Προς το περιεχόμενο

Πέρασμα μοκέτας σε αναπαλαιωμένο αυτοκίνητο!


panaggiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχάς να πω ενα γεία σε ολο το forum!

Στο θέμα μας, αναπαλαιώνω ενα fiat x1/9 bertonne 80' και είμαι στο τελικο στάδιο βαφής-αλλαγης λάστιχων! Μετά απο αυτό μένει να περαστει μία μοκέτα μέσα καθώς και τα λαστιχα (απο τις επαφες σώματως-ποτρας και τζαμιων-οροφης, όχι δηλαδη τα ελαστικα των τροχων). Το ταμπλο και οι πορτες εχουν ετοιμο περασμενο δερμα οποτε δεν χρειαζετονται κατι!

 

Η Βασική μου ερώτηση ειναι το πόσο περιπου θα μου κοστισει αυτο και σε τι μαγαζι να παω για να μου κάνουν την δουλεια! -απο θεσσαλονικη-

 

ευχαριστώ προκαταβολικα! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε παναγιώτη καλημέρα. είσαι πολύ τυχερός που έχεις αυτό το αμαξάκι, ίσως το τελευταίο γνήσιο fiat πριν την πάρει η κάτω βόλτα με αυτοκίνητα εύκολης κατανάλωσης. το έψαχνα και εγώ καιρό για αναπαλάιωση αλλά όσα βρήκα ήταν τόσο σαπια που σχεδόν έπρεπε να κατασκευαστεί νέος σκελετός εξαρχής( τα είχαν παρατημενα σε χωράφια έρμαια του καιρού).την μοκέτα θα την βάλεις σε οποιοδήποτε μαγαζί με ταπετσαρίες. μην ξεχάσεις μόνο να διαλε΄ξεις το υλικό και την υφή της και να μη βάλει αυτός ό,τι βρει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα λαστιχα τα εχεις ηδη βρει?εαν οχι κοιτα καλυτερα προς ebay πλευρα γιατι δεν νομιζω να καταφερεις να βρεις κατι Ελλαδα.αν και η ποιοτητα τους δεν θα ειναι και οτι καλυτερο....

για την μοκετα,μονο το πατωμα σε ενδιαφερει δηλαδη?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχας ευχαριστω για τις απαντήσεις! για την μοκετα με ενδιαφερει το πατωμα και το πισω πορτ παγκαζ, θα ηθελα να την περάσω μόνος μου καθως εχω κανει μόνος την περισσοτερη δουλεια πανω στο αμάξι, έχω κρατησει σαφως την παλαιά μοκετα ως πατρόν , και σκεφτομαι να την παω σε κάποιο μαγαζι -με ταπετσαριες από οτι καταλαβα- ωστε να μου τις κώψει -ραψει το μαγαζι και να τις περασω μόνος μου :)

 

 

οσο για τα λάστιχα, υπάρχουν τα παλιά, μπορουν να περαστούν δεν έχουν σαπίσει, απλως θέλω να βάλω καινούρια για καλύτερη μονωση αλλα και αισθητικη, και σίγουρα υπαρχουν μαγαζια που αναλαμβανουν εισαγωγη!

 

οταν λες τι έξοδα έχει, εννωείς απο εδώ και περα, ή εξ αρχης η αναπαλαίωση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα τέλη του ανερχονται στα 135 ευρω καθως ο κινητήρας ειναι 1300cc, + ενα τελος ρύπων στα 25ευρω!

ασφάλεια περίπου 200 ευρω το 6μηνο χωρις προμήθειες ασφαλιστή (εχουμε ασφαλιστικο γραφειο ως οικογενιακη επιχείριση )

τωρα όσον αφορα την κατανάλωση, όσο και αν εψαξα δεν βρήκα κατι συγγεκριμενο, απο αυτα που μου εχουνε πει οι προηγούμενοι χρήστες υπολογιζω κοντα στα 10-14 λιτρα στα 100 χ.μ. ! πολλα μεν αλλα πιστεβω αξιζουν...:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν παιζει να καις τοσα πολλα.οποτε χαλαρα με αυτο το θεμα.και φυσικα και το αξιζουν.

την μοκετα ναι καλυτερα να πας την παλια και να σου την κανει ενα πατρον ο μαστορας.τωρα βεβαια θα μου πεις σε ποιον μαστορα να την πας.θα ρωτησω και θα σου πω αλλα απαντηση λογικα θα εχω μεσα στην εβδομαδα.

εισαγωγη για τα λαστιχα,στο ξαναλεω,λιγο δυσκολο.αλλα εαν βρεις πες μου και σε εμενα.

το να την περασεις εσυ,δεν ξερω,καλυτερα ρωτα εκει που θα σου πας για να την φτιαξουν γιατι πρεπει να κολλησει καλα και ειδικα οι κουρμπες που κανει στο τουνελ στο πατωμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν παιζει να καις τοσα πολλα.οποτε χαλαρα με αυτο το θεμα.και φυσικα και το αξιζουν.

την μοκετα ναι καλυτερα να πας την παλια και να σου την κανει ενα πατρον ο μαστορας.τωρα βεβαια θα μου πεις σε ποιον μαστορα να την πας.θα ρωτησω και θα σου πω αλλα απαντηση λογικα θα εχω μεσα στην εβδομαδα.

εισαγωγη για τα λαστιχα,στο ξαναλεω,λιγο δυσκολο.αλλα εαν βρεις πες μου και σε εμενα.

το να την περασεις εσυ,δεν ξερω,καλυτερα ρωτα εκει που θα σου πας για να την φτιαξουν γιατι πρεπει να κολλησει καλα και ειδικα οι κουρμπες που κανει στο τουνελ στο πατωμα.

Σε ευχαριστώ πολύ! Τα λάστιχα σίγουρα θα τα αναλαβει καποιος μαστορας, για την μοκετα βασιζομαι σε εμενα :)

 

Πόσο περίπου πιστεύεις θα έχει μεση κατανάλωση (είμαι ήρεμος οδηγος και κραταω τις στροφες 1900-2500)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω ιδεα πραγματικα ποσο θα καιει?το 5αρι κιβωτιο εχει εσενα?αλλα με 75 αλογα σε τοσο λιγα κιλα ξαναλεω οτι δεν νομιζω να καιει τοσο πολυ οσο λες.τοσο εκαιγε εμενα το celica με τα 2 διπλα carbs που δεν δουλευαν και σωστα.ειναι και 1600αρι.

ριξε μια ματια παντως και εδω εαν δεν το εχεις κανει ηδη.The Fiat Bertone x1/9 Greek Club

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε παναγιώτη μερικά λάστιχα θύρων είναι λίγο πολύ universal όπως για παράδειγμα αυτό του καπώ. εκείνο πας σε έναν οποιoνδήποτε τζαμά αυτοκινήτου και το παίρνεις και τελέιωσες. τώρα των θυρών προσβασης στο θάλαμο είναι λίγο πολύ μπέρδεμα. έτσι ενώ το λάστιχο στεγανοποίησης κασώματος μπορείς να βρεις από άλλο μοντέλο που να κάνει (νομίζω fiat ritmo) εντουτοις για τη στεγανοποίηση των παραθύρων θα δυσκολευτείς πάντως. ψάξε ένα αυτοκίνητο της fiat εκείνης της εποχής άλλο μοντέλο λίγο εμπορικότερο ή το πολύ μία γενιά παραπάνω που σίγουρα θα χρησιμοποιεί τα ίδια.επίσης όσο περίεργο και να σου ακούγεται μπορεί να βρεις από αλλη μάρκα και κατά πολύ μεταγενέστερα μοντέλα. (fiat barchetta,mazda mx-5).


Σε ευχαριστώ πολύ! Τα λάστιχα σίγουρα θα τα αναλαβει καποιος μαστορας, για την μοκετα βασιζομαι σε εμενα :)

 

Πόσο περίπου πιστεύεις θα έχει μεση κατανάλωση (είμαι ήρεμος οδηγος και κραταω τις στροφες 1900-2500)

εφόσον οδηγείς μέσα στην οικονομική ζώνη των 2500 στροφών δε νομίζω παρπάνω από 8 σε ανοικτό δρόμο και 10 σε αστικό περιβάλλον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ρωτήσω σε διάφορα μαγαζια με ταπετσαρίες, εαν μου προτείνετε καποιο θα με διευκολινετε και αν δεν βρώ κατι θα κοιταξω προς ebay μερία! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλάβω τα λάστιχα στις πόρτες θες έτσι που δεν αφήνει το νερό να περάσει?

 

Κοίταξε αν θες ανέβασε μια φωτογραφία εδώ με focus στο λάστιχο. Κάθε Κυριακή εδώ Αθήνα στο Σχιστό έχει παζάρι και είναι ένας με έναν πάγκο που έχει είδη αυτοκινήτων. Έχω δει κάτι κουλούρες με λάστιχα. Δεν ξέρω αν μπορώ να πάω σύντομα αλλά αν μπορεί κάποιος που μένει κοντά καλό θα ήταν. Άσε που αν το κάνεις μόνος σου θα κάνεις και ποιο σίγουρη δουλειά. Άλλοι απλά τα κουμπώνουν ενώ εσύ μπορείς να περάσεις και κάποια σιλικόνη.

 

Ζαντολάστιχα θα μπορούσες να βάλεις νέας τεχνολογίας. Το θέμα είναι να διαφέρει λίγο από τα άλλα υπάρχον και όχι ίδιο με τα άλλα.. Πχ εγώ θα το έκανα blue matte metalic με ζάντες Oz superleggera (βρίσκεις στην Ελλάδα...). Μια γνώμη λέω ότι είδα από φωτογραφίες. Τώρα από κοντά μπορώ να σου πω καλύτερα... 

 

Ανέβασε αν θες φωτογραφίες από το Project σου :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλάβω τα λάστιχα στις πόρτες θες έτσι που δεν αφήνει το νερό να περάσει?

 

Κοίταξε αν θες ανέβασε μια φωτογραφία εδώ με focus στο λάστιχο. Κάθε Κυριακή εδώ Αθήνα στο Σχιστό έχει παζάρι και είναι ένας με έναν πάγκο που έχει είδη αυτοκινήτων. Έχω δει κάτι κουλούρες με λάστιχα. Δεν ξέρω αν μπορώ να πάω σύντομα αλλά αν μπορεί κάποιος που μένει κοντά καλό θα ήταν. Άσε που αν το κάνεις μόνος σου θα κάνεις και ποιο σίγουρη δουλειά. Άλλοι απλά τα κουμπώνουν ενώ εσύ μπορείς να περάσεις και κάποια σιλικόνη.

 

Ζαντολάστιχα θα μπορούσες να βάλεις νέας τεχνολογίας. Το θέμα είναι να διαφέρει λίγο από τα άλλα υπάρχον και όχι ίδιο με τα άλλα.. Πχ εγώ θα το έκανα blue matte metalic με ζάντες Oz superleggera (βρίσκεις στην Ελλάδα...). Μια γνώμη λέω ότι είδα από φωτογραφίες. Τώρα από κοντά μπορώ να σου πω καλύτερα... 

 

Ανέβασε αν θες φωτογραφίες από το Project σου :)

Καλησπερα και ευχαριστω για το ενδιαφέρον! :) Όσον αφορα τα λαστιχα στεγανοποίησης, βρηκα απο ebay για το συγγεκριμενο μοντελο στα 75 ευρω ολα τα κομματια (καμπινα και πορτ μπαγκαζ) 

 

Τώρα όσον αφορα τα ζαντολάστιχα, φοράει ήδη ζάντα αλουμινίου και του πάει αρκετα, οπότε δεν σκέφτομαι να την αλλάξω στο άμεσο μέλλον! ;)

 

Σκέφτομαι όταν το τελέιωσω την αναπαλαιωση (μεσα στον ιούλιο) να ανεβάσω φωτογραφίες απο όλη την διαδικασία βήμα-βήμα με επεξηγήσεις και κόστος της κάθε εργασίας-κόστος υλικών! :) (και στο τελος 2 φοτο πριν-μετα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...