Προς το περιεχόμενο

Fallout 4


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το hype στα ουρανια,μου λειψε το κωλοπαιχνιδο ομολογω 

 

ολη η παρουσιαση πολυ καλη,το combat φαινεται πολυ βελτιωμενο,τα γραφικα αρκετα καλα χωρις να ναι το next big thing(μονο τα character models δε μαρεσαν),αλλα αυτο που μαρεσε περισσοτερο ηταν το concept art και καποια φοβερα environments που δειξαν στο gameplay!!

 

 

can't fuckin wait

Δημοσ.

Ωραίες οι λεπτομέρειες στο pip boy(με τα κλασσικά παιχνίδια "επανασχεδιασμένα" ),το νέο σύστημα που σου αφήνει το ελεύθερο για σχεδιασμό καταφυγίου και οπλισμού,αλλά δεν ξέρω για το χρόνο παράδοσης. Ο Νοέμβρης μοιάζει πολύ κοντά και σίγουρα πολλά bugs θα είναι μέσα.

 

Ίδωμεν, αν και εύχομαι πραγματικά να είναι ένα ακόμη πολύ καλό παιχνίδι(μετά το Skyrim).

Δημοσ.

Ωραίες οι λεπτομέρειες στο pip boy(με τα κλασσικά παιχνίδια "επανασχεδιασμένα" ),το νέο σύστημα που σου αφήνει το ελεύθερο για σχεδιασμό καταφυγίου και οπλισμού,αλλά δεν ξέρω για το χρόνο παράδοσης. Ο Νοέμβρης μοιάζει πολύ κοντά και σίγουρα πολλά bugs θα είναι μέσα.

 

Ίδωμεν, αν και εύχομαι πραγματικά να είναι ένα ακόμη πολύ καλό παιχνίδι(μετά το Skyrim).

Απτο 2010 το δουλεύουν νομίζω.bugs θα έχει όπως κάθε open world rpg

Δημοσ.

Φοβερές οι ιδέες του crafting+καταυλισμοι, ο σκύλος ψιλο-περιττος, μακάρι να είναι έτοιμο το Νοέμβρη!

Δημοσ.

είμαι 36 χρονών και επίσημα νιώθω σαν παιδάκι που θέλει το γλειφιτζούρι του ΤΩΡΑ!

 

36; Νιάτο. Άλλοι είμαστε 39+

  • Like 2
Δημοσ.
Όλα καλά στην παρουσίαση της Beth και άκρως επαγγελματικά.

 

Ο  Pete Hines χαλαρός και άνετος σαν PR man που είναι, ο Todd Howard σαν  gaming  geek, περισσότερο άκαμπτος  και σφικτός .

 

Μερικά σημεία που επεσήμανα .

 

-Μπορείς να πας όπου θες και να κάνεις ότι θες, κατά τα λεγόμενα του Todd.

 

- Τα περιβάλλοντα έχουν πολύ ωραία απόδοση.

 

-Τα γραφικά κατά πολύ καλύτερα από  του FO3  με την Creation Engine του Skyrim.

 

- S.P.E.C.I.A.L   και  V.A.T.S   παραμένουν.

 

- Μάλλον  (απ’ ότι  κατάλαβα) τα SKILLS με τα  PERKS ενοποιούνται πλέον και έχουν RANKS.

 

Διέκρινα  τα    SCIENCE!    και  GUN  NUT.

 

-Τα  Critical Hits  έχουν μπάρα  που γεμίζει ( το πόσο γρήγορα εξαρτάται από το LUCK) και τα  χρησιμοποιείς όποτε θέλεις εσύ.

 

Αυτό που δεν παρουσίασαν  είναι  πολλά hints για το story  και  καλά έκαναν,   κατά την γνώμη μου  σε ένα RPG  καταστρέφει το στοιχείο της έκπληξης  αλλά είναι και δύσκολο εδώ που τα λέμε γιατί  είναι πολλά τα μονοπάτια  που διαλέγει  κανείς .

 

Σε ένα   Fallout παιγνίδι  όμως μια ιστορία με συνοχή, ένας χαρακτήρας  που οι επιλογές και οι πράξεις του έχουν νόημα, αντίκτυπο και διαμορφώνουν ανάλογα τον κόσμο του παιγνιδιού, είναι  «εκ των ων ουκ άνευ» παράγοντας για να χαρακτηριστεί  πετυχημένο .

 

Είναι το αδύναμο σημείο της Bethesda και θα δούμε  κατά πόσο έχει βελτιωθεί τον Νοέμβρη.

 

Πάντως θα με εκπλήξουν ευχάριστα αν σπάσουν κατεστημένα, όπως  σαν κάτι που σκέφτηκα π.χ. αν το story (που το πιθανότερο  θα λήγει  θριαμβευτικά)   δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, αλλά είναι  ένα πείραμα προσομοίωσης  σε εικονική πραγματικότητα  του  Vault Dweller  σε προσομοιωτή  του Vault 111,  με εντολή από τον Overseer για να δει αν κάποιος μπορεί να επιβιώσει έξω από την  ασφάλεια του Vault. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
Και 'γω στο ίδιο μήκος κύματος σκέφτομαι.

Καλά τα περιβάλοντα και το customization και το shooting, αλλα τα Fallout δεν ήταν παιχνίδια μόνο για το shooting, και το ka-boom.

To άλλο μισό του παίχνιδιού είναι το σενάριο-story, οι διάλογοι, με τα αποτελέσματα των επιλογών σου, να επηρεάζουν ανάλογα τον κόσμο που σε περιβάλει.

Και συμφωνώ απόλυτα οτι η Beth πάσχει πολύ εκει.

Θα δούμε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμφανίστηκε ο Todd Howard σε κάποιες συνεντεύξεις, και απ' αυτές μάθαμε ορισμένα πράγματα:

 

 

 

 

* Ο λόγος που έκαναν το crafting system ώστε να παίρνεις χρήσιμα συστατικά από διάφορα αντικείμενα και να τα χρησιμοποιείς, είναι για να κάνουν πιο ενδιαφέρον το looting επειδή πολύς κόσμος τα μάζευε μόνο για να τα πουλάει, και με τα πιο φθηνά δεν ασχολούταν καν.

 

* Φωνές λέει δοσαν στους πρωταγωνιστές για να κάνουν πιο συγκινητικά κάποια μέρη της ιστορίας. Επίσης για τον ίδιο λόγο περιόρισαν κάποιες ελευθερίες του παίχτη όπως το ότι παντρεύτηκε και έκανε παιδί. Γιατί υπήρχαν παράπονα ότι τα παλιότερα παιχνίδια δεν είχαν καλό story telling.

 

* Θα μπορείς να συζητάς ταυτόχρονα με πάνω από ένα NPC.

 

* Το Creation Kit 2 θα βγει αρχές του 2016.

 

* Θα υπάρχουν "ραδιενεργές καταιγίδες" που θα ξεκινούν από το μέρος που η βόμβα έπεσε και θα πηγαίνουν προς διάφορα μέρη του κόσμου 'ανάβοντας' τα!

 

* Ο follower σκύλος 'Dogmeat' δεν μπορεί να πεθάνει!! (protected npc - companion)

 

 

Οι συνεντεύξεις:

 

https://www.youtube.com/watch?v=yadTZHh9VsI

 

 

 

 

 

------------------------

 

σχολιασμός: αυτό με τις καταιγίδες κάτι μου θύμισε...  :ph34r:  B)  :P  ;)

 

Επεξ/σία από Alithinos
  • Like 1
Δημοσ.

Το hype στα ουρανια,μου λειψε το κωλοπαιχνιδο ομολογω 

 

ολη η παρουσιαση πολυ καλη,το combat φαινεται πολυ βελτιωμενο,τα γραφικα αρκετα καλα χωρις να ναι το next big thing(μονο τα character models δε μαρεσαν),αλλα αυτο που μαρεσε περισσοτερο ηταν το concept art και καποια φοβερα environments που δειξαν στο gameplay!!

 

 

can't fuckin wait

Πράγματι τα γραφικά των χαρακτήρων είναι παρωχημένα. Αλλά φέρνουν νέα κόλπα στο gameplay που είναι πάντα θεμιτό :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...