Προς το περιεχόμενο

Fallout 4


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
 

Μα κάθε Fallout έχει και άλλον πρωταγωνιστή, κάνω λάθος? Το lore δεν είναι και τόσο τρομερό, πάντα θα ξεκινάς ξυπόλυτος και θα καταλήγεις με gatling plasma.

Απλά λέω να δούμε και κάτι άλλο, post-apocalyptic rpg σε άλλο τεραίν.

 

 

μα δεν καταλαβες,αυτο που λεω ειναι οτι το Fallout ειναι συνδεδεμενο με το lore και το setting του σαν franchise και το Tomb Raider με την πρωταγωνιστρια-Lara Croft- και την ευρεση αρχαιων κειμηλιων...αν αφαιρεσεις κατι απο αυτο σε καθενα απτα παιχνιδια τοτε δεν ειναι Fallout η Tomb Raider,ειναι κατι αλλο τελειως

 

αν θες να δεις κατι καινουριο σε post-apocalyptic terrain η era, οπως καναν η σειρα Metro,Stalker η το πρωτο Darksiders τοτε πρεπει να κανεις και καινουριο IP

  • Like 1
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μα όλο το fallout ειρωνέυεται την καπιταλιστική αμερική,τις διαφημίσεις των 50s,τα καταφύγια που έχτισαν φοβισμένοι το ναγκασακι και χιροσιμα (throw 2 atomics,make them fear you forever) και γενικώς την κουλτούρα της αμερικής του 50.Το fallout δεν θα ήταν αυτό που είναι αν βασίζοταν στην "σοβαρή" ευρώπη της Σοβιετικής ένωσης ή στην υπανάπτυχτη τότε Ασία.Όσο για την Αυστραλία,δεν νομίζω να μπορούσαμε να παίξουμε εκεί (kangaroo deathclaws και κένταυροι-σκορπιοί) ακόμα και στο easy :P

  • Like 2
Δημοσ.

Τα γραφικά με τα χρώματα που εχουν μου θυμίζουν το rage.Ακομα και η κεντρική πόλη που δείχνει ειναι ίδια με μια πόλη που πηγαίνεις στο rage.

Δημοσ.
Προς  old timers   και νοσταλγούς της εποχής  Black Isle /Interplay.

 

Όσο  ο Todd  Howard et Co  κρατούν  το χαλινάρι  στο dev Team,  εμπειρίες  τύπου  FO1/FO2  δεν πρόκειται  να ξαναζήσουμε.

 

Μέσα από συζητήσεις που κάναμε  κατά την ανάπτυξη  του FO3  στο επίσημο forum  της  Bethesda,  όταν  ο Todd   έγραψε  στο blog τους   το πώς αντιλαμβανόταν  τον κόσμο του Fallout καταλάβαμε πως  οι άνθρωποι   δεν κατέχουν το αντικείμενο,  απλά  «είναι αλλού».

 

Χοντρικά τρεις παράγοντες έχουν αξία στο παιχνίδι  για  τον Todd.

 

The  WOW!!!  factor,

 

The  Awesome !!!  factor,

 

The  Ka-Boom!!!  factor.

 

Η συνοχή στην αφήγηση της ιστορίας, οι  περίπλοκοι διάλογοι, το μαύρο χιούμορ, η ειρωνεία, η αντι -πολιτική ορθότητα, η  διακριτή επιλογή του ρόλου στον πρωταγωνιστή ( π.χ.  έξυπνος, χαζός, διπλωμάτης κλπ.) οι συνέπειες  αυτής της επιλογής  στον περίγυρο, καθώς και η αντανάκλαση  των πράξεων του  στον κόσμο του παιχνιδιού, που ήταν τα  κύρια  στοιχεία στα αρχικά Fallout, για την Bethesda  είναι απλά ένα κέλυφος  για να μεταφέρει τους τρεις παραπάνω παράγοντες .

 

Τεσπα, μακρηγόρησα  και συγχωρέστε με. 

 

Από το FO4 περιμένω τουλάχιστον να είναι καλύτερο από το FO3  σε ιστορία, με  συνοχή και επιλογές που έχουν νόημα  και όχι άλλη μια  ευκαιρία για να ξύνεις το κεφάλι σου.

 

Πάντως  το trailer του FO4 είναι καλογυρισμένο,τα flash backs δίνουν έναν ωραίο τόνο, ο κόσμος του αποδίδεται με μεγάλη πειστικότητα, ανέκαθεν  η Beth είχε πολύ καλούς environmental  artists,  δείχνει   να έχουν ωριμάσει από τις εμπειρίες εκεί  στα studio, και ίσως δούμε κάτι κοντά σε  FO:NV.

 Καλύτερη εικόνα θα έχουμε νομίζω, κατά την παρουσίαση  gameplay  στην Ε3.

 

Καλό σημάδι  και  η επιστροφή του  Spandex Vault  Suit.

 

Καλά, να δω την Bethesda  να παρουσιάζει in game, γυναικεία σιλουέτα με κοτσίδα και  Spandex Vault  Suit  αλλά FO1  και τίποτε στον κόσμο.  :-D

 

Πιθανές  ημερομηνίες κυκλοφορίας    (φήμες)  23/10/2015 και  31/12/2015.

 

  • Like 6
Δημοσ.

Η αληθεια ειναι πως εχουμε συνηθησει σε ανακοινωσεις παιχνιδιων 1-2 χρονια πριν το release τους,ωστοσο αν δουμε την προιστορια της Bethesda που την θελει να χει 3 χρονια αναμεσα σε καθε title που βγαζει στην αγορα,αν βγει φετος το Fallout 4 ηδη θα χουν περασει 4 χρονια απτο Skyrim και αν βγει του χρονου θα χουν περασει 5 οποτε πιστευω πως υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να βγει τελη 2015

 

Επισης πιστευω οτι χαλαρα μπορουσαν να το ανακοινωσουν 6 μηνες πριν,ωστοσο θελαν να κρατησουν το reveal τωρα κοντα στην E3 ενοψη του conference που θα διοργανωσει η ιδια η Bethesda για πρωτη φορα στην ιστορια της για να εχουν το hype στα υψη ;)

Δημοσ.

 οποτε πιστευω πως υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να βγει τελη 2015

 

Τα Pre-Order για Οκτώβριο 2015 είναι. Προς τί οι εικασίες για το πότε θα βγει, όταν έχει ανακοινωθεί;

Δημοσ.

 

Προς  old timers   και νοσταλγούς της εποχής  Black Isle /Interplay.
 
Όσο  ο Todd  Howard et Co  κρατούν  το χαλινάρι  στο dev Team,  εμπειρίες  τύπου  FO1/FO2  δεν πρόκειται  να ξαναζήσουμε.
 
Μέσα από συζητήσεις που κάναμε  κατά την ανάπτυξη  του FO3  στο επίσημο forum  της  Bethesda,  όταν  ο Todd   έγραψε  στο blog τους   το πώς αντιλαμβανόταν  τον κόσμο του Fallout καταλάβαμε πως  οι άνθρωποι   δεν κατέχουν το αντικείμενο,  απλά  «είναι αλλού».
 
Χοντρικά τρεις παράγοντες έχουν αξία στο παιχνίδι  για  τον Todd.
 
The  WOW!!!  factor,
 
The  Awesome !!!  factor,
 
The  Ka-Boom!!!  factor.
 
Η συνοχή στην αφήγηση της ιστορίας, οι  περίπλοκοι διάλογοι, το μαύρο χιούμορ, η ειρωνεία, η αντι -πολιτική ορθότητα, η  διακριτή επιλογή του ρόλου στον πρωταγωνιστή ( π.χ.  έξυπνος, χαζός, διπλωμάτης κλπ.) οι συνέπειες  αυτής της επιλογής  στον περίγυρο, καθώς και η αντανάκλαση  των πράξεων του  στον κόσμο του παιχνιδιού, που ήταν τα  κύρια  στοιχεία στα αρχικά Fallout, για την Bethesda  είναι απλά ένα κέλυφος  για να μεταφέρει τους τρεις παραπάνω παράγοντες .
 
Τεσπα, μακρηγόρησα  και συγχωρέστε με. 

 

Δεν ξέρω τι έγραψαν στο μπλογκ,αλλά τα δεδομένα είναι ότι F3 & ιδίως NV κράτησαν όλα αυτά που γράφεις ατόφια σε ένα περιβάλλον που έμεινε πιστό στο αρχικό αίσθημα/canon της σειράς.

Οι παραπάνω παράγοντες του wow factor κ.ο.κ. δεν μειώνουν καθόλου του ότι το τελευταίο παιχνίδι της σειράς(NV+DLC)είναι από τα καλύτερα του franchize με κάθε ένα σημείο που κάμει την αρχική σειρά μοναδική+τα νέα γραφικά(ωραία 3D)+νέο gameplay.

 

Τέλος τα ισομετρικά RPG της πενταετίας '96-'01 δεν ήταν/είναι το Α και το Ω του gaming,υπάρχουν και εξαιρετικά/καλύτερα παιχνίδια πριν από αυτά και σίγουρα και μετά από αυτά.Μπορεί η βιομηχανία να χωλαίνει περισσότερο τώρα από τότε,αλλά υπάρχουν και πολλά διαμάντια ισάξια ή καλύτερα από τότε.

Οι αναμνήσεις είναι καλές εφόσον λειτουργούν ως σημείο αναφοράς και σύγκρισης σε ένα πλαίσιο ρεαλισμού(όχι rose tinted glasses παρακαλώ),όχι ως στόχος και αυτοσκοπός δοσμένα σε ένα φανταστικό παρελθόν(βλέπε λόγω νεότητας).

  • Like 1
Δημοσ.

Βλέπεις κάπου την επίσημη ανακοίνωση?

 

 

2015 θα κυκλοφορήσει, επίσημημη ανακοίνωση και σχεδον ταυτοχρονα με την ανακοινωση δειχνουν και box art.

Δημοσ.

2015 θα κυκλοφορήσει, επίσημημη ανακοίνωση και σχεδον ταυτοχρονα με την ανακοινωση δειχνουν και box art.

Επίσης εκτός απο το fallout 3,σε όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια η Bethesda τα παρουσίαζε ενα 6μηνο πριν τα βγάλει

Δημοσ.

2015 θα κυκλοφορήσει, επίσημημη ανακοίνωση και σχεδον ταυτοχρονα με την ανακοινωση δειχνουν και box art.

Καλά θα κάνει με αυτά τα γραφικά :D

Δημοσ.

Μα κάθε Fallout έχει και άλλον πρωταγωνιστή, κάνω λάθος? Το lore δεν είναι και τόσο τρομερό, πάντα θα ξεκινάς ξυπόλυτος και θα καταλήγεις με gatling plasma.

Απλά λέω να δούμε και κάτι άλλο, post-apocalyptic rpg σε άλλο τεραίν.

Στο Tomb, στο κέντρο της περιπέτειας βρίσκεται η Lara ενώ στο Fallout το όλο μετά-πυρηνικό σκηνικό με διάφορες χαρακτηριστικές οργανώσεις όπως η Brotherhood of Steel.

Δημοσ.

Δηλαδή η Ευρώπη του '60 δεν σας φαίνεται αξιόλογη σαν setting? Μάλιστα θα υπάρχουν έτοιμες οι φράξιες (π.χ. Ρώσσοι-Γερμανοί), πολλά περισσότερα landmarks, σαφώς μεγαλύτερη ποικιλία σε terrain.

Τώρα που το Fallout έπαψε να είναι turn-based, είναι προτιμότερο σαν open-world να αλλάζει παραστάσεις και καταστάσεις.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...