gia_nnis Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Ε, το κλιό θα είχε στρίψει. Αυτο δεν το ξερεις.. Μιλαμε για υπερβολη! Στο σημειο που εφυγε μετα τα 90χλμ αρχιζει και σε φοβιζει..! προσφατα ειδα ενα τετοιο starletaki με ατομα μεσα(θυμηθηκα τα παλια..) και αμα ξερεις απο Αθηνα κατεβαινει την ευθεια του ΚΑΤ που στο τερμα εχει αριστερα στροφη και την πηρε με 100+χλμ και λεω τελος του εφυγε.. γιατι φορουσε και λαστιχακι 165 αλλα εστριψε μια χαρα.. και ο φιλος φαινοταν ανετος. Προφανως εχει κανει ΚΑΙ χειροτερα!!!
Vatos_locos Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2015 ati nvida το θέμα όλο... καλά τα τογιοτάκια όλα, μηχανικά μέχρι εκεί και πάλι αν τα πρόσεχε ο μπαμπάς τους το starlet του liopyr το έστριβα με 20km και κάναμε το σταυρό μας το yaris της μάνας μου πάνω από τα 130 έκανες τάμα μη φυσήξει και στο φέρει τούμπα ο αέρας δεν λέω όμως το έχω δει να γράφει 199 κοντέρ κόντεψα να φτάσω Λιβαδειά μέχρι να τα δω βέβαια το κλιάκι τουλάχιστον στρίβει όντως και έχει και λίγο γκάζι και παρόλο που είμαι καυτής ακόμα δεν έχει κανει κιχ ας πάρει ένα αμαξάκι ο άνθρωπος να κάνει την δουλειά του κάτω από 10ετίας και όλα ίδια είναι πάνω κάτω όλα κάπου πονάνε και κάπου είναι καλά gia_nnis όλα αυτά της καφετέριας λόγια αν ξέρεις να οδηγάς και έχεις λίγο μυαλό να νιώθεις τι σου λέει το αμάξι σου διαβάζεις τα πάντα τώρα αν ο οδηγός είναι άμπαλος όπως θα του φύγει το 2cv θα του φύγει και το evo μην λέμε πίπες γενικά.... ότι και αμάξι να πάρει 99% στα όριά του δεν θα το φέρει ποτέ tassos1978 αφού για ευρωπαϊκά δεν θες τα σκας παίρνεις ένα σωστό καλό αμάξι και λήγει εδώ το θέμα γιατί απόψεις ιδικά πάνω στα αυτοκίνητα που οι Έλληνες είμαστε καλύτεροι οδηγοί από αγωνιζόμενους και καλύτεροι μηχανικοί από αυτούς που βγάλαν τα αμάξια από τα εργοστάσια μην το ψάχνεις τα φιατακια btw μια χαρά είναι φθηνά χαλάνε αλλά τα φτιάχνεις εύκολα στην ίδια θέση με σένα ήμουν πριν αλλάξω αμάξι είχα ένα puntogt κάθε μήνα όλο και κάτι του έφτιαχνα για να μην σκορπίσει τελικά πήρα ένα clio 1400 του 02 από έναν μπάρμα 170k Km το αμάξι και ήταν σαν καινούριο μέσα έξω, ακόμα του βγάζω το λάδι που του έβαλα και θα μπορούσα να το πουλήσω για καινούριο σε λαδάδικα... 100 άλογα στα χαρτιά 1900ους Εβραίους η αγορά του δεν θα πω αν είναι καλό η όχι τα είπα και μπορεί να πεί και ο liopyr γενικά αν του φέρομαι καλά η όχι το μόνο τους θέμα στα phase 2 τρώνε τη βάση του σασμάν αν έχεις βαρύ πόδι γενικά κόστος 30 ευρώ αυτιά
gia_nnis Δημοσ. 25 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2015 gia_nnis όλα αυτά της καφετέριας λόγια αν ξέρεις να οδηγάς και έχεις λίγο μυαλό να νιώθεις τι σου λέει το αμάξι σου διαβάζεις τα πάντα ότι και αμάξι να πάρει 99% στα όριά του δεν θα το φέρει ποτέ αυτο μην το λες σε μενα.. εγω ειμαι αυτης της αποψης.. Ο liopyr τα ισοπεδωνει ολα.. Πιο ασφαλές θα είναι επειδή προφανώς θα είναι νεότερης τεχνολογίας, καλύτερα φρένα, παθητική ασφάλεια, ε, και εκεί που θα στρίψει ένα clio π.χ, το τογιοτάκι θα μετράει γκρεμούς, κακά τα ψέμματα.
Vatos_locos Δημοσ. 25 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2015 ξανα διάβασε τι έγραψα... εγώ με τον liopyr συμφωνώ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα