Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδώ και καιρό σκέφτομαι την αναβάθμιση στην κάρτα γραφικών μου, αλλά επειδή είμαι άσχετος φοβάμαι μη έχω bottlenecks στα games  κτλ.Ο λόγος που φοβάμαι είναι διότι η μιτρική μου δεν υποστηρίζει sata 3,και η κάρτα η τωρινή απ ότι είδα είναι pci express 2.(συγχωρέστε με είμαι λίγο άσχετος) 

http://imgur.com/a/x29Td

το τροφοδοτικό μου είναι ένα 750άρι,αν χρειάζεστε  ακριβές όνομα πείτε μου να ανοίξω το κουτί να το δω.Γενικά δεν είμαι hardcore gamer  κάνα gta v παίζω προς το παρών.Σκέφτομαι για την r9 280x.Ευχαριστώ πολύ.

Δημοσ.

Το sata3 ειναι για σκληρους δισκους και δεν εχεις σχεση. το pciexpress ειναι για τις καρτες γραφικων και οχι δεν θα εχεις κανενα προβλημα απο την θυρα. Μπορει να χασεις λιγο της ταξης των 2-3-5 fps αλλα δεν εχει σημασια. 

Το συστημα σου ειναι ακομη αξιοπρεπες και επισης η μητρικη του ειναι πλεον σπανια και πουλιεται χρυσαφι στις αγγελιες (οσο μια καινουργια συγχρονου socket ή και περισσοτερο)  ενω ο επεξεργαστης σου οχι και τοσο.

το τροφοδοτικο αν δεν ειναι κανενα ψευτικο κινεζικο τοτε θα ειναι υπερ-ικανοποιητικο. 

Εν κατακλειδι δεν αξιζει να κανεις αναβαθμιση εκτος και αν ζοριζεται το πισι σου με το gta V που δεν το νομιζω 

EDIT εννοω οτι ΑΞΙΖΕΙ να παρεις την μητρικη αλλα δεν χρειαζεται να κανεις αναβαθμιση τα υπολοιπα

Δημοσ.

Εύκολα πήγαινε σε xeon 6 πύρηνο, μετά απο τσεκάρισμα οτι συνεργάζεται σωστά με την συγκεκριμέν μητρική, μετά LLC on, ενα κλοκάρισμα άνετο με εναν Χ5650 των 80€ @ 4,2 και voila έχεις ένα νέο σύστημα στα επίπεδα απόδοσης του 5820Κ, τα 1150 κλπ δεν ασχολείσαι καν, αν θέλεις άκουσε με το κόστος προς απόδοση αφού έχεις την υποδομή ήδη(σσ μητρική) είναι τεράστιο που θα είναι δύσκολο να ξαναδεί κάποιος.

Το pci-x 3,0 το ξεχνάς είτε 2.0 είτε 3.0 σε απόδοση δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ διαφορά, Το sata 3.0 θα ήταν επιθυμητό και είναι ο μόνος τομέας που χωλαίνει το x58 μαζί με το usb 3.0, αλλά η απόδοση είναι τόση ώστε αυτά αποτελούν λεπτομέρειες