τα pre-rendered των adventures της εποχής και δεν είχαν νόημα σε ένα point and click παιγνίδι. Ενω ζουσαμε τοτε μια τεχνολογικη επανασταση με την ελευση των πρωτων 3d gpus απο PowerVR,3DFX,ATI,nVidia, και την εμφανιση των πρωτων 3d games οπως Tomb Raider και Quake (στα arcade και home consoles ειχε ξεκινησει πιο νωρις), ο Τσουρινακης τα απαξιωνε και υπερηφανευοταν πως η Matrox Millennium του ετρεχε τα παντα, ακομη και 2D/3D games. Και αργότερα έγραφε πως έτρεχε το Oblivion σε Ultra Settings με μια Radeon 9600 και P4 στα 2,8 Ghz. Μάλιστα τεκμηρίωνε αυτή την άποψή του, λέγοντας πως για το συγκεκριμένο genre τα 20-30 fps είναι αρκετά. Προσωπικά διαφωνώ με την συγκεκριμένη τοποθέτησή του, αλλά εφόσον τον βόλευε, γούστο του και καπέλο του. Δεν μας υποχρέωσε να παίξουμε με το ίδιο hardware. 5
LongTom Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Κανένας rpg/adventurer που σέβεται τον εαυτό του δε θα προτιμήσει τα 3d σε σχέση με το 2d ακόμα και έν έτη 2015! Βασικά με αυτο που γράφεις βγάζεις τον Τσουρινάκη ακόμα ποιο σωστό. Θέλεις παραδείγματα; Pillars of eternity, Wasteland 2, Shadowrun, Numenera που θα βγει το 2016 και αλλά πολλά. Μην μου αναφέρεις witcher 3 και skyrim γιατί αυτά περισσότερο με το gta μοιάζουν παρά με παραδοσιακά rpg's. Τώρα σοβαρά συγκρίνονται τα παλιά Broken Sword με τα τελευταία 3d?? Αν δεν με πιστεύεις μπες στο RPG codex να τους πεις την γνώμη σου http://www.rpgcodex.net αλλά θα φας τέτοιο γιουχάρισμα που θα φύγεις τρέχοντας! To Witcher de facto έχει πολύ καλύτερη,πολύ μεγαλύτερη και πολύ ποιοτικότερη κοσμοπλασία από οιαδήποτε σύγχρονο generic Rpg όπως το PoE κ.ο.κ,που είναι γραμμένα στο πόδι και το fantasy κομμάτι τους είναι τελείως άθλιο(με τα στάνταρτ των νουβέλων που κυκλοφορούν στις οποίες το witcher είναι από τις κορυφές). Επίσης στο θέμα μάχης το PoE ήταν τελείως για τον...βούρτσα και καλύτερα να είχε FPS χαρακτήρα μπας και έδινε κάποια ποιοτική αναβάθμιση στο θέμα. To skyrim επίσης ήταν κάτι παραπάνω από αξιοπρεπές στο genre του,προσωπικά το ευχαριστήθηκα πολύ περισσότερο από όλα τα rpg που έχω παίξει μέχρι τούδε.Επίσης ο κόσμος των TES έχει πολύ μεγάλο lore,που εκμεταλλεύτηκαν δεόντως. Ακριβώς. Αλήθεια, απ' όσους τον κράζουν για την εμμονή του με το save σύστημα του Diablo 2, έχουν μήπως αναρωτηθεί ότι ο άνθρωπος είδε κατά κάποιο τρόπο μπροστά, διακρίνοντας 15 χρόνια νωρίτερα τις τάσεις που οδήγησαν στα σημερινά "υβριδικά" RPG; Γιατί η τότε ιδιόμορφη save ρουτίνα του Diablo 2 ήταν ουσιαστικά ο προπομπός της MMO-ποίησης του genre. Σήμερα βλέπουμε τάχα ΑΑΑ τίτλους να κυκλοφορούν έχοντας περιορισμένο περιεχόμενο και για να "βγάλουν" λίγες παραπάνω ώρες gameplay, βασίζονται κυρίως σε filler δραστηριότητες και άπειρο άνευ ουσίας grinding. Κανένας πρόσφατος τίτλος δεν γλύτωσε (επιφυλάσσομαι για το Witcher 3 που ακόμα δεν έχω παίξει) από αυτή τη "μόδα". Ακόμα και το Dragon Age 3, που κατά τ' άλλα ήταν ευχάριστο και ενδιαφέρον, έπαιζε σαν μέτριο MMORPG. Ναι, ο Τσουρινάκης, όποια κουσούρια κι αν είχε, "έβλεπε" μπροστά και ως γνήσιος χομπίστας προσπαθούσε να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου. Σας παρακαλώ λοιπόν, σκεφτείτε τα παραπάνω, ειδικά προτού γράψετε π.χ. ξανά στο thread του Pillars of Eternity, υποστηρίζοντας πως δεν είναι αρκετά "Baldur's Gate 2" και λοιπές μ@λακίες. Ναι αυτόν ήταν,έβλεπε 30 χρόνια μπροστά για αυτό τον πείραξε το Diablo II,όχι ότι ήταν κάποιο από τα πολλά κολλήματα του για οτιδήποτε δεν κολλούσε με την αισθητική του... Είπαμε,κόψτε κάτι... 1
sakekosan Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 To Witcher μπλα μπλα μπλα.. Άλλος για τον καιάδα? http://www.rpgcodex.net/ Also witcher fanboy detected
erevos_csd Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Άλλος για τον καιάδα? http://www.rpgcodex.net/ Also witcher fanboy detected Άσε μας κουκλίτσα μου. Gamer από παιδάκι, έχουν περάσει από τα χέρια μου διαμάντια όπως Baldur's Gate, Neverwinter Nights, Elder Scrolls, Fallout, Dragon Age, Diablo και άλλα πολλά. Για μένα, στην κορυφή ήταν πάντα το Baldur's Gate 2. Τώρα αυτή τη κορυφή την μοιράζεται με το Witcher 3. Edit: Βγήκαμε λίγο εκτός topic 1
N3k21 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Ναι αυτόν ήταν,έβλεπε 30 χρόνια μπροστά για αυτό τον πείραξε το Diablo II,όχι ότι ήταν κάποιο από τα πολλά κολλήματα του για οτιδήποτε δεν κολλούσε με την αισθητική του... Είπαμε,κόψτε κάτι... Δεν έχεις καταλάβει το point μου. Προφανώς και το κόλλημα που έφαγε με το Diablo 2, ήταν σε πρώτη φάση θέμα αισθητικής. Δεν υποστηρίζω ότι του ήρθε..."θεία φώτιση" και απέκτησε προφητικές ιδιότητες! Αλλά αυτή του η αισθητική α) ταυτιζόταν γενικά με τα γούστα του κοινού του και β) αποτελεί IMHO απόδειξη εξαιρετικής αντίληψης των ιδιαιτεροτήτων του genre, αλλά και κριτική σκέψη γενικότερα. Με λίγα λόγια, το save σύστημα του D2 ήταν χαζομάρα, όχι τόσο ενοχλητικό για τους περισσότερους από εμάς βέβαια, αλλά έκανε μπαμ πως αποσκοπούσε στο "τράβηγμα" του gameplay χρόνου και στην εμπλοκή του gamer με τα grinding mechanics που φάγαμε στη μάπα τα επόμενα χρόνια. Δεν μιλάμε εδώ π.χ. για ένα TES τίτλο, όπου τα αραιά respawns προσδίδουν στην ατμόσφαιρα, ενώ το save σύστημα είναι κανονικό. Έχεις αρχικά ένα rogue like action RPG με το συγκεκριμένο save system (Diablo II), μετά ένα virtual κόσμο με ελάχιστα RPG mechanics (WoW) και ουσιαστικά ένα παρόμοιο "save system", ενώ καταλήγεις σε ένα -ο θεός να το κάνει- Action RPG που μόνο κατ' όνομα θυμίζει τον προκάτοχό του (Diablo III). Do you see a pattern here? Από εκεί και πέρα, ούτε τον Τσουρινάκη γνωρίζω προσωπικά ώστε να κρίνω τον χαρακτήρα του, ούτε ταυτίστηκα ποτέ απόλυτα μαζί του. Για παράδειγμα θυμάμαι, που κοντά στο τέλος της καριέρας του ως συντάκτης του PCM, ψιλοέκραζε το πρώτο Dragon Age, ενώ έγραφε διθυραμβικές κριτικές για τα Dragensang. Πραγματικά αναρωτιόμουν τότε "τι μύγα τον τσίμπησε" και αμφέβαλα για το αν είχε αφιερώσει π.χ. αρκετό χρόνο στο Dragon Age. Όπως και να το κάνουμε όμως, για εμάς που κολλήσαμε με τα adventures/RPGs πριν περάσουμε στην τρέχουσα χιλιετία, ο λόγος του Τσουρινάκη (και της "φουρνιάς" του γενικότερα) αποτελεί σε μεγάλο βαθμό εγγύηση. Ως τριαντάρης πλέον GAMER και ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ποιόν λες να εμπιστευτώ; Έναν τύπο σαν τον Τσούρι, ή τον πιτσιρικά του IGN ξέρω 'γω που μεγάλωσε με WoW και LoL; Διότι σόρυ, δεν παίζουν games μόνο έφηβοι και φοιτητές, ούτε είμαστε υποχρεωμένοι να δεχόμαστε όποια σαπίλα μας πασάρουν ως τον next gen επαναστατικό τίτλο. 7
sakekosan Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Άσε μας κουκλίτσα μου. Gamer από παιδάκι, έχουν περάσει από τα χέρια μου διαμάντια όπως Baldur's Gate, Neverwinter Nights, Elder Scrolls, Fallout, Dragon Age, Diablo και άλλα πολλά. Για μένα, στην κορυφή ήταν πάντα το Baldur's Gate 2. Τώρα αυτή τη κορυφή την μοιράζεται με το Witcher 3. Edit: Βγήκαμε λίγο εκτός topic Βρε! Που ήσουνα εσύ; Gamer απο κούνια.. To Pac-man το είχες προλάβει;
KilliK Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Κανένας rpg/adventurer που σέβεται τον εαυτό του δε θα προτιμήσει τα 3d σε σχέση με το 2d ακόμα και έν έτη 2015! Βασικά με αυτο που γράφεις βγάζεις τον Τσουρινάκη ακόμα ποιο σωστό. Θέλεις παραδείγματα; Pillars of eternity, Wasteland 2, Shadowrun, Numenera που θα βγει το 2016 και αλλά πολλά. Μην μου αναφέρεις witcher 3 και skyrim γιατί αυτά περισσότερο με το gta μοιάζουν παρά με παραδοσιακά rpg's. Τώρα σοβαρά συγκρίνονται τα παλιά Broken Sword με τα τελευταία 3d?? Αν δεν με πιστεύεις μπες στο RPG codex να τους πεις την γνώμη σου http://www.rpgcodex.net αλλά θα φας τέτοιο γιουχάρισμα που θα φύγεις τρέχοντας! φανταζομαι συνειδητοποιεις πως ολα τα παραδειγματα σου ειναι 3D HA παιχνιδια, σωστα; εκτος και αν νομιζεις πως τρεχουν και αυτα με Matrox Millennium..
erevos_csd Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Βρε! Που ήσουνα εσύ; Gamer απο κούνια.. To Pac-man το είχες προλάβει; Όχι από όταν βγήκε, αλλά το πρόλαβα σε ηλεκτρονικά. BTW, δεν είναι κόντρα ποιος είναι πιο παλιός, αλλά να δείξω ότι έχω κάποια εμπειρία και δεν είμαι κανά πιτσιρίκι που έχει λιώσει σε κανά WoW και ανακάλυψε ξαφνικά τι πραγματικά είναι cRPG. 1
orck Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δακρυσα που διαβασα για την matrox millennium, την ειχα σχεδον ξεχασει...Ο Τσουρινακης ηταν και στο Pixel;
sakekosan Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Με λίγα λόγια, το save σύστημα του D2 ήταν χαζομάρα, όχι τόσο ενοχλητικό για τους περισσότερους από εμάς βέβαια, αλλά έκανε μπαμ πως αποσκοπούσε στο "τράβηγμα" του gameplay χρόνου και στην εμπλοκή του gamer με τα grinding mechanics που φάγαμε στη μάπα τα επόμενα χρόνια. Δεν μιλάμε εδώ π.χ. για ένα TES τίτλο, όπου τα αραιά respawns προσδίδουν στην ατμόσφαιρα, ενώ το save σύστημα είναι κανονικό. Άν και συμφωνώ με αυτά που γράφεις ο Τσουρινάκης είχε λάθος στο θέμα του save system του diablo. To diablo όπως πολύ σωστά είπες και εσύ είναι roguelike και έχει τις ρίζες του απο τα παλιά mud αρχές 80' αν θυμάσαι, τα οποία σαν είδος είχαν το perma death. Κάτι που μάλλον είχε διαφύγει απο τον Τσούρι. Άλλωστε έιναι γνωστό οτι ο David Brevik δημιουργός του diablo κάτι τέτοιο ήθελε να αντιγράψει.
N3k21 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Άν και συμφωνώ με αυτά που γράφεις ο Τσουρινάκης είχε λάθος στο θέμα του save system του diablo. Δε θα τα χαλάσουμε σ' αυτό! To diablo όπως πολύ σωστά είπες και εσύ είναι roguelike και έχει τις ρίζες του απο τα παλιά mud αρχές 80' αν θυμάσαι, τα οποία σαν είδος είχαν το perma death. Κάτι που μάλλον είχε διαφύγει απο τον Τσούρι. Άλλωστε έιναι γνωστό οτι ο David Brevik δημιουργός του diablo κάτι τέτοιο ήθελε να αντιγράψει. Ρε παιδί μου, δεκτά όλα αυτά. Εγώ δεν είπα να μην εξελίσσονται τα παιγνίδια, μόνο και μόνο επειδή μια μερίδα gamers τραβάνε ζόρι. Να εξελίσσονται πραγματικά όμως, όχι απλά να προσαρμόζονται στα γούστα 13χρονων. Μιας και αναφέρεις το perma death για παράδειγμα, στο D2 ας πούμε, παρέχεται αυτή η δυνατότητα στον χρήστη μέσω των hardcore χαρακτήρων, αν αυτός επιθυμεί μεγαλύτερη πρόκληση. Το save σύστημα από την άλλη είναι στάνταρ και δε μπορεί ν' αλλάξει. Αλλά σου ξαναλέω, αυτή η επιλογή της Blizzard αν και προσωπικά με είχε ενοχλήσει αρχικά, στο φινάλε δεν με απέτρεψε από το να ευχαριστηθώ το D2. Εντέλει εγώ σκαλώνω στο εξής: η συγκεκριμένη μέθοδος save και στο συγκεκριμένο είδος παιγνιδιών, είναι ένα τέχνασμα για να βγουν μερικές ώρες gameplay παραπάνω όσο το δυνατόν φθηνότερα. Δε θα προτιμούσες π.χ. αντί για τέτοια κόλπα, να σου έδιναν εξαρχής ένα καινούριο dungeon ή, γιατί όχι, μια ολόκληρη περιοχή; Αλλά μετά πως θα σου πουλήσουν expansions και dlc; Τέλος πάντων, συγγνώμη για το off topic, σταματάω! 2
sakekosan Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 φανταζομαι συνειδητοποιεις πως ολα τα παραδειγματα σου ειναι 3D HA παιχνιδια, σωστα; εκτος και αν νομιζεις πως τρεχουν και αυτα με Matrox Millennium.. Το ότι τα σχεδιάζουν σε 3d είναι γνωστό, άλλωστε το κόστος παραγωγής είναι ποιό φτηνό έτσι. Η αναπαράσταση όμως είναι τύπου 2d όπως τα παλιά rpg. Όχι δε νομίζω η matrox του Τσουρινάκη να τα τρέχει (αν και έχουν χαμηλές απαιτήσεις)
KilliK Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Toυ οτι η αναπαρασταση ειναι 2D δεν το κανει αυτοματως και καλυτερο ως παιχνιδι. Αυτη η λουδιτικη σταση οσο αστεια ηταν με τον Τσουρινακη τοτε, αλλο τοσο ειναι και σημερα. Μου θυμιζει την κοντρα practical vs digital effects στο σινεμα. Οπως ειπες και ο ιδιος, το κοστος παραγωγης ειναι μικροτερο. Συν καλυτερη ποιοτητα εικονας και ηχου. Συν network features. Συν game mechanics που δεν θα ηταν εφικτα πριν δεκατιες. Συν, συν, συν. Και ολα αυτα τυλιγμενα σε μια ομορφη retro-2D αισθητικη, που θα ικανοποιει τους παλιους νοσταλγους και θα ευφραινει τους νεους γκειμερς. Ολοι βγαινουν κερδισμενοι απο αυτο. Επομενως πως ακριβως η εξελιξη της τεχνολογιας εβλαψε την ποιοτητα και ψυχαγωγικη αξια των παιχνιδιων, ειδικα αυτων των rpd/adventure? Δακρυσα που διαβασα για την matrox millennium, την ειχα σχεδον ξεχασει...Ο Τσουρινακης ηταν και στο Pixel; αν θυμαμαι καλα, ναι. Το PCMaster ηταν η πνευματικη συνεχεια του Pixel κατα καποιο τροπο.
sakekosan Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2015 @KilliK Καλά κοντρόλαρε μου εσύ 6 characters party σε full 3d rpg και μετά έλα να μου πείς ότι είναι καλύτερο απο 2d. Το έχουμε βιάσει το off topic
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα