Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κι εγώ νομίζω δεν αξίζει να ξεφύγει από το όριο της δεκαετίας μόνο και μόνο για να πάρει ιαπωνικό.

 

 

Ακόμα και το corolla του 99", που πράγματι έχει κινητήρα διαμάντι, σε λίγα χρόνια θα κλείσει 20ετία..

Όσο και να μη ζητάει, περιφερειακά πραγματάκια ακόμα και χωρίς σοβαρό κόστος θα χρειάζεται κάθε τόσο, κάνα σωληνάκι θα σαπίζει, κάνα ηλεκτρικό θα βραχυκυκλώνει κλπ., πράγμα που καταντάει εκνευριστικό.

 

Με τις απαιτήσεις που έχει ο ts μπορεί να βρει αξιοπρεπέστατο και "δοκιμασμένο" ευρωπαϊκό 10ετίας, το οποίο θα είναι πιθανότατα και πιο ασφαλές.

Δημοσ.

αυτο το πιο ασφαλες ποτε δεν το καταλαβα σε αγορα μεταχειριμενου αυτοκινητου.

εκτος και εαν εννοειτε την περιπτωση του να τρακαρει το αυτοκινητο και την παραμορφωση που θα εχει και οχι την περιπτωση του να φτασει σε σημειο να τρακαρει.

γιατι εαν βρει corolla του 99 σε καλη κατασταση και του αρεσει το εσωτερικο και το εξωτερικο και εχει τα βασικα επανω του στυλ air condition 2 αεροσακους abs και τετοια τοτε να το παρει με κλειστα ματια.

(ηλεκτρονικα τυπου esp και τετοια καλο ειναι να υπαρχουν αλλα δεν θα κρινουν την αγορα ενος μεταχειρισμενου αυτοκινητου κατα την γνωμη μου).

Δημοσ.

Πιο ασφαλές θα είναι επειδή προφανώς θα είναι νεότερης τεχνολογίας, καλύτερα φρένα, παθητική ασφάλεια, ε, και εκεί που θα στρίψει ένα clio π.χ, το τογιοτάκι θα μετράει γκρεμούς, κακά τα ψέμματα.

Δημοσ.

Πιο ασφαλές θα είναι επειδή προφανώς θα είναι νεότερης τεχνολογίας, καλύτερα φρένα, παθητική ασφάλεια, ε, και εκεί που θα στρίψει ένα clio π.χ, το τογιοτάκι θα μετράει γκρεμούς, κακά τα ψέμματα.

Αυτο ποτε δεν το καταλαβα σαν σκεπτικο.τα φρενα,μην νομιζεις οτι θα εχουν βελτιωθει.και εκει που θα στριψει το κλιο,τα στριψει και το corolla.τωρα εαν εισαι +30 χιλιομετρα στην στροφη με φαγωμενα λαστιχα....

Δημοσ.

Κι εγώ νομίζω δεν αξίζει να ξεφύγει από το όριο της δεκαετίας μόνο και μόνο για να πάρει ιαπωνικό.

 

 

Ακόμα και το corolla του 99", που πράγματι έχει κινητήρα διαμάντι, σε λίγα χρόνια θα κλείσει 20ετία..

Όσο και να μη ζητάει, περιφερειακά πραγματάκια ακόμα και χωρίς σοβαρό κόστος θα χρειάζεται κάθε τόσο, κάνα σωληνάκι θα σαπίζει, κάνα ηλεκτρικό θα βραχυκυκλώνει κλπ., πράγμα που καταντάει εκνευριστικό.

 

Με τις απαιτήσεις που έχει ο ts μπορεί να βρει αξιοπρεπέστατο και "δοκιμασμένο" ευρωπαϊκό 10ετίας, το οποίο θα είναι πιθανότατα και πιο ασφαλές.

οχι φιλε μου δεν ειναι ετσι.. Το corrola του 99 ακολουθα την παλια αξιοπιστια της toyota στα μηχανικα μερη γιατι απο ποιοτητα ταπετσαριας τα σκατωσε λιγο..

Εν κατακλειδι θα εισαι πιο κερδισμενος οικονομικα απο ενα τετοιο αυτοκινητο αρκει να το βρεις καλοσυντηριμενο..

Δημοσ.

Θάνο, δεν θα στρίψει το Corolla. Και δεν μιλάω για ακραίες περιπτώσεις κάποιου κάγκουρα που το βάζει στα όριά του, ούτε του μπάρμπα που αλλάζει λάστιχα κάθε 15 χρόνια.

Η ποιότητα των δρόμων και οι άπειροι απρόβλεπτοι παράγοντες φτάνουν για να χάσει κάποιος τον έλεγχο ακόμα και σε υποθετικά ακίνδυνες συνθήκες.

 

Και στο στρίψιμο, και στο φρενάρισμα και στο τσαλάκωμα, ένα κλιό του 2004 π.χ είναι πιο ασφαλές από ένα Corrolla του 99'.

 

 

Γιάννη, δεν είπα ποτέ πως το Corolla δεν είναι αξιόπιστο.

Είναι κάτι παραπάνω από αξιόπιστο, αλλά όταν ένα αμάξι κουβαλάει δεκαετίες στην πλάτη του, όσο καλά και να έχει φτιαχτεί, ένα σωληνάκι στο ψυγείο θα στο κόψει π.χ ..

Αστεία ζημιά, αλλά μπορεί να σε αφήσει στην μέση του πουθενά, ενώ ένα νεότερο αυτοκίνητο έχει πολύ λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσει τέτοιες βλακείες.

 

Ο μόνος λόγος που θα προτιμούσα Corolla σε αυτά τα λεφτά, θα ήταν αν υπήρχε ανάγκη να κάνω 80.000 χλμ. τον χρόνο, όπου θα ήξερα πως έχω έναν κινητήρα που τα καταπίνει και δεν τον νοιάζει.

Για νορμάλ χρήση, χίλιες φορές κάτι νεότερο, πιο σύγχρονο και ασφαλές.

Δημοσ.

Βρε μια χαρα θα στριψει.ποσο νομιζεις οτι εχει αλλαξει η τεχνογια της αναρτησης απο το 1999 εως σημερα να σου βαλω?καθολου.εαν βγαλεις τα ηλεκτρονικα,καθολου.

Δημοσ.

Δεν είναι μόνο ζήτημα τεχνολογίας, ανέκαθεν τα ευρωπαϊκά (ειδικά τα γαλλικά) ήταν πολύ καλύτερα στημένα συνήθως.

 

10 χρόνια στάρλετ οδηγούσα. Οι κολόνες στους δρόμους με έβλεπαν και έλεγαν έεεεεελα - έλαααααα. :D

Γενικά είμαι πολύ ήσυχος οδηγός με το αυτοκίνητο, στα όρια του ταρίφα. Θυμάμαι κάμποσες φορές που απρόβλεπτα παραλίγο να με σκοτώσει ο τογιοτάκος.

 

Ναι, 10 χρόνια ούτε μισό ευρώ δεν ζήτησε πέρα από τα αναλώσιμα, αλλά αν είναι να γίνω εγώ αναλώσιμος, καλύτερα να πληρώσω και ένα κερατιάτικο σε κάτι υποθετικά λιγότερο αξιόπιστο αλλά περισσότερο ασφαλές.

Δημοσ.

Δεν είναι μόνο ζήτημα τεχνολογίας, ανέκαθεν τα ευρωπαϊκά (ειδικά τα γαλλικά) ήταν πολύ καλύτερα στημένα συνήθως.

 

10 χρόνια στάρλετ οδηγούσα. Οι κολόνες στους δρόμους με έβλεπαν και έλεγαν έεεεεελα - έλαααααα. :D

Γενικά είμαι πολύ ήσυχος οδηγός με το αυτοκίνητο, στα όρια του ταρίφα. Θυμάμαι κάμποσες φορές που απρόβλεπτα παραλίγο να με σκοτώσει ο τογιοτάκος.

 

Ναι, 10 χρόνια ούτε μισό ευρώ δεν ζήτησε πέρα από τα αναλώσιμα, αλλά αν είναι να γίνω εγώ αναλώσιμος, καλύτερα να πληρώσω και ένα κερατιάτικο σε κάτι υποθετικά λιγότερο αξιόπιστο αλλά περισσότερο ασφαλές.

Η παρεα ειχε starlet του 92 1.3 12v. Με αυτο το αμαξι σαν επιβατης εκανα πολλα χιλιομετρα. Ηταν παντα φορτωμενος και επαιρνει τις στροφες με πολλα χιλιομετρα.. ποτε δεν πηγε να του φυγει.. την επαθε ομως(χτυπησε ασχημα) επειδη ηταν μονος του! Το εφτιαξε και εβαλε ζαντικο 185 εκει το πηγαινε τραινο στην στροφη λες και βαδιζε πανω σε ραγες..!

Το αμαξι με αθλιο συστημα διευθυνσης που εχω οδηγηση ειναι το corrola του 89! Το corolla του 99 το βρισκω μια χαρα..

Εχω ακουσει ατομα να λενε οτι τα παλια αυτοκινητα τα διαβαζαν στο δρομο ενω το καινουργιο δεν ηξερες ποτε θα στην κανει..

Δημοσ.

Δεν κατάλαβα, πώς χτύπησε αφού δεν πήγε ποτέ να του φύγει;

Μια φορά θα γίνει η μαλακία, όχι κάθε μέρα..

Δημοσ.

Δεν κατάλαβα, πώς χτύπησε αφού δεν πήγε ποτέ να του φύγει;

Μια φορά θα γίνει η μαλακία, όχι κάθε μέρα..

Του εφυγε στην στροφη με 120χλμ επειδη δεν ειχε ατομα μεσα(βαρος).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...