Προς το περιεχόμενο

logitech support


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα, ξερει κανεις που επικοινωνω για εγγυηση με τη logitech? εχω ενα g710+ με 2-3 σπασμενα κουμπια. ευχαριστω

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Μιας και προσφάτως χρησιμοποίησα την εγγύηση ενός ποντικιού G400 ας πω κι εγώ την εμπειρία μου. Το ποντίκι έχανε την επαφή με το pc (λογικά πρόβλημα καλωδίου) οπότε και παίρνω τη logitech να ρωτήσω πρώτα και κύρια αν είμαι εντός εγγύησης μιας και δεν ήμουν σίγουρος ότι είναι τριετής. Τελικά ήμουν στον τελευταίο μήνα. Ο εξυπηρετικότατος υπάλληλος αφού με ρώτησε για το πρόβλημα αμέσως ξεκίνησε τη διαδικασία αντικατάστασης, μου πρότεινε το αμέσως επόμενο μοντέλο (G402) μιας και το προηγούμενο πλέον δεν παράγεται. Τελικά μετά από 1.5 βδομάδα μου ρθε με UPS το καινούργιο χωρίς να μου ζητήσουν να τους επιστρέψω το παλιό πράγμα που μου κανε μεγάλη εντύπωση.

 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στην εταιρία και ένα μεγάλο μπράβο για το άψογο support τους. Οποιοσδήποτε έχει πρόβλημα με κάποιο προϊόν απευθείας επικοινωνία με τη logitech και όχι με το κατάστημα από το οποίο αγοράστηκε.

  • Like 1
Δημοσ.

Μιας και προσφάτως χρησιμοποίησα την εγγύηση ενός ποντικιού G400 ας πω κι εγώ την εμπειρία μου. Το ποντίκι έχανε την επαφή με το pc (λογικά πρόβλημα καλωδίου) οπότε και παίρνω τη logitech να ρωτήσω πρώτα και κύρια αν είμαι εντός εγγύησης μιας και δεν ήμουν σίγουρος ότι είναι τριετής. Τελικά ήμουν στον τελευταίο μήνα. Ο εξυπηρετικότατος υπάλληλος αφού με ρώτησε για το πρόβλημα αμέσως ξεκίνησε τη διαδικασία αντικατάστασης, μου πρότεινε το αμέσως επόμενο μοντέλο (G402) μιας και το προηγούμενο πλέον δεν παράγεται. Τελικά μετά από 1.5 βδομάδα μου ρθε με UPS το καινούργιο χωρίς να μου ζητήσουν να τους επιστρέψω το παλιό πράγμα που μου κανε μεγάλη εντύπωση.

 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στην εταιρία και ένα μεγάλο μπράβο για το άψογο support τους. Οποιοσδήποτε έχει πρόβλημα με κάποιο προϊόν απευθείας επικοινωνία με τη logitech και όχι με το κατάστημα από το οποίο αγοράστηκε.

Πραγματικα ειναι τοσο καλο το support? Ουτε καν δεν εστειλες το παλιο πισω?

Δημοσ.

Ούτε καν. Όταν τον ρώτησα πως θα στείλω το παλιό πίσω μου είπε προς το παρόν δεν χρειάζεται, απλά να το κρατήσω στην άκρη.

Δημοσ.

Μιας και προσφάτως χρησιμοποίησα την εγγύηση ενός ποντικιού G400 ας πω κι εγώ την εμπειρία μου. Το ποντίκι έχανε την επαφή με το pc (λογικά πρόβλημα καλωδίου) οπότε και παίρνω τη logitech να ρωτήσω πρώτα και κύρια αν είμαι εντός εγγύησης μιας και δεν ήμουν σίγουρος ότι είναι τριετής. Τελικά ήμουν στον τελευταίο μήνα. Ο εξυπηρετικότατος υπάλληλος αφού με ρώτησε για το πρόβλημα αμέσως ξεκίνησε τη διαδικασία αντικατάστασης, μου πρότεινε το αμέσως επόμενο μοντέλο (G402) μιας και το προηγούμενο πλέον δεν παράγεται. Τελικά μετά από 1.5 βδομάδα μου ρθε με UPS το καινούργιο χωρίς να μου ζητήσουν να τους επιστρέψω το παλιό πράγμα που μου κανε μεγάλη εντύπωση.

 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στην εταιρία και ένα μεγάλο μπράβο για το άψογο support τους. Οποιοσδήποτε έχει πρόβλημα με κάποιο προϊόν απευθείας επικοινωνία με τη logitech και όχι με το κατάστημα από το οποίο αγοράστηκε.

Να φανταστείς μου αντικατέστησαν headset του 10άρικου με το επόμενο μοντέλο γιατί δεν έπιανε σε όλην την διαδρομή το μικρόφωνο.

Και μου έστειλαν το επόμενο μοντέλο χωρίς να πάρουν το προηγούμενο πίσω.

Μάλιστα επειδή κατα την παράδοση δεν βρισκόμουν σπίτι με πήρε το παλικάρι απο UPS και δώσαμε ραντεβού ΑΛΛΟΥ και με περίμενε ενώ άνετα θα μπορούσε να έβαζε ραντεβού για επόμενη ημερομηνία.

Τρομεροί πραγματικά.

Δημοσ.

Δεν ηξερα οτι ηταν τοσο καλο το after sale support της logitech!!

 

Εγώ γενικά έχω ακούσει τα καλύτερα, μέχρι και αντικατάσταση G25 με G27 αλλά ποτέ δεν τους είχα χρειαστεί. Πρώτη φορά που τους χρειάστηκα επιβεβαιώθηκαν τα όσα άκουγα.

Δημοσ.

Κι εγω ειμαι εδω και ενα μηνα και ταλαιπωρουμαι με public και lenovo για ενα λαπτοπ που ηταν εντος εγγυησης. Καλη φαση. Αλλη τιμη βεβαια αλλα και παλι τραγικο support.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...