Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρόλο που όλοι οι FX έχουν ίδιας δύναμης πυρήνες ο 8320 τα πάει καλύτερα στα games από τον 6300 αν και θεωρητικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν διαφορές καθώς 6 πυρήνες θεωρούνται αρκετοί.

Στο παρακάτω βίντεο υπάρχουν παιχνίδια που έχουν χαμηλότερα fps λόγω bottleneck του 6300.

 

 

 

Για μένα ο 6300 θα πρέπει να συνδυάζεται με κάρτες στο επίπεδο των 960/280X το πολύ,όσο και να έχει κλοκαριστει.

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στο παρακάτω βίντεο υπάρχουν παιχνίδια που έχουν χαμηλότερα fps λόγω bottleneck του 6300.

Στο βίντεο η vga στον 6300 έχει και πάντα το λιγότερο 10°C παραπάνω, κάποιες φορές ακόμα και 15-20! ... είναι καν η ίδια κάρτα; Μήπως κάνει throtteling;

Το έχω ξανά παρατηρήσει αυτό σε βίντεο του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οχι δεν παιζει ρολο η υλοποιηση. Ναι μεν ειναι και θεμα παιχνιδιου πως τρεχει γενικα,αλλα ο Fx 6300 και απο αλλους χρηστες εχει παρατηρηθει οτι ριχνει μπουκαλι. Εδω σκεψου συμφορουμιτης με Gtx 760 και Fx 6300(που η καρτα ειναι πιο αδυναμη απο την R9 290)και εχει παρατηρησει Bottleneck στο Battlefield :)

O συμφορουμιτης παιζει στα 720p -1024p λογικο ειναι να δουλευει ψιλα ο cpu.

Επεξ/σία από pirate79
  • Like 1
Δημοσ.

...και οι επιστημονικές αναλύσεις των... "ειδικών", συνεχίζονται. Εκτός από videos, έχει κάνει ποτέ κανείς σύγκριση 6300 και 8320 μονος του να δει τι γινεται; Ή θα κοιτάμε videos?

Ο 8elwADSL είπε και ο ίδιος (σωστά) ότι ο κάθε πυρήνας ενός 6300 και ενός 8320 έχουν ίδιο IPC (εφόσον είναι ίδιο το ρολόϊ).
Εφόσον κατά πολλούς.... ειδήμονες εδώ, τα παιχνίδια σπάνια χρησιμοποιούν πάνω από 2-4 πυρήνες, αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει. Έτσι δεν είναι ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ; Για εξηγήστε μου τώρα σαϊνια της πληροφορικής πως γίνεται αυτό. Ποιος ψεύδεται; Ε;

 

  • Like 2
Δημοσ.

μα κατι παρομοιο συμβαινει και σε ι3 με ι5...!!   o i5 βγαζει λιγο καλυτερα fps απο τον ι3...!  

 

δεν ειναι θεμα μονο 6300 - 8320...!  

 

θεωρητικα, λεμε, εφοσον εχουν ΙΔΙΟ πυρηνα, ΔΕΝ θα επρεπε να συμβαινει. ομως συμβαινει..!!  τι να κανουμε? 

 

 

εγω εχω την δυνατοτητα να τεσταρω τον 6300 (τον εχει ενας κολλητος) και τον 8320 (τον δικο μου)  με την 7950 που εχω. αλλα τωρα δεν υπαρχει χρονος, για τετοιες δοκιμες...!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μα κατι παρομοιο συμβαινει και σε ι3 με ι5...!!   o i5 βγαζει λιγο καλυτερα fps απο τον ι3...!  

 

δεν ειναι θεμα μονο 6300 - 8320...!  

 

θεωρητικα, λεμε, εφοσον εχουν ΙΔΙΟ πυρηνα, ΔΕΝ θα επρεπε να συμβαινει. ομως συμβαινει..!!  τι να κανουμε? 

 

 

εγω εχω την δυνατοτητα να τεσταρω τον 6300 (τον εχει ενας κολλητος) και τον 8320 (τον δικο μου)  με την 7950 που εχω. αλλα τωρα δεν υπαρχει χρονος, για τετοιες δοκιμες...!!!

 Ποιος i3 με ποιόν i5 καταρχήν. Πες μου συγκεκριμένα μοντέλα. Και θα το συζητήσουμε. Και αν εσύ μετράς το ipc με βάσει τα fps ζήτω που καήκαμε να στο πω απλά. Σοβαρά τώρα, κοιτάς την απόδοση στα games για να βγάλεις συμπέρασμα? Δηλαδή αν ένα game θέλει 4 cores (edited: εννοώ physical, όχι Hyperthreaded), θα παίζει στον i3 όπως στον i5?

 

Τι λέμε ρε παιδιά. Έλεος.

Επεξ/σία από Formation
Δημοσ.

 Ποιος i3 με ποιόν i5 καταρχήν. Πες μου συγκεκριμένα μοντέλα. Και θα το συζητήσουμε. Και αν εσύ μετράς το ipc με βάσει τα fps ζήτω που καήκαμε να στο πω απλά. Σοβαρά τώρα, κοιτάς την απόδοση στα games για να βγάλεις συμπέρασμα? Δηλαδή αν ένα game θέλει 4 cores (edited: εννοώ physical, όχι Hyperthreaded), θα παίζει στον i3 όπως στον i5?

 

Τι λέμε ρε παιδιά. Έλεος.

μην προτρεχεις...!

 

1 μιλαμε για τις αρχιτεκτονικες του πυρηνα, και

2 το θεμα μας ειναι οι επιδοσεις στο gaming. 

 

δεν μιλησε ο TS ουτε για επεξεργασια βιντεο, ουτε για AUTOCAD, ουτε για αλλες εξειδικευμενες εφαρμογες. 

 

η σειρα FX  (μιας και ξεκινησαμε απο αυτην) εχει την ιδια αρχιτεκτονικη. με επεξεργαστες  4-6-8 πυρηνων.  

αντιστοιχα και οι INTEL, εχει την HASWELL αρχιτεκτονικη στους επεξεργαστες της, με 2-4 πυρηνες, αλλα και HT σε καποιες σειρες.  

 

αυτο δινει μια συγκεκριμενη αποδοση στο καθε πυρηνα.  οι χρονισμοι απλα αυξανουν την επιδοση του πυρηνα.  αυτο ομως δεν εχει σχεση με αυτη καθαυτην την αρχιτεκτονικη του πυρηνα..!!

γι αυτο λεμε και οτι το να συγκρινεις τις συχνοτητες 2 επεξεργαστων, διαφορετικης αρχιτεκτονικης, δεν ειναι σωστο...!!

 

πανω σε αυτο, ειπα οτι "θεωρητικα" εφοσον βασιζονται στην ιδια αρχιτεκτονικη, θα επρεπε να εχουν ιδιες επιδοσεις .

 

αυτο που λες, οτι καποια παιχνιδια εκμεταλλευονται περισσοτερους απο 2 πυρηνες (που δεν ειναι και παρα πολλα..!), ναι θα επρεπε να υπαρχει διαφορα σε σχεση με εναν Pentium G, π.χ, απο εναν ι5, σαφως..!  

 

αλλα ο 6300 (6πυρηνος), με τον 8320 (8πυρηνος), γιατι να εχουν διαφορες?  ιδια αρχιτεκτονικη, και μαλιστα με ιδιους χρονισμους, δεν νοειται (ξαναλεμε, θεωρητικα...) διαφορα..!! 

 

και για τον ι3 με τον ι5, το ανεφερα γιατι ειδα σε παλιοτερα παιχνιδια (πχ το CRYSIS 3) να εχει διαφορα  4-8 fps..!  δεν νομιζω οτι το συγκεκριμενο παιχνιδι θελει πανω απο 2 πυρηνες....?

Δημοσ.

Θεωρητικά θα έπρεπε να αποδίδουν το ίδιο FX 6300 και FX 8320 στους ίδιους χρονισμούς στα games.

Βέβαια ίσως να παίζει κάτι με το bench του tecnhokitchen γιατί όπως παρατήρησε και ο ELF οι θερμοκρασία της κάρτας είναι αρκετά ανεβασμένη οπότε ίσως να ζεσταινόταν όλο το σύστημα και να προκάλεσε throttling στον 6300 εξού και η πεσμένη απόδοση.

Δημοσ.

μην προτρεχεις...!

 

1 μιλαμε για τις αρχιτεκτονικες του πυρηνα, και

2 το θεμα μας ειναι οι επιδοσεις στο gaming. 

 

δεν μιλησε ο TS ουτε για επεξεργασια βιντεο, ουτε για AUTOCAD, ουτε για αλλες εξειδικευμενες εφαρμογες. 

 

η σειρα FX  (μιας και ξεκινησαμε απο αυτην) εχει την ιδια αρχιτεκτονικη. με επεξεργαστες  4-6-8 πυρηνων.  

αντιστοιχα και οι INTEL, εχει την HASWELL αρχιτεκτονικη στους επεξεργαστες της, με 2-4 πυρηνες, αλλα και HT σε καποιες σειρες.  

 

αυτο δινει μια συγκεκριμενη αποδοση στο καθε πυρηνα.  οι χρονισμοι απλα αυξανουν την επιδοση του πυρηνα.  αυτο ομως δεν εχει σχεση με αυτη καθαυτην την αρχιτεκτονικη του πυρηνα..!!

γι αυτο λεμε και οτι το να συγκρινεις τις συχνοτητες 2 επεξεργαστων, διαφορετικης αρχιτεκτονικης, δεν ειναι σωστο...!!

 

πανω σε αυτο, ειπα οτι "θεωρητικα" εφοσον βασιζονται στην ιδια αρχιτεκτονικη, θα επρεπε να εχουν ιδιες επιδοσεις .

 

αυτο που λες, οτι καποια παιχνιδια εκμεταλλευονται περισσοτερους απο 2 πυρηνες (που δεν ειναι και παρα πολλα..!), ναι θα επρεπε να υπαρχει διαφορα σε σχεση με εναν Pentium G, π.χ, απο εναν ι5, σαφως..!  

 

αλλα ο 6300 (6πυρηνος), με τον 8320 (8πυρηνος), γιατι να εχουν διαφορες?  ιδια αρχιτεκτονικη, και μαλιστα με ιδιους χρονισμους, δεν νοειται (ξαναλεμε, θεωρητικα...) διαφορα..!! 

 

και για τον ι3 με τον ι5, το ανεφερα γιατι ειδα σε παλιοτερα παιχνιδια (πχ το CRYSIS 3) να εχει διαφορα  4-8 fps..!  δεν νομιζω οτι το συγκεκριμενο παιχνιδι θελει πανω απο 2 πυρηνες....?

Πρώτον, τα περισσότερα παιχνίδια σήμερα χρησιμοποιούν 4 πυρήνες ΑΝΕΤΑ. Αν θες σου κάνω μια λίστα με καμιά 10αριά.

 

Δευτερον: Εσύ λες ότι ένα παιχνίδι που θέλει 4 πυρήνες, θα έχει ίδια απόδοση σε έναν i3 που είναι 2 physical+2 HyperThreaded με έναν i5 που έχει 4 physical?

Εγώ λέω πως όχι. Και έτσι που γενικεύεις, δεν πρόκειται να γίνει συζήτηση, στο λέω.

 

Τρίτον, οι AMD FX εν αντιθέσει με τα intel έχουν όλοι ΙΔΙΑ αρχιτεκτονική και αλλάζει μόνο ο αριθμός των modules. Γι αυτό και από 6300 και πάνω δεν έχουν διαφορές στα games (εφόσον το ρολόϊ είναι ίδιο), εκτός αν δεν φτάνουν τα cores του 6300 (προς το παρόν από σπάνιο εώς αδύνατον).

 

Τέταρτον: Δεν συνέκρινα διαφορετική αρχιτεκτονική. Haswell core είναι και ο i3 και ο i5 και 4 threads έκαστος. Αν κάνει καραγκιοζιλίκια η ιντελ και κοροϊδεύει το κόσμο, δεν φταίω εγώ.

Δεν συγκρινα Vishera με Haswell π.χ.

Ευθέως: το video που ποσταρίστηκε παραπάνω λέει παραμύθια.

 

Υ.Γ. Το Crysis 3 χρησιμοποιεί μέχρι και 8 cores. Εύκολα.

 

  • Like 1
Δημοσ.

σχετικά με 6300-8320 ο δεύτερος έχει 2ΜΒ παραπάνω L2.

όσο για το bottleneck που βλέπω στο BF είναι καθαρά θέμα επεξεργαστή και ανάλυσης.Με το upscaling σε 150% δηλαδή σχεδόν 1080p έχω τις ίδιες επιδόσεις και τερματίζει και η κάρτα.

Δημοσ.

σχετικά με 6300-8320 ο δεύτερος έχει 2ΜΒ παραπάνω L2.

όσο για το bottleneck που βλέπω στο BF είναι καθαρά θέμα επεξεργαστή και ανάλυσης.Με το upscaling σε 150% δηλαδή σχεδόν 1080p έχω τις ίδιες επιδόσεις και τερματίζει και η κάρτα.

Ειναι L2 PER MODULE. Εφοσον λειπει το Module, λειπει και η cache του.

amd_bulldozer_diagram_hot_chips_slide.jp

Δεν είναι unified η L2 cache, και δεν επηρεάζει την απόδοση του κάθε core αυτό.

  • Like 3
Δημοσ.

GTA V, Far Cry 2/3/4, Assassin's Creed, Dirt games, όλα τα πρόσφατα Call of Duty, Crysis 3 (το ξαναείπα παραπάνω), Splinter Cell Conviction & Blacklist, Dying Light.
Eπίσης τα περισσότερα games αν όχι όλα όσα τρέχουν σε Unreal 3. Όλα οσα τρέχουν σε Source engine (Portal, Left 4 Dead, Half-Life 2), ακόμα και το WoW τρέχει σε 4 threads.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...