Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Moderators Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Όλα τα λεφτά ο σκύλος. 4
tidus666 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Τελικά η μπεθ θα το αναπτύξει και θα το κυκλοφορήσει;
Alastor192 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Το hype στα ουρανια,μου λειψε το κωλοπαιχνιδο ομολογω ολη η παρουσιαση πολυ καλη,το combat φαινεται πολυ βελτιωμενο,τα γραφικα αρκετα καλα χωρις να ναι το next big thing(μονο τα character models δε μαρεσαν),αλλα αυτο που μαρεσε περισσοτερο ηταν το concept art και καποια φοβερα environments που δειξαν στο gameplay!! can't fuckin wait
LongTom Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Ωραίες οι λεπτομέρειες στο pip boy(με τα κλασσικά παιχνίδια "επανασχεδιασμένα" ),το νέο σύστημα που σου αφήνει το ελεύθερο για σχεδιασμό καταφυγίου και οπλισμού,αλλά δεν ξέρω για το χρόνο παράδοσης. Ο Νοέμβρης μοιάζει πολύ κοντά και σίγουρα πολλά bugs θα είναι μέσα. Ίδωμεν, αν και εύχομαι πραγματικά να είναι ένα ακόμη πολύ καλό παιχνίδι(μετά το Skyrim).
Sakiz105 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Ωραίες οι λεπτομέρειες στο pip boy(με τα κλασσικά παιχνίδια "επανασχεδιασμένα" ),το νέο σύστημα που σου αφήνει το ελεύθερο για σχεδιασμό καταφυγίου και οπλισμού,αλλά δεν ξέρω για το χρόνο παράδοσης. Ο Νοέμβρης μοιάζει πολύ κοντά και σίγουρα πολλά bugs θα είναι μέσα. Ίδωμεν, αν και εύχομαι πραγματικά να είναι ένα ακόμη πολύ καλό παιχνίδι(μετά το Skyrim). Απτο 2010 το δουλεύουν νομίζω.bugs θα έχει όπως κάθε open world rpg
atropa Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 είμαι 36 χρονών και επίσημα νιώθω σαν παιδάκι που θέλει το γλειφιτζούρι του ΤΩΡΑ! 4
hurin Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Φοβερές οι ιδέες του crafting+καταυλισμοι, ο σκύλος ψιλο-περιττος, μακάρι να είναι έτοιμο το Νοέμβρη!
Apoll Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 είμαι 36 χρονών και επίσημα νιώθω σαν παιδάκι που θέλει το γλειφιτζούρι του ΤΩΡΑ! 36; Νιάτο. Άλλοι είμαστε 39+ 2
ati8assos Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Όλα καλά στην παρουσίαση της Beth και άκρως επαγγελματικά. Ο Pete Hines χαλαρός και άνετος σαν PR man που είναι, ο Todd Howard σαν gaming geek, περισσότερο άκαμπτος και σφικτός . Μερικά σημεία που επεσήμανα . -Μπορείς να πας όπου θες και να κάνεις ότι θες, κατά τα λεγόμενα του Todd. - Τα περιβάλλοντα έχουν πολύ ωραία απόδοση. -Τα γραφικά κατά πολύ καλύτερα από του FO3 με την Creation Engine του Skyrim. - S.P.E.C.I.A.L και V.A.T.S παραμένουν. - Μάλλον (απ’ ότι κατάλαβα) τα SKILLS με τα PERKS ενοποιούνται πλέον και έχουν RANKS. Διέκρινα τα SCIENCE! και GUN NUT. -Τα Critical Hits έχουν μπάρα που γεμίζει ( το πόσο γρήγορα εξαρτάται από το LUCK) και τα χρησιμοποιείς όποτε θέλεις εσύ. Αυτό που δεν παρουσίασαν είναι πολλά hints για το story και καλά έκαναν, κατά την γνώμη μου σε ένα RPG καταστρέφει το στοιχείο της έκπληξης αλλά είναι και δύσκολο εδώ που τα λέμε γιατί είναι πολλά τα μονοπάτια που διαλέγει κανείς . Σε ένα Fallout παιγνίδι όμως μια ιστορία με συνοχή, ένας χαρακτήρας που οι επιλογές και οι πράξεις του έχουν νόημα, αντίκτυπο και διαμορφώνουν ανάλογα τον κόσμο του παιγνιδιού, είναι «εκ των ων ουκ άνευ» παράγοντας για να χαρακτηριστεί πετυχημένο . Είναι το αδύναμο σημείο της Bethesda και θα δούμε κατά πόσο έχει βελτιωθεί τον Νοέμβρη. Πάντως θα με εκπλήξουν ευχάριστα αν σπάσουν κατεστημένα, όπως σαν κάτι που σκέφτηκα π.χ. αν το story (που το πιθανότερο θα λήγει θριαμβευτικά) δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, αλλά είναι ένα πείραμα προσομοίωσης σε εικονική πραγματικότητα του Vault Dweller σε προσομοιωτή του Vault 111, με εντολή από τον Overseer για να δει αν κάποιος μπορεί να επιβιώσει έξω από την ασφάλεια του Vault. 1
InfinitySurfer Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2015 Και 'γω στο ίδιο μήκος κύματος σκέφτομαι. Καλά τα περιβάλοντα και το customization και το shooting, αλλα τα Fallout δεν ήταν παιχνίδια μόνο για το shooting, και το ka-boom. To άλλο μισό του παίχνιδιού είναι το σενάριο-story, οι διάλογοι, με τα αποτελέσματα των επιλογών σου, να επηρεάζουν ανάλογα τον κόσμο που σε περιβάλει. Και συμφωνώ απόλυτα οτι η Beth πάσχει πολύ εκει. Θα δούμε.
Alithinos Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2015 (επεξεργασμένο) Εμφανίστηκε ο Todd Howard σε κάποιες συνεντεύξεις, και απ' αυτές μάθαμε ορισμένα πράγματα: * Ο λόγος που έκαναν το crafting system ώστε να παίρνεις χρήσιμα συστατικά από διάφορα αντικείμενα και να τα χρησιμοποιείς, είναι για να κάνουν πιο ενδιαφέρον το looting επειδή πολύς κόσμος τα μάζευε μόνο για να τα πουλάει, και με τα πιο φθηνά δεν ασχολούταν καν. * Φωνές λέει δοσαν στους πρωταγωνιστές για να κάνουν πιο συγκινητικά κάποια μέρη της ιστορίας. Επίσης για τον ίδιο λόγο περιόρισαν κάποιες ελευθερίες του παίχτη όπως το ότι παντρεύτηκε και έκανε παιδί. Γιατί υπήρχαν παράπονα ότι τα παλιότερα παιχνίδια δεν είχαν καλό story telling. * Θα μπορείς να συζητάς ταυτόχρονα με πάνω από ένα NPC. * Το Creation Kit 2 θα βγει αρχές του 2016. * Θα υπάρχουν "ραδιενεργές καταιγίδες" που θα ξεκινούν από το μέρος που η βόμβα έπεσε και θα πηγαίνουν προς διάφορα μέρη του κόσμου 'ανάβοντας' τα! * Ο follower σκύλος 'Dogmeat' δεν μπορεί να πεθάνει!! (protected npc - companion) Οι συνεντεύξεις: https://www.youtube.com/watch?v=yadTZHh9VsI ------------------------ σχολιασμός: αυτό με τις καταιγίδες κάτι μου θύμισε... Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2015 από Alithinos 1
seithan Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2015 Το hype στα ουρανια,μου λειψε το κωλοπαιχνιδο ομολογω ολη η παρουσιαση πολυ καλη,το combat φαινεται πολυ βελτιωμενο,τα γραφικα αρκετα καλα χωρις να ναι το next big thing(μονο τα character models δε μαρεσαν),αλλα αυτο που μαρεσε περισσοτερο ηταν το concept art και καποια φοβερα environments που δειξαν στο gameplay!! can't fuckin wait Πράγματι τα γραφικά των χαρακτήρων είναι παρωχημένα. Αλλά φέρνουν νέα κόλπα στο gameplay που είναι πάντα θεμιτό
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα