Προς το περιεχόμενο

XCOM 2


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν μου άρεσε αυτή η πληροφορία για τα χρονικά περιθώρια στις αποστολές.

 

Καταλαβαίνω ότι έχει μια "εσωτερική λογική" (είσαι αντάρτης πλέον, κυνηγημένος κυνηγός κτλ.) αλλά η υλοποίηση στο 1 ήταν -στην καλύτερη των περιπτώσεων- μεχ.

 

Για να δούμε στην πράξη.

 

Δεν είναι όλες οι αποστολές έτσι, αλλά μέσα σε 6 ώρες μόνο 4 (συν tutorial) κατάφερα να βγάλω, μετά από 4-5 προσπάθειες η μία. 

 

Πολύ θετικά μου ακούγονται όλα αυτά. Αυτό με την ΑΙ δεν το ειχα ακούσει σε άλλα reviews οπότε καλή πληροφορία. :)

 

 

Για το ΑΙ πιθανόν να μην το έχεις ακούσει. Γιατί οι youtubers που ήταν εκεί μέσα παίζανε στις εύκολες δυσκολίες και κάνανε save load συνέχεια.

Δυστυχώς δεν είχα εξωτερικό δίσκο να κάνω εγγραφες. Όσο noob και να είμαι στο XCOM 2, δεν χάνεις εύκολα 10 αποστολές με το καλημέρα. Ακόμα και στο XCOM Enemy Within με δυσκολία στο τέρμα το AI δεν ήταν έτσι. Εκεί απλά βαράγανε χειρότερα. 

 

 

 

Το παιχνίδι μου θυμίζει πλέον περισσότερο Infinity (της Corvus Beli), με τις τακτικές που χρειάζονται για να βγουν οι αποστολές και το ARO.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 790
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators

Δεν είναι όλες οι αποστολές έτσι, αλλά μέσα σε 6 ώρες μόνο 4 (συν tutorial) κατάφερα να βγάλω, μετά από 4-5 προσπάθειες η μία. 

 

[...]

 

Προβληματίζομαι για τον εξής βασικό λόγο: στο 1, για να κερδίσεις χρόνο, έπρεπε να κάνεις ταρζανιές. Πράγματα που τακτικά δεν είχαν καμία λογική.

 

Και είναι κάπως self-defeating να σε βάζει ένα παιχνίδι στρατηγικής/τακτικής να κάνεις στρατηγικά και τακτικά ανοησίες.

 

Αυτό που θα απογείωνε αυτού του είδους τις αποστολές, θα ήταν να είχες χρονικό περιθώριο αλλά να κέρδιζες χρόνο κάνοντας λογικά πράγματα: λ.χ. να εξοντώσεις γρήγορα έναν αντίπαλο (καθυστέρηση στο reaction του αντιπάλου) ή να χακάρεις ένα βαρύ όπλο (οπότε να στρεφόταν ο αντίπαλος προς τα εκεί και να κέρδιζες χρόνο στο κυρίως κομμάτι της αποστολής). Ή, να φας σε κατάσταση stealth τον εχθρό και να "τρομάξουν" οι υπόλοιποι αντίπαλοι.

 

Τώρα, να πρέπει να τρέχω από node σε node γιατί... έτσι, δεν μου λέει κάτι.

 

Αν το έχουν φτιάξει όπως το περιγράφω παραπάνω, εντάξει, θα είναι άλλο επίπεδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμένα με έχει ξενερώσει αυτή η πληροφορία για αποστολές με χρονικό περιθώριο. Ποτέ δεν μου άρεσε στα game και ιδίως στα turn based τα αγχωτικα σενάρια ολοκλήρωσης τους μέσα σε στενά χρονικά πλαίσια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Από ό,τι έχω δει σε gameplay videos της preview έκδοσης (στην οποία σίγουρα έχουν ήδη γίνει αλλαγές και η οποία είναι παλιότερη από αυτή που έπαιξε ο Apoll) δύο τυποι timed missions είχαν δεδομένο χρονικό περιθώριο γύρων. Δεν υπήρχε κάτι που μπορούσες να κάνεις για να κερδίσεις χρόνο.

 

Σε ένα reddit post ένας χρήστης γράφει πιο αναλυτικά τις εντυπώσεις του για τις αποστολές του XCOM 2 (βάσει gameplay της preview build που είδε και όσων έχουν πει οι developer - σε κάποια πράγματα κάνει και δικές του υποθέσεις):

(έχει minor spoilers για τους τύπους αποστολών και κάποια νέα mechanics)

https://www.reddit.com/r/Xcom/comments/40t4op/am_i_the_only_one_who_hates_turn_timers/cyxe2ac

 

Πάντως, από ό,τι διαβάζω ήδη υπάρχουν στα σκαριά mods (και) για αυτό το θέμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη Commander δυσκολία που έπαιξα, οι δύο από τις τέσσερις αποστολές, είχαν χρονόμετρο, ήταν σταθερό, δεν είχε να κάνεις κάτι για να το ανεβάσεις, αλλά ήταν και αρκετό.Στην δευτερη αποστολή, ήθελε 8 γύρους ενώ ήσουν 2 γύρους κίνησης μακρυά, ή άλλη είχε 12 γύρους να βρεις έναν τύπο (2 γύρους μακρυά) και να τον πας στο extraction zone (2 γύρους μακρυά). (αν τελειώσει ο χρόνος χάνετε και όσους στρατιώτες δεν είναι στο extraction zone).

 

Αυτό που αναφέρομαι, είναι ότι πλέον ο χρόνος είναι εναντίων σας, και συνδράμει στο είδος των επιχειρήσεων που κάνει η XCOM πλέον. Asymmetrical warfare, αντάρτικό κλπ. Αν βλέπετε ότι η αποστολή πάει για χάσημο και ιδίως αν παίζετε σε "Ironman" καλέστε το σκάφος να πάρει την μονάδα από το χάρτη.

 

Ή χρησιμοποιείστε τον Ranger και τα stealth skills που έχει να κάνει την δουλεια :)

 

Και εμένα με ξάφνιασε η δυσκολία με το χρονόμετρο, ιδίως παίζεις με noob μονάδες, αλλά θέλει αλλαγή στο mindset από passive turtling. Βέβαια έχει και τις αποστολές της χελώνας.

 

Επίσης με βάση το concealment που σας δίνει από την αρχή, θα πρέπει να στήσετε τακτική παγίδα στους εχθρούς, να φάτε όσο το δυνατόν πιο πολλούς στο reactive turn και να τους αποτελειώσετε στο active turn. Γι αυτό έκανα και αναφορά στο Infinity της Corvus Beli. Και φυσικά με προσεκτική κίνηση, βλέπετε τους εχθρούς πριν σας δουν αυτοί. Εν αντιθέση με το XCOM 1 που με το που βλέπατε τους εχθρούς, σας είχαν δει και αυτοί. Πλέον μπορείτε και να τους αποφύγετε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω...εσύ καλά τα γράφεις.

 

Η αλήθεια είναι πως το 1ο, ήδη από την 1η αποστολή (όχι την intro) σε είχε προϊδεάσει πως σε κλέβει...αλύπητα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά και τη γκρίνι στο σχετικό θέμα...πολύ σιχτίρισμα.

 

Την 1η φορά, έφτασα μέχρι 5η-6η-8η αποστολή, με λύσσα (το TFTD το είχα λατρέψει και μου είχε αφήσει "κουσούρι" που δεν το τέλειωσα ποτέ), αλλά κάπου εκεί που εμφανίστηκαν τα ιπτάμενα πιατάκια με αποτελείωσαν (το κακό είχε αρχίσει από τις terror missions).

 

Το ξαναξεκίνησα, "έκλεψα" (μου έκοψε και επίτηδες δεν έβγαλα ένα "quest" το οποίο ήταν trigger για τις terror -κρα έκανε ποιό) και με πολύ υπομονή έφτασα σε "in the zone + αγγελοαρματωσιά + εκείνο που βλέπεις ότι και οι άλλοι"...κάπου εκεί το παιγνίδι ουσιαστικά τέλειωσε.

 

Δεν θα ήθελα πάλι κάτι αντίστοιχο (είτε σε κλέβει το παιγνίδι, είτε το κλέβεις εσύ).

 

Για τις time missions...mixed feelings. Κάποιες ήταν καλές, κάποιες απαράδεκτες.

 

Δυστυχώς χρόνος για το expansion δεν υπήρξε όταν βγήκε και μετά το ξέχασα τελείως.

 

Θα ήθελα το νέο να έχει στρατηγική 70% και το run n' gun να αποτελεί δευτερεύον στοιχείο.

 

Θα δείξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, αν έχει τέτοιους χρόνους για να κάνεις την αποστολή τότε ειναι οκ.

Αυτό με το overwatch πάντος είδα βίντεο που λένε οτι το αλλάξανε.

Δεν δουλεύει τώρα το ambush που τη στήνεις και τους καθαρίζεις όλους με overwatch στην αντιδρασή τους.

Απλά μένουν στη θέση τους και την ρίχνουν σ'αυτόν που τους επιτέθηκε...(απ'οτι λένε τουλάχιστον)

Και μακάρι να το έχουν αλλάξει, γιατι είναι μεγάλο exploit αυτό το πράγμα.

 

edit*


Ο Φεβρουάριος πάντος θα είναι ΧCOM μήνας για μένα.

Μαζι με το παιχνίδι παίζονται και ανάλογες σειρες που συμβάλουν στην γενική ατμόσφαιρα.

Το Colony που είναι εβδομαδιαίο...

μια άλλη σειρα 3 επισοδείων, τo "Childhoods End".... 

καινούργια σεζόν για τα X-Files... 

η ταινία "The 5th Wave"...

γενικά παίζει πολυ Extra-Terrestrial occupation...lol

(άσε που συνειρμικά το συνδέω και με την πραγματική "Terrestrial Occupation")

 

H Αντίσταση θα είναι σθεναρή.

Join the Resistance! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εντάξει, αν έχει τέτοιους χρόνους για να κάνεις την αποστολή τότε ειναι οκ.
Αυτό με το overwatch πάντος είδα βίντεο που λένε οτι το αλλάξανε.
Δεν δουλεύει τώρα το ambush που τη στήνεις και τους καθαρίζεις όλους με overwatch στην αντιδρασή τους.
Απλά μένουν στη θέση τους και την ρίχνουν σ'αυτόν που τους επιτέθηκε...(απ'οτι λένε τουλάχιστον)
Και μακάρι να το έχουν αλλάξει, γιατι είναι μεγάλο exploit αυτό το πράγμα.
 

 

 

Το overwatch δεν είναι πανακεια και το concealment έχει αλλάξει σε σχέση με τα βίντεο πριν από μήνες (είχαμε την τελευταία review build) 

π.χ Στην μία μάχη ο Ranger είδε τους 2 εχθρούς, όταν είχα concealment. Μετέφερα την ομάδα σιγά σιγά και τους έβαλα σε overwatch. Ήρθε ο γύρος των εχθρών, όπου η περίπολος ενεργοποίησε το overwatch της ομάδας μου. Με το πρώτο μπαμ, έφυγε το concealment. Πέσανε οι βολές, έφαγα το sectoid, τα βλέπει ο Advent και την κοπάνησε προς την επόμενη ομάδα των εχθρών στο χάρτη (που δεν τους είχα δει ακόμα) έξω από το LOS.

Λέω δεν θα πήγε μακρυά ο π**στης κάνω 5 βήματα, και είχε κρυφτεί σε overwatch πίσω από τον Advent Commander. Μόλις καταλάγιασε ο κουρνιαχτός του γύρου, είχα χάσει 1 στρατιώτη, οι εχθροί κανέναν (μόνο έναν φλεγόμενο που ψόφισε δύο γύρους μετά ακόμα τρέχωντας με την φωτιά......), όλοι σε κάλυψη και overwatch.  Ενώ είχαν ανοίξει τον συναγερμό και ερχόταν ελικόπτερο να ρίξει εχθρούς στα νώτα μου.

 

Σε άλλες περιπτώσεις όταν δεν είχα το έδαφος με το μέρος μου, περνούσαν μέσα από την ομάδα, πιάνανε ένα πόστο και με τσακίζανε με βολές από πίσω.

 

Απλά με concealment μπορείς να στήσεις παγίδα να φάς 1-2. Αλλά οι οχτροί είναι πολλοί τουλάχιστον σε Commander δυσκολία.

Σε μία προσπάθεια του 2ου χάρτη, (όλα random) έμεινε μόνος ο Marksman ενάντια σε 8 εχθρούς, ενώ είχα ξαπλώσει άλλους 5.

Και η πλάκα είναι, έτυχε την στιγμή που συζητούσα με τον τύπο για το πότε θα δώσω την συνέντευξη και είδαν ότι 8 εχθροί, αστόχησαν δύο γύρους να φάνε τον Marksman, ακόμα και αν ο ένας είχε περάσει από πίσω και δεν είχα κάλυψη.

 

Εκεί να δεις τί έγινε, πλακώσανε οι διπλανοί μου και ρίχνανε στοιχήματα, ενώ αναπολούσαν αντίστοιχες καταστάσεις στο XCOM 1.

-_- τελικά την φάγανε την τύπησα στον 3ο γύρο.

 

Σημείωση. Ήμουν μλκς που κατέληξα με 13+ εχθρούς στην μάχη. Γιατί δεν είδα το σημάδι του συναγερμού, όταν έβαλα έναν στρατιώτη για κάλυψη μέσα σε ένα σπίτι. Και τον κατέδωσαν οι βρωμεροί κάτοικοι καταδότες του σπιτιού. Με αποτέλεσμα να ρίξει το ελικόπτερο ενισχύσεις.

Και οι φώτο. προσπαθώ να βρω τα ονόματα των youtubers που ήταν εκεί για να δείτε και τα playthrough δυστυχώς δεν έχω εξωτερικό drive.

 

 

Venue

20160129_152808_zps3icmvl3u.jpg

20160129_160608_zps4eqi6i0b.jpg

20160129_153851_zpsxr1djr0f.jpg

20160129_152744_zpsz9c2geia.jpg

 

To μπλουζάκι έρχετε σε XL μόνο και δεν πωλείται.

20160129_232219_zps555wqubq.jpg

 

Όπλα

Ξεκινά έτσι...

20160129_202825_zpskgz4qiny.jpg

 

καταλίγει έτσι

20160129_202922_zpsy0rc2q6a.jpg

 

και ο άχρηστος

20160129_203121_zpscqveolmt.jpg

που απέτυχε στο να κάνει hack, και όλοι οι εχθροί σε μία μάχη πήραν μπόνους κίνησης και άμυνας -_-

 

Η badass τύπισα που έφτιαξε ο διπλανός μου. Περίφανος για αυτή ξόδεψε μισή ώρα να την φτιάξει, και του ψόφισε στην επόμενη αποστολή.

20160129_201815_zpsr4mxpnqn.jpg

Δεν του άρεσε καθόλου το γέλιο μου, αλλά στο 4-5 ουισκάκι τότε, who cares.

 

 

Το κτήριο που εκπαιδεύετε τους νεοσύλλεκτους όπως θέλετε εσείς

20160129_201740_zpsbitimueu.jpg

20160129_201749_zpskrcfd0h5.jpg

20160129_201800_zpsafxl4e3t.jpg

 

 

 

 

 

Και ακόμα περισσότερες φώτο από το μέρος (από 5UB απο το OCUK)

 

 

4gCg0wq.jpg

G4G4Nmp.jpg

Cd1TYWO.jpg

VXHGnDV.jpg

6BjbaWK.jpg

ru0MFJ8.jpg

eWZ03Hr.jpg

 

 

 

Ο αγαπημένος χαρακτήρας του HybridPanda

 

CZ7WpjcWcAI9b7z.png

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωχχ... μη λές τέτοια και σκοπεύω να το παιξω σε Commander δυσκολία.

Προβλέπω να χρειαστεί πολύ δυνατή και προσεκτική τακτική.

 

 

lol..καλες οι φωτό, και το t-shirt... αλλα ρε γμτ..έπρεπε το t-shirt να έχει ολόσωμο το κεφάλι του Sectoid με τις νεκροκεφαλές και να γράφει XCOM-2, και ας είχε το σηματάκι Vigilo Cοnfido στην πίσω πλευρά ή στο μανίκι...αλλα τελος-πάντον.... καλή φάση anyway. :-)

 

Μου αρέσει και που τα loading screens/menu είναι διαφορετικά.... και γενικά είναι το μόνο παιχνίδι που έχω παίξει που δεν με χαλαει το loading time της κάθε αποστολής...είναι σαν να βρίσκεσαι μέσα στο σκάφος και να πηγαίνεις για την αποστολή, ενω ταυτόχρόνα γίνεται και το briefing της αποστολής.

Πολύ καλη σκέψη αυτή που κάναν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ωχχ... μη λές τέτοια και σκοπεύω να το παιξω σε Commander δυσκολία.
Προβλέπω να χρειαστεί πολύ δυνατή και προσεκτική τακτική.
 
 
lol..καλες οι φωτό, και το t-shirt... αλλα ρε γμτ..έπρεπε το t-shirt να έχει ολόσωμο το κεφάλι του Sectoid με τις νεκροκεφαλές και να γράφει XCOM-2, και ας είχε το σηματάκι Vigilo Cοnfido στην πίσω πλευρά ή στο μανίκι...αλλα τελος-πάντον.... καλή φάση anyway. :-)
 
Μου αρέσει και που τα loading screens/menu είναι διαφορετικά.... και γενικά είναι το μόνο παιχνίδι που έχω παίξει που δεν με χαλαει το loading time της κάθε αποστολής...είναι σαν να βρίσκεσαι μέσα στο σκάφος και να πηγαίνεις για την αποστολή, ενω ταυτόχρόνα γίνεται και το briefing της αποστολής.
Πολύ καλη σκέψη αυτή που κάναν.

 

 

Ναι, και πλέον διαβάζεις το briefing μέχρι να ανοίξει το κουμπί να ξεκινήσεις.

Βέβαια έχει να κάνει και με το μηχάνημα που έχεις. Γιατί ο χρόνος του "briefing" χρησιμοποιείται από το παιχνίδι για να φτιάξει τον χάρτη ο οποίος είναι procedural φτιαγμένος, και τα υλικά τα πέρνει ανάλογα με την περιοχή που είναι η αποστολή.

π.χ Άλλα υλικά έχει η Ινδία ή η  Αγγλία, και άλλα η Κίνα. Πόσο μάλλον η Αρτική που είχα την τελευταία μάχη. Με ένα σορώ χιόνι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπα...δεν το βλέπω για demo. Δεν έχω ακούσει τίποτα μεχρι τώρα, και το παιχνίδι κυκλοφορεί σε 5 μέρες.

 

Επεξ/σία από InfinitySurfer
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όσους ενδιαφέρονται να δουν την αρχή του tutorial, ξεκινά στο 03:18:17 ποιό πριν έχει τους μηχανισμούς του procedural χτισήματος.

 

http://www.twitch.tv/pax2/v/38694034?t=10s

 

Περιτώ να πω ότι το βίντεο του tutorial (μέσα στο παιχνίδι) με καλά ακουστηκά και τέρμα το volume, σε κάνει να ανατριχιάσεις.


Μπα...δεν το βλέπω για demo. Δεν έχω ακούσει τίποτα μεχρι τώρα, και το παιχνίδι κυκλοφορεί σε 5 μέρες.

 

 

Για όσους ενδιαφέρονται στο παραπάνω βίντεο, βλέπετε πως δουλεύει το concealment.

Αλλά ο τύπος μάλλον το παίζει σε μικρή δυσκολία, γιατί στο Commander επίπεδο, οι εχθροί κινούνται κάνωντας περιπολία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...