Προς το περιεχόμενο

XCOM 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Α, αυτά τα μαγαζάκια. ^_^

(υπάρχει ακόμα ο Εγκέφαλος με την κυρά; Ακόμα γελάμε μ' έναν φίλο που μας έλεγε για το Command and Conquer "Φάγιερστορμ". :P)

 

Γέρασε η "κοπελιά", η αποκαλούμενη και χταπόδι. Σε έπιανε στην πάρλα και σου πούλαγε ότι ήθελε. Για ραλάκι πήγαινα, με το Ufo Enemy Unknown έφευγα (και καλό μου έκανε :-D )

  • Απαντ. 790
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Διαφωνώ με τα preorder, δεν είναι όπως παλιά όπου ψάχναμε με το ντουφέκι στα μαγαζάκια της Στουρνάρη για νέες κυκλοφορίες. Επίσης διαφωνώ και με το kickstarter εταιρειών που θέλουν να εξασφαλίσουν κέρδη πριν καλά καλά βγει το προιόν στην αγορά.

Σε ποιά άλλη επιχείρηση θα την προπληρώνατε για κάτι πού ΘΑ φτιάξει στο μέλλον και ΠΙΘΑΝΟΝ να σας αρέσει?

 

Μπορώ να σου παραθέσω μία τεράστια λίστα, και τεχνικά θα έχω δίκιο.

 

Αμάξι όταν κάνεις παραγγελία νέο μοντέλο. (το έχω κάνει)

Παραγγελία σε ταβέρνα/delivery κλπ. (πόσες φορές την πατήσαμε;;;;; )

Ποτά (γιατί μπορεί και να είναι μπόμπα)

 

Είδη με πολύ μεγάλο κόστος όπως. Σπίτι στους οικοδόμους/μηχανικούς.

 

Θες να συνεχίσω;

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορώ να σου παραθέσω μία τεράστια λίστα, και τεχνικά θα έχω δίκιο.

 

Αμάξι όταν κάνεις παραγγελία νέο μοντέλο. (το έχω κάνει)

Παραγγελία σε ταβέρνα/delivery κλπ. (πόσες φορές την πατήσαμε;;;;; )

Ποτά (γιατί μπορεί και να είναι μπόμπα)

 

Είδη με πολύ μεγάλο κόστος όπως. Σπίτι στους οικοδόμους/μηχανικούς.

 

Θες να συνεχίσω;

Ναι, αλλά όλα αυτά τα παραδείγματα δεν περιλαμβάνουν review embargo, paid dlc, micro transactions, bugs and glitches. Κανένα από αυτά τα παραδείγματα δεν αφορά κάτι τόσο μακροπρόθεσμο, από 6μήνες και πάνω. Ακόμα και τα αμάξια ή τα σπίτια έχεις εγγύηση και δυνατότητα υπαναχώρησης.

Δημοσ.

Ναι, αλλά όλα αυτά τα παραδείγματα δεν περιλαμβάνουν review embargo, paid dlc, micro transactions, bugs and glitches. Κανένα από αυτά τα παραδείγματα δεν αφορά κάτι τόσο μακροπρόθεσμο, από 6μήνες και πάνω. Ακόμα και τα αμάξια ή τα σπίτια έχεις εγγύηση και δυνατότητα υπαναχώρησης.

 

Μας δουλεύεις ρε φίλε;

Τέσπα, δική σου επιλόγή είναι, όπως και δική μου επιλόγή είναι αν θα προπαραγγείλω ένα παιχνίδι ή όχι

Δημοσ.

@Apoll άστοχα παραδείγματα.

Φυσικά και ο καθένας κάνει τις επιλογές του, κανείς δεν έβαλε το μαχαίρι στο λαιμό να προ-παραγγείλει ή όχι, αλλά όπως και να 'χει δεν παύει η προ-παραγγελία να είναι ρίσκο (για τους περισσότερους τουλάχιστον).

Δημοσ.

Μας δουλεύεις ρε φίλε;

Τέσπα, δική σου επιλόγή είναι, όπως και δική μου επιλόγή είναι αν θα προπαραγγείλω ένα παιχνίδι ή όχι

Αυτό ήταν απάντηση με επιχειρήματα. Τέτοιους πελάτες ψάχνουν.

Δημοσ.

TL:DR Τα pre-orders (και κατ'επέκταση τα crowdfunded projects) δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό, εξαρτάται απο τον τρόπο που τα χρησιμοποιεί η εκάστοτε εταιρία.

 

Συγκεκριμένα:

 

 

 

Σαφώς δεκτές όλες οι απόψεις, αλλά αυτό που με παραξενεύει (και μάλλον αυτό που επίσης παρατηρούν οι προλαλήσαντες Apoll και Snoob) είναι η ισοπέδωση που έχουν την τάση να κάνουν μερικοί, οτι δηλαδή όλα τα pre-order είναι κακά. 

 

Αν μια εταιρία έχει καλό ιστορικό με τα προΪόντα της, δεν το βλέπω παράλογο να αγοράσω το επόμενο τους προϊόν ως pre-order, μια και:

 

1. Συνήθως παρέχει μια (μικρή) έκπτωση στην τελική τιμή.

2. Το έχω διαθέσιμο την μέρα της κυκλοφορίας (υπάρχουν και άτομα για τα οποία είναι "απαραίτητο" αυτό, για παράδειγμα streamers, bloggers κ.τ.λ.)

3. (για MMO ή παιχνίδια με focus στο online) Θέλω να έχω όσο περισσότερους συμπαίκτες μπορώ, μια και στο launch συνήθως παρατηρείται ο μεγαλύτερος αριθμός concurrent παικτών.

 

Προφανώς θα απέφευγα να κάνω pre-order ένα παιχνίδι της WB ή της Ubisoft (ειδικά μετά τα "πρόσφατα" ρεζίλια με τα Arkham Knight και AC: Unity), αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ξεγράφω αυτόματα όλα τα pre-order (βλ. Witcher 3 ή XCOM 2, όπου οι publishers και οι developers έχουν χειριστεί καλά τους προηγούμενους τίτλους της σειράς).

 

Όσο για το Kickstarter, είναι βασικά ένα εργαλείο για την χρηματοδότηση projects. Αν κάποια εταιρία το χρησιμοποιεί ως εργαλείο marketing ή σχετικής προώθησης, αυτό δεν κάνει αυτόματα όλα τα project κακά - απο πρόσφατα παραδείγματα, μπορεί το campaign του Bloodstained για παράδειγμα να χρησιμοποιήθηκε ως market evaluation απο τον Igarashi και την Sony, αλλά υπήρχαν επίσης τα Shadowrun: Hong Kong και (Skyshine's) Bedlam τα οποία χειρίστηκαν άριστα τα campaign τους και παρέδωσαν ένα λειτουργικό προϊόν on time (το Bedlam δε έχω την εντύπωση πως κυκλοφόρησε και 1-2 μέρες νωρίτερα απο το official release date).

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Κοίτα, και εγώ προπαρήγγειλα το Witcher 3 αλλά αφού είδα reviews και είχα εμπιστοσύνη στην εταιρεία. Να δώσω τώρα τα λεφτά ενώ θα κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο, δεν το κάνω. Ένας θεός ξέρει αν θα είναι καλό, αν θα έχει dlc, και φυσικά υπάρχει περίπτωση κουτσουρεμένου παιχνιδιού ή και να μην βρει καθόλου.

Τα kickstarter/crowdfunding είναι πιο συναισθηματικού τύπου, όπου επίσης διαφωνώ καθώς γίνεσαι χρηματοδότης και μαξιλαράκι ασφαλείας για εταιρείες που γλυτώνουν marketing και έχουν μηδενικό business risk.

Δημοσ.

προπαραγγελία μόνο σε κολέκτορα και αυτό μόνο και μόνο για να μην εξαντληθούν η τουλάχιστον σε special εκδόσεις που έχει κανά καλούδι μέσα η retail έκδοση.

Τώρα σε απλή έκδοση δεν βλέπω κανένα λόγο για να κάνει κάποιος preorder και για να μην πάει σε αγορά την μέρα που θα αποφασίσει να παίξει το παιχνιδι.

Δημοσ.

TL:DR Τα pre-orders (και κατ'επέκταση τα crowdfunded projects) δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό, εξαρτάται απο τον τρόπο που τα χρησιμοποιεί η εκάστοτε εταιρία.

 

Συγκεκριμένα:

 

 

 

Σαφώς δεκτές όλες οι απόψεις, αλλά αυτό που με παραξενεύει (και μάλλον αυτό που επίσης παρατηρούν οι προλαλήσαντες Apoll και Snoob) είναι η ισοπέδωση που έχουν την τάση να κάνουν μερικοί, οτι δηλαδή όλα τα pre-order είναι κακά. 

 

Αν μια εταιρία έχει καλό ιστορικό με τα προΪόντα της, δεν το βλέπω παράλογο να αγοράσω το επόμενο τους προϊόν ως pre-order, μια και:

 

1. Συνήθως παρέχει μια (μικρή) έκπτωση στην τελική τιμή.

2. Το έχω διαθέσιμο την μέρα της κυκλοφορίας (υπάρχουν και άτομα για τα οποία είναι "απαραίτητο" αυτό, για παράδειγμα streamers, bloggers κ.τ.λ.)

3. (για MMO ή παιχνίδια με focus στο online) Θέλω να έχω όσο περισσότερους συμπαίκτες μπορώ, μια και στο launch συνήθως παρατηρείται ο μεγαλύτερος αριθμός concurrent παικτών.

 

Προφανώς θα απέφευγα να κάνω pre-order ένα παιχνίδι της WB ή της Ubisoft (ειδικά μετά τα "πρόσφατα" ρεζίλια με τα Arkham Knight και AC: Unity), αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ξεγράφω αυτόματα όλα τα pre-order (βλ. Witcher 3 ή XCOM 2, όπου οι publishers και οι developers έχουν χειριστεί καλά τους προηγούμενους τίτλους της σειράς).

 

Όσο για το Kickstarter, είναι βασικά ένα εργαλείο για την χρηματοδότηση projects. Αν κάποια εταιρία το χρησιμοποιεί ως εργαλείο marketing ή σχετικής προώθησης, αυτό δεν κάνει αυτόματα όλα τα project κακά - απο πρόσφατα παραδείγματα, μπορεί το campaign του Bloodstained για παράδειγμα να χρησιμοποιήθηκε ως market evaluation απο τον Igarashi και την Sony, αλλά υπήρχαν επίσης τα Shadowrun: Hong Kong και (Skyshine's) Bedlam τα οποία χειρίστηκαν άριστα τα campaign τους και παρέδωσαν ένα λειτουργικό προϊόν on time (το Bedlam δε έχω την εντύπωση πως κυκλοφόρησε και 1-2 μέρες νωρίτερα απο το official release date).

 

 

Το πιο σωστό από όλα.

  • 1 μήνα μετά...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Έχουν βγει από χθες το απόγευμα διάφορα videos από youtube channels και "content creators" που ταξίδεψαν στην 2K Vegas (με έξοδα της 2K) για να κάνουν Hands on και τελικά early preview του παιχνιδιού. 

 

Gameplay από missions και character customisations κυρίως. Κάποια έχουν και συνέντευξη (ή αποσπάσματα συνέντευξης) με developer της Firaxis.

 

Πχ

 

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...