liakinen Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2016 Πρώτο fallout που παράτησα... Και δεν το είχες πάρει στραβά από την αρχή. Δεν ήσουν από τους haters όπως εγώ 1
Tmark Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2016 http://www.dsogaming.com/screenshot-news/here-is-what-fallout-4-could-look-like-as-an-isometric-rpg/ 4
Elven_King Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2016 Πρώτο fallout που παράτησα... Παρομοίως, έπαιξα περίπου 15 ώρες και δεν άντεξα άλλο. Εντελώς άδειο, ανέμπνευστο και κενό. 2
Alithinos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2016 Η Μπεθεσντούλα αποφάσισε ότι τα gameworks της nVidia που απλά έριχναν αρκετά το frame rate σε AMD κάρτες δεν ήταν αρκετό, και αποφάσισε να βάλει και νέα nVidia εφέ στο Fallout 4, τα οποία να μην τρέχουν καν σε κάρτες της AMD, αλλά να είναι αποκλειστικά για κάρτες της nVidia με το νέο patch! http://www.gamespot.com/articles/new-fallout-4-pc-beta-patch-arrives-see-the-change/1100-6433871/ Άντε και το Elder Scrolls κάντε το εξ ολοκλήρου nVidia exclusive, ζώα... 1
Anastazio Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 ΣΟΚ,παιδια ειναι τοσο απαραδεκτο οσο το πρωτο 2ωρο?Να το αφησω?Για shooter το ξεκινησα anyway αλλα πολυ Dull φαση.
TheELF Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Ναι, σαν shooter σκέτο δεν λέει,σαφώς και θα είναι πολύ βαρετό.
Anastazio Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2016 Ναι, σαν shooter σκέτο δεν λέει,σαφώς και θα είναι πολύ βαρετό. Rpg δεν ειναι,shooter δεν ειναι,γαμα τα...τεσπα,οταν βγαλουν iso παλι ισως ξαναδοκιμασω γιατι απο το F3 εγω διαφορα δεν ειδα assets και gfx wise ειναι τεζα "ρετρο"!Κρίμα!
Alithinos Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2016 ξανάρχισα να το παίζω όταν πήρα τη νέα μου κάρτα γραφικών... τώρα ποια, μετά την επίδραση του hype και αφού έκανα 'αποτοξίνωση' για κάνα μήνα περίπου απ' το παιχνίδι, έχω να πω το εξής: κακό γενικά σαν παιχνίδι δεν θα το έλεγα. αλλά σίγουρα δεν ήταν αυτό που περιμέναμε από το νέο Fallout. αν αγνοήσω τον οπτικό τομέα (ο οποίος ξεχνιέται αφού αρχίσεις να παίζεις και μπριζωθείς στο παιχνίδι), και τα nvidiodeals της Bethesda με τα gameworks, αυτό που έχω να πω είναι πως το παιχνίδι έχει 2 αρνητικά, τα οποία είναι και τα σημαντικότερα, και δεν φαίνονται στην επιφάνεια. 1) το πρώτο είναι πως όντως, οι περιορισμένες επιλογές στους διαλόγους επηρέασαν πολύ αρνητικά το gameplay. και ακόμα περισσότερο όχι τόσο ο αριθμός των επιλογών που ούτως ή άλλως είναι περιορισμένος, αλλά και το ότι πλέον το τι θα επιλέξεις δεν έχει σημασία. μεγάλη διαφορά με το 3, στο οποίο μπορούσες να επιλέξεις ένα σωρό διαφορετικές εκδοχές για κάθε quest. εδώ η μόνη επιλογή είναι δέχομαι το quest / δεν το δέχομαι. Θυμάμαι ακόμα την επική διακλάδωση των quests και πως μπορούσε να εξελιχθεί μια υπόθεση στο 3: 1) Συναντάς τον τυπάκια με τα γυαλιά ηλίου στη Megaton και σου λέει ότι θέλει να την ανατινάξει. Μπορείς: α) να του αρνηθείς και να μην ανακατευθείς ποτέ με το ζήτημα. β) να τον ρουφιανέψεις στον σερίφη β'α (να σκοτώσει τον σερίφη αν δεν πας να τον βοηθήσεις) β'β (να τον πάρει αιχμάλωτο ο σερίφης με τη βοήθεια σου) γ) να τινάξεις τη Megaton στον αέρα. δ) να πεις ψέματα πως θα τινάξεις τη Megaton στον αέρα για να μάθεις που μένει, και μετά να πας με στρατό από ghouls να τον σφάξουν, και να σου μείνει το λουτ) ε) αν είσαι γυναίκα να του τη πέσεις και να τον ψήσεις να μη τη τινάξει. η επιλογή σου είχε νόημα στο 3. στο 4 δεν θα το έλεγα. η επιλογή σου περιορίζεται μονάχα στο αν θα πάρεις ένα κουέστ ή όχι, και σπάνια μπορείς κιόλας να διαλέξεις αν θα υποστηρίξεις τον ένα ή τον άλλο. ακόμα και εκει που υποτίθεται σου δίνει επιλογή, ψεύτικες είναι, το πολύ να αλλάξει μια πρόταση διαλόγου, κι αν. 2) αυτό που παρατηρώ παίζοντας είναι ότι το παιχνίδι καταντά κάπως επαναλαμβανόμενο και νιώθω ότι σέρνεται, καταντάει προβλέψιμο μετά από κάποιο σημείο. και νομίζω το πρόβλημα είναι ο αλγόριθμος που ακολουθούν τα κουέστ, κάτι που υπήρχε και στο skyrim, αλλά εδώ ισχύει ακόμα περισσότερο. τα quest του παιχνιδιού είναι εκδοχές με μικρές διαφορές αυτού του αλγορίμου: 1 ΜΙΛΑ σε ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ 2 ΠΗΓΑΙΝΕ στο τάδε μέρος 3 ΣΚΟΤΩΣΕ τους εχθρούς που είναι εκεί 4 ΒΡΕΣ και ΠΑΡΕ το ΠΡΑΓΜΑ 5 ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ στον ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Αρκετά σύντομα συνειδητοποιείς τη φόρμουλα, και εκεί μειώνεται σημαντικά η θέληση σου και η περιέργεια να εξερευνήσεις και να κάνεις διάφορα, γιατί ξέρεις ότι απλά τα ονόματα των χαρακτήρων και των αντικειμένων που πρέπει να βρεις αλλάζουν, και όλα τα άλλα παραμένουν ίδια. υ.γ. η σύγκριση με τα άλλα rpg, είναι κυρώς το 2 πιστεύω. στο witcher 3 για παράδειγμα, έχουν κάνει πολύ καλύτερη δουλειά όσων αφορά τους τύπους των quest, και εκεί πιστεύω ότι ξεχωρίζει. για το ότι το τι θα κάνεις, το gameplay να το πω έτσι, φαίνεται να σχεδιάστηκε γύρω από τη κάθε ιστοριούλα που ήθελαν να πουν με κάθε quest. για παράδειγμα, υπάρχουν αρκετά κουέστ που δεν θα χρειαστεί καν να βγάλεις σπαθί, και μπορείς είτε να τα λύσεις μιλώντας, είτε παίζοντας γκουέντ, είτε εξιχνιάζοντας υποθέσεις... έχει gameplay ποικιλία. Ενώ η Bethesda φαίνεται να είπε "λοιπόν έχουμε αυτό τον τύπο quest, σκεφτείτε καμιά διακοσαριά εκδοχές να κάνουμε παιχνίδι". κρίμας. 5
_Theo_ Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Θυμάμαι ακόμα την επική διακλάδωση των quests και πως μπορούσε να εξελιχθεί μια υπόθεση στο 3: 1) Συναντάς τον τυπάκια με τα γυαλιά ηλίου στη Megaton και σου λέει ότι θέλει να την ανατινάξει. Μπορείς: α) να του αρνηθείς και να μην ανακατευθείς ποτέ με το ζήτημα. β) να τον ρουφιανέψεις στον σερίφη β'α (να σκοτώσει τον σερίφη αν δεν πας να τον βοηθήσεις) β'β (να τον πάρει αιχμάλωτο ο σερίφης με τη βοήθεια σου) γ) να τινάξεις τη Megaton στον αέρα. δ) να πεις ψέματα πως θα τινάξεις τη Megaton στον αέρα για να μάθεις που μένει, και μετά να πας με στρατό από ghouls να τον σφάξουν, και να σου μείνει το λουτ) ε) αν είσαι γυναίκα να του τη πέσεις και να τον ψήσεις να μη τη τινάξει. ζ) Να πας και να εξουδετερώσεις τι βόμβα απο μόνος σου η επιλογή σου είχε νόημα στο 3. στο 4 δεν θα το έλεγα. η επιλογή σου περιορίζεται μονάχα στο αν θα πάρεις ένα κουέστ ή όχι, και σπάνια μπορείς κιόλας να διαλέξεις αν θα υποστηρίξεις τον ένα ή τον άλλο. ακόμα και εκει που υποτίθεται σου δίνει επιλογή, ψεύτικες είναι, το πολύ να αλλάξει μια πρόταση διαλόγου, κι αν. Και φαντάσου υπάρχουν κάποιοι που λένε οτι το 3 ήταν μούφα. Το 4 τότε τι είναι; Σίγουρα περισσότερο FPS απο αυτά που έχω δεί. 1
panther_512 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Για κάποιον που δεν ισοπεδώνει το Metacritic, το πράγμα φαινόταν από την αρχή. Διθυραμβικές κριτικές από τους επαγγελματίες reviewers και κράξιμο από τους users. 85/100 από τους πρώτους και 50-60/100 από τους δεύτερους σε όλες τις πλατφόρμες, ενώ σε όλα τα προηγούμενα (Fallout 3, NV) υπήρχε πλήρης συμφωνία με υψηλές βαθμολογίες εκατέρωθεν. Τώρα που έφυγε το κατασκευασμένο από τα media hype, το παιχνίδι φαίνεται πιό εύκολα για αυτό που πραγματικά είναι: Ένα προϊόν κατώτερο των προσδοκιών των fans του franchise. 3
trayban Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Για κάποιον που δεν ισοπεδώνει το Metacritic, το πράγμα φαινόταν από την αρχή. Διθυραμβικές κριτικές από τους επαγγελματίες reviewers και κράξιμο από τους users. 85/100 από τους πρώτους και 50-60/100 από τους δεύτερους σε όλες τις πλατφόρμες, ενώ σε όλα τα προηγούμενα (Fallout 3, NV) υπήρχε πλήρης συμφωνία με υψηλές βαθμολογίες εκατέρωθεν. Τώρα που έφυγε το κατασκευασμένο από τα media hype, το παιχνίδι φαίνεται πιό εύκολα για αυτό που πραγματικά είναι: Ένα προϊόν κατώτερο των προσδοκιών των fans του franchise. Σε παρακαλώ πολυ ανιδεε που θα το πεις και κατώτερο προσδοκιών.. 1
Alithinos Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2016 ιστορίες πίσω από κάθε πέτρα, συναισθήματα πίσω από κάθε terminal και τραγικές διηγήσεις στον κόσμο που καταστράφηκε και προσπαθεί πάλι να ορθοποδήσει. Όχι μπαμ-μπουμ, φτιάχνω settlements και περπατάω χιλιόμετρα για να φτιάξω όπλα. Έπαιξες το Talos Principle ? Αν όχι, ρίξτου μια παιξιά, θα σε ανταμοίψει. Είναι πολύ story driven game, με βάθος, και αυτή την ιδιαίτερη ικανότητα που έχουν μερικά παιχνίδια να μας κάνουν να νοιώθουμε συναισθήματα. Μετά το Mass Effect, αυτό με έκανε ξανά να νιώσω κάτι για το κόσμο του, και για τις επιλογές μου. Είναι αυτό ακριβώς που περιέργραψες στο bold. Χωρίς μπαμ μπουμ, χωρίς τη μάστιγα της εποχής μας (crafting), αλλά με πολλές ιστορίες ανθρώπων, τραγικές διηγήσεις... μνήμες... Δεν θέλω να στο σποιλεριάσω αλλά μετράει πολύ η εμπειρία και η ιστορία του. Για να καταλάβεις, σου λέω τι μαθαίνεις στα πρώτα 5 δευτερόλεπτα του παιχνιδιού, που δεν θα έπρεπε να θεωρείται σπόιλερ: Ξυπνάς και σου μιλάει... ο ΘΕΟΣ ! Και φαντάσου υπάρχουν κάποιοι που λένε οτι το 3 ήταν μούφα. Το 4 τότε τι είναι; Σίγουρα περισσότερο FPS απο αυτά που έχω δεί. Έχεις δίκιο, το 'χα ξεχάσει το ζ! κοίτα το 3 είχε την απαίσια για μένα μονοχρωματική πράσινη παλέτα, και επίσης το κακό του ήταν ο μικρός αριθμός των quest, τουλάχιστον σε σχέση με τα elder scrolls. τα TES έχουν περίπου 200 με 250, ενώ το 3 είχε γύρω στα 60 αν θυμάμαι καλά... αλλά για τα κουέστ του 3, σαν υλοποίηση φαίνεται ότι είχε πέσει περισσότερη σκέψη. μπορεί να ήταν λίγα, αλλά ήταν πιο ξεχωριστά, και έμεναν πιο εύκολα στη μνήμη. ξεχνάει κανείς το δενδράνθρωπο ή τους εκγλωβισμένους στο VR με τον ψυχοπαθή, ή τον μ@λ@κα τον Moriarty ? Όταν ξαναγύρισα στο παίξιμο του 4 μετά από ένα μήνα παύσης που περίμενα τη κάρτα γραφικών, δεν ήξερα που είχα φτάσει και πως, δεν θυμόμουν, και σκεφτόμουν σοβαρά να το αρχίσω πάλι από την αρχή με νέο χαρακτήρα για να μπω ξανά στο κλίμα. κάτι που τελικά δεν έκανα, και σήμερα λοιπόν συνάντησα επιτέλους τον..... Shaun εκεί ένιωσα πως ήταν η πιο δυνατή στιγμή του παιχνιδιού και θα έπρεπε να πέσουν τίτλοι τέλους, αλλά δεν έγινε αυτό. να πω την αλήθεια, απ τη πρώτη στιγμή που βγήκα απ το vault, σκέφτηκα (και που ξέρω αν πράγματι πέρασε λίγος χρόνος και δεν πέρασαν άλλα 50 ή 100 ή 200 χρόνια από τον θάνατο της συζυγου ?) αλλά δεν περίμενα πράγματι τελικά η Bethesda να το παίξει έτσι και με βρήκε προ εκπλήξεως. είχα μαζέψει 35 stimpaks, 1000+ σφαίρες για το minigun, rockets, γενικά είχα ξοδέψει όλα τα λεφτά που είχα βρει σε εφόδια για επική μάχη. έφτασα μέχρι και το σημείο που γνώρισα τους ανθρώπους του ινστιτούτου, και ο... γιός μου άρχισε να μου δίνει διαταγές! και λέω από μέσα μου, (άμα βγάλω τη μαγκούρα... εμ το γκλοπ και σου ρίξω καμία στο πισινό παλιόπαιδο θα σου πω εγώ!) αλλά μετά από αυτό, αν και το παιχνίδι, το main quest έστω φαίνεται να μην έχει τελειώσει ακόμη, το ενδιαφέρον μου για να το συνεχίσω μειώθηκε σημαντικά. νιώθω πως την αποστολή μου την έκανα, και πως δεν μένει τίποτα άλλο σημαντικό να κάνω ποια. το λογικό για το χαρακτήρα μου πλέον θα ήταν να αρχίσει να τα πίνει σε μπαράκια και να φτιάξει τη ζωή του στον καταυλισμό. 2
zvarthangalos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Το ξεκίνησα κι εγώ το παιχνίδι και μπορώ να πω πως μου φάνηκε καλούτσικο (δεν έχω παίξει κανένα απο τα προηγούμενα) θα ήθελα να μου πείτε πως τα περισσότερα όπλα τα φτιάχνουμε μόνοι μας η μπορούμε και να τα βρούμε στην πορεία του παιχνιδιού; παράδειγμα το όπλο του Preston Garvey μπορούμε να το βρούμε κάπου στο παιχνίδι η πρέπει να το φτιάξουμε με τα χεράκια μας ; Η μπορούμε να το κλέψουμε απο τον τυπά όταν κοιμάται ;
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Όλα όσα είπες παίζουν Επίσης το 1.3 patch έκανε αρκετά καλή δουλειά...τα nvidia physx απλά lol.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα