Προς το περιεχόμενο

Fallout 4


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πως γίνεται να έχει διαστημικές απαιτήσεις ένα texture pack από την στιγμή που τα textures θέλουν απλά VRAM ; Marketing BS μου μυρίζει κλασικά..Και τo texture pack αν κρίνουμε από το Skyrim, θα 'ναι gtp..

δεν θελουν απλα vram .ειναι λαθος αυτη η προοπτικη. επεξεργαζονται απο τα texture maping units δλδ το τσιπ της gpu. οτι ειναι στην μνημη της καρτας περναει και απο τον επεξεργαστη της. απλα το κυριοτερο για να τα σηκωνεις ειναι να χωρανε στην μνημη.

Δημοσ.

Συμφωνω αν και για να τα σηκωνεις εχει την κατ'εμε εξισου αν οχι μεγαλυτερη σημασια το τσιπακι(ταχυτητα) της καρτας .

Δημοσ.

Το compression που κάνει η Beth είναι ελεεινό, NASA pc πάλι stuttering θα έχεις έτσι όπως φορτώνει τα μούφα textures, άσε που τα textures από modders είναι ανωτερα οπτικά αλλα και με καλύτερο performance.

Δημοσ.

Σεβαστή η γνώμη σου αλλα προσωπικά διαφωνώ, και τα δυο series της Beth (Fallout/TES) έχουν πάρει την κάτω βόλτα, απλά κρατιούνται γιατί έχουν τρελό support από mods, την μιση δουλειά οι modders την κάνουν μετά το release, η πολιτική τους έχει αλλάξει επίσης προς το χειρότερο, ειδικά η τελευταία ανακοίνωση ότι δεν στέλνουν review codes με ξεπερνά. Προσωπικά είναι στις top 5 χειρότερες εταιρίες, ως devs αλλα και ως publishers. Μοναδική εξαίρεση το DOOM.

  • Like 3
Δημοσ.

"My idea is to explore more of the world and more of the ethics of a postnuclear world, not to make a better plasma gun" - Tim Cain, ο παραγωγός και lead programmer των original Fallout.

"Violence is funny! Let's all just own up to it! Violence done well is fucking hilarious. It’s like Itchy and Scratchy or Jackass – now that’s funny!" - Todd Howard, console player and marketing expert

 

 

κοιτα, οταν μια εταιρία πέρνει ένα franchise οπως το Fallout, που ο δημιουργός του το έφτιαξε με λογικη "My idea is to explore more of the world and more of the ethics of a postnuclear world, not to make a better plasma gunκ βγαίνει η Bethesda στη σκηνη της E3 και λέει "guns are fun, in F4 we will be having more and bigger guns for a better experience" (ή κατι τετοιο, δε θυμάμαι τα λογια ακριβως, θυμαμαι να μου πεφτει το popcorn απο το χερι απο το σοκ), ε χάνεις κάθε ελπίδα.

 

+οτι η μηχανη γραφικων έπρεπε να εχει πεταχτει στον καδο εδω και πολλα χρονια, ειναι broken απο τη φυση της και δε γινεται καθε παιχνιδι να θελει 1 χρονο για να γινει stable!

  • Like 2
Δημοσ.

Τωρα τα τσιμπησανε τρελα με τοσο χαιπ που εγινε  για το Φ4 . Ισως δωσουν κατι καλυτερο.


Εχετε ακουσει τιποτα για επομενο της σειρας?

Δημοσ.

κοιτα, οταν το χειροτερο και ρηχοτερο παιχνιδι της εταιρίας πουλάει καλύτερα απο καθε αλλο, δυσκολα να δωσουν κατι καλυτερο. Saints Row εχει γινει κ μαλλον θα παει για χειροτερα πραγματα.

 

απο εκει κ περα, δε πιστευω πως θα δουμε 5 συντομα, για Elder Scrolls 6 θα πάει τωρα η Bethesda. F5 λογικα στην επόμενη γενια κονσολων.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Σεβαστή η γνώμη σου αλλα προσωπικά διαφωνώ, και τα δυο series της Beth (Fallout/TES) έχουν πάρει την κάτω βόλτα, απλά κρατιούνται γιατί έχουν τρελό support από mods, την μιση δουλειά οι modders την κάνουν μετά το release, η πολιτική τους έχει αλλάξει επίσης προς το χειρότερο, ειδικά η τελευταία ανακοίνωση ότι δεν στέλνουν review codes με ξεπερνά. Προσωπικά είναι στις top 5 χειρότερες εταιρίες, ως devs αλλα και ως publishers. Μοναδική εξαίρεση το DOOM.

 

Πελώρια παιχνίδια, αλλά δεν με κέρδισαν. Ως το Morrowind, ναι. Από εκεί και πέρα... Το Vegas είχε ενδιαφέρον, αλλά και πάλι δεν το λάτρεψα όπως τα πρώτα (ειδικά το 2, κι ας πέρασαν χρόνια από όταν το πρωτοέπαιξα για να το δω ολοκληρωμένο και σχετικά bug-free).

 

Συν του ότι, πάγια άποψή μου είναι ότι, στα παιχνίδια ρόλων, δεν μπορεί να περιορίζεται η δυνατότητα του παίκτη ως προς το τι ρόλο θα υποδυθεί από τα αντανακλαστικά του.

 

Έχουμε τα FPS γι' αυτό.

 

Καταλαβαίνω πως υπάρχει πολύς κόσμος που του αρέσει η τωρινή πορεία -προφανώς, το αποδεικνύουν και οι πωλήσεις- αλλά και πάλι... (όχι πως ξετρελάθηκα με το Wasteland 2 -αν και έχω υποστηρίξει το 3).

  • Like 2
Δημοσ.

Από την στιγμή που πήρε τα δικαιώματα η bes,η σειρά fallout όπως την ξέραμε πέθανε. Μονο το όνομα έμεινε. Καλύτερα να το έλεγαν post nuclear boom boom, πιο ταιριαστό θα ήταν στην τελική

Δημοσ.

Έχει μερικά καλά quests όντως αλλα δεν σώζεται όταν το game είναι τόσο μέτριο overall. Το 3 ήταν καλύτερο από 4.

Ε όχι, αυτό, όχι...

 

Μόνο καλύτερα γραφικά για την εποχή του είχε.

Δημοσ.

Τι να σου πω, εγώ το απόλαυσα όσο δεν γινόταν, ίσως για αυτό και το 4 να μου φαίνεται μέτριο γιατί δεν έχουν γίνει σημαντικές εξελίξεις στο gameplay από τότε. Εσύ συγκρίνεις story μονο η όλο το game σαν σύνολο?! Γιατί το story και του 3 και του 4 είναι gtp απλά να υπάρχει.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Προσωπικά, το 3 με χάλασε από την αρχή, με εκείνη την ανεκδιήγητη αποστολή όπου, βγαίνοντας νιούφης από το καταφύγιο, μπορούσες να εξουδετερώσεις ή να πυροδοτήσεις μια ατομική βόμβα.

 

Δεν ήξερες ακόμη να κάνεις βασικά πράγματα, αλλά μπορούσες να λύσεις (ή να επιδεινώσεις) προβλήματα δεκαετιών.

 

Μου είχε φανεί τόσο... πώς να το πω, ανακόλουθο. 

 

Αναγνωρίζω, βέβαια, πως η αίσθηση που έχω για τη σειρά έχει να κάνει και με τις καταβολές μου: προερχόμενος από τα pen & paper RPG, δυσκολεύτηκα με τη μετάβαση στα "νέα" Fallout (συν του ότι είχα λιώσει τα δύο πρώτα, οπότε είχα μια παγιωμένη αντίληψη του πώς "πρέπει να είναι" τα Fallout).

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...