Προς το περιεχόμενο

XCOM 2


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Γενικά μιλώντας (το τηρούσα από το XCOM 1 και δεν το μετάνιωσα ποτέ) ένα πράγμα δεν κάνεις με τον/τη sniper: δεν τον κουνάς πρώτο. Ποτέ, όμως. Και επίσης, δεν "βλέπεις" νέο χώρο με την τελευταία σου κίνηση, με όποιον κι αν την κάνεις.

 

Εκεί που θεωρώ "γκαραντί" πως θα την πατήσεις από πολίτη, είναι αν κάνεις rush στην πρώτη κίνηση. Δεν θυμάμαι μία φορά να έκανα rush και να μου βγήκε. Μία, για να έχω να λέω, "να, τότε".

 

Αν θέλεις να ανεβάσεις το sniper, κάνε scouting το χώρο πρώτα και μην τον τρέξεις στη σκεπή, υπάρχει περίπτωση από την απέναντι πλευρά να υπάρχουν αντίπαλοι που "βλέπουν" εκείνο το σημείο.

 

Υπάρχει η πίεση του χρόνου, βέβαια, αλλά με εξαίρεση εκείνη την κάκιστη χρονομετρημένη αποστολή στο tutorial (έχω γράψει σχετικά για ποιο λόγο είναι λάθος σχεδιασμένη για το σκοπό που υποτίθεται πως υπηρετεί) δεν είχα σοβαρό πρόβλημα με άλλη timed. Στο κανονικό επίπεδο δυσκολίας αυτά.

 

Πάντως, βλέπω τώρα τη beta ενός άλλου παιχνιδιού και τα έχουν κάνει κι εκεί μαντάρα στο tutorial: τρίτο παιχνίδι στη σειρά που το παρατηρώ (beta, XCOM, beta) και πραγματικά είναι να απορείς...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 790
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

 

Σου έχει γίνει έμμονη ιδέα το tutorial, έτσι?

 

 

Γενικά μιλώντας (το τηρούσα από το XCOM 1 και δεν το μετάνιωσα ποτέ) ένα πράγμα δεν κάνεις με τον/τη sniper: δεν τον κουνάς πρώτο. Ποτέ, όμως. Και επίσης, δεν "βλέπεις" νέο χώρο με την τελευταία σου κίνηση, με όποιον κι αν την κάνεις.

 

Εκεί που θεωρώ "γκαραντί" πως θα την πατήσεις από πολίτη, είναι αν κάνεις rush στην πρώτη κίνηση. Δεν θυμάμαι μία φορά να έκανα rush και να μου βγήκε. Μία, για να έχω να λέω, "να, τότε".

 

Αν θέλεις να ανεβάσεις το sniper, κάνε scouting το χώρο πρώτα και μην τον τρέξεις στη σκεπή, υπάρχει περίπτωση από την απέναντι πλευρά να υπάρχουν αντίπαλοι που "βλέπουν" εκείνο το σημείο.

 

Υπάρχει η πίεση του χρόνου, βέβαια, αλλά με εξαίρεση εκείνη την κάκιστη χρονομετρημένη αποστολή στο tutorial (έχω γράψει σχετικά για ποιο λόγο είναι λάθος σχεδιασμένη για το σκοπό που υποτίθεται πως υπηρετεί) δεν είχα σοβαρό πρόβλημα με άλλη timed. Στο κανονικό επίπεδο δυσκολίας αυτά.

 

Πάντως, βλέπω τώρα τη beta ενός άλλου παιχνιδιού και τα έχουν κάνει κι εκεί μαντάρα στο tutorial: τρίτο παιχνίδι στη σειρά που το παρατηρώ (beta, XCOM, beta) και πραγματικά είναι να απορείς...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1η Very Difficult αποστολή (retaliation, μάλιστα)...

 

Full Mutons-Beserkers-1 Μech - 2 Shieldbarers-1trans-lancers κλπ...

 

Θα έλεγα πως την έπαιξα εκπληκτικά, τακτικά, αφού βγήκα με excellent  (2 τραυματίες μόνο κι έσωσα και τον κόσμο μου), αλλά θα αρκεστώ στο όνομα του save μόλις την έβγαλα (με μια ανάσα...ούτε load ούτε τπτ):

 

 

kwlofardia

 

 

:P :P :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

H "αμήχανη" στιγμή όπου:

 

Έχεις τρέξει σαν παλαβός να προλάβεις το beacon του UFO στο οποίο έχεις κάνει ντου, είσαι μπροστά στην κονσόλα αλλά σου έχουν τελειώσει οι κινήσεις (όλης της ομάδας) και μόλις ξεκινήσει ο γύρος λήγει το countdown και στοϊκά περιμένεις το κακό...

 

Και βγαίνει το Andromedon από την κλειστή πόρτα, και σου ορμάει για melee, και κλείνεις τα μάτια...και σκύβεις, και δεν σε πετυχαίνει, και ρημάζει την κονσόλα και πουφ...ούτε ενισχύσεις ούτε τπτ.

 

Για κάτι τέτοια, λες πως δεν κλέβει τόσο πολύ το ξεφτιλισμένο, όπως το 1ο.

 

In other news:

 

Εκπαιδεύστε Psi...

 

Having said that, κάποιες ερωτήσεις/παρατηρήσεις, όσοι ακόμα ασχολείστε:

 

1) Στα διάφορα Psi attacks, είτε δικά σας (lance, rift κλπ) είτε π.χ. του Gatekeeper, πέρα από το αρχικό "cinematic" της επίθεσης (την προετοιμασία δλδ, είτε με τα πλοκάμια είτε με το μαραφέτι), υπάρχει κάποιο "εφέ" της ίδιας της επίθεσης? Όταν μου επιτίθεται κάποιο codex, βλέπω μια χαρά τα αντίστοιχα (τη δίνη, πχ). Σε αυτές τις δύο περιπτώσεις, μετά την προετοιμασία, βλέπω μόνο το αποτέλεσμα (ζημιά, effects κλπ).

 

2) Τεχνικά, δεν την πολυπαλεύουν, τελικά...

 

(α) Οι γωνίες της κάμερας τις μισές φορές που ρίχνω είναι ανέκδοτο...βλέπω τα μούτρα του στρατιώτη και όχι το στόχο, βλέπω τον παραδίπλα βράχο, βλέπω κάτι καλλιτεχνικά στυλ πλάτη προς ουρανό...

 

(β) Κοντά στα 4γίγα VRAM για αυτά τα γραφικά (εντελώς κοντά...3900+)? Επειδή είμαι σε 1440? Λίγο εχμμμ...Σιγά τις υφές, σιγά...ειδικά σε μάχες.

 

(γ) Το κυριότερο:

 

Τί φρίκες τρώει όποτε εντοπίσεις το objective (πομπό, VIP κλπ) και κάθεται και στο δείχνει ένα λεπτό κοντά και δεν μπορέις να κάνεις τίποτα? Γιατί μετά από κάποιες συγκεκριμένες κινήσεις/επιθέσεις (μάλλον όταν ανοίγει χάρτης ή εντοπίζεις εχθρό χωρίς να σε δει) άλλο ένα λεπτό όπου Αγγελόπουλος? Δεν κολλάει/παγώνει η εικόνα, απλά είσαι μπλοκαρισμένος στον τελευταίο στρατιώτη και περιμένεις να συνέλθει για να ολοκληρώσεις κίνηση ή οτιδήποτε.

 

Εκείνη την ώρα παίζει σκάκι και υπολογίζει όλες τις πιθανές κινήσεις δικές σου και του αντιπάλου? Πόσο πια?

 

(δ) Τί ωραίο κόλλημα είναι αυτό που τρώει όταν ολοκληρώσει στρατιώτης την εκπαίδευση, σου πετάξει μήνυμα και πατήσεις continue (να πας να δεις τι άλλο έχει, όχι να συνεχίσεις κανονικά στο geoscape)? Alt+F4, μόνο.

 

Μια ακόμα "αμήχανη" στιγμή όταν το execute λειτούργησε για πρώτη φορά...σε Gatekeeper το οποίο είχε μόλις εμφανιστεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λατρέυει να σε τιμωρεί αυτό το game. Μόνο "YOU DIED" δεν έχει βγάλει στην οθόνη.

Είμαι σε αποστολή kill/capture τον VIP και σε 2 turns έχω εξοντώσει 2 ομάδες και έχω άλλες 6 turns να πάρω τον αφύλαχτο πια VIP και να φύγω. Και λέω, δεν μαζεύω κανά intel από tower? Και ξεκινώ 72% hack και το χάνω... Και μου την πέφτουν reinforcements από τα πλάγια... Και στο επόμενο turn reinforcements από πίσω και ψηλά...

Τους βγάζω με 4/5 τραυματίες και μου έχει μείνει ένας από πίσω αλλά κοντά. Έχω 2 turns, προλαβαίνω να τον σφάξω με το katana.

Έ, ο ranger έμεινε πίσω για 3-4 τετραγωνάκια....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Angry Rant=ON

 

Δεν πάνε στο διάβολο οι ***, ακόμα δεν έχουν φτιάξει τα άπειρα bugs, και επιπλέον τρέχει σε στοπ-καρε.

Παίζω σε ironman και μου σκάει Resue the VIP. Στην 2η turn χάνεται το concealment όλης της ομάδας (και του ranger που έχει phantom ability) ενώ δεν υπάρχει κανένας alien κοντά. Ταυτόχρονα ο VIP που βρίσκεται ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΣ σε van θεωρείτε από το παιχνίδι απελευθερωμένος και ότι πρέπει να τον παώ στο evacuation point!!!!

Οι alien του ρίχνουν απέξω και τον πετυχαίνουν!!!

Εγώ έχω πιαστεί με τα βρακιά κάτω, προσπαθώ να πλησιάσω το van αλλά στο επόμενο turn τον σκοτώνουν!

Λέω να φύγω αλλά δεν μπορώ να καλέσω το skyranger, πρέπει να πάω στο ορισμένο σημείο. Όπου δίπλα του σκάνε reinforcements! Καμία ελπίδα για να πάω γύρω-γύρω, πρέπει να περάσω μέσα από 2 viper, 4 advent, 1 muton  και 1 mech!

Μιλάμε έγινε του bug το κάγκελο. Τον specialist τον φάγανε με critical ενώ βρισκόταν πίσω από κτήριο χωρίς τζάμια!

Έχασα 7 στρατιώτες=έχασα το campaign!

 

Τα ζώα τόσους μήνες δε μπορούν να το φτιάξουν το ρημάδι? Τραγικά loading times σε ssd, τα fps να πέφτουν κάτω από 20, η action cam να κοιτάει όπου ναναι και το los να είναι χειρότερο του Enemy Unknown!

 

edit : Ακριβώς ίδια περίπτωση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3ο playthrough σε ironman και εξακολουθώ να μην μπορώ να καταλάβω πως λειτουργεί το ambush.

Έχω σταμπαρει 2 sectoids και 1 advent με τον ranger, ανεβάζω τον sniper σε ταράτσα και του βάζω kill zone. Ρίχνει ο specialist granade και οι alien πάνε και καλύπτονται χωρίς να ρίξει ούτε μια φορά ο sniper!

Τί κάνω λάθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Killzone, εννοείς overwatch/longwatch έτσι?

 

Αν έχεις κινήσει το sniper μία φορά στο turn, το overwatch λειτουργεί με το πιστόλι, το οποίο είναι εκτός βεληνεκούς συνήθως, οπότε ενδεχομένως να μη μπορεί να τους ρίξει.

 

Οπτική επαφή, έχει ο λάκης ή είναι κανένα στέγαστρο μπροστά του και τον κόβει? Μήπως είσαι σε επικλινή στέγη, στην πίσω/ανηφορική μεριά? Και πάλι δεν βλέπει για να ρίξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Killzone, εννοείς overwatch/longwatch έτσι?

 

Αν έχεις κινήσει το sniper μία φορά στο turn, το overwatch λειτουργεί με το πιστόλι, το οποίο είναι εκτός βεληνεκούς συνήθως, οπότε ενδεχομένως να μη μπορεί να τους ρίξει.

 

Οπτική επαφή, έχει ο λάκης ή είναι κανένα στέγαστρο μπροστά του και τον κόβει? Μήπως είσαι σε επικλινή στέγη, στην πίσω/ανηφορική μεριά? Και πάλι δεν βλέπει για να ρίξει.

Εννοώ το skill που έχει να ρίχνει σε όλους όσους μπουν στην περιοχή του. Μπήκανε 3 και δεν έριξε ούτε μία.

Buggy as hell το παιχνίδι, μπορεί να σε ξενερώσει απότομα ειδικά σε ironman που ένα bug μπορεί να διακόψει όλο το campaign.

Βλέπω στο youtube το κανάλι του beaglerush και προσπαθώ να το καταλάβω πως λειτουργεί. Και σε εκείνου τα video φαίνονται τρελά bugs/glitches.

Και ακόμα δεν έχει βγει patch για bugs/performance...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τί να σου πω, δεν το έχω σε κανέναν από τους snipers για να ξέρω πώς ακριβώς λειτουργεί.

 

Έχει σχέση με turn1/turn2 ή κάποια κάλυψη?

 

Εγώ όποτε στήνω ambush, είναι πάντα τουλάχιστον με 2 (sniper+specialist/grenadier), χώρια αυτόν που θα ρίξει την 1η, εννοείται.

 

Τα bugs πάντως είναι αρκετά και σε ironman μπορεί πραγματικά να σου ξεκληρίσουν squad...ειδικά κάτι κολλήματα σε action (πότε ή που, οι περιοχικές) παίζει και να σε αφήσουν ξεβράκωτο στα αγγούρια-alien an@l probes...

 

Όντως φαίνεται να το έχουν παρατήσει, εν τω μεταξύ...πόσο καιρό τώρα, patch δεν έχει εμφανιστεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Για να κολλήσω με παιχνίδι πλέον, πρέπει να είναι εξαιρετικά καλό. Για να κολλήσω πολύ άσχημα, πρέπει να είναι αριστούργημα και για εμένα το X Com 2 είναι αριστούργημα, ένα σκαλί πάνω από τα προηγούμενα. Ο λόγος είναι αυτή η τρομερά αγχώδης ατμόσφαιρα που δημιουργεί, τόσο με το Avatar Project, όσο και με τις τόσες πολλές χρονικά περιορισμένες αποστολές. Μπορεί να με εκνευρίζει γιατί αυτή η πίεση δεν με αφήνει να απολαύσω το παιχνίδι όσο θα μπορούσα, αλλά ταυτόχρονα του δίνει και μία τρομερή ομορφιά.

Αφού ξεκίνησα μία campaign για να δω πώς πάει, το σταμάτησα και το ξαναξεκίνησα. Τώρα πλέον, μετά από πολλή αγωνία, δυσκολίες και ατυχίες, είμαι σε εκείνη την τόσο ευχάριστη φάση αυτού του είδους παιχνιδιών, όπου η ομάδα μου, χωρίς να είναι παντοδύναμη, έχει αρχίσει να ανακόπτει την ορμητική επέλαση των εξωγήινων, να γυρίζει σιγά σιγά το παιχνίδι και να μπορεί να χειριστεί και very difficult αποστολές.

Άλλο ένα διαμάντι, από αυτά που σε προτρέπουν να λες ιστορίες, λες και είναι ιστορίες από έναν πραγματικό πόλεμο που πήρες μέρος!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...